«Τo 2021 ολοκληρώνονται τα έργα της Fraport»

Απολογισμό με αιχμές έκανε ο δ.σ. Al. Zinell, για την πορεία εργασιών στα 14 αεροδρόμια

Για την εξέλιξη των κατασκευαστικών εργασιών στα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια, που βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Fraport Greece, αφήνοντας αιχμές για το οδικό δίκτυο που οδηγεί από τα αεροδρόμια στις πόλεις, μίλησε από το βήμα του 3ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Alexander Zinell.
Η εταιρεία, όπως ανέφερε, έχει στη διάθεσή της «συνολικά 4 χρόνια, δηλ. 48 μήνες για την παράδοση των έργων», τα οποία ξεκίνησαν στις αρχές του 2018, «με μικρή καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών, κατορθώνοντας να τις ολοκληρώσουμε 6 μήνες πριν από τη λήξη της προθεσμίας».
Ήδη, από το 2018, έχουν παραδοθεί τα αεροδρόμια Χανίων, Καβάλας και Ζακύνθου, ενώ έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και το αεροδρόμιο του Ακτίου.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τον κ. Zinell, η εξέλιξη έργων στα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece έχει ως εξής: Αεροδρόμιο Καβάλας 100%, Θεσσαλονίκης 30% με την παράδοση να προβλέπεται για το 2021, Κέρκυρας 55% με την παράδοση το 2021, Ακτίου 95% με την παράδοση το 2019, Κεφαλονιάς 60% με την παράδοση το 2019, Ζακύνθου και Χανίων έχουν ολοκληρωθεί στο 100%, Σκιάθου 80% με την παράδοση στο τέλος του Ιουνίου, Μυτιλήνης 60% με την παράδοση το 2020, Σάμου 75% με την παράδοση το 2019, Σαντορίνης 30% με την παράδοση το 2021, Ρόδου 70% με την παράδοση το 2020.
Κάνοντας αναφορά στα επίπεδα επιβατικής κίνησης του 2018, ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece είπε ότι συνολικά στα ελληνικά αεροδρόμια διακινήθηκαν 64,1 εκατ. επιβάτες. Ειδικότερα, στα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport η επιβατική κίνηση άγγιξε τους 29,9 εκατομμύρια επιβάτες, στο αεροδρόμιο της Αθήνας τους 24,1 εκατομμύρια επιβάτες και στα υπόλοιπα ελληνικά αεροδρόμια τους 10,1 εκατ. επιβάτες.
Καταλήγοντας, ο κ. Zinell τόνισε ότι στόχος της Fraport Greece δεν είναι η οικοδόμηση υποδομών που να εξυπηρετούν το μέλλον της Ελλάδας, αλλά η οικοδόμηση έργων που θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο σε δημόσιο τομέα και τουρισμό.   ΠΗΓΗ
-----------------------

Paul Craig Roberts : Οι πιστωτές έκλεψαν το οικονομικό μέλλον των Ελλήνων. Η Ελλάδα δεν είναι ένα κυρίαρχο έθνος

ΣΤΟΧΟΣ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ - «H Ελλάδα αλλάζει χέρια»

H φλέβα χρυσού της Fraport που το 2018 πιάνει τους οικονομικούς στόχους του 2036!!!

«To μεγάλο σχέδιο» (Der grosse Plan) Γερμανικό θρίλερ με θέμα την ελληνική κρίση

 Tώρα αυτό  το λες  ανάπτυξη; (Για ποιον η ανάπτυξη; Ποιος ωφελείται;)

Σχόλια