Απολογισμό με αιχμές έκανε ο δ.σ. Al. Zinell, για την πορεία εργασιών στα 14 αεροδρόμια
Για την εξέλιξη των κατασκευαστικών εργασιών στα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια, που βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Fraport Greece, αφήνοντας αιχμές για το οδικό δίκτυο που οδηγεί από τα αεροδρόμια στις πόλεις, μίλησε από το βήμα του 3ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Alexander Zinell.
Η εταιρεία, όπως ανέφερε, έχει στη διάθεσή της «συνολικά 4 χρόνια, δηλ. 48 μήνες για την παράδοση των έργων», τα οποία ξεκίνησαν στις αρχές του 2018, «με μικρή καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών, κατορθώνοντας να τις ολοκληρώσουμε 6 μήνες πριν από τη λήξη της προθεσμίας».
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τον κ. Zinell, η εξέλιξη έργων στα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece έχει ως εξής: Αεροδρόμιο Καβάλας 100%, Θεσσαλονίκης 30% με την παράδοση να προβλέπεται για το 2021, Κέρκυρας 55% με την παράδοση το 2021, Ακτίου 95% με την παράδοση το 2019, Κεφαλονιάς 60% με την παράδοση το 2019, Ζακύνθου και Χανίων έχουν ολοκληρωθεί στο 100%, Σκιάθου 80% με την παράδοση στο τέλος του Ιουνίου, Μυτιλήνης 60% με την παράδοση το 2020, Σάμου 75% με την παράδοση το 2019, Σαντορίνης 30% με την παράδοση το 2021, Ρόδου 70% με την παράδοση το 2020.
Κάνοντας αναφορά στα επίπεδα επιβατικής κίνησης του 2018, ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece είπε ότι συνολικά στα ελληνικά αεροδρόμια διακινήθηκαν 64,1 εκατ. επιβάτες. Ειδικότερα, στα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport η επιβατική κίνηση άγγιξε τους 29,9 εκατομμύρια επιβάτες, στο αεροδρόμιο της Αθήνας τους 24,1 εκατομμύρια επιβάτες και στα υπόλοιπα ελληνικά αεροδρόμια τους 10,1 εκατ. επιβάτες.
Καταλήγοντας, ο κ. Zinell τόνισε ότι στόχος της Fraport Greece δεν είναι η οικοδόμηση υποδομών που να εξυπηρετούν το μέλλον της Ελλάδας, αλλά η οικοδόμηση έργων που θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο σε δημόσιο τομέα και τουρισμό. ΠΗΓΗ
-----------------------
Paul Craig Roberts : Οι πιστωτές έκλεψαν το οικονομικό μέλλον των Ελλήνων. Η Ελλάδα δεν είναι ένα κυρίαρχο έθνος
ΣΤΟΧΟΣ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ - «H Ελλάδα αλλάζει χέρια»
H φλέβα χρυσού της Fraport που το 2018 πιάνει τους οικονομικούς στόχους του 2036!!!
«To μεγάλο σχέδιο» (Der grosse Plan) Γερμανικό θρίλερ με θέμα την ελληνική κρίση
Tώρα αυτό το λες ανάπτυξη; (Για ποιον η ανάπτυξη; Ποιος ωφελείται;)
Το 80% των εισπράξεων από τον ελληνικό τουρισμό παραμένει στο εξωτερικό
Τουρισμός εναντίον τουρισμού
Πως αντί για έσοδα οι ιδιωτικοποιήσεις φέρνουν έξοδα
Fraport: η αποικιοκρατική σύμβαση (Up)
Το μέγα σκάνδαλο των δήθεν επενδύσεων της Fraport
«Χαρίσαμε» τα περιφερειακά μας αεροδρόμια και δώσαμε και δάνειο!!
Τα κέρδη της Fraport ζημιά για το Δημόσιο
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΣΥΠΑ ΓΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ FRAPORT: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ !
Το... Γερμανικό Δημόσιο αγόρασε το αεροδρόμιο Κέρκυρας!
“Η Fraport εισέπραξε κέρδη στην Ελλάδα ίσα με το 1/8 των συνολικών κερδών της σε όλο τον κόσμο
«Σκάνδαλο η παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη FRAPORT» καταγγέλουν 29 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο αφελληνισμός του παραγωγικού ιστού ή τα γκαρσόνια της Ευρώπης
Φάκελος FRAPORT (μέρος 1ο):
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Με ένα αποκαλυπτικό άρθρο του στο www.new-economy.gr, ο οικονομολόγος Τάκης Μυλωνάς αποκαλύπτει μεταξύ άλλων ότι, το 80% των εισπράξεων από το ελληνικό τουριστικό προϊόν παραμένει στο εξωτερικό. Αυτό οφείλεται κυρίως στο σύστημα του All inclusive,στην ασυδοσία των ξένων πρακτόρων, στην παραχώρηση των αεροδρομίων σε γερμανική εταιρεία κλπ, με αποτέλεσμα από το σύνολο των εισπράξεων από τον ελληνικό τουρισμό, η χώρα μας να καρπώνεται μόνο το 20%, έναντι 75% που εισπράττει η γειτονική μας Ιταλία.
Σχόλια