Φάκελος FRAPORT (μέρος 1ο):

Λεφτά δεν υπάρχουν.
Το ThePressProject ανοίγει το φάκελο της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην κοινοπραξία της γερμανικής κρατικής εταιρείας Fraport και της αινιγματικής Slentel Ltd του ομίλου Κοπελούζου. Το πρώτο μέρος της σειράς ρεπορτάζ αφορά τη δυνατότητα των δύο εταιρειών να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις απέναντι στο ελληνικό κράτος. Ή μάλλον, την αδυναμία τους.
του Θάνου Καμήλαλη

Η παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Fraport – Slentel θεωρήθηκε η «πρώτη πετυχημένη ιδιωτικοποίηση» της περιόδου της ελληνικής οικονομικής κρίσης. Η τελική απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ πάρθηκε στα τέλη του 2014, με το τίμημα να ορίζεται στα «2,1 δις ευρώ» (1,2 δις προκαταβολή και τα υπόλοιπα σε βάθος 40ετίας). Τα 14 αεροδρόμια είναι αυτά της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου. Πάνω από δύο χρόνια μετά, όμως, το ζήτημα παραμένει ακόμα ανοιχτό, καθώς η παραχώρηση των αεροδρομίων προϋποθέτει και την τήρηση συγκεκριμένων υποχρεώσεων από την εταιρεία.
Συνέχεια εδώ

Σχόλια