«Χαρίσαμε» τα περιφερειακά μας αεροδρόμια και δώσαμε και δάνειο!!!

Ύψους 1 δις ευρώ στην Fraport Greece, για την αγορά τους....

Δάνειο ύψους σχεδόν 1 δις ευρώ, εξασφάλισε η Fraport Greece, προκειμένου να χρηματοδοτήσει μέρος του αντιτίμου για την 40ετή παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.
Η μακροπρόθεσμη δανειοδοτική σύμβαση υπεγράφη με κοινοπραξία πέντε τραπεζικών ομίλων:

  •     Alpha Bank 284,7 εκατ. ευρώ
  •     Παρευξείνια Τράπεζα Εμπορίου και Ανάπτυξης 62,5 εκατ. ευρώ
  •     Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης 186,7 εκατ. ευρώ
  •     Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων 280,4 εκατ. ευρώ
  •     International Finance Corporation (Παγκόσμια Τράπεζα) 154,1 εκατ. ευρώ

Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση, από το σύνολο του δανείου, τα 280,4 εκατ. ευρώ θα αξιοποιηθούν για την ανάπτυξη διάφορων έργων, ενώ τα εναπομείναντα 688 εκατ. ευρώ θα χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση της προκαταβολής του τιμήματος παραχώρησης.

Σημειώνεται ότι πρόσφατα, η Fraport ανακοίνωσε την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου στα 650 εκατ. ευρώ. Το συνολικό αντίτιμο για την παραχώρηση των αεροδρομίων ανέρχεται στα 1,234 δισ. ευρώ.
Σχολιάζοντας την εξέλιξη, ο Επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων της Ε.Ε., Πιερ Μοσκοβισί, διαμήνυσε ότι «οι σύγχρονες υποδομές θα διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο στην υποστήριξη της ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας». «Αυτό απαιτεί βιώσιμες επενδύσεις, οι οποίες θα διασφαλίσουν την πλήρη επίτευξη των δυνατοτήτων για δημιουργία θέσεων εργασίας και τόνωση της ανάπτυξης» έσπευσε να προσθέσει.
Από την πλευρά του, ο Αλεξάντερ Ζίνελ, διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, επεσήμανε ότι «η επιτυχής χρηματοδότηση του πολύπλοκου αυτού έργου αποτελεί σαφές μήνυμα όσον αφορά στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας, στην εμπιστοσύνη που απολαμβάνει η εταιρεία μας και στην αξιοπιστία των μετόχων μας, Fraport AG και Όμιλου Κοπελούζου».

ΠΗΓΗ

blogger: Ποιος θυμάται ότι και στην ..."αγορά" του ΟΠΑΠ πάλι δώσαμε δάνειο να μας αγοράσουν...

Eν κατακλείδι δανείζουμε τους αγοραστές μας. Μόνο έξυπνο δεν μπορεί να είναι...Αν  αυτό δεν το χωνεύετε διαβάστε  την απάτη που μας έχει επιβληθεί! 

-----------------

https://www.facebook.com/nikolaos.karatsoris/posts/1334864009890912

ΠΕΡΙ FRAPORT Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ 10%
Αφελληνισμός, μόνο έτσι μπορεί να βαφτιστεί, η εκχώρηση με "ιδιωτικοποίηση" των 14 αεροδρομίων στην Fraport.
Το κρατίδιο της Έσσης, όπου και εδρεύει η Fraport, έχει το 31,32% των μετοχών, η δημοτική επιχείρηση holding της Φραγκφούρτης το 20%, η εισηγμένη Lufthansa 8,44% για την οποία όμως υπάρχει νόμος στη Γερμανία που την υποχρεώνει να αποδεικνύει ότι "η πλειοψηφία των μετοχών της πρέπει να ανήκει σε Γερμανούς μετόχους" και για αυτό ισχύει "περιορισμός μεταβίβασης" στις μετοχές της, [2] [ωραία η παγκοσμιοποίηση στη Γερμανία, n'est-ce pas :P =D ], η Lazard με 5,05% (τί μου θυμίζει, τί μου θυμίζει =D ) και η εξέχουσα και μη εξαιρετέα Blackrock με 2,92% [3] (τί μου θυμίζει, μήπως το λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή; =D =D ). Τέλος υπάρχει και ένα ποσοστό 30%-35% στην αγορά που ανήκει στην πλέμπα των λοιπών μετόχων. Επιπλέον, όπως μας λέει η Fraport στην Ετήσια Έκθεση του 2016, υπάρχουν δάνεια και/ή πιστώσεις που εχουν "εκδοθεί από δημόσιες αναπτυξιακές τράπεζες" στη Fraport για έργα ύψους 940εκ ευρώ. Ο δε Κος Peter Feldman, που είναι μέλος του εποπτικού συμβουλόυ της Fraport, είναι, μεταξύ πολλών άλλων, δήμαρχος της Πόλης της Φραγκφούρτης και μέλος της δημόσιας κρατικής τράπεζας της Έσσης Landesbank Hessen Thüringen [5],[6]
Στη χώρα μας, στο Αμαρούσιον του Πατούλη, έχει ήδη ιδρύσει την Fraport Regional Airports Greece A.S.A την οποία ελέγχει κατά 72% [7] [έτσι λέει, τί να κάνω εγώ τώρα :P =D ]. Η Fraport Εταιρεία Διαχείρισης των Περιφερειακών Αεροδρομίων της Ελλάδας ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ με Αρ. Γ.Ε.ΜΗ 136996801000, σύμφωνα με το άρθρο 5 του Καταστατικού της, έχει 24.000 ευρώ καταβεβλημένο μετοχικο κεφάλαιο που καλύφθηκε κατά 15.600 ευρώ (65%) από τη Fraport και κατά 8.400 ευρώ (35%) από τη Slentel συμφερόντων Κοπελούζου.[8] Πάνοπλη και ισχυρά κεφαλαιοποιημένη υπέγραψε "μακροπρόθεσμη δανειακή σύμβαση της τάξεως του 1 δισ. ευρώ ... [με] κοινοπραξία των πιστωτών [που] περιλαμβάνει την Alpha Bank που συμμετέχει με πιστώσεις 284,7 εκατ., την European Investment Bank με άλλα 280,4 εκατ., την Black Sea Trade & Development Bank (62,5 εκατ.), τη European Bank for Reconstruction & Development (186,7 εκατ.) και την International Finance Corporation (154,1 εκατ.), θυγατρική της World Bank." [9] Η Καθημερινή "είχε αποκαλύψει .. από τις αρχές Φεβρουαρίου, [ότι] τα 968,4 εκατ. ευρώ έρχονται να προστεθούν στα ίδια κεφάλαια ύψους 650 εκατ. της Fraport Greece, που απέκτησε μετά την πρόσφατη αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου" [9] τα οποία, 650 εκ, εναγωνίως ψάχνω να βρω την ανακοίνωση στο ΓΕΜΗ. Αντιθέτως βλέπω δύο αυξήσεις μία στις 15/03/2016 ύψους 6.000 ευρώ και μία στις 10/2/2017 ύψους 1.579 ευρώ. [650 εκ μπήκαν στη χώρα, μην έκαναν φτερά :P =D ... Από την άλλη δεν λέω, μπορεί ακόμη να μην έχουν δημοσιευτεί στο ΓΕΜΗ οι αποφάσεις της αύξησης ή μπορεί και να είναι σε κάποια τρύπα κάποιου ισολογισμου που δεν έχει δημοσιευτεί ακόμη.]
Μπήκε λοιπόν η Παγκόσμια Τράπεζα, η EBRD ούλος ο κόσμος ο καλος, μπήκε η Alpha, η Black & White και εμένα τώρα γιατί τριγυρνάει στο κεφάλι μου αυτό το 10%, 10%, 10% που μπούχτισα να το διαβάζω στο Καταστατικό δεν ξέρω. Ήρθε η ανάπτυξις! Λέτε να δώσαμε και κρατικές εγγυήσεις; Γιατι όχι; Βαρέθηκα, το κλείνω εδώ.
[1] σελ.71, http://www.fraport.com/…/fraport-annual-report-2016_safe.pdf
[2] "In order to protect international air traffic rights and its operating
licence" σελ. 8, https://investor-relations.lufthansagroup.com/…/LH-AR-2016-…
[3] 25/1/2016
[4] σελ.178, http://www.fraport.com/…/fraport-annual-report-2016_safe.pdf
[5] σελ.190, http://www.fraport.com/…/fraport-annual-report-2016_safe.pdf
[6] Οι Landesbanken στη Γερμανία έχουν μετόχους τα δημόσια ταμιευτήρια που δραστηριοποιούνται στο κρατίδιο.
[7] σελ.193, http://www.fraport.com/…/fraport-annual-report-2016_safe.pdf
[8] https://www.businessregistry.gr/publicity/show/136996801000
[9] http://www.kathimerini.gr/…/daneio-1-dis-e3asfalise-h-frapo…
======================

Τα σκάνδαλα του ξεπουλήματος των αεροδρομίων

Μην έχετε καμία αμφιβολία πως κάτι σχετικά ανάλογο θα γίνει με τις καταθέσεις και με τα σπίτια μας – ένας μεγάλος αριθμός των οποίων θα κατασχεθεί και θα πλειστηριασθεί σε εξευτελιστικές τιμές, ενώ θα παραμείνουμε χρεωμένοι με το υπόλοιπο μέρος του δανείου
 .
«Το άκρον άωτο της ανοησίας είναι το να πουλήσει κανείς το σπίτι του, αφενός μεν πληρώνοντας τον αγοραστή για να το πάρει, αφετέρου αναλαμβάνοντας υποχρεώσεις που δεν γνωρίζει καν τι θα του κοστίσουν στο μέλλον – παραμένοντας στο τέλος χρεωμένος«.
.

Άποψη

Όπως έγινε γνωστό, η κρατική γερμανική εταιρεία FRAPORT θα δανεισθεί περίπου 1 δις € για την εξαγορά των 14 αεροδρομίων από διάφορες τράπεζες – μία εκ των οποίων είναι η ελληνική ALPHA BANK που θα της παρέχει 284,7 εκ. € (πηγή). Η συγκεκριμένη τράπεζα έχει (ανά)κεφαλαιοποιηθεί τρεις φορές, μεταξύ άλλων με χρήματα του ελληνικού δημοσίου – ένα πολύ μεγάλο μέρος των οποίων χάθηκε, ενώ παράλληλα αφελληνίσθηκε (άρθρο). Συνολικά οι τράπεζες έχουν κοστίσει σε όλους εμάς τους φορολογουμένους περί τα 43 δις €, τα οποία επιβάρυναν το δημόσιο χρέος – ενώ κανένας δεν γνωρίζει τι θα συμβεί με τα περίπου 90 δις € εγγυήσεις, τις οποίες τους έχει δώσει το κράτος (=εμείς).
Το άκρον άωτο της ανοησίας μας εν προκειμένω είναι το ότι, ένα μεγάλο μέρος των χρημάτων της εξαγοράς θα δοθεί από μία τράπεζα που κεφαλαιοποιήθηκε με δικά μας χρήματα – για να μπορούν να κατάσχουν τα δικά μας περιουσιακά στοιχεία οι ξένοι μέτοχοι της, καθώς επίσης για να είναι σε θέση η τράπεζα να δανείζει αυτούς που μας λεηλατούν. Τα χρήματα μας δε θα οδηγηθούν στους ξένους δανειστές της χώρας μας στους οποίους, παρ’ όλα αυτά, θα παραμείνουμε σκλάβοι, χρεωμένοι στο διηνεκές. Για να μην ξεχνάμε, υπενθυμίζουμε εδώ τα εξής:
Είμαστε υπέρ της ελεύθερης οικονομίας και των ιδιωτικοποιήσεων, θεωρώντας πως όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να ανήκουν στον ιδιωτικό τομέα – με εξαίρεση όμως τις κοινωφελείς και τις στρατηγικές, καθώς επίσης τις μονοπωλιακές κερδοφόρες, όπως είναι τα τυχερά παιχνίδια (ανάλυση).
Εν τούτοις, είναι οικονομικά παράλογο να διενεργούνται αποκρατικοποιήσεις σε εποχές που οι τιμές ευρίσκονται στο ναδίρ, όπως συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα – ενώ είναι απαράδεκτο να καταναγκάζεται μία χώρα να το κάνει από τους δανειστές της, οι οποίοι της επιβάλλουν τις τιμές πώλησης των περιουσιακών της στοιχείων, καθώς επίσης τους αγοραστές που οι ίδιοι επιλέγουν
Αυτό ακριβώς έχει συμβεί στην περίπτωση των 14 ελληνικών αεροδρομίων, με αγοραστή τη γερμανική εταιρεία FRAPORT – η οποία, μαζί με έναν Έλληνα επιχειρηματία (βιογραφικό), εξασφάλισε την άδεια λειτουργίας και επέκτασης τους για 40 χρόνια (προαιρετικά για 50). Έναντι αυτού θα πληρώσει ο όμιλος 1,23 δις €, ενώ θα εμβάζει επί πλέον ένα ετήσιο μίσθωμα, καθώς επίσης ένα ποσοστό συμμετοχής στα κέρδη – τα οποία υπολογίζεται πως θα συνεισφέρουν συνολικά στα 40 χρόνια, περί τα 8 δις € στο δημόσιο.
Για να υπολογίσει τώρα κανείς εάν είναι συμφέρουσα ή μη η ιδιωτικοποίηση, χωρίς να λάβει υπ’ όψιν του τη μεγάλη στρατηγική σημασία ορισμένων αεροδρομίων, θα πρέπει εν πρώτοις να καταγράψει τα σημερινά κέρδη τους – τα οποία είναι ετήσια στα 150 εκ. €, οπότε στα 40 έτη της ενοικίασης περί τα 7,2 δις € εάν υποθέσουμε πως δεν θα αυξάνονταν καθόλου.
Ο διευθυντή της FRAPORT, σε συνέντευξη του από τις 27.02.16 ανέφερε ότι, τα κέρδη της επιχείρησης του από το 2017 και μετά, μόνο από τα ελληνικά αεροδρόμια, θα αυξηθούν κατά 100 εκ. € – ενώ στα επόμενα χρόνια θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερα. Σημαντικότερα θεωρεί αυτά της Ρόδου, της Μυκόνου, της Κω, της Κέρκυρας και της Σαντορίνης – τα οποία σημείωσαν μία αύξηση ταξιδιωτών της τάξης του 20% το 2014 και το 2015. Σε κάθε περίπτωση, αφού το δημόσιο θα εισπράξει 1,23 δις € συν 8 δις €, οπότε συνολικά 9,23 δις €, ενώ θα κέρδιζε 7,2 δις €, άρα 2,03 δις € λιγότερα, φαίνεται αρχικά πως η ιδιωτικοποίηση ήταν συμφέρουσα. Εν τούτοις τα φαινόμενα απατούν – όπως θα φανεί παρακάτω.
Συνεχίζοντας, το πρώτο μεγάλο σκάνδαλο εντοπίζεται στην αλλαγή των όρων της διαδικασίας μετά τον Αύγουστο του 2013, κατ’ εντολή της Τρόικα – αφού έως τότε σχεδιαζόταν η πώληση 37 αεροδρομίων, τα οποία ήταν χωρισμένα σε δύο ομάδες, όπου η κάθε ομάδα αποτελούταν από ένα μείγμα κερδοφόρων και ζημιογόνων.
Έτσι ο εκάστοτε αγοραστής θα έπρεπε με ένα μέρος των κερδών του να επιδοτήσει τα ζημιογόνα αεροδρόμια σε ορισμένα μακρινά νησιά – ενώ μετά την αλλαγή ή επιδότηση αυτή θα επιβαρύνει το δημόσιο. Επομένως, το κόστος της για τα επόμενα 40 χρόνια θα πρέπει να αφαιρεθεί από τα 9,23 δις € που θα εισπράξει το κράτος – αφού συμπεριλαμβανόταν στα 7,2 δις που θα κέρδιζε, εάν παρέμεναν δικά του.
Το δεύτερο σκάνδαλο είναι το ότι, ως τεχνικός σύμβουλος του ελληνικού ΤΑΙΠΕΔ για τη συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση, ορίσθηκε η θυγατρική εκείνης της γερμανικής εταιρείας που συμμετέχει μετοχικά στη FRAPORT με 8,45% – η Lufthansa Consulting Ltd. Εδώ πρόκειται ασφαλώς για μία πολύ σοβαρή σύγκρουση συμφερόντων – για μία εντελώς απρεπή διαδικασία που είναι ολοφάνερα αντίθετη με όλους τους κανόνες πλειστηριασμών της ΕΕ. Ειδικά όσον αφορά την ίδια τη σύμβαση παραχώρησης των 14 αεροδρομίων, από φορολογικής πλευράς και όχι μόνο, είναι κάτι περισσότερο από αποικιοκρατική (πηγή).
Το τρίτο σκάνδαλο έχει σχέση με το ιδιοκτησιακό καθεστώς της FRAPORT – η οποία είναι γερμανική κρατική, ανήκοντας στο ομοσπονδιακό κρατίδιο του Έσσεν και στην πόλη της Φρανκφούρτης κατά 51,35% συνολικά. Αυτό σημαίνει πως στην πραγματικότητα τα ελληνικά αεροδρόμια δεν ιδιωτικοποιήθηκαν, αλλά κρατικοποιήθηκαν από τη Γερμανία – από έναν εκ των πιστωτών της χώρας μας δηλαδή, ο οποίος ουσιαστικά δήμευσε ένα μέρος της δημόσιας περιουσίας μας.
Περαιτέρω, εκτός από τις επιδοτήσεις των ζημιογόνων αεροδρομίων που πρέπει να αφαιρεθούν από την τιμή της ιδιωτικοποίησης, οφείλουν να υπολογιστούν τα επί πλέον έσοδα της FRAPORT – από τις καταγγελίες των συμβάσεων ενοικίασης όλων εκείνων των εταιρειών που στεγάζονται στα αεροδρόμια, όπως είναι τα εστιατόρια, τα καταστήματα κοκ., έτσι ώστε να υπάρξουν νέες.
Κυρίως όμως οι ζημίες του ελληνικού δημοσίου, αφού αυτό θα αναλάβει την πληρωμή των αποζημιώσεων από τις καταγγελίες – ενώ το κράτος υποχρεώθηκε να αποζημιώσει επίσης τους εργαζομένους που θα απολύσει η γερμανική εταιρεία.
Ακόμη χειρότερα, το δημόσιο αποδέχθηκε επί πλέον την πληρωμή των περιβαλλοντικών μελετών που απαιτούνται για την επέκταση των αεροδρομίων – επίσης το κόστος τυχόν καθυστερήσεων, εάν κατά τη διαδικασία της επέκτασης υπάρξουν αρχαιολογικά ευρήματα.
Σε γενικές γραμμές λοιπόν πρόκειται για μία πλήρως καταστροφική ιδιωτικοποίηση, αποικιοκρατική σε όλη της την έκταση – αφού ο ενοικιαστής έχει πρωτοφανή δικαιώματα επιδοτήσεων, εγγυήσεων, αποφυγής φόρων (ΕΝΦΙΑ) κοκ., τα οποία αναλαμβάνει η χρεοκοπημένη Ελλάδα. Την ίδια στιγμή η χώρα μας δεν επιτρέπεται να συμμετέχει σε αποφάσεις που αφορούν το σημαντικότερο οικονομικό της κλάδο, τον τουρισμό – όπως είναι για παράδειγμα ο καθορισμός των τελών προσγείωσης, τα οποία θεωρούνται πολύ κρίσιμα για την τουριστική εξέλιξη ενός νησιού.
Τα επιχειρήματα της ιδιωτικοποίησης
Από την άλλη πλευρά, οι υποστηρικτές της ιδιωτικοποίησης προβάλλουν ως βασικό τους επιχείρημα τις επενδυτικές ανάγκες των αεροδρομίων – πολλά από τα οποία ευρίσκονται πράγματι σε άθλια κατάσταση. Αυτό φυσικά ισχύει, όπως συμβαίνει με πολλές άλλες υποδομές στην Ελλάδα – οι οποίες έχουν καταρρεύσει μετά από τα επτά χρόνια των αποτυχημένων μνημονίων.
Εν τούτοις, ο αναγκαίος εκσυγχρονισμός θα μπορούσε και θα έπρεπε να αναληφθεί από την ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων – αφού τα 14 αεροδρόμια είναι αποδεδειγμένα κερδοφόρα. Έτσι θα προσέφεραν έσοδα στο δημόσιο, βοηθώντας παράλληλα την ανάπτυξη της χώρας – αντί να ωφελήσουν τους Γερμανούς και τον Έλληνα συνεργάτη τους που φαίνεται πως δεν του αρκούν τα υπερκέρδη του φυσικού αερίου, εις βάρος της πατρίδας του (πηγή: Le Monde). Η ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων όμως τελικά δάνεισε στη FRAPORT 280,4 εκ € – η οποία θα εκσυγχρονίσει τα αεροδρόμια με αυτά τα χρήματα.
Σε κάθε περίπτωση, εύλογα αναρωτιέται κανείς εάν όλα αυτά είναι ευθύνη μόνο των κυβερνήσεων ή επίσης δική μας, ως Πολίτες – με την έννοια του ότι τα αποδεχόμαστε αδιαμαρτύρητα, σιωπώντας όπως τα πρόβατα.
Παρά το ότι γνωρίζουμε πως κανένας δεν θέλει να ακούει οδυνηρές αλήθειες, προτιμώντας τα ευφάνταστα ψέματα (άρθρο), οπότε γίνεται αυτόματα αντιπαθητικός αυτός που περιγράφει τα πράγματα όπως είναι, θεωρούμε πως οι ευθύνες ανήκουν και στους δύο – ενώ η τάση των Ελλήνων προς την αποδοχή ψεμάτων δεν είναι τυχαία, αφού ασφαλώς όλοι γνωρίζουμε τι ακριβώς συμβαίνει στην πατρίδα μας.
Επίλογος
Ολοκληρώνοντας, κάτι σχετικά ανάλογο θα γίνει και με τα σπίτια μας – ένας μεγάλος αριθμός των οποίων θα κατασχεθεί και θα πλειστηριασθεί σε εξευτελιστικές τιμές, ενώ θα παραμείνουμε χρεωμένοι με το υπόλοιπο μέρος του δανείου. Με τη ΔΕΗ συμβαίνει το ίδιο αφού, έχοντας προηγουμένως οδηγηθεί στην υπερχρέωση, καθώς επίσης στην απαξίωση (κοστίζει μόλις 650 εκ. € στη χρηματιστήριο), θα υποχρεωθεί να πουλήσει τις πιο κερδοφόρες μονάδες της (λιγνίτης) σε εξευτελιστικές τιμές – ενώ τα χρήματα θα οδηγηθούν σε αυτούς που θα την εξαγοράσουν, χωρίς φυσικά να μειωθεί το χρέος μας.
Δυστυχώς η συμπεριφορά των συνδικαλιστών της έχει βοηθήσει στο έγκλημα που θα συντελεσθεί – αφού ένα μεγάλο μέρος των Ελλήνων έχουν τοποθετηθεί εναντίον της επιχείρησης, διευκολύνοντας το έργο των συνδίκων πτώχευσης που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, με την ονομασία «Θεσμοί».
Όσον αφορά τα 2,5 δις € που της οφείλουν οι καταναλωτές, ένας από τους λόγους που αδυνατεί να ανταπεξέλθει με τον υπέρογκο δανεισμό της κινδυνεύοντας ως εκ τούτου να καταρρεύσει, δεν πρέπει να έχουμε καμία αμφιβολία σχετικά με το ότι, θα εισπραχθούν τελικά – είτε με τη γνωστή διαδικασία των κατασχέσεων, είτε με την αύξηση της τιμής του ρεύματος από τους νέους ιδιοκτήτες της (ανάλυση μας από το 2011 με τον τίτλο «Η μάχη της ΔΕΗ»), είτε με κάποιον άλλο τρόπο.
107
Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να έχουμε καμία αμφιβολία σχετικά με το ότι εάν δεν αντιδράσουμε, θα κατασχεθούν τα σπίτια και οι καταθέσεις μας, ενώ θα ξεπουληθούν τα πάντα στο βωμό της μείωσης του χρέους – για να μη χρεοκοπήσουμε, για να πληρώνονται οι μισθοί των ΔΥ και οι συντάξεις, καθώς επίσης για να μείνουμε πάση θυσία στο ευρώ. Στο τέλος όμως δεν θα έχουμε απολύτως τίποτα, θα χρεοκοπήσουμε, θα χρωστάμε στο διηνεκές, οι μισθοί των «τυχερών» που θα εργάζονται θα είναι οι χαμηλότεροι στην Ευρώπη, οι συντάξεις δεν θα πληρώνονται και δεν θα έχουμε το ευρώ.
Όλα αυτά εάν χάσουμε την τρίτη και τελευταία μας ευκαιρία (άρθρο) να δηλώσουμε στάση πληρωμών εντός της Ευρωζώνης – έτσι ώστε αμέσως μετά να διαπραγματευθούμε με τους πιστωτές τη μείωση των χρεών μας. Εάν τυχόν διακόψουν τότε την παροχή ρευστότητας προς τις τράπεζες μας, θα μπορούσαμε να τις εθνικοποιήσουμε εκδίδοντας ένα δικό μας παράλληλο στο ευρώ νόμισμα, εγγυημένο από το κράτος για την πληρωμή φόρων – με όλα τα ρίσκα φυσικά που συνεπάγεται κάτι τέτοιο, αφού ασφαλώς θα δεχτούμε αρκετές επιθέσεις.
Εν τούτοις, τίποτα δεν πετυχαίνει κανείς στη ζωή χωρίς την ανάληψη ρίσκου, ενώ κανένας δεν μπορεί πλέον να ισχυρισθεί πως δεν κάναμε ότι μπορούσαμε – έχοντας υποφέρει τα πάνδεινα για οκτώ ολόκληρα χρόνια από τα μέτρα βιβλικών διαστάσεων που για πρώτη φορά στην ιστορία έχουν επιβληθεί σε μία χώρα, χωρίς καμία σχεδόν αντίδραση.
======================
Nikolaos Karatsoris
  • Στη σελ.8 στην ετήσια έκθεση της Lufthansa, εισηγμένης εταιρείας με 100% free float, γίνεται αναφορά ότι με νόμο υπάρχει περιορισμός στη μεταβίβαση μετοχών.της και ότι πρέπει πλειοψηφικά να ελέγχεται από Γερμανούς μετόχους. Είναι ή όχι ενδεικτικό του πώς αντιλαμβάνονται οι Γερμανοί την προστασία των εθνικών τους συμφερόντων και όπως αυτοί κρίνουν τέλος πάντων; Συμβαδίζει ή οχι ο νόμος με τις Συνθήκες της ΕΕ; Μπορούμε για επιχειρήσεις μείζονος σημασίας να νομοθετήσουμε κάτι αντίστοιχο; Υπάρχει ή όχι οικονομικός και επιχειρηματικός πατριωτισμός στη χώρα μας; Αν ναι, ας το κάνουμε, και μετά ας "ιδιωτικοποιήσουμε" τις ΔΕΗ, ΔΕΣΦΑ, Νερό.
  • ΥΓ: Μπορεί η συγκεκριμένη διάταξη να αφορά ολες τις αεροπορικές εταιρείες. Δεν το ξέρω αν και αμφιβάλλω. Μη μου κολλατε, είμαι ικανός να ψαξω και την τελευταία υποπαράγραφο και παραπομπή σε κάθε γερμανικό ΦΕΚ.
 =================

Αποικιοκρατικοί όροι: Με ρήτρα Grexit η εκχώρηση των 14 αεροδρομίων στη Fraport

Με «αποικιοκρατικούς» όρους και με ρήτρα εθνικού νομίσματος έγινε η παραχώρηση στην Fraport προς εκμετάλλευση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, σύμφωνα με την Ένωση για Υπεράσπιση της Εργασίας και του Κοινωνικού Κράτους (ΕΝΥΠΕΚΚ) στην οποίαπρόεδρος είναι ο Καθηγητής Εργατικού Δικαίου και πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Μητρόπουλος.
Σύμφωνα με την ΕΝΥΠΕΚΚ, “η  Γερμανία μάς επέβαλε”:
“α) ρήτρα εθνικού νομίσματος για τη μεταφορά κεφαλαίων,
β) την υπαγωγή της επένδυσης στο αποικιοκρατικό Νομοθετικό Διάταγμα 2687/1953 (καταρτίστηκε από την αμερικανική κυβέρνηση και παραδόθηκε έτοιμο σε υπουργικό κλιμάκιο του Παπάγου στην Πρεσβεία μας στην Ουάσιγκτον),
γ) την εξαίρεση των αεροδρομίων από κάθε αναγκαστική απαλλοτρίωση υπέρ του κράτους,
δ) την ελεύθερη και χωρίς περιορισμούς μεταφορά κεφαλαίων και
ε) την αποζημίωση της FRAPORT AE σε περίπτωση χρήσης των αεροδρομίων μας σε καιρό πολέμου!”.
Αναφέρει συγκεκριμένα,  μεταξύ άλλων,  η ΕΝΥΠΕΚΚ σε ανακοίνωσή της:
«Παραμονές του Πάσχα η κυβέρνηση εξέδωσε το υπ’αριθ. 28/7-4-2017 Προεδρικό Διάταγμα (ΦΕΚ Α 51), με το οποίο η χώρα μας παραχώρησε την εκμετάλλευση των περιφερειακών αεροδρομίων στην εταιρεία «FRAPORT Περιφερειακά Αεροδρόμια της Ελλάδος Β Ανώνυμη Εταιρεία» βάσει των όρων του αποικιοκρατικού Νομοθετικού Διατάγματος 2687/1953 της εμφυλιοπολεμικής εποχής.
Το Νομοθετικό Διάταγμα 2687/1953, με τίτλο «Περί επενδύσεως και προστασίας κεφαλαίων εξωτερικού», καταρτίστηκε εξ ολοκλήρου από την αμερικανική κυβέρνηση και παραδόθηκε σε υπουργικό κλιμάκιο της κυβέρνησης Παπάγου στο κτίριο της Ελληνικής Πρεσβείας μας στην Ουάσιγκτον στις 31-10-1953!
Οι προβλέψεις του Π.Δ. 28/2017 υπερβαίνουν σε αποικιοκρατικού τύπου προνόμια ακόμη και το άνω Νομοθετικό Διάταγμα! Δεν είναι μόνο το καθεστώς απόλυτης κυριαρχίας στα αεροδρόμια και τις λειτουργίες τους που παραχωρούνται (κάτι που τα καθιστά «άβατο» για τις ελληνικές αρχές), αλλά και οι απίθανες προβλέψεις για την εξασφάλιση εξαγωγής των δανειακών (ως επί το πλείστον) κεφαλαίων που η εταιρεία θα εισαγάγει».
Όπως προσθέτει η ΕΝΥΠΕΚΚ, «μεταξύ των πολλών απίστευτων προνομίων που περιγράφονται στο άρθρο 5 του Π.Δ., περιλαμβάνεται και η πρόνοια αποζημίωσης της εταιρείας βάσει της σύμβασης παραχώρησης «σε κάθε περίπτωση κατάργησης του νομίσματος αυτού στο ξένο νόμισμα που χρησιμοποιεί η εταιρεία…»! Δηλαδή η εταιρεία του Γερμανικού Δημοσίου διαχέει και τη νομισματική αβεβαιότητα επιβάλλοντας μέτρα για την τυχόν έξοδο της Ελλάδας από την ΟΝΕ και την αλλαγή του νομίσματός μας!».

Σχόλια