Eurostat: Δύο στους τρεις Ελληνες αυτοπροσδιορίζονται ως φτωχοί - Βουτιά 28% στο διαθέσιμο εισόδημα από το 2010
Eurostat: Δύο στους τρεις Ελληνες αυτοπροσδιορίζονται ως φτωχοί - Βουτιά 28% στο διαθέσιμο εισόδημα από το 2010
Γιατί moulari! Πάντα είχα σε εκτίμηση στο μουλάρι. Πρώτον γιατί δεν είναι γαϊδούρι και δεύτερον δεν είναι ...ά-λογο.