-----------------------------
Blogger:
Α.
... από συνέντευξη αυτοκινητιστή άκουσα για κόστος διοδίων για ένα φορτηγό στη γραμμή Αθήνα -Θεσσαλονίκη αγγίζει τα 3000 ευρώ, ποσό τεράστιο που περνάει στο κόστος των προϊόντων (εκτός από τα προβλήματα που δημιουργεί στην συνοχή της χώρας...)
---------------
Β.
την Μαΐου 22, 2023
«Οι αυτοκινητόδρομοι είναι για να εξυπηρετούν τους πολίτες, όχι για να γίνονται εισπρακτικός μηχανισμός» είπε ο Πολωνός Πρωθυπουργός.
---------
Γ.
Το blogg είναι πολύ χαρούμενο που βλέπει απόψεις του να διακινούνται έστω κι' αργά. Από την εγγραφή:
* Τα ποσά ας τα δούμε σε σχέση με τα εισοδήματα. Τότε μόνο είναι κατανοητή η καταβαράθρωση του εισοδήματός μας.
...και ξαφνικά η χώρα έγινε τεράστια.
Ενώ παλιότερα μπορούσαμε να κόβουμε χιλιόμετρα χωρίς ιδιαίτερο κόστος τώρα κάνεις δεύτερες σκέψεις πριν ξεκινήσεις ...για να καταλήξεις τελικά στ' αυγά σου.
Χάνουμε σιγά σιγά τους φίλους μας, αφού δεν μπορείς να τους δεις να πεις μια κουβέντα, να ανταλλάξεις απόψεις...
Δεν μπορούμε να πάμε σε γάμους, σε γιορτές και τα προσκλητήρια πια δεν έχουν καμιά αξία. Δεν μπορούμε να αποχαιρετήσουμε για την τελευταία κατοικία αγαπημένα πρόσωπα αφού δεν έχουμε χρήματα. Σιγά - σιγά αποχαιρετάμε συνήθειες που μας ενώνουν με άλλους, εν τέλει με τους συμπολίτες μας.
Χωρίς κοινά, παύουμε να είμαστε κοινότητα και έχουμε μετατραπεί σε μονάδες με μόνη ενασχόλιση το κυνηγι του επιούσιου.
Μας κλείνουν, μας περιορίζουν, μας στενεύουν, καταστρέφουν κοινωνικούς δεσμούς και φτιάχνουν ένα καινούριο άνθρωπο... μονήρη, κλεισμένο στο σπίτι του...μόνο του με την τηλεόραση!
Χάνουμε αυτό που χρωματίζει τις ζωές μας...
Kλέβουν τις ζωές μας!
Ας βρεθεί κάποιος να το ονομάσει αυτό ...πρόοδο.
Ώπα νάτο! Αυτό είναι. Εκτός από τα φράγκα που μαζεύουν οι μάγκες από τα ατελείωτα διόδια - δεν μιλάμε για τα πανάκριβα καύσιμα - επιτυγχάνουν και το εξής:
ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ στην πραγματικότητα την επικοινωνία, την συνάθροιση αφού γίνεται πανάκριβη, άρα μη πραγματοποιήσιμη. Έτσι μας αποτελειώνουν έναν- ένα χωριστά, σιωπηλά και σε διαφορετικό χρόνο.
Ας μην μιλήσουμε για την επιβάρυνση των προϊόντων των παραγωγών. Τυχαία νομίζετε ότι υπάρχουν λεμόνα Αργεντινής.
Ξέρεις πόσα θα πληρώσει ένας παραγωγός από την ...μακρινή Αργολίδα για να τα φέρει στην Αθήνα! Καύσιμα, διόδια, δεν μιλάμε για μεροκάματα...
Ακόμα και να μην θέλει να πιστέψει κανείς τις θεωρίες συνομωσίας τέτοιο συνεκτικό σχέδιο καταστροφής δεν είναι τυχαίο...
Οι ιθαγενείς θα πάθουμε ότι τα καημένα ζωάκια σ'ένα δάσος που ανοίγεται μια κλειστή οδός. Εκεί που κυκλοφορούσαν ελεύθερα, βρέθηκαν να ζουν σε μια φυλακή με τοίχους τους δρόμους...
Ακριβώς έτσι. Οι δρόμοι είναι για άλλους, πάντως όχι για τους ιθαγενείς!
Οι δρόμοι θα αποτελούν τα όρια της "ανοιχτής" φυλακής μας!
Υ.Γ.1
- Η ελλάδα δεν είναι μικρή χώρα. (Αν το πιστεύετε έχετε πέσει θύματα του μύθου της "Ψωροκόσταινας")
Η Ολλανδία έχει έκταση 41.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα - διπλάσια της Πελλοπονήσου και πληθυσμό 17 εκατομμύρια. Η Ολλανδία είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος εξαγωγέας τροφίμων και γεωργικών προϊόντων στον κόσμο, μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες...
--------------------
Έχουμε φτάσει να εισάγουμε, το 80 % το Βοδινού Κρέατος, το 70 % του Χοιρινού Κρέατος, το 20 % των Πουλερικών, Λεμόνια Τουρκίας και Αργεντινής, Ντομάτες Πολωνίας και Σκοπίων, Τυροκομικά προϊόντα Γερμανίας, Ολλανδίας και πολλά άλλα που συνεχώς δημιουργούν ένα μεγάλο εμπορικό έλλειμμα.»
Δημοσθένης Τριανταφυλλίδης
Γεωπόνος ΑΠΘ, ΜΒΑ, M.Sc
==================
Κόστος μετακίνησης στην Ελλάδα και στην Ολλανδία
Περίπου 4 φορές πιο ακριβή η μεταφορά με αυτοκίνητο στην Ελλάδα σε σχέση με την Ολλανδία με βάση τον κατώτατο μισθό
����
Μετά και τη νέα αύξηση του κόστους των διοδίων από 1.1.2024 το ταξίδι
(μετ’ επιστροφής) Αθήνα – Θεσσαλονίκη με αυτοκίνητο, θα κοστίσει, σε
κάποιον που αμείβεται με τον κατώτατο, περίπου το 40% του μισθού του.
����
Για μια αντίστοιχη διαδρομή στην Ολλανδία (όπου δεν υπάρχουν διόδια
& η τιμή της βενζίνης είναι στα ίδια επίπεδα με την Ελλάδα), κάποιος
που αμείβεται με τον κατώτατο (καθαρά 1.894 ευρώ) θα του κοστίσει το
10% αυτού του μισθού.
--------------
Δ.
Μόνο ύποπτη μπορεί να κριθεί η εμφάνιση του πρώην πρωθυπουργού που με την παρουσία του δίνει ανάσα στην Κυβέρνηση, αφού θάπρεπε αυτή τη στιγμή ένα θέμα έπρεπε να απασχολεί όλο το πολιτικό σύμπαν. Το αγροτικό και κτηνοτροφικό ζήτημα της χώρας.
Στο βαθμό που απουσιάζουν από το δημόσιο λόγο τέτοιες πολιτικές προτάσεις, δείχνουν:
α. Την πλήρη εξαγορά των ΜΜΕ και της συστημικής δημοσιογραφίας.
β. Την πλήρη εξάρτηση εκ κατασκευής όλων των υφιστάμενων φορέων που θέλουν να ονομάζονται πολιτικά κόμματα.
Επείγει η συγκρότηση Πατριωτικού Μετώπου Σωτηρίας, οι σημαίες στα αγροτικά μηχανήματα δείχνουν τον δρόμο. Το αγροτικό κίνημα μπορεί να αποτελέσει το πρόπλασμα ενός τέτοιου μετώπου με τα άξια στελέχη του που έχει αναδείξει. ´
Ώρα να διδαχθούμε από το παράδειγμα της Ολλανδίας (σε όλα!)
Δείτε πως οι Ολλανδοί γύρισαν το παιχνίδι.





Σχόλια