Καθεστώς συγκάλυψης, παραπλάνησης, διαρκούς αντιδημοκρατικής εκτροπής Β.

Ολα θα επρεπε να εχουν ενα οριο. Αλλα δεν εχουν.Εντεχνως,  η πλειοψηφια της ΝΔ στην Προανακριτικη διαλυει ακομη και αυτην την λειψη  Προανακριτικη.Δεν εξεταζουν μαρτυρες, θα καλεσουν τον Τριαντοπουλο να καταθεσει εστω και δια υπομνηματος και θα κλεισει  το κεφαλαιο Προανακριτικη.Μετα, η Ολομελεια της Βουλης θα τον παραπεμψει.Οσον αφορα το Δικαστικο Συμβουλιο του Ειδικου Δικαστηριου.Δεν ισχυει οτι το Δικαστικο Συμβουλιο του αρθρου 86 Σ εχει πληρη ανακριτικα καθηκοντα, οπως δηλωσε ο κ.Αλιβιζατος.Βασικα παραπεμπει  στο ακροατηριο του Ειδικου Δικαστηριου  η απαλλασσει βασει βουλευματος.Ειτε βασει του υπαρχοντος υλικου θα τον απαλλαξει ειτε το πιθανοτερο θα τον στειλει στο ακροατηριο του Ειδικου Δικαστηριου για να αντιμετωπισει μια πλημμεληματικη κατηγορια φυλακισης, το πιθανοτερο με αναστολη.Ετσι, και αυτος θα πεσει στα μαλακα, και ιδιως θα συγκαλυφθουν οι ποινικες ευθυνες αλλων Υπουργων και  ιδιως του πρωθυπουργου και ο κ.Τριαντοπουλος θα σωπασει και δεν θα αποκαλυψει τις κυβερνητικες  ποινικες ευθυνες,  ιδιως του πρωθυπουργου. Και η κυβερνηση θα πει: εδω τελειωσε η διαδικασια του αρθρου 86 και βγηκαμε ως κυβερνηση λαδι.
Ουδεποτε μετα το 1974 η λειτουργια των θεσμων δεν ηταν τοσο ευτελισμενη , ουδεποτε οι διαδικασιες του Συνταγματος δεν χρησιμοποιηθηκαν τοσο μαφιοζικα και τοσο συγκαλυπτικα για την καστα των πολιτικων. Για σκοπους αντιτιθεμενους απολυτως στο Συνταγμα.
Αυτο που δεν καταλαβαινουν ειναι οτι αυτα δεν αμβλυνουν την φωτια του κοινωνικου ηφαιστειου, αλλα οξυνουν την κριση νομιμοτητας και την αποσταση του λαου απο τους υφισταμενους θεσμους.

  Δημήτρης Μπελαντής

---------------------- 


============ 

Πανος Λαζαρατος

 
ΠΕΡΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
Μερικά , νόμιζα, θεμελιώδη.
Άκρως , όμως , θεμελιώδη.
Η διαδικασία που προβλέπει το άρθρο 86 παρ.3 Συντ.
και το άρθρο 5 ν. 3126/ 2003 δεν είναι μια διαδικασία τροποποιήσιμη με απόφαση της επιτροπής προανακριτικής εξέτασης της ΒΟΥΛΗΣ , ή άλλου συνταγματικού οργάνου , αυτεπαγγέλτως ή κατόπιν αιτήματος οποιουδήποτε.
Είναι διαδικασία τυπική, αυστηρή και ιδίως ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ , από την οποία κανείς δεν μπορεί να παραιτηθεί, ούτε να την τροποποιήσει , ούτε να την υπερπηδήσει, επικαλούμενος « μείζονες» κατά την υποκειμενική εκτίμησή του εγγυήσεις άλλων αυθαίρετων ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ , που δεν προβλέπονται πουθενά και αντιστρατεύονται το γράμμα του Συντάγματος και του νόμου.
Ουδείς ΠΟΤΕ υποστήριξε κάτι τέτοιο ,σε γνωστή σε μένα εννομη τάξη ,για την κοινή προκαταρκτική εξέταση της ποινικής δίκης , όπου αυτή προβλέπεται ,αντικαθιστώντας την με μια ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ ΑΝΑΚΡΙΣΗ από άλλο ΟΡΓΑΝΟ ,μετά την ποινική δίωξη.(!)
Κατά μείζονα λόγο κάτι τέτοιο δεν νομίζω ότι μπορεί να υποστηριχθεί σοβαρά για την αυστηρή και τυπική αναγκαστική συνταγματική διαδικασία προκαταρκτικής εξετάσεως ,η οποία συνιστά ΘΕΣΜΙΚΗ εγγύηση προς όφελος και του ΔΗΜΟΣΙΟΥ συμφεροντος και της διαφανούς δημόσιας λειτουργιας της ΒΟΥΛΗΣ που ο καθένας μπορεί να παρακολουθήσει και να κρίνει ( και από το κανάλι της ΒΟΥΛΗΣ) σε αντίθεση με την μυστική ανάκριση.
Αυτή τη δημοσιότητα και διαφάνεια επέλεξε, καλώς ή κακώς, ο συντακτικός νομοθέτης.
Όπως επέλεξε και ο κοινός νομοθέτης να εφαρμόζεται το άρθρο 7 ν. 3126/2003 για τυχόν συμμέτοχους που προκύπτουν από αυτή την διαφανή κοινοβουλευτική ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ και όχι μετά την μυστική ανάκριση , που οδηγεί την υπόθεση σε επιστροφή στη Βουλή προς επανάληψη και ανακύκλωση της ίδιας ή αλλης αντισυνταγματικής , παράλογης , διπλής και αναποτελεσματικής διαδικασίας ως προς τους ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΥΣ σε κατοπινό χρόνο .
Χρόνο ο οποίος ως διαφαίνεται θα υπερβαίνει τα όρια της αποσβεστικής προθεσμίας της 5. ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ!
« Η άσκηση της ποινικής δίωξης καταλαμβάνει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΣ και τους τυχόν συμμέτοχους οι οποίοι ΕΦΕΞΗΣ κατηγορούνται και δικάζονται ΜΑΖΙ με τον ΥΠΟΥΡΓΟ».
Δεοντολογικως ( και μόνο έτσι διαβάζονται οι κανονες δικαίου από ΝΟΜΙΚΟΥΣ) δεν πρόκειται περί « σόου», αλλά για μειζονος πολιτειακής σημασίας συνταγματική θεσμική εγγύηση!
Διχως αναθεώρηση του Συντάγματος και του άρθρου 5 ν. 3126/ 2003 η διαδικασία δεν τροποποιείται κατά βούληση , ούτε και ποινική δίωξη ασκείται για λόγους « γενναιότητας» , αβρότητας , φιλίας , «δειλίας»,αυστηρότητας ή ( πρόδηλων) σκοπιμοτήτων «στα τυφλά».
Διαφορετικά οι διαδικασίες και η αρχη της ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ που τις διέπει γελοιοποιούνται, οι θεσμοί καταστρατηγούνται και οι βουλευτές που υπερπηδούν , παρακάμπτουν , μεταθέτουν και αλλοιώνουν αναγκαστικές συνταγματικές διαδικασίες ( που δεν συνιστούν επ’ ουδενί ΕΝΔΟΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ) ενεργουν κατά τρόπο προδήλως αντισυνταγματικό διαπράττοντας πράξη προσιδιάζουσα προς την ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ του Ποινικού Κώδικα , αφού εκθέτουν ΑΚΡΙΤΑ (ήτοι διχως το συνταγματικά επιβαλλόμενο ΠΟΡΙΣΜΑ) και διχως τις εγγυήσεις της συνταγματικής προκαταρκτικής εξετάσεως κάποιον σε ποινική δίωξη. ( πρβλ. άρθρο 237παρ. 2 ΠΚ)
—————————————————————
Φίλοι οι νομικοί που συμβουλεύουν την Κυβέρνηση.
Φίλοι και κάποιοι ( όχι πολλοί) πολιτικοί άλλων κομμάτων που είπαν κατά καιρούς διάφορα αντί- ή παρα- συνταγματικά « πολιτικά» δικά τους.
Φιλτάτη πάντα όμως η αλήθεια.
Η Βουλή , έστω και την ύστατη στιγμή, ας ξανασκεφθεί τι ΑΚΡΙΒΩΣ προτίθεται να διαπράξει αύριο και τις αμέσως επόμενες μέρες.
Ας διαβάσουν οι βουλευτές μας ξανά και την παρ. 2 του άρθρου 86.
Ανάκριση διχως έλλογο πόρισμα και απόφαση της παρ.3 , ήτοι με τα στοιχεία και την ακριβή διαδικασία της παρ. 3 ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ.
Η διαδικασία θα πάσχει στη συνέχεια από ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΥΡΟΤΗΤΑ που μπορεί να διασωθεί ( αν διασωθεί) μόνο με τη θεωρία των interna corporis της ΒΟΥΛΗΣ.
Φοβούμαι πως πρόκειται για σοβαρότατο θεσμικό ατόπημα που θα εκθέσει ανεπανόρθωτα , σε ΑΚΡΩΣ επικίνδυνους καιρούς , όσους, ελαφρά τη καρδία, το διαπράξουν.

=========================

 --------------------

 -------------------

...στο serial των παραβιάσεων του Συντάγματος συνέχεια...

 ==================

Σχόλια