Νέα Ζηλανδία – είσοδος μόνο με πληρωμή
Η Νέα Ζηλανδία με τα εντυπωσιακά της τοπία αποτελεί δημοφιλή
προορισμό για τους τουρίστες κάτι το οποίο βλάπτει το περιβάλλον και τις
υποδομές. Πέρσι τη χώρα επισκέφτηκαν 3,8 εκ. άνθρωποι. Οι μόνιμοι
κάτοικοι της Νέας Ζηλανδίας είναι 4,9 εκ. Από τον Οκτώβρη κάθε
επισκέπτης θα πρέπει να πληρώνει 20€. Τα χρήματα θα πηγαίνουν μεταξύ
άλλων στην προστασία του περιβάλλοντος.---------------------------
Βενετία - 3€ την ημέρα
Η πόλη που φημίζεται περισσότερο για τον μαζικό τουρισμό είναι η Βενετία, την οποία επισκέπτονται πάνω από 30 εκ. άνθρωποι κάθε χώρο. Ωστόσο από το Σεπτέμβρη οι επισκέπτες που έρχονται για μια ημέρα θα πληρώνουν 3€ είσοδο την ημέρα, κατά το πρότυπο του Άμστερνταμ όπου οι τουρίστες που φτάνουν στην πόλη με κρουαζιερόπλοιο πληρώνουν μάλιστα οκτώ ευρώ την ημέρα.-----------------------
Μπορακάι - «πόρτα» στους τουρίστες
Αντί να ζητήσει είσοδο το νησί Μπορακάι στις Φιλιππίνες απλά «έκλεισε» για τους τουρίστες. Για έξι μήνες δεν επιτρέπονταν επισκέπτες στο νησί που είναι γνωστό για τις υπέροχες παραλίες του. Μέσα σ’ αυτό το διάστημα έγιναν κάποιες εργασίες στις υποδομές του νησιού. Στο μεταξύ το Μπορακάι έχει «ανοίξει» και πάλι ωστόσο με περιορισμό στον αριθμό επισκεπτών και χωρίς ξέφρενα πάρτι.--------------------------------
Ντουμπρόβνικ - πριν και μετά το GoT
Μετά την τεράστια επιτυχία της σειράς Game of Thrones η πόλη του Ντουμπρόβνικ όπου έγιναν κάποια γυρίσματα αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα κυρίως με τους τουρίστες που έρχονται με κρουαζιερόπλοιο. Το 2018 έφτασαν 700.000 επισκέπτες μόνο δια θαλάσσης. Από φέτος όμως επιτρέπεται να αγκυροβολούν μόνο δυο κρουαζιερόπλοια την ημέρα.----------------------------------
Μάτσου Πίτσου σε ένα τρίωρο
Ο μαζικός τουρισμός έχει χτυπήσει και την αρχαία πόλη του Μάτσου Πίτσου στο Περού. Η κυβέρνηση ήδη έχει περιορίσει την είσοδο σε 6.000 επισκέπτες την ημέρα και αναμένεται να την περιορίσει ακόμη περισσότερο. Αυτό το διάστημα γίνεται ένα δοκιμαστικό τουρ κατά το οποίο οι τουρίστες επιτρέπεται να μένουν στους αρχαιολογικούς χώρους μόνο τρεις ώρες.---------------------------------
Ρουάντα - μια ακριβή συνάντηση
1.500 δολάρια πληρώνουν οι επισκέπτες που θέλουν να δουν τους γορίλες της Ρουάντα. Το μεγάλο ποσό είχε ως αποτέλεσμα πολλοί τουρίστες να επιλέξουν γειτονικές χώρες για τις διακοπές τους. Εκτός σεζόν η τιμή είναι στα 1050 δολάρια. Με τα ποσά αυτά η χώρα χρηματοδοτεί την επιβίωση των ζώων.--------------------------
ΠΗΓΗ
-------------
Τουρισμός εναντίον τουρισμού
H φλέβα χρυσού της Fraport που το 2018 πιάνει τους οικονομικούς στόχους του 2036!!!
Απουσία μοντέλου ανάπτυξης για την Ελλάδα
McKinsey: Η Ελλάδα κινδυνεύει από τον μαζικό τουρισμό
Η Ελλάδα εξελίσσεται στο Πουέρτο Ρίκο της Ευρώπης
Μήπως γινόμαστε Γουατεμάλα;
το λες ανάπτυξη; Ή ανάπτυξη της TUI;
Ανεβάζει ταχύτητα η νέα επένδυση της TUI στην Κρήτη
==========
Η θυγατέρα του "αριστερού" Λαφαζάνη (city plaza & Σόρος) συνεχίζει το "αντικαπιταλιστικό" φαγοπότι;
BREAKING NEWS (CITY PLAZA): Ο Achim Rollhäuser, γερμανός κάτοχος του τραπεζ. λογαριασμού στη Γερμανία για δωρεές στο Πλάζα από Γερμανία, δεν μένει μόνο στο Σίτυ Πλάζα ενώ νοικιάζει το διαμέρισμα του airbnb, αλλά ως «αντικαπιταλίστας δικηγόρος» κι- εκπρόσωπος του... γερμανικού ομίλου ιστιοπλόων προτρέπει του Γερμανούς που αρμενίζουν με τα κότερα τους στην Ελλάδα να παρανομούν! Συμβουλεύει για τυχόν βλάβες στα κότερα τους να μην ενημερώνουν τις λιμενικές αρχές και την αστυνομία για να αποφύγουν έξοδα όπως για γνωματεύσεις που θα βεβαιώνουν πως το κότερο έχει επισκευαστεί και μπορεί να αποπλεύσει.Ο ίδιος στη σελίδα του ομίλου έχει και άλλες συμβουλές για το πως οι Γερμανοί ιστιοπλόοι μπορούν να αποφεύγουν δασμούς και φόρους.Το 2014 έκανε διάβημα στο υπουργείο για λογαριασμό Γερμανών ιστιοπλόων για να μην περάσει η φορολογία για τα κότερα.
Κατά τα άλλα η «καπιταλίστρια» είναι η Παπαχελά.«Rollhäusers Rat: Bei Problemen nicht die Behörden informieren, da diese oft praxisfern entscheiden würden. Das Boot außerhalb des Hafens ankern und von dort aus die Reparatur versuchen. Dann bekommt die Hafenpolizei nichts davon mit.» (in English "Rollhäuser's advice: In case of problems do not inform the authorities, as they would often decide impractically. Anchor the boat outside the port and try the repair from there. Then the harbor police will not notice")
- Behörden ohne Augenmaß
Σχόλια