Για την στρατηγική βάθους της Τουρκίας, ο Γιώργος Φίλης σημείωσε πως στην Λιβύη παίζεται το μέλλον του Ελληνισμού χωρίς υπερβολή ως προς τις θαλάσσιες ζώνες και την εθνική μας κυριαρχία σε αυτές, ενώ για τον Έβρο εκτίμησε ότι η Τουρκία θα θελήσει να «Αιγαιο-ποιήσει» και τον Έβρο ως προς τα σύνορα και την εθνική μας κυριαρχία.
=======================
«Ουδετεροπατρία» και «Αποχρωματισμός» εθνικής ταυτότητας…
Παραιτήθηκε η Μ.Ευθυμίου από την Επιτροπή 2021 λόγω «ουδετεροπατρίας» του εορτασμού
Η ραγδαία Φινλανδοποίηση της Ελλάδας: Διαδοχικές κυβερνήσεις εκποιούν εθνική κυριαρχία, χωρίς να ακουστεί "μπαμ".
Φέρονται σαν ξεπεσμένοι άρχοντες, τους ενοχλεί ο Καποδίστριας
Ο Καποδίστριας και τα “παιδιά της Σχολής του Σικάγου” που “σβήνουν την ιστορία”-
Blogger:
Aν τον ακούσετε θα πεισθείτε ότι κάποιοι προετοιμάζουν την φιλανδοποίηση της χώρας...
«Ουδετεροπατρία» και «Αποχρωματισμός» εθνικής ταυτότητας…
Η ραγδαία Φινλανδοποίηση της Ελλάδας: Διαδοχικές κυβερνήσεις εκποιούν εθνική κυριαρχία, χωρίς να ακουστεί "μπαμ".
--------------------------
Καταπληκτικό κείμενο από Ολ. Τσικ....
ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ
Υπάρχει χώρος για ήρωες στην εποχή μας?
Αφού τους στεφανώσαμε στα πάρκα και στα μνημεία, σήμερα, σε
αντιηρωικούς καιρούς, τους αφήσαμε να κρυώνουν ξεχασμένοι, να
ξεθωριάζουν αφρόντιστοι και να πέφτουν θύματα βανδαλισμών
περιφρονημένοι.
Τι μπορούν να μας μηνύσουν από την άλλη ζωή ο Καραϊσκάκης και ο Κολοκοτρώνης, ο Κανάρης και ο Νικηταράς?
Με την αγριάδα τους, κάποτε, μας λευτέρωσαν.
'Ηδη, μετά την επανάσταση, κυνηγήθηκαν, φυλακίστηκαν και πέθαναν στην
ψάθα, άνθρωποι που είχαν δώσει όλο το βιός τους για τον αγώνα.
Κι ενώ τους χρωστάμε χάρη γι'αυτό, τώρα δε μας βολεύει η παρουσία τους.
Τους κρύβουμε στο υπόγειο σαν φτωχούς συγγενείς από την επαρχία.
Μικραίνουμε το ρόλο τους, απομυθοποιούμε τη δράση τους. Απαριθμούμε τις
δυνάμεις της ελληνικής επανάστασης ξεχνώντας τον ανθρώπινο παράγοντα
που γεννά την ιστορική στιγμή και ανατρέπει τη λογική των αριθμών και
τις παγίδες των "Μεγάλων Δυνάμεων".
Η ιστορία όμως, δε γράφεται
από τις αφηρημένες έννοιες των ιστορικών που καθισμένοι στα γραφεία
τους ερμηνεύουν κατά το δοκούν τα ιστορικά γεγονότα.
Τις
τελευταίες δεκαετίες, η απομυθοποίηση πήρε τη μορφή μιας
κατασυκοφάντησης. Μια νέα σχολή ιστορικών, ανακάλυψε τα σκοτεινά τους
σημεία. Έτσι, μάθαμε πως ο ένας ήταν γυναικάς, ο άλλος φιλόδοξος, ο
τρίτος παραδόπιστος.
Λες και η διαπίστωση των ελαττωμάτων τους,
μειώνει την αξία των θυσιών τους και σβήνει τα φωτεινά τους σημεία.
Τους κοντύναμε και ησυχάσαμε.
Είναι δύσκολο, λέει ο Θουκυδίδης
στον Επιτάφιο του Περικλή, να κατανοήσουν οι "άπειροι" των νεώτερων
γενεών, γεγονότα που τους υπερβαίνουν. Είναι μάλλον φυσική αυτή η
αντίδραση. Ο, τι δεν μπορείς να φτάσεις, το κατεβάζεις στα μέτρα σου.
Σίγουρα δεν ήταν υπερφυσικοί οι ήρωες του '21.
Δεν ήταν όμως και τυχαίοι.
Και μόνο το γεγονός ότι δεν κουβαλούσαν καμία ανάμνηση ελεύθερου βίου,
μετά από 400 χρόνια υποδούλωσης, αρκεί για να καταλάβουμε το μέγεθος του
εγχειρήματός τους.
Κι όμως.
Τους πετάξαμε στις υποσημειώσεις της ιστορίας.
Λάθος μας.
Όσο αμετρο είναι να υπερβάλουμε, άλλο τόσο επικίνδυνο είναι να εξευτελίζουμε και να ισοπεδώνουμε.
Τα αποτελέσματα αυτής της μετανεωτερικής ιστορικής προσέγγισης, είναι πλέον ορατά.
Μια χώρα που νομίζει πως θα γιορτάσει τα διακόσια χρόνια της ελευθερίας
της το 2021, γίνεται παγκόσμιο παράδειγμα υποταγής στο συνδυασμό
απειλών, φόβου και υποσχέσεων.
Και εμείς, θα γίνουμε για άλλη
μια φορά, θεατές μιας κακόγουστης κι ακριβοπληρωμένης φιέστας, που θα
οργανωθεί από τους συνήθεις ύποπτους μιας ελιτίστικης οπτικής που
φοβάται να χρησιμοποιήσει τις λέξεις "πατρίδα" ή "ελευθερία", για να μην
κινδυνεύσουν οι διεθνείς συσχετισμοί που ευθύνονται για την "πτώση"
της.
Η Ελλάδα δεν είναι Σουηδία που είδε τον τελευταίο πόλεμο
το 1806. Ειναι μια χώρα που βίωσε τα τελευταία 200 χρόνια πάνω από 17
πολέμους.
Η σύγχιση της ιστορικής μνήμης, δε θα αφήσει μόνο τους ήρωες να κρυώνουν ξεχασμένοι στα πάρκα.
Το επόμενο που θα ξεχαστεί, είναι η πίστη στην ηθική της Ελευθερίας και
της Αυτοδιάθεσης, όχι μόνο ως δυνατότητας αλλά και ως αναγκαιότητας πια
για την επιβίωση μας...
====================
Τα 200 χρόνια από την Επανάσταση και ο Ελληνισμός των ΗΠΑ
Σε λίγους μήνες θα υποδεχτούμε τον χρόνο 2021. Σημαντικός χρόνος, 200
χρόνια από την επανάσταση στα 1821, που οδήγησε στην απελευθέρωση από
τον οθωμανικό ζυγό και στην δημιουργία ανεξάρτητου κράτους της Ελλάδας,
στα 1830, με την «συνθήκη Λονδίνου» (γνωστή και ως «Πρωτόκολλο Λονδίνου»
ή «Πρωτόκολλο της ανεξαρτησίας», με την συμμετοχή Αγγλίας, Γαλλίας,
Ρωσίας).
Η επανάσταση ξεκίνησε ουσιαστικά στις 17 Μαρτίου 1821, στην Τσίμοβα
(Αερόπολη) Λακωνίας. Στην επόμενη μία εβδομάδα, είχε ελευθερωθεί σχεδόν
όλη η Πελοπόννησος.
Στις αρχές του χρόνου, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε
την δημιουργία Επιτροπής για τους εορτασμούς των 200 χρόνων από την
έναρξη της επανάστασης. Με επικεφαλής την γνωστή από τους ολυμπιακούς
αγώνες στην Αθήνα 2004, Γιάννα Αγγελοπούλου. Δεν γνωρίζουμε πως και
γιατί επιλέχθηκε η κυρία, με ποια προσόντα και γνώσεις. Αλλά γνωρίζουμε
ότι έχει χρηματοδοτήσει και τα δύο «κόμματα εξουσίας» (ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ),
με αποτέλεσμα αυτά να ανέχονται όλες τις κομπλεξικές ανοησίες της
Επιτροπής τις τελευταίες εβδομάδες.
H Επιτροπή, υποτίθεται ότι έγινε για να οργανώσει εκδηλώσεις για τα
200 χρόνια. Όχι για να «καθορίσει» τα ιστορικά γεγονότα τα σχετικά με
την Επανάσταση, ούτε για να μας πει τι έγινε τα τελευταία 200 χρόνια.
Τρεις μήνες μετά τη ίδρυσή της κι ενώ ο χρόνος κυλά και πλησιάζουμε
στο 2021, η Επιτροπή αναλώνεται σε αναρτήσεις στο διαδίκτυο, που
προκαλούν. Αλλά κουβέντα για το τι θα κάνει και πως, τον επόμενο χρόνο.
Κι επειδή η Ελλάδα πάντα δουλεύει με ρυθμό «τελευταία στιγμή και ότι
προκύψει», ο απόδημος Ελληνισμός, ειδικά στις ΗΠΑ, πρέπει να συντονιστεί
και να πράξει, αδιαφορώντας για τις γραφικότητες, προχειρότητες του
ελληνικού κράτους και της κάθε Γιάννας. Η υπόθεση των 200 χρόνων είναι
υπόθεση όλων μας και το παρελθόν, μας έχει διδάξει ότι, όπου
ανακατεύεται ελληνική κυβέρνηση στον απόδημο Ελληνισμό, τα κάνει χάλια
και μόνο ζημιά προκαλεί.
Ειδικά στις ΗΠΑ, οφείλουμε να αναδείξουμε και να τιμήσουμε, εκτός από
τιν ιστορική επέτειο των 200 χρόνων και τον φιλελληνισμό που σημάδεψε
την επανάσταση των Ελλήνων. Τους Αμερικανούς, που πήγαν στην Ελλάδα και
πολέμησαν στο πλευρό των Ελλήνων. Βοήθησαν και οικονομικά τους
επαναστάτες, ενώ μερικοί από αυτούς έδωσαν και την ζωή τους. Ενδεικτικά
αναφέρουμε τους:
- George Jarvis (ο πρώτος Αμερικανός που πολέμησε στην επανάσταση,
έχει ταφεί στον περίβολο εκκλησίας στο Άργος, η Ελλάδα του απένειμε
τιμητικά τον βαθμό του αντιστράτηγου).
- William Townshend Washington (συγγενής του πρώτου πρόεδρου των ΗΠΑ, έχει ταφεί σε «κρύπτη» εκκλησίας στο Ναύπλιο)
- Samuel Gridley Howe (ιατρός από Βοστόνη, συμμετείχε σε πολεμικές
επιχειρήσεις, βοήθησε οικονομικά δεινοπαθούντες στην Ελλάδα, δημιούργησε
και ορφανοτροφείο στην Αίγινα)
- Jonathan Peckam Miller (συνταγματάρχης του αμερικάνικου στρατού,
συμμετείχε σε μάχες στην Ελλάδα. Υιοθέτησε ένα ορφανό παιδί στην
Λιβαδιά, το έφερε στην Αμερική, το μεγάλωσε, το σπούδασε και αυτό
αργότερα έγινε ο πρώτος 'Έλληνας που εξελέγη ομοσπονδιακός βουλευτής
στις ΗΠΑ, εκπροσωπώντας την Πολιτεία Γουινσκόνσιν στο Κογκρέσο. Ήταν ο
Λουκάς- Μιλτιάδης Miller).
Υπάρχουν και οι περιπτώσεις με τοπικές κοινωνίες στις ΗΠΑ (πόλεις)
που τίμησαν την Ελλάδα και την επανάσταση του '21, δίνοντας ελληνικές
ονομασίες σε αυτές. Για παράδειγμα, η πόλη Greece στα βόρεια της
πολιτείας Νέας Υόρκης, που τον Μάρτιο 1822 αποφάσισε να ονομάζεται
«Ελλάδα» για να «τιμήσει την επανάσταση των Ελλήνων και ότι η αρχαία
Ελλάδα πρόσφερε στην ανθρωπότητα». Επίσης, η πόλη Υψηλάντη στην Πολιτεία
Μίσιγκαν. Και άλλες, ανά την επικράτεια των ΗΠΑ, επειδή τότε, η
επανάσταση των Ελλήνων συγκίνησε τον αμερικάνικο λαό, ο οποίος, λίγες
δεκαετίες πριν, έδωσε τον δικό του αγώνα για ανεξαρτησία.
Εξυπακούεται ότι, οφείλουμε ως Έλληνες στις ΗΠΑ να τιμήσουμε -με
αξιόλογες εκδηλώσεις- τους Αμερικανούς φιλέλληνες που πολέμησαν στην
Επανάσταση, στην Ελλάδα, με αφορμή την ιστορική επέτειο. Από το κράτος
Ελλάδας ή την «Επιτροπή» της Γιάννας, δεν περιμένουμε κάτι καλό ή
ουσιαστικό. Κατά συνέπεια, πρέπει να οργανωθούμε άμεσα, ο χρόνος περνά.
Δυστυχώς, αντιμετωπίζουμε κι ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα. Δεν μπορούμε να
βασιστούμε στις διαλυμένες και άχρηστες ομογενειακές Οργανώσεις
(Ομοσπονδίες κλπ). Όπως δεν μπορούμε να βασιστούμε και στην Εκκλησία
(Αρχιεπισκοπή).
Η απόδοση τιμής στην Επανάσταση και ειδικά στους Αμερικανούς
φιλέλληνες, στην ιστορική επέτειο των 200 χρόνων, επαφίεται στον
πατριωτισμό των Ελλήνων της Αμερικής. Ας οργανωθούμε, προετοιμαστούμε
από τώρα.
Αναδημοσίευση από το kalami.us
=========================
Καραϊσκάκης: «βωμολόχος» και «σεξιστής»! (ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!)
Του Θύμιου Παπανικολάου
Περιοδικό "Ρεσάλτο"
Σήμερα, όπως έχουμε υπογραμμίσει πολλές φορές, η παραχάραξη και επανεγγραφή της Ιστορίας αποτελεί στρατηγική επιλογή του διεθνούς κεφαλαίου, των μηχανισμών του και των ιδεολογικο-πολιτικών ιπποκόμων του.
Επίσης, από την πρώτη στιγμή είχαμε χαρακτηρίσει την Επιτροπή Αγγελοπούλου για το ΄21, «ομάδα κρούσης» των αποδομητών της ιστορίας μας και της προσαρμογής της στις μυθολογίες της Παγκοσμιοποίησης.
Οι δόλιες επιδιώξεις της Επιτροπής Αγγελοπούλου (επιδιώξεις παραχάραξης και αλλοίωσης του ΄21, σύμφωνα με την οπτική της διεθνούς μαφίας του χρήματος), εκδηλώθηκαν από την... πρώτη στιγμή με:
α). Το σήμα των 200 χρόνων: Μια γελοιογραφία του ΄21! Ένα άχρωμο, άγευστο και «ανέραστο» κατασκεύασμα, «σκοτεινό», αποστειρωμένο από κάθε αγωνιστικό Πάθος, αφυδατωμένο από κάθε ιστορικό συμβολισμό και χυμό του ΄21…
β). Την «εξαφάνιση» της Μπουμπουλίνας!!!
γ). Την εμφάνιση των δικτατόρων στο πάνθεον των προσώπων που διακυβέρνησαν την χώρα
δ). (προσφάτως) Τον εύκολο χαρακτηρισμό του Καποδίστρια ως «δικτάτορα» (ταχυδακτυλουργικό τέχνασμα που «εξαφανίζει» τις συνθήκες της εποχής, υπεραπλουστεύει ισοπεδωτικά την πραγματικότητα και κρίνει το ΤΟΤΕ με τα σημερινά στερεότυπα περί δικτατόρων).
Σήμερα η Επιτροπή Αγγελοπούλου στοχοποιεί τον Καραϊσκάκη, αντλώντας τα «όπλα» της από τα σύγχρονα «φεμινιστικά» ιδεολογήματα της Παγκοσμιοποίησης: Τον παρουσιάζει «μισογύνη» και «βωμολόχο» εναντίον του γυναικείου φύλου!!!
Φυσικά μετά την αντίδραση που προκλήθηκε η ανάρτηση στην ιστοσελίδα της Επιτροπής εξαφανίστηκε…
Εδώ, οι νερόβραστοι, αλλά και υπόδουλοι «στοχαστές» της ψεύτικης και υποκριτικής «ευγένειας» του «πολιτισμού» της καπιταλιστικής βαρβαρότητας, ΔΕΝ κρίνουν μόνο ένα ήρωα Επαναστάτη του ΄21 με τα μάτια ενός νωθρού εμπόρου των «καλών τρόπων» και του «αντισεξισμού», αλλά και με τα ΣΥΓΧΡΟΝΑ κριτήρια της πολυπολιτισμικής, φεμινιστικής και εθνομηδενιστικής ΥΣΤΕΡΙΑΣ…
Το να κρίνεις την εποχή της Επανάστασης του 1821 με τα σημερινά κριτήρια που έχει επιβάλει η κυρίαρχη ιδεολογία του νεοφιλελευθερισμού είναι ένα δόλιο και πολιτικά ιδιοτελές ταχυδακτυλουργικό τέχνασμα.
Το να κρίνεις, με σημερινά κριτήρια (της ειρηνόφιλης και καλοζωισμένης υποκρισίας της Δύσης), συμπεριφορές αγωνιστών και επαναστατών που διαμορφώθηκαν μέσα στη φτώχεια, στη σκλαβιά, την ταπείνωση και τον εξευτελισμό από τους Τούρκους αφεντάδες, που διαμορφώθηκαν μέσα σε συνθήκες ζωής και θανάτου, δεν είσαι απλώς ταχυδακτυλουργός απατεώνας, αλλά ελεεινός συκοφάντης: Εκτελεστικό όργανο των μαφιόζων του χρήματος και της πολιτικής, των μαφιόζων του αυθάδους εθνομηδενισμού…
Με τέτοια κριτήρια των σύγχρονων νεοταξικών ιδεολογημάτων ΟΛΟΙ οι Επαναστάτες και οι Αγωνιστές του ’21 μετατρέπονται σε «τρομοκράτες», σε «βωμολόχους», σε «μισογύνηδες», και CIA…
Μήπως αλήθεια δεν έχουν χαρακτηρίσει ως «τρομοκράτη» τον Κολοκοτρώνη και τον Νικηταρά;;;
Μήπως και τον Εθνικό μας Ύμνο δεν χαρακτήρισε ο Αλαβάνος, στο παρελθόν, «ύμνο» στη Βία, ταυτίζοντάς τον, σχεδόν, με τη βία των κουκουλοφόρων;
Διαβάστε εδώ:
https://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3270
Πάνω σε αυτές τις παγκοσμιοποιητικές στρατηγικές κατασυκοφάντησης του ’21 και των αγωνιστών του κινείται η Επιτροπή Αγγελοπούλου…
Όμως, έξω από αυτές τις σκόπιμες ταχυδακτυλουργικές αυθαιρεσίες που εξισώνουν την πραγματικότητα του ΤΟΤΕ με τις ηθικολογικές αφαιρέσεις του ΣΗΜΕΡΑ (δόλια πρακτική κάθε εξουσίας), οι κήρυκες του εθνομηδενισμού και οι αποδομητές της Ιστορίας, είναι τόσο αφυδατωμένοι, ισοπεδωμένοι και αλλοτριωμένοι από την υπαλληλική τους ΥΠΟΤΑΓΗ στην εξουσία, που δεν είναι σε θέση να αντιληφτούν και να ερμηνεύσουν την «επαναστατική τραχύτητα» των αγωνιστών του ΄21, όπως και κάθε αγωνιστικού, Λαϊκού Κινήματος.
Δεν είναι σε θέση να αντιληφτούν ούτε το «βάναυσο λεξιλόγιο» του Καραϊσκάκη, ούτε τον «φαλοκρατισμό» του.
Ας τα πάρουμε με τη σειρά.
«Επαναστατική τραχύτητα»
Πάντα σε μεγάλες επαναστατικές εξάρσεις που μπαίνουν σε κίνηση πλατειά λαϊκά στρώματα υπάρχουν οι «χοντροί τρόποι» των καταπιεσμένων, που τους λείπει η λεπτότητα. Είναι οι τρόποι μιας τραχύτητας και ένα ακατέργαστο λεξιλόγιο που αποτελούν τα υπολείμματα της δουλείας και της ταπείνωσης από τους αφεντάδες.
Αυτή η ακατέργαστη τραχύτητα προσλαμβάνει τα χαρακτηριστικά της «Επαναστατικής τραχύτητας» στην πρωτοπορία των λαϊκών αγώνων: Μια τραχύτητα που προέρχεται από την ανυπομονησία, από τη φλογερή επιθυμία να αλλάξουμε τα πράγματα, από την ΟΡΓΗ που μας προκαλεί η καταπίεση και η ταπείνωση, από τη νευρική μας ένταση…
Σίγουρα και αυτή η «επαναστατική τραχύτητα» δεν διαθέτει λεπτότητα. Στο βάθος όμως απορρέει από την ίδια εκείνη πηγή που, μέσα στην ιστορία, έχει μετακινήσει βουνά…
Στους αγωνιστές του ’21 αυτή η «επαναστατική τραχύτητα» είχε αναπτυχθεί στο πολλαπλάσιο, λόγω της πολύχρονης, συσσωρευμένης καταπίεσης και ταπείνωσης από τους Τούρκους αφεντάδες.
Στον Καραϊσκάκη, ήταν ιδιαίτερα κορυφωμένη αυτή η «επαναστατική τραχύτητα», λόγω των άθλιων συνθηκών διαμόρφωσης της παιδικής του ηλικίας…
Βεβαίως οι υποκριτές της «πολιτισμένης δημοκρατίας» δεν μπορούν, ούτε θέλουν να διακρίνουν την «επαναστατική τραχύτητα». Αυτοί, ενώ πάντα κλείνουν τα μάτια στα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ της «πολιτισμένης δημοκρατίας», καθώς και στην ΩΜΗ ή εκλεπτυσμένη ΒΙΑ της καπιταλιστικής εξουσίας, διακρίνουν ολοκάθαρα τους «χοντρούς τρόπους» και το «βάναυσο λεξιλόγιο» των αγωνιστών του ’21 και των αγωνιστών όλων των εποχών…
«ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές»!
Η βαναυσότητα του λεξιλογίου
Η λεκτική βαναυσότητα είναι κληρονομιά της δουλείας, της ταπείνωσης, της περιφρόνησης προς την ανθρώπινη αξιοπρέπεια…
Στα λαϊκά στρώματα η βαναυσότητα της γλώσσας εκφράζει την απελπισία, την οργή και κυρίως μια κατάσταση δουλείας χωρίς ελπίδα, χωρίς διέξοδο.
Η ίδια, όμως αυτή βαναυσότητα στα ανώτερα στρώματα, στο στόμα ενός αφέντη η ενός εξουσιαστή, αποτελεί έκφραση ταξικής ανωτερότητας, αναφαίρετο δικαίωμα του αφέντη και των ανθρώπων της εξουσίας…
Εάν κανείς γνωρίζει τις συνθήκες ζωής του Καραϊσκάκη αντιλαμβάνεται αμέσως το βάναυσο λεξιλόγιό του…
Διαβάστε εδώ για τη ζωή αυτού του ήρωα του ΄21:
http://resaltomag.blogspot.com/2019/04/blog-post_23.html
Έρχονται σήμερα οι λιμοκοντόροι του νεοφιλελευθερισμού και της παγκοσμιοποίησης να συκοφαντήσουν έναν επαναστάτη που βγήκε στο κλαρί από τα δεκαπέντε του χρόνια!!!
Τους λιμοκοντόρους, αυτούς τους μεταμφιεσμένους λακέδες του κεφαλαίου, πάντα τους τρομάζει η τραχύτητα και η γλώσσα των Επαναστατών…
«Σεξιστική γλώσσα»
Οι λιμοκοντόροι, αυτοί οι επιτηδευμένοι και «κομψευόμενοι» ραγιάδες της παγκοσμιοποίησης, «ανακάλυψαν» και τη «σεξιστική» αθυροστομία του Καραϊσκάκη!!!
Το «σεξιστικό λεξιλόγιο» διαπερνάει το σύνολο και της σημερινής Γλώσσας και οι δόλιοι αποδομητές της ιστορίας μας, γυρίζουν στο 1821 για να στιγματίσουν τον Καραϊσκάκη.
Γυρίζουν 200 χρόνια πίσω για να μιλήσουν για «σεξισμό», μια έννοια ΠΑΝΤΕΛΩΣ άγνωστη τότε…
Τόσο θλιβεροί και άθλιοι λιμοκοντόροι είναι.
Θλιβεροί και άθλιοι, αλλά και αδίστακτοι δολοφόνοι όχι μόνο της Ιστορίας, αλλά και της γλωσσολογίας.
Θα μεταφέρουμε ένα απόσπασμα από παλιό μας άρθρο, σχετικά με το «σεξιστικό» λεξιλόγιο.
Ολόκληρο το άρθρο μας εδώ:
https://resaltomag.blogspot.com/2015/03/blog-post_55.html
«Η Γλώσσα αντανακλά τη ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ της κυρίαρχης κουλτούρας, η οποία ριζώνει βαθιά στον ψυχισμό του ανθρώπου. Και επειδή αντανακλά αυτήν την κυρίαρχη κουλτούρα δεν είναι (η Γλώσσα) ΠΟΤΕ κοινωνικά ουδέτερη και αθώα.
Αυτή η κοινωνική διαλεκτική της γλώσσας μας μπολιάζει όλους και το λεκτικό της είναι βαθιά χαραγμένο στον ψυχισμό μας από τα βρεφικά μας χρόνια.
Όταν συνειδητοποιήσουμε, αν ποτέ γίνει αυτό, τη διαλεκτική αυτή, μπορεί να καταπολεμήσουμε τη γλωσσική μας βαρβαρότητα και ελευθεριότητα, το σεξιστικό λεξιλόγιο, αλλά δεν μπορεί να το εξαλείψουμε, διότι δεν μπορεί να εξαλείψουμε τον τρόπο της διαμόρφωσής μας…
Οι εξτρεμιστές του «αντισεξισμού» κάνουν, όπως κάθε εξτρεμιστής της φράσης, επανάσταση σε μια σκάφη νερό. Αγνοούν τη διαλεκτική: ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΓΛΩΣΣΑ.
Αγνοούν ότι η Γλώσσα διαμορφώθηκε κάτω από την πατριαρχική κουλτούρα: Κυρίαρχη από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.
Συνεπώς, αγνοούν ότι πολλά πατριαρχικά στερεότυπα έχουν χαραχτεί ανεξίτηλα στον ανθρώπινο ψυχισμό και έχουν περάσει μέσα στην πολιτική και καλλιτεχνική δημιουργία.
Με τη λογική του εξτρεμιστικού, «αντισεξιστικού» αφορισμού θα πρέπει να ρίξουμε στην πυρά μεγάλα έργα της ανθρώπινης δημιουργίας, όπως και μεγάλους ηγέτες επαναστατικών κινημάτων…».
Στον Καραϊσκάκη, για τους λόγους που αναλύσαμε παραπάνω, είναι πιο «ακατέργαστα» τα χαρακτηριστικά της πατριαρχικής κουλτούρας…
Αλλά το να κρίνεις και να στιγματίζεις τον Καραϊσκάκη με την ιδεολογία της διεθνούς υποκουλτούρας του χρηματιστηριακού κεφαλαίου, αυτή της «παρακμιακής υπερηφάνειας», αυτό αποτελεί τον ύστατο ξεπεσμό της Σκέψης και την αχαλίνωτη αυθάδεια των ραγιάδων της σημερινής εποχής.
Βεβαίως, εδώ έντυσαν όλους τους επαναστάτες του ’21 με τις «φορεσιές» της παρακμιακής «υπερηφάνειας», στον Καραϊσκάκη δεν θα ασελγήσουν;;;
Διαβάστε σχετικό κείμενο εδώ: http://resaltomag.blogspot.com/2020/05/21.html
Σήμερα, όπως έχουμε υπογραμμίσει πολλές φορές, η παραχάραξη και επανεγγραφή της Ιστορίας αποτελεί στρατηγική επιλογή του διεθνούς κεφαλαίου, των μηχανισμών του και των ιδεολογικο-πολιτικών ιπποκόμων του.
Επίσης, από την πρώτη στιγμή είχαμε χαρακτηρίσει την Επιτροπή Αγγελοπούλου για το ΄21, «ομάδα κρούσης» των αποδομητών της ιστορίας μας και της προσαρμογής της στις μυθολογίες της Παγκοσμιοποίησης.
Οι δόλιες επιδιώξεις της Επιτροπής Αγγελοπούλου (επιδιώξεις παραχάραξης και αλλοίωσης του ΄21, σύμφωνα με την οπτική της διεθνούς μαφίας του χρήματος), εκδηλώθηκαν από την... πρώτη στιγμή με:
α). Το σήμα των 200 χρόνων: Μια γελοιογραφία του ΄21! Ένα άχρωμο, άγευστο και «ανέραστο» κατασκεύασμα, «σκοτεινό», αποστειρωμένο από κάθε αγωνιστικό Πάθος, αφυδατωμένο από κάθε ιστορικό συμβολισμό και χυμό του ΄21…
β). Την «εξαφάνιση» της Μπουμπουλίνας!!!
γ). Την εμφάνιση των δικτατόρων στο πάνθεον των προσώπων που διακυβέρνησαν την χώρα
δ). (προσφάτως) Τον εύκολο χαρακτηρισμό του Καποδίστρια ως «δικτάτορα» (ταχυδακτυλουργικό τέχνασμα που «εξαφανίζει» τις συνθήκες της εποχής, υπεραπλουστεύει ισοπεδωτικά την πραγματικότητα και κρίνει το ΤΟΤΕ με τα σημερινά στερεότυπα περί δικτατόρων).
Σήμερα η Επιτροπή Αγγελοπούλου στοχοποιεί τον Καραϊσκάκη, αντλώντας τα «όπλα» της από τα σύγχρονα «φεμινιστικά» ιδεολογήματα της Παγκοσμιοποίησης: Τον παρουσιάζει «μισογύνη» και «βωμολόχο» εναντίον του γυναικείου φύλου!!!
Φυσικά μετά την αντίδραση που προκλήθηκε η ανάρτηση στην ιστοσελίδα της Επιτροπής εξαφανίστηκε…
Εδώ, οι νερόβραστοι, αλλά και υπόδουλοι «στοχαστές» της ψεύτικης και υποκριτικής «ευγένειας» του «πολιτισμού» της καπιταλιστικής βαρβαρότητας, ΔΕΝ κρίνουν μόνο ένα ήρωα Επαναστάτη του ΄21 με τα μάτια ενός νωθρού εμπόρου των «καλών τρόπων» και του «αντισεξισμού», αλλά και με τα ΣΥΓΧΡΟΝΑ κριτήρια της πολυπολιτισμικής, φεμινιστικής και εθνομηδενιστικής ΥΣΤΕΡΙΑΣ…
Το να κρίνεις την εποχή της Επανάστασης του 1821 με τα σημερινά κριτήρια που έχει επιβάλει η κυρίαρχη ιδεολογία του νεοφιλελευθερισμού είναι ένα δόλιο και πολιτικά ιδιοτελές ταχυδακτυλουργικό τέχνασμα.
Το να κρίνεις, με σημερινά κριτήρια (της ειρηνόφιλης και καλοζωισμένης υποκρισίας της Δύσης), συμπεριφορές αγωνιστών και επαναστατών που διαμορφώθηκαν μέσα στη φτώχεια, στη σκλαβιά, την ταπείνωση και τον εξευτελισμό από τους Τούρκους αφεντάδες, που διαμορφώθηκαν μέσα σε συνθήκες ζωής και θανάτου, δεν είσαι απλώς ταχυδακτυλουργός απατεώνας, αλλά ελεεινός συκοφάντης: Εκτελεστικό όργανο των μαφιόζων του χρήματος και της πολιτικής, των μαφιόζων του αυθάδους εθνομηδενισμού…
Με τέτοια κριτήρια των σύγχρονων νεοταξικών ιδεολογημάτων ΟΛΟΙ οι Επαναστάτες και οι Αγωνιστές του ’21 μετατρέπονται σε «τρομοκράτες», σε «βωμολόχους», σε «μισογύνηδες», και CIA…
Μήπως αλήθεια δεν έχουν χαρακτηρίσει ως «τρομοκράτη» τον Κολοκοτρώνη και τον Νικηταρά;;;
Μήπως και τον Εθνικό μας Ύμνο δεν χαρακτήρισε ο Αλαβάνος, στο παρελθόν, «ύμνο» στη Βία, ταυτίζοντάς τον, σχεδόν, με τη βία των κουκουλοφόρων;
Διαβάστε εδώ:
https://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3270
Πάνω σε αυτές τις παγκοσμιοποιητικές στρατηγικές κατασυκοφάντησης του ’21 και των αγωνιστών του κινείται η Επιτροπή Αγγελοπούλου…
Όμως, έξω από αυτές τις σκόπιμες ταχυδακτυλουργικές αυθαιρεσίες που εξισώνουν την πραγματικότητα του ΤΟΤΕ με τις ηθικολογικές αφαιρέσεις του ΣΗΜΕΡΑ (δόλια πρακτική κάθε εξουσίας), οι κήρυκες του εθνομηδενισμού και οι αποδομητές της Ιστορίας, είναι τόσο αφυδατωμένοι, ισοπεδωμένοι και αλλοτριωμένοι από την υπαλληλική τους ΥΠΟΤΑΓΗ στην εξουσία, που δεν είναι σε θέση να αντιληφτούν και να ερμηνεύσουν την «επαναστατική τραχύτητα» των αγωνιστών του ΄21, όπως και κάθε αγωνιστικού, Λαϊκού Κινήματος.
Δεν είναι σε θέση να αντιληφτούν ούτε το «βάναυσο λεξιλόγιο» του Καραϊσκάκη, ούτε τον «φαλοκρατισμό» του.
Ας τα πάρουμε με τη σειρά.
«Επαναστατική τραχύτητα»
Πάντα σε μεγάλες επαναστατικές εξάρσεις που μπαίνουν σε κίνηση πλατειά λαϊκά στρώματα υπάρχουν οι «χοντροί τρόποι» των καταπιεσμένων, που τους λείπει η λεπτότητα. Είναι οι τρόποι μιας τραχύτητας και ένα ακατέργαστο λεξιλόγιο που αποτελούν τα υπολείμματα της δουλείας και της ταπείνωσης από τους αφεντάδες.
Αυτή η ακατέργαστη τραχύτητα προσλαμβάνει τα χαρακτηριστικά της «Επαναστατικής τραχύτητας» στην πρωτοπορία των λαϊκών αγώνων: Μια τραχύτητα που προέρχεται από την ανυπομονησία, από τη φλογερή επιθυμία να αλλάξουμε τα πράγματα, από την ΟΡΓΗ που μας προκαλεί η καταπίεση και η ταπείνωση, από τη νευρική μας ένταση…
Σίγουρα και αυτή η «επαναστατική τραχύτητα» δεν διαθέτει λεπτότητα. Στο βάθος όμως απορρέει από την ίδια εκείνη πηγή που, μέσα στην ιστορία, έχει μετακινήσει βουνά…
Στους αγωνιστές του ’21 αυτή η «επαναστατική τραχύτητα» είχε αναπτυχθεί στο πολλαπλάσιο, λόγω της πολύχρονης, συσσωρευμένης καταπίεσης και ταπείνωσης από τους Τούρκους αφεντάδες.
Στον Καραϊσκάκη, ήταν ιδιαίτερα κορυφωμένη αυτή η «επαναστατική τραχύτητα», λόγω των άθλιων συνθηκών διαμόρφωσης της παιδικής του ηλικίας…
Βεβαίως οι υποκριτές της «πολιτισμένης δημοκρατίας» δεν μπορούν, ούτε θέλουν να διακρίνουν την «επαναστατική τραχύτητα». Αυτοί, ενώ πάντα κλείνουν τα μάτια στα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ της «πολιτισμένης δημοκρατίας», καθώς και στην ΩΜΗ ή εκλεπτυσμένη ΒΙΑ της καπιταλιστικής εξουσίας, διακρίνουν ολοκάθαρα τους «χοντρούς τρόπους» και το «βάναυσο λεξιλόγιο» των αγωνιστών του ’21 και των αγωνιστών όλων των εποχών…
«ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές»!
Η βαναυσότητα του λεξιλογίου
Η λεκτική βαναυσότητα είναι κληρονομιά της δουλείας, της ταπείνωσης, της περιφρόνησης προς την ανθρώπινη αξιοπρέπεια…
Στα λαϊκά στρώματα η βαναυσότητα της γλώσσας εκφράζει την απελπισία, την οργή και κυρίως μια κατάσταση δουλείας χωρίς ελπίδα, χωρίς διέξοδο.
Η ίδια, όμως αυτή βαναυσότητα στα ανώτερα στρώματα, στο στόμα ενός αφέντη η ενός εξουσιαστή, αποτελεί έκφραση ταξικής ανωτερότητας, αναφαίρετο δικαίωμα του αφέντη και των ανθρώπων της εξουσίας…
Εάν κανείς γνωρίζει τις συνθήκες ζωής του Καραϊσκάκη αντιλαμβάνεται αμέσως το βάναυσο λεξιλόγιό του…
Διαβάστε εδώ για τη ζωή αυτού του ήρωα του ΄21:
http://resaltomag.blogspot.com/2019/04/blog-post_23.html
Έρχονται σήμερα οι λιμοκοντόροι του νεοφιλελευθερισμού και της παγκοσμιοποίησης να συκοφαντήσουν έναν επαναστάτη που βγήκε στο κλαρί από τα δεκαπέντε του χρόνια!!!
Τους λιμοκοντόρους, αυτούς τους μεταμφιεσμένους λακέδες του κεφαλαίου, πάντα τους τρομάζει η τραχύτητα και η γλώσσα των Επαναστατών…
«Σεξιστική γλώσσα»
Οι λιμοκοντόροι, αυτοί οι επιτηδευμένοι και «κομψευόμενοι» ραγιάδες της παγκοσμιοποίησης, «ανακάλυψαν» και τη «σεξιστική» αθυροστομία του Καραϊσκάκη!!!
Το «σεξιστικό λεξιλόγιο» διαπερνάει το σύνολο και της σημερινής Γλώσσας και οι δόλιοι αποδομητές της ιστορίας μας, γυρίζουν στο 1821 για να στιγματίσουν τον Καραϊσκάκη.
Γυρίζουν 200 χρόνια πίσω για να μιλήσουν για «σεξισμό», μια έννοια ΠΑΝΤΕΛΩΣ άγνωστη τότε…
Τόσο θλιβεροί και άθλιοι λιμοκοντόροι είναι.
Θλιβεροί και άθλιοι, αλλά και αδίστακτοι δολοφόνοι όχι μόνο της Ιστορίας, αλλά και της γλωσσολογίας.
Θα μεταφέρουμε ένα απόσπασμα από παλιό μας άρθρο, σχετικά με το «σεξιστικό» λεξιλόγιο.
Ολόκληρο το άρθρο μας εδώ:
https://resaltomag.blogspot.com/2015/03/blog-post_55.html
«Η Γλώσσα αντανακλά τη ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ της κυρίαρχης κουλτούρας, η οποία ριζώνει βαθιά στον ψυχισμό του ανθρώπου. Και επειδή αντανακλά αυτήν την κυρίαρχη κουλτούρα δεν είναι (η Γλώσσα) ΠΟΤΕ κοινωνικά ουδέτερη και αθώα.
Αυτή η κοινωνική διαλεκτική της γλώσσας μας μπολιάζει όλους και το λεκτικό της είναι βαθιά χαραγμένο στον ψυχισμό μας από τα βρεφικά μας χρόνια.
Όταν συνειδητοποιήσουμε, αν ποτέ γίνει αυτό, τη διαλεκτική αυτή, μπορεί να καταπολεμήσουμε τη γλωσσική μας βαρβαρότητα και ελευθεριότητα, το σεξιστικό λεξιλόγιο, αλλά δεν μπορεί να το εξαλείψουμε, διότι δεν μπορεί να εξαλείψουμε τον τρόπο της διαμόρφωσής μας…
Οι εξτρεμιστές του «αντισεξισμού» κάνουν, όπως κάθε εξτρεμιστής της φράσης, επανάσταση σε μια σκάφη νερό. Αγνοούν τη διαλεκτική: ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΓΛΩΣΣΑ.
Αγνοούν ότι η Γλώσσα διαμορφώθηκε κάτω από την πατριαρχική κουλτούρα: Κυρίαρχη από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.
Συνεπώς, αγνοούν ότι πολλά πατριαρχικά στερεότυπα έχουν χαραχτεί ανεξίτηλα στον ανθρώπινο ψυχισμό και έχουν περάσει μέσα στην πολιτική και καλλιτεχνική δημιουργία.
Με τη λογική του εξτρεμιστικού, «αντισεξιστικού» αφορισμού θα πρέπει να ρίξουμε στην πυρά μεγάλα έργα της ανθρώπινης δημιουργίας, όπως και μεγάλους ηγέτες επαναστατικών κινημάτων…».
Στον Καραϊσκάκη, για τους λόγους που αναλύσαμε παραπάνω, είναι πιο «ακατέργαστα» τα χαρακτηριστικά της πατριαρχικής κουλτούρας…
Αλλά το να κρίνεις και να στιγματίζεις τον Καραϊσκάκη με την ιδεολογία της διεθνούς υποκουλτούρας του χρηματιστηριακού κεφαλαίου, αυτή της «παρακμιακής υπερηφάνειας», αυτό αποτελεί τον ύστατο ξεπεσμό της Σκέψης και την αχαλίνωτη αυθάδεια των ραγιάδων της σημερινής εποχής.
Βεβαίως, εδώ έντυσαν όλους τους επαναστάτες του ’21 με τις «φορεσιές» της παρακμιακής «υπερηφάνειας», στον Καραϊσκάκη δεν θα ασελγήσουν;;;
Διαβάστε σχετικό κείμενο εδώ: http://resaltomag.blogspot.com/2020/05/21.html
=========================
Ο
οποιοσδήποτε πρωτοετής φοιτητής της Κοινωνιολογίας/Πολιτικών Επιστημών
μαθαίνει από την αρχή των σπουδών του πως είναι αντιεπιστημονικό να
αξιολογείς πρόσωπα και καταστάσεις παρελθουσών εποχών με κριτήρια της
σύγχρονης εποχής. Αν το κάνει, ο καθηγητής του θα τον...
κόψει στις
εξετάσεις.
Τα ανθρώπινα σκύβαλα της Επιτροπής Αγγελοπούλου (για
τον εορτασμό των 200 χρόνων από το '21) ποιός θα τα εξετάσει και ποιός
θα τα κόψει? Στην περίπτωσή τους το εξοργιστικό 👿 συναγωνίζεται το γελοίο 😹
είναι δε προφανές πως, εν προκειμένω, δεν πρόκειται για άγνοια
πρωτοετούς φοιτητάκου αλλά για σκοπιμότητα ανάλγητων και αργυρώνητων
δοσιλόγων!
Αυτά τα όντα
έχουν αναλάβει τον σχεδιασμό του εορτασμού των 200 χρόνων της
Επανάστασης του '21 γ@μw' τ0 μ0Uνi' της μάνας τους!!! - όπως θα έλεγε
και ο Καραϊσκάκης 😈
Τώρα Αμέσως Να Λογαριαστούμε👿
Σχετικό: Καραϊσκάκης: «βωμολόχος» και «σεξιστής»!
==============================
Blogger:
....
Της Μαρίας Νεγρεπόντη-Δελιβάνη
Θα ήλπιζε κανείς ότι μετά τον σάλο που προκλήθηκε εξαιτίας των προσβλητικών χαρακτηρισμών, εναντίον του πρώτου τη τάξει Έλληνα όλων των εποχών, του Καποδίστρια, δεν θα είχε συνέχεια η επιχείρηση αποδόμησης των ηρώων του ’21. Ωστόσο, η καταρχήν εύλογη αυτή υπόθεση διαψεύστηκε παταγωδώς, με το δεύτερο κρούσμα, αυτό, εναντίον του Καραϊσκάκη, που με τη σειρά του υπέστη εξευτελισμούς και απρέπειες, από το ίδιο πάντοτε μέλος της επιτροπής Ελλάδα ’21.
==============================
Blogger:
....
...η επανάσταση λοιπόν του 1821 προδώθηκε. Κέρδισαν οι κοτζαμπάσηδες. Το 2010 η χώρα, χάρις στις "άοκνες προσπάθειες" των κοτζαμπάσηδων έχασε και τυπικά την κάποια αυτονομία - ελευθερία της. 'Ετσι για να επιβεβαιωθεί η πρόταση που οι γερμανοί ιστορικοί χρησιμοποιούν όταν μιλάνε για την κολοβή ανεξαρτησία του προτεκτοράτου η "Ελλάς": "Κρατογέννεση εν εξαρτήσει", μια κρατογέννεση που περιέχει το σπέρμα της εξάρτησης "εκ κατασκευής", με τα "πολιτικά κόμματα" πλήρως εξαρτημένα από τη δημιουργία τους- διαχρονικά - και τους πολιτικούς στην πραγματικότητα κατασκευασμένες μαριονέτες για τις ανάγκες του "θεάτρου σκιών" που οφείλει συνεχώς να "παίζει" για να αποκοιμίζει το πόπολο.
==========================
Μέχρι που ο ξεπεσμός;Της Μαρίας Νεγρεπόντη-Δελιβάνη
Θα ήλπιζε κανείς ότι μετά τον σάλο που προκλήθηκε εξαιτίας των προσβλητικών χαρακτηρισμών, εναντίον του πρώτου τη τάξει Έλληνα όλων των εποχών, του Καποδίστρια, δεν θα είχε συνέχεια η επιχείρηση αποδόμησης των ηρώων του ’21. Ωστόσο, η καταρχήν εύλογη αυτή υπόθεση διαψεύστηκε παταγωδώς, με το δεύτερο κρούσμα, αυτό, εναντίον του Καραϊσκάκη, που με τη σειρά του υπέστη εξευτελισμούς και απρέπειες, από το ίδιο πάντοτε μέλος της επιτροπής Ελλάδα ’21.
Την φορά αυτή, παρότι δεν ακούστηκε βέβαια καμιάς μορφής καταδίκη, ούτε
από την επιτροπή Ελλάδα ’21, αλλά ούτε και από την Κυβέρνηση, υπήρξε
ωστόσο μια μάλλον ακατανόητου περιεχομένου δήλωση της Ελλάδα ’21, που
ισχυρίστηκε ότι ….συνέβη κάτι το «αλλόκοτο», και ότι η ανάρτηση του
δεύτερου αυτού λιβέλου εναντίον της Επανάστασης, δεν ήταν δικό της έργο,
παρότι έσπευσε να την εξαφανίσει.
Και εύλογα, πια, διερωτάται κανείς τι ακριβώς συμβαίνει στα ενδότερα αυτής της επιτροπής Ελλάδα ’21, όπου το πρώτο χτύπημα εναντίον του Καποδίστρια θεωρήθηκε ως «νηφάλια συζήτηση για την Επανάσταση, ύστερα από 200 χρόνια», ενώ το δεύτερο πανομοιότυπο συμβάν, ως «αλλόκοτο», με άγνωστους μέχρι στιγμής τους δράστες της ανάρτησής του.
Κάτω από τις συνθήκες αυτές εύλογα αναμένονται σε καθημερινή πια βάση παρόμοια χτυπήματα εναντίον όλων των ηρώων του ’21. Δηλαδή, μια πλήρης αποδόμηση της Επανάστασης του ’21.
Ευτυχώς, όμως, δεν είναι όλα μαύρα αφού υπάρχουν και κάποιες φωτεινές ανταύγειες μέσα από την ατέλειωτη αυτή παρακμή. Αναφέρομαι στην παραίτηση της καθηγήτριας Μαρίας Ευθυμίου, από μέλος της επιτροπής Ελλάδα ’21, που έγινε δεκτή με μεγάλη ανακούφιση από τους οργισμένους συμπατριώτες μας.
Όμως, ένα χελιδόνι δεν φέρνει την άνοιξη, και οι ανησυχίες γύρω από αυτόν τον εορτασμό, που όπως και να γίνει, και παρά τον αγώνα αναστροφής του κλίματος χάρη στη σύσταση κάποιων παράλληλων επιτροπών, η Ελλάδα ’21, με σύμβολο το «φουλαράκι» της, αλλά και τα τεράστια μέσα που διαθέτει, θα παραμείνει, εκπρόσωπος της Ελλάδας. Να εύχεται, λοιπόν, η κάθε Ελληνίδα και ο κάθε Έλληνας, να συμβεί κάτι, όχι οπωσδήποτε τραγικό, όχι οπωσδήποτε θανατηφόρο, όχι οπωσδήποτε μια εθνική καταστροφή, ώστε να ματαιωθεί αυτός ο εορτασμός, προκειμένου να μην εκτεθεί ανεπανόρθωτα η πατρίδα μας στα πέρατα της γης. Εκεί, όπου σε κάθε γωνιά της υπάρχουν αμέτρητοι θαυμαστές της Ελλάδας, που την σκέπτονται ως έθνος αιώνων και όχι φυσικά, όπως μερικοί εθνομηδενιστές την θέλουν , ως …..έθνος 200 ετών.
Όμως, ο ξεπεσμός, που θέλω να ελπίζω, ότι έφθασε ή βρίσκεται κοντά στον πάτο, εμφανίζεται ήδη με πολυάριθμα κεφάλια, ως λερναία ύδρα. Να συνεχίσω, λοιπόν, παραμένοντας πάντοτε στα θλιβερά πλαίσια του ανείπωτου αυτού ξεπεσμού μας, με ένα θέμα, που θα θεωρούσα απίστευτο, αν δεν το έβλεπα δημοσιευμένο στο σοβαρό site Slpress. Αναφέρεται σε δήλωση κάποιας αν. καθηγήτριας του ΕΚΠΑ, της κυρίας Βάσως Κιντή, η οποία άκουσον-άκουσον, επιχειρεί να επαναφέρει στο ελληνικό πανεπιστήμιο τις σκοτεινές εποχές των «κοινωνικών φρονημάτων», που ακόμη και οι καθαρίστριες τότε όφειλαν να εξασφαλίσουν το σχετικό πιστοποιητικό, προκειμένου να μπορούν να διοριστούν.
Η υπόθεση θα ήταν, ασφαλώς, κωμική και για γέλια μέχρι δακρύων, αν δεν αποτελούσε τμήμα μιας γενικότερης κατάπτωσης της πατρίδας μας.
Αυτή, λοιπόν, η αν. καθηγήτρια, εμφανίζεται προφανώς πεπεισμένη ότι κατέχει την απόλυτη αλήθεια, αλλά και το δικαίωμα να κρίνει ποίων υποψηφίων οι πεποιθήσεις/φρονήματα συνάδουν ή δεν συνάδουν, με τον διορισμό τους σε διάφορες θέσεις της πολιτείας, καθώς και να χρήζει τον εαυτό της τοποτηρητή της ποιότητας των ΑΕΙ!!!!!
Συγκεκριμένα, λοιπόν, η αν. καθηγήτρια κυρία Βάσω Κιντή, θεωρεί ακατάλληλο και προφανώς επικίνδυνο, για τη θέση μέλους του Συμβουλίου Αξιολόγησης και Πιστοποίησης, τον γνωστό οικονομολόγο Διονύση Χιόνη, καθηγητή του Πανεπιστημίου Θράκης, και παράλληλα …. κατακεραυνώνει τα τρία ελληνικά επιμελητήρια (Τεχνικό, Γεωτεχνικό και Οικονομικό), επειδή τον υπέδειξαν.
Ποια, όμως, είναι η φοβερή κατηγορία εναντίον του Διονύση Χιόνη, που τον καθιστά αποδιοπομπαίο, από την παραπάνω θέση, στα μάτια της αυτοδιορισμένης εποπτεύουσας αρχής των πάντων, δηλαδή της κυρίας Κιντή;
Απίστευτο, και όμως αληθινό. Συμβαίνει σε ελληνικό πανεπιστήμιο, στο Καποδιστριακό στον 21ο αιώνα!
Το κρίμα, λοιπόν, του κ. Χιόνη είναι ότι, από κοινού και με πολυάριθμους σοβαρούς και γνωστούς επιστήμονες της Ελλάδας και του εξωτερικού, πιστεύει ότι η επιστροφή στο εθνικό μας νόμισμα, μπορεί να σώσει την Ελλάδα.
Δεν έχει, φυσικά, ουδεμία σημασία το αν έχει ή όχι δίκαιο (εγώ πιστεύω ότι έχει δίκαιο) ο κ. Χιόνης. Αντιθέτως, το αγωνιώδες ερώτημα που έτσι δημιουργείται, με την προϋπόθεση βέβαια ότι η πρωτοφανής αυτή αντίδραση της κυρίας Κιντή εκληφθεί τελικώς ως σοβαρή (διότι έχει και οπαδούς που την ακολουθούν) είναι το που προς Θεού βρισκόμαστε, σε αυτή τη χώρα, και τι είδους σκοτεινές δυνάμεις χαλκεύουν τη ζωή και το μέλλον μας.
Εξυπακούεται ότι η κυρία Νίκη Κεραμέως θα κληθεί να λάβει θέση στο πράγματι απίστευτο, αλλά σοβαρότατων πιθανώς επιπτώσεων, αυτό περιστατικό που παραπέμπει κατευθείαν σε νέο σκοταδισμό. Θέλω να πιστεύω ότι η Υπουργός Παιδείας, που είχε την τύχη να έχει ως γονείς εξαίρετους ανθρώπους και συνάμα διεθνούς φήμης επιστήμονες, θα θέσει οριστικό τέρμα στη προσπάθεια επιβολής ενός νέου Μακαρθισμού.
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "εστία" στις 28.05.2020
Και εύλογα, πια, διερωτάται κανείς τι ακριβώς συμβαίνει στα ενδότερα αυτής της επιτροπής Ελλάδα ’21, όπου το πρώτο χτύπημα εναντίον του Καποδίστρια θεωρήθηκε ως «νηφάλια συζήτηση για την Επανάσταση, ύστερα από 200 χρόνια», ενώ το δεύτερο πανομοιότυπο συμβάν, ως «αλλόκοτο», με άγνωστους μέχρι στιγμής τους δράστες της ανάρτησής του.
Κάτω από τις συνθήκες αυτές εύλογα αναμένονται σε καθημερινή πια βάση παρόμοια χτυπήματα εναντίον όλων των ηρώων του ’21. Δηλαδή, μια πλήρης αποδόμηση της Επανάστασης του ’21.
Ευτυχώς, όμως, δεν είναι όλα μαύρα αφού υπάρχουν και κάποιες φωτεινές ανταύγειες μέσα από την ατέλειωτη αυτή παρακμή. Αναφέρομαι στην παραίτηση της καθηγήτριας Μαρίας Ευθυμίου, από μέλος της επιτροπής Ελλάδα ’21, που έγινε δεκτή με μεγάλη ανακούφιση από τους οργισμένους συμπατριώτες μας.
Όμως, ένα χελιδόνι δεν φέρνει την άνοιξη, και οι ανησυχίες γύρω από αυτόν τον εορτασμό, που όπως και να γίνει, και παρά τον αγώνα αναστροφής του κλίματος χάρη στη σύσταση κάποιων παράλληλων επιτροπών, η Ελλάδα ’21, με σύμβολο το «φουλαράκι» της, αλλά και τα τεράστια μέσα που διαθέτει, θα παραμείνει, εκπρόσωπος της Ελλάδας. Να εύχεται, λοιπόν, η κάθε Ελληνίδα και ο κάθε Έλληνας, να συμβεί κάτι, όχι οπωσδήποτε τραγικό, όχι οπωσδήποτε θανατηφόρο, όχι οπωσδήποτε μια εθνική καταστροφή, ώστε να ματαιωθεί αυτός ο εορτασμός, προκειμένου να μην εκτεθεί ανεπανόρθωτα η πατρίδα μας στα πέρατα της γης. Εκεί, όπου σε κάθε γωνιά της υπάρχουν αμέτρητοι θαυμαστές της Ελλάδας, που την σκέπτονται ως έθνος αιώνων και όχι φυσικά, όπως μερικοί εθνομηδενιστές την θέλουν , ως …..έθνος 200 ετών.
Όμως, ο ξεπεσμός, που θέλω να ελπίζω, ότι έφθασε ή βρίσκεται κοντά στον πάτο, εμφανίζεται ήδη με πολυάριθμα κεφάλια, ως λερναία ύδρα. Να συνεχίσω, λοιπόν, παραμένοντας πάντοτε στα θλιβερά πλαίσια του ανείπωτου αυτού ξεπεσμού μας, με ένα θέμα, που θα θεωρούσα απίστευτο, αν δεν το έβλεπα δημοσιευμένο στο σοβαρό site Slpress. Αναφέρεται σε δήλωση κάποιας αν. καθηγήτριας του ΕΚΠΑ, της κυρίας Βάσως Κιντή, η οποία άκουσον-άκουσον, επιχειρεί να επαναφέρει στο ελληνικό πανεπιστήμιο τις σκοτεινές εποχές των «κοινωνικών φρονημάτων», που ακόμη και οι καθαρίστριες τότε όφειλαν να εξασφαλίσουν το σχετικό πιστοποιητικό, προκειμένου να μπορούν να διοριστούν.
Η υπόθεση θα ήταν, ασφαλώς, κωμική και για γέλια μέχρι δακρύων, αν δεν αποτελούσε τμήμα μιας γενικότερης κατάπτωσης της πατρίδας μας.
Αυτή, λοιπόν, η αν. καθηγήτρια, εμφανίζεται προφανώς πεπεισμένη ότι κατέχει την απόλυτη αλήθεια, αλλά και το δικαίωμα να κρίνει ποίων υποψηφίων οι πεποιθήσεις/φρονήματα συνάδουν ή δεν συνάδουν, με τον διορισμό τους σε διάφορες θέσεις της πολιτείας, καθώς και να χρήζει τον εαυτό της τοποτηρητή της ποιότητας των ΑΕΙ!!!!!
Συγκεκριμένα, λοιπόν, η αν. καθηγήτρια κυρία Βάσω Κιντή, θεωρεί ακατάλληλο και προφανώς επικίνδυνο, για τη θέση μέλους του Συμβουλίου Αξιολόγησης και Πιστοποίησης, τον γνωστό οικονομολόγο Διονύση Χιόνη, καθηγητή του Πανεπιστημίου Θράκης, και παράλληλα …. κατακεραυνώνει τα τρία ελληνικά επιμελητήρια (Τεχνικό, Γεωτεχνικό και Οικονομικό), επειδή τον υπέδειξαν.
Ποια, όμως, είναι η φοβερή κατηγορία εναντίον του Διονύση Χιόνη, που τον καθιστά αποδιοπομπαίο, από την παραπάνω θέση, στα μάτια της αυτοδιορισμένης εποπτεύουσας αρχής των πάντων, δηλαδή της κυρίας Κιντή;
Απίστευτο, και όμως αληθινό. Συμβαίνει σε ελληνικό πανεπιστήμιο, στο Καποδιστριακό στον 21ο αιώνα!
Το κρίμα, λοιπόν, του κ. Χιόνη είναι ότι, από κοινού και με πολυάριθμους σοβαρούς και γνωστούς επιστήμονες της Ελλάδας και του εξωτερικού, πιστεύει ότι η επιστροφή στο εθνικό μας νόμισμα, μπορεί να σώσει την Ελλάδα.
Δεν έχει, φυσικά, ουδεμία σημασία το αν έχει ή όχι δίκαιο (εγώ πιστεύω ότι έχει δίκαιο) ο κ. Χιόνης. Αντιθέτως, το αγωνιώδες ερώτημα που έτσι δημιουργείται, με την προϋπόθεση βέβαια ότι η πρωτοφανής αυτή αντίδραση της κυρίας Κιντή εκληφθεί τελικώς ως σοβαρή (διότι έχει και οπαδούς που την ακολουθούν) είναι το που προς Θεού βρισκόμαστε, σε αυτή τη χώρα, και τι είδους σκοτεινές δυνάμεις χαλκεύουν τη ζωή και το μέλλον μας.
Εξυπακούεται ότι η κυρία Νίκη Κεραμέως θα κληθεί να λάβει θέση στο πράγματι απίστευτο, αλλά σοβαρότατων πιθανώς επιπτώσεων, αυτό περιστατικό που παραπέμπει κατευθείαν σε νέο σκοταδισμό. Θέλω να πιστεύω ότι η Υπουργός Παιδείας, που είχε την τύχη να έχει ως γονείς εξαίρετους ανθρώπους και συνάμα διεθνούς φήμης επιστήμονες, θα θέσει οριστικό τέρμα στη προσπάθεια επιβολής ενός νέου Μακαρθισμού.
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "εστία" στις 28.05.2020
Σχόλια