ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ


Σε όσους δεν το έχουν καταλάβει ακόμα, οι καλλιέργειες των κάμπων της Ελλάδας είναι εδώ και 3 χρόνια ζημιογόνες. Το βαμβάκι και το σιτάρι σε βάζουν μέσα (στην καλύτερη περίπτωση είσαι ΟΡΙΑΚΑ κερδοφόρος). 
Μιλάμε για σχεδόν 10 εκατομμύρια στρέμματα. 
Οι φαρμακάδες απλήρωτοι, οι λιπασματάδες απλήρωτοι, οι πετρελαιάδες απλήρωτοι και οι αγρότες με χρέος που αδυνατούνε να ξεπληρώσουν. 
Αν συνεχιστεί αυτή η δραματική κατάσταση θα δούμε την ύπαιθρο να μαραζώνει οικονομικά και πληθυσμιακά. Τα χωράφια θα μείνουν άσπαρτα και όλη η χώρα θα μεταναστεύσει σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη. 
Η διατροφή θα εξαρτάται αποκλειστικά από εισαγωγές και η χώρα μας θα έχει μηδενική διατροφική αυτάρκεια. 
Όλα αυτά βέβαια, αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση με το αυξημένο κόστος παραγωγής και τις εξευτελιστικές τιμές στα προϊόντα μας. 
Μακάρι όλα αυτά να είναι απλά μια αρνητική σκέψη που δεν θα επαληθευτεί. 

 Αγροτικός Σύλλογος Δήμου Κομοτηνής "Σπάρτακος" 

=================

Σχόλια