==============================
------------------------
------------------------
------------------
----------------------
=================
=======================
================
---------------------
=============
===============
Η «πράσινη απάτη» του 1,5 τρισ. δολ. – Πώς Goldman Sachs, TotalEnergies και τραπεζίτες λεηλατούν τις τσέπες των πολιτών
- Μεταγεννέστερη εγγραφή (2-6-2026)
Μετά την πανηγυρική διάψευση των μοντέλων, τα οποία χρησιμοποιούσαν για να στηρίξουν την καταστροφολογία τους, τώρα υποχρεώνονται να χαμηλώσουν τους τόνους, παρότι επιμένουν σε μια ηπιότερη κινδυνολογία. Προφανώς δεν τους επιτρέπεται να αλλάξουν εντελώς το αφήγημα, όταν έχουν ήδη καταστραφεί ολόκληρες εθνικές οικονομίες (πώς θα αντιδρούσε ο εξαγριωμένος εξαπατημένος πολίτης;) και όταν υπάρχουν σε εξέλιξη επενδύσεις διεσεκατομμυρίων που τώρα κινδυνεύουν. Από την άλλη μεριά δεν μπορούν και να επιμένουν σε παπαρολογίες του τύπου ότι μέχρι το τέλος του αιώνα θα υπάρξει αύξηση της θερμοκρασίας κατά 8 βαθμούς και ότι οι πάγοι θα έχουν λιώσει τελείως.
Το ερώτημα είναι τι θα συμβεί με όσους "επιστήμονες" υποστήριζαν αυτές τις ηλιθιότητες που στοίχισαν ζωές και περιουσίες; Μήπως θα έπρεπε να κοπεί μαχαίρι η χρηματοδότησή τους, να δυσφημιστούν ευρέως και να αποπεμφθούν, να υποχρεωθούν να ζητήσουν συγνώμη από όλον τον κόσμο και να ομολογήσουν δημόσια την αλήθεια; Δεν θα έπρεπε να γίνουν τουλάχιστον αυτά;
Κι όμως δεν θα γίνουν. Αυτό το ψέμα θα τιμωρηθεί όσο τιμωρήθηκαν τα ατελείωτα ψέματα σχετικά με το έγκλημα της πλανδημίας. Και δεν θα γίνει τίποτα από αυτά, διότι ο κόσμος έχει, αμέριμνος, παραδώσει την εξουσία στους δράκουλες που του ρουφάνε το αίμα και μαζί με αυτό την ανεξάρτητη σκέψη και την αξιοπρέπειά του.
Απλώς όσοι τους πίστεψαν, ας τους καμαρώσουν τώρα, που ψελλίζουν δικαιολογίες για το (κατά παραγγελία) "λάθος" τους, κι ας προετοιμαστούν για επόμενο μπαράζ αντιεπιστημονικής παραπληροφόρησης, που ΘΑ έρθει κι αυτό σε αγαστή συνεργασία με τα ΜΜΕ και τα ελεγχόμενα δίκτυα (βλ. προηγούμενη ανάρτηση). Είναι βέβαιο ότι ένας νεότερος Ροκφέλερ, Ρότσιλντ ή άλλος εκπρόσωπος της οικονομικής ολιγαρχίας, θα έρθει να ευχαριστήσει σε μερικά χρόνια τους υπαλλήλους του στη δημοσιογραφία, τη γραφειοκρατία και την πολιτική, για την συνεχιζόμενη συνεισφορά τους

Σχόλια