Woke & προοδευτικάντζες... ("Μilky Way")

Tilemachos Chormovitis

Ακόμη και όταν είναι υπέρ της νομιμοποίησης της άμβλωσης, οι κανονικοί άνθρωποι την αντιμετωπίζουν σαν ένα γεγονός δυσάρεστο και τραυματικό. Αντίθετα, οι Ταλιμπάν της  woke Αριστεράς -που κυριαρχούν πια στον χώρο της δημοσιογραφίας, της Τέχνης, των πανεπιστημίων αλλά και της πολιτικής-  βλέπουν την άμβλωση σαν ένα γεγονός χαρμόσυνο, κατάλληλο για πανηγυρισμούς αλλά και για ιδεολογική κατήχηση. Γι αυτούς το έμβρυο δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα  άχρηστο αντικείμενο και η μέρα που ,μέσω της άμβλωσης, το ξεφορτώνεσαι για να ζήσεις την ζωή σου, είναι μέρα ανακούφισης, είναι μέρα χαράς.
Αυτή η οπτική είναι φανερή και στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς-φετίχ του εγχώριου δικαιωματισμού, "Μilky Way", καθώς και στις αντιδράσεις των θαυμαστών της. Στο "Μilky Way" η έκτρωση της ηρωϊδας παρουσιάζεται σαν κάτι απελευθερωτικό, σαν ένα γεγονός για το οποίο δεν αξίζει να αισθάνεσαι αμφιβολίες ή λύπη,  και οι φανατικοί οπαδοί της σειράς  δεν μπορούν να κρύψουν τον ενθουσιασμό τους.  Γράφει περιχαρής η δημοσιογράφος Βάνα Κραβάρη στην "Πράβντα" της πολιτικής ορθότητας, "Lifo" :  "Ήταν ενδεχομένως η πιο αναπολογητική έκτρωση της ελληνικής τηλεόρασης. Για πρώτη φορά μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη μένει ανεπιθύμητη μέχρι τέλους. Για πρώτη φορά δεν είδαμε μια γυναίκα που ενώ ετοιμάζεται για άμβλωση, να μην το μετανιώνει, να μην της προκαλούνται δεύτερες σκέψεις, να μην αποφασίζει εν τέλει πως η ζωή του παιδιού που δεν επέλεξε να γεννήσει είναι πιο σημαντική από τη ζωή που ζει και που ονειρεύεται να ζήσει...Δεν είδαμε μια περίλυπη, με αμφιβολίες, γυναίκα να κάνει πίσω. Δεν ήταν ο δρόμος προς μια έκτρωση. Η έκτρωση ήταν το όχημα με το οποίο η συνειδητοποίηση πως «εγώ αποφασίζω τι θα κάνω με το σώμα μου, ΡΕ» έφτασε στον σκληρό δίσκο μιας εύπλαστης από την πατριαρχία και τον επαρχιώτικο «γειτονοκαθωσπρεπισμό» κοπέλας."
Στο Χ (πρώην twitter) , το woke προοδευτικάτο έχει στήσει κανονικό πάρτι και χαιρετίζει την -no regrets- άμβλωση της ηρωϊδας της σειράς σαν μεγάλη κατάκτηση  :  Γράφει κάποια : "21/12/23 ο Βασίλης Κεκατος και το @MegaTvOfficial δείχνουν άμβλωση στην ελληνική τηλεόραση. εμείς ευχαριστούμε. όρθιες. (Χωρίς μπηχτή, το εννοούμε)" Kαι μια άλλη : "Η μέρα που έκανε έκτρωση ήταν η μέρα που τελικά ξαναγεννήθηκε ένα παιδί 🥹 Στα 17 όσο κι αν νομίζουμε πως έχουμε μεγαλώσει ουσιαστικά είμαστε παιδιά που το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να ονειρευόμαστε και να ζούμε ελεύθεροι ❤️" Kαι μια τρίτη αναφωνεί ενθουσιασμένη : "Επιτέλους και μια γυναίκα σε σειρά που αποφασίζει να κάνει έκτρωση και δεν αλλάζει γνώμη τελευταία στιγμή γιατί θα  σκεφτεί οτι όταν το γεννήσει θα το αγαπήσει και θα ξεχάσει ότι δεν το ήθελε" ( https://mikropragmata.lifo.gr/.../milky-way-finale.../ )
Μια από τις τελευταίες σκηνές του "Milky Way" δείχνει πως ο πραγματικός στόχος των woke δικαιωματιστών είναι η κατεδάφιση των ίδιων των θεμελίων του πολιτισμού μας. Η σκηνή στη φάτνη με τη Μαρία, τον Ιωσήφ , τον Ιησού Χριστό, τους Τρεις Μάγους και από πάνω τους το Άστρο της Βηθλεέμ είναι μια από τις πιο εμβληματικές εικόνες του Δυτικού πολιτισμού με έντονο συμβολισμό υπέρ της πυρηνικής οικογενείας και της ιερότητας της ζωής του βρέφους.  Ο δημιουργός του "Milky Way", Βασίλης Κεκάτος,  παίρνει αυτή τη σκηνή και της αλλάζει τα φώτα :  οι δυο πρωταγωνιστές της σειράς , που καθόλου τυχαία έχουν τα ονόματα Μαρία και Ιωσήφ, βρίσκονται στο δωμάτιο ενός νοσοκομείου και από πάνω τους είναι κρεμασμένο ένα ψεύτικο, χάρτινο αστέρι. Η Μαρία είναι χαμογελαστή και ανακουφισμένη που μόλις έχει ξεφορτωθεί το έμβρυο που την εμπόδιζε να ζήσει την ζωή της , ο Ιωσήφ είναι ο queer φίλος της που την έπεισε και την παρακίνησε να κάνει άμβλωση και οι Τρεις Μάγοι οι επίσης αντισυμβατικοί φίλοι τους.  Απόντες είναι ο πατέρας του παιδιού αλλά και το ίδιο το παιδί, άχρηστα και περιττά εξαρτήματα στον θαυμαστό , καινούργιο κόσμο που μας ετοιμάζουν οι οπαδοί της μισάνθρωπης woke θρησκείας. Η αντίδραση ενός φαν της σειράς στο X είναι  χαρακτηριστική για το πώς λειτουργούν τα αρρωστημένα μυαλά αυτών των ανθρώπων :  "Ο Ιωσήφ και η Μαρία πήγαν τα Χριστούγεννα να ρίξουν το παιδί. Κλαίω, θα πάθουν κοκομπλόκο οι χριστιανοταλιμπάν." Απλά, εμετός.
 
 ============================
 
Που κοιτάμε; Το δέντρο, ή το δάσος των ''συνεργατών'';
 
 
Κάθε που προκύπτει ένα σοκαριστικό γεγονός πέφτουν όλοι να βρουν τον αποδιοπομπαίο τράγο. Αυτή τη φορά ήταν ο πρόξενος της ΝΥ. Δεν ξέρω ποιος είναι και ούτε με αφορά.
Η ουσία είναι πως κάθε φορά οι περισσότεροι από τους υπεύθυνους που έχουν κάνει τη βρωμιά, την βγάζουν καθαρή και στον επόμενο τόνο τους βρίσκουμε μπροστά μας.
Αυτή τη φορά αρμόδιοι να απορρίψουν ή να εγκρίνουν την ροζ σημαία ήταν ένα ολόκληρο επιτελείο σφογγοκωλάριων με όνομα και επίθετο που την γλύτωσαν επειδή είμαστε κολλημένοι στο ψάρι που βρωμάει από το κεφάλι και αρνούμαστε στην κάθε περίπτωση να δούμε τον ρόλο των ''συνεργατών''.
Επιτελεία ολόκληρα δούλεψαν υπέρ των εμβολίων, πλήθη έχουν στρατολογηθεί για την διάδοση της προπαγάνδας. Χωρίς αυτούς το σύστημα θα είχε καταρρεύσει. Χωρίς αυτούς οι κυβερνήσεις θα ήταν ανίσχυρες και θα έτρεμαν την οργή του κόσμου.
Για το θέμα πχ η ''βουλεύτρια'' Ρ. Δούρου εγκαλεί τον υπουργό μέσα στη βουλή και έτσι μαθαίνουμε ότι το ''έκθεμα'' σκόπευε να διασύρει με ψεύδη τους Έλληνες άνδρες παγκοσμίως για έμφυλη βία και γυναικοκτονίες και μαζί να διασύρει την ''γειτονιά'' δηλ την ελληνική κοινωνία, για αδιαφορία στο ανύπαρκτο έγκλημα!
Λέει λοιπόν:
''...Μάθαμε χθες την απόφασή σας να κατέβει ένα έκθεμα σε έκθεση στο Γενικό Προξενείο της χώρας μας στη Νέα Υόρκη.
Μια έκθεση για την έμφυλη βία και τις γυναικοκτονίες
Δώσατε εντολή να κατέβει η Ροζ ελληνική σημαία.
Και αυτό είναι θλιβερό και απαράδεκτο μαζί γιατί δεν επρόκειτο για ένα τυχαίο έκθεμα.
Πρόκειται για την έκθεση της Τζόρτζια Λαλέ με το έργο «Ενοχή της Γειτονιάς».
Και όπως εξηγούν οι διοργανωτές της έκθεσης, το έργο αυτό, η ροζ ελληνική σημαία έγινε από σεντόνια δωρεά γυναικών που ζουν στη χώρα μας. (!!!)
Και, όπως σημειώνουν οι διοργανωτές της Έκθεσης : “Αυτές οι γυναίκες όλες έχουν ξαπλώσει σε αυτά τα σεντόνια απελπισμένες και φοβισμένες”.
Κύριε υπουργέ των Εξωτερικών η απόφασή σας να κατέβει ο συγκεκριμένος πίνακας, με τον συγκεκριμένο συμβολισμό είναι θλιβερή και ανάρμοστη.
Είναι θλιβερή γιατί στέλνει τραγικά λάθος μήνυμα σε μια περίοδο που η έμφυλη βία θερίζει, που οι γυναικοκτονίες κοντεύουν να γίνουν καθημερινό φαινόμενο, (!!!)
ενώ η κυβέρνησή σας αρνείται ακόμη και το πιο αυτονόητο, την νομική καθιέρωση το όρου “γυναικοκτονία”.
Η απόφασή σας όμως είναι και ανάρμοστη γιατί ειδικά εσείς εκπροσωπείτε την πατρίδα μας στο εξωτερικό. Και το μήνυμα της απόσυρσης ενός έργου τέχνης με βαθύ ουμανιστικό μήνυμα κατά της βίας σε βάρος των γυναικών, αμαυρώνει την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό.
(δεν την αμαυρώνουν οι ψευδείς καταγγελίες ότι είμαστε χώρα γυναικοκτόνων και βιαστών!)
Η απόφασή σας είναι απόφαση – κόλαφος για την Τέχνη και για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Είναι απόφαση ευθυγράμμισης με την ακροδεξιά.
Είναι απόφαση υπακοής στο μαύρο.
Υπακούσατε στη δήθεν ιερή οργή του εκπροσώπου μίας από τις εκφάνσεις του μαύρου που δυστυχώς βρίσκονται ξανά εντός της Βουλής.
Εμείς κε υπουργέ παραμένουμε σταθερά υπέρ της ελεύθερης έκφρασης της τέχνης, υπέρ του ροζ, υπέρ των φωνών των γυναικών, κατά της βίας, κατά του μαύρου, κατά της ακροδεξιάς”.
Σημ. Αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα των ''επιχειρημάτων'', του πόσοι και από πόσες διαφορετικές πλευρές συμμετέχουν, εργάζονται και πασχίζουν για την woke προπαγάνδα.
Ποιος πρόξενος; Ποια κυβέρνηση; Λερναία Ύδρα και πλήθη λαού και νεολαίας ανεγκέφαλης παπαγαλίζουν περί ''έμφυλης βίας'' που ''θερίζει'' και περί γυναικών που ''έχουν ξαπλώσει σε αυτά, τα ροζουλί, σεντόνια απελπισμένες και φοβισμένες”!
 
Αλιευμένο απο: Κοινοβουλευτική Κηδεμονία των ησύχων << Θερσίτης >>
--------------
==============
 Δυο ταλαντούχα πρωτοεμφανιζόμενα πλάσματα της GenZ υποδύθηκαν με ευαισθησία δυο απόλυτα σύγχρονους και ρεαλιστικούς χαρακτήρες στην πολυσυζητημένη τηλεοπτική –μα εντελώς κινηματογραφική στην ουσία και στην αισθητική της– μίνι σειρά «Milky Way» του Βασίλη Κεκάτου: μια έφηβη που επιλέγει να κάνει έκτρωση και ένα queer αγόρι που επιλέγει να εκφράζεται χωρίς φόβο.
 

Το έκτο και το έβδομο επεισόδιο του «Milky Way» με τσάκισαν συναισθηματικά, σε σημείο που έπιανα τον εαυτό μου να κλαίει σε διάφορες σκηνές: η εξέλιξη της σχέσης του πατέρα της Μαρίας (Ανδρέας Κωνσταντίνου) με τη δασκάλα του (Σοφία Κόκκαλη), η κατά μέτωπο σύγκρουσή του με τη γυναίκα του (Γιούλικα Σκαφιδά) σε μια διαλογική σκηνή-υπόδειγμα σεναριακής ανάπτυξης, ο τρόπος που συνδέεται η γιαγιά (Θέμις Μπαζάκα) με τον νεκρό άντρα της (Αργύρης Μπακιρτζής), η ήσυχη στήριξη που βρίσκει ο Τζο από τον δικό του πατέρα (Ακύλλας Καραζήσης) – και βέβαια αυτές είναι μόνο οι περιφερειακές υποπλοκές. Αν πάμε στον πυρήνα, στην ιστορία της Μαρίας και της άμβλωσης που πρόκειται να κάνει, εκεί η συγκίνηση προκαλείται εκ των πραγμάτων και από τη δράση και από τον θαυμασμό για όλα όσα έχει καταφέρει ο Βασίλης Κεκάτος να χωρέσει στο τηλεοπτικό του ντεμπούτο.

Δυο μέρες πριν προβληθεί το μεγάλο φινάλε της σειράς που άλλαξε μια για πάντα το τηλεοπτικό τοπίο της ελληνικής μυθοπλασίας, συναντιέμαι με την Κορίννα Ντουλλάαρτ και τον Κωνσταντίνο Γεωργόπουλο, τους νεαρούς φωτογενείς πρωταγωνιστές που υποδύονται τη Μαρία και τον Τζο – έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από την πρώτη μας γνωριμία στο backstage ρεπορτάζ που είχαμε κάνει τον Φεβρουάριο του 2022. Τότε είχα μπροστά μου δυο αρκετά συνεσταλμένα παιδιά – ειδικά η Κορίννα, που μόλις είχε τελειώσει τη σχολή, δεν είχε καμία προηγούμενη εργασιακή εμπειρία.

Δυο χρόνια μετά, έχουν διανύσει πλέον όλο το ταξίδι των εξαιρετικά απαιτητικών και πολύμηνων γυρισμάτων, της προώθησης της σειράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, του μίσους και των φοβικών σχολίων που συγκέντρωσε προτού ακόμα κάνει πρεμιέρα της, αλλά κυρίως των διθυράμβων και της τρομερής αγάπης και αναγνώρισης που έλαβε, ιδίως από τις νεαρές ηλικίες και από τον καλλιτεχνικό κύκλο.

Oι πρωταγωνιστικοί χαρακτήρες της Μαρίας και του Τζο, έτσι όπως γράφτηκαν και σκηνοθετήθηκαν από τον Κεκάτο, και έτσι όπως αναπτύχθηκαν και ενσαρκώθηκαν από την Κορίννα και τον Κωνσταντίνο, ήταν μοναδικοί για την ελληνική τηλεόραση.

«Για μένα το “Milky” ήταν σαν σχολή σε speed run», μου λέει η Κορίννα. «Πήρα πάρα πολλά από τον Βασίλη σχετικά με το πώς προσεγγίζεις ένα τέτοιο παίξιμο. Επί έναν χρόνο ήμουν πιο πολύ ο ρόλος παρά ο εαυτός μου, επειδή είχα καθημερινά γυρίσματα μακριά από το σπίτι μου. Ήταν μια εμπειρία που δύσκολα πιστεύω ότι μπορεί να έχει κάποιος στην Ελλάδα σε αυτή την έκταση. Είναι εμπειρία ζωής να αναπνέεις μέσα από ένα άλλο πρόσωπο – είχα διαβάσει γι’ αυτήν τη δημιουργική διαδικασία μόνο σε συνεντεύξεις ηθοποιών στην Αμερική. Μου ήταν πολύ δύσκολο να αποχωριστώ τη Μαρία όταν τελείωσαν τα γυρίσματα. Ένιωσα πραγματικά σαν να είχε πεθάνει ένα κομμάτι μέσα μου. Όλα μου φαίνονται εύκολα μετά από αυτά που ζήσαμε».

Και ο Κωνσταντίνος συμφωνεί πως ήταν σαν να μπήκε σε μια δεύτερη σχολή. «Στη Δραματική κάνουμε θέατρο, έχουμε μόνο ένα μάθημα κινηματογράφου, οπότε έμαθα πολλά πράγματα για το σινεμά και το acting on camera. Εμένα αυτό με μετατόπισε πολύ ως ηθοποιό, με έψησε και με εξέλιξε, μου έδωσε εμπειρία σε πολύ διαφορετικές σκηνές, ερωτικές, κωμικές, δραματικές, δράσης, σε μια ποικιλία συναισθημάτων. Παράλληλα, κάποιοι άνθρωποι του χώρου με αντιλήφθηκαν, σαν να μου είπαν “I see you now”».

Κορίννα Ντουλλάαρτ - Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος: Δύο ελεύθερα σώματα
«Αυτό νομίζω πως δεν το αντέχει η κοινωνία μας, που είναι φοβική με την έκφραση της σεξουαλικότητας των θηλυκοτήτων. Οι θηλυκότητες δεν θέλουμε να είναι σεξουαλικές, θέλουμε να τις μειώνουμε, δεν θέλουμε να μιλάνε για το σεξ». Φωτ.: Freddie F./LIFO

Πέρα από την τεχνική υπεροχή και την πρωτόγνωρη αισθητική, σεναριακά το «Milky Way» άγγιξε θεματικές που ούτε που ονειρευόμασταν ότι θα μπορούσαν να βρουν θέση με αυτόν τον τρόπο στην ελληνική prime time τηλεόραση. Και το πραγματικά μεγάλο κατόρθωμα είναι ότι ενώ, αν σε πρώτη φάση διάβαζε κανείς τη σύνοψη, μπορεί να θεωρούσε ότι το σενάριο κινήθηκε με γνώμονα τα checkboxes της εποχής (βάζουμε τα πάντα στο μίξερ, χρειαζόμαστε εκπροσώπηση για όλα – αυτό που κάνουν πλέον σχεδόν όλες οι σειρές του Netflix για παράδειγμα), ο Βασίλης κατάφερε να εντάξει σε αυτό όσα τον απασχολούν με τόσο οργανικό και smooth τρόπο, που συνέχισε να μας εκπλήσσει σε κάθε σκηνή με αυτά που ήθελε να πει. Γυναικεία αυτοδιάθεση, θρησκοληψία, ο εγκλωβισμός της ζωής στην επαρχία και οι τάσεις φυγής, οι δεύτερες ευκαιρίες, η πατριαρχία και οι αγκυλώσεις της, οι έμφυλοι ρόλοι και τα στερεότυπα, η αστυνομική βία, η queer ταυτότητα και η αποδοχή της, όλα τα χώρεσε στο σενάριο, και όλα είχαν νόημα και απεύθυνση.

Όμως και οι πρωταγωνιστικοί χαρακτήρες της Μαρίας και του Τζο, έτσι όπως γράφτηκαν και σκηνοθετήθηκαν από τον Κεκάτο, και έτσι όπως αναπτύχθηκαν και ενσαρκώθηκαν από την Κορίννα και τον Κωνσταντίνο, ήταν επίσης μοναδικοί για την ελληνική τηλεόραση.

Η 17χρονη Μαρία είναι μια σύγχρονη Παναγία που παίρνει τη ζωή στα χέρια της επιλέγοντας την έκτρωση σε μια χρονική στιγμή που είναι απλώς τερατώδες το πόσο πίσω έχουμε γυρίσει παγκοσμίως στη συζήτηση γύρω από το εδώ και δεκαετίες αυτονόητο δικαίωμα στην άμβλωση. Μιλώντας πάντα για mainstream τηλεόραση, βλέπουμε σε τηλεοπτικές παραγωγές όπως το «And just like that…» του HBO να κάνουν λόγο για «other option», να μην τολμούν καν να μιλήσουν για την άμβλωση με το όνομά της – πόσο οξύμωρο ότι αυτό το προϊόν είναι η συνέχεια του «Sex and the City» που πριν από δύο και βάλε δεκαετίες μίλησε για όσα απασχολούν τη σύγχρονη γυναίκα με ευθύτητα, ειλικρίνεια και τρόπο που δεν είχε ξαναγνωρίσει η μικρή οθόνη.

«Δεν μπορώ να πιστέψω ότι συζητιούνται ξανά τέτοια θέματα σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, το αν μια γυναίκα έχει δικαίωμα να κάνει κάτι τέτοιο ή όχι, το αν χρειάζεται τη συγκατάθεση άλλου επειδή μπορεί να είναι ανήλικη. Το δίλημμα “υπέρ ή κατά των εκτρώσεων” είναι ισοδύναμο με το “υπέρ ή κατά των ανθρωπίνων δικαιωμάτων”», εξηγεί η Κορίννα. «Στην Ελλάδα υπάρχει αυτό το τεράστιο θρησκευτικό υπόβαθρο που κρατά τη χώρα πολλά χρόνια πίσω σε ζητήματα που αφορούν τις γυναίκες ή τα queer άτομα. Ταμπού και στερεότυπα εμποδίζουν τους ανθρώπους να είναι αυτό που θέλουν να είναι. Η πατριαρχία πάει χέρι χέρι με τη θρησκεία και επηρεάζει όχι μόνο τις γυναίκες αλλά και τους άνδρες. Είναι μια βαθιά μολυσμένη ρίζα που πρέπει να ξεριζωθεί».

Κορίννα Ντουλλάαρτ – Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος

Και το «Milky Way» ξεμπροστιάζει όχι μία αλλά πολλές μορφές πατριαρχίας: από τον πατέρα της Μαρίας και τις προσδοκίες που έχει η οικογένειά του και ο ίδιος από τον εαυτό του ως την αναπάντεχα όμορφη αποδοχή του Τζο από τον πατέρα του (Ακύλλας Καραζήσης) και, βέβαια, την πατριαρχία στην GenZ μέσα από τον χαρακτήρα του Τάσου, του αγοριού της Μαρίας που υποδύεται ο επίσης καταπληκτικός Νικολάκης Ζεγκίνογλου.

Ο Τζο, από την άλλη, είναι ο πρώτος γνήσια και σύγχρονα queer χαρακτήρας της ελληνικής τηλεόρασης, που τα περισσότερα ελληνικά media δεν ήξεραν καν πώς να τον περιγράψουν: θηλυπρέπεια και αρρενωπότητα και όλο το ενδιάμεσο φάσμα, εκρηκτική σεξουαλικότητα, ρευστότητα στις επιλογές, sassiness, χιούμορ σύγχρονο που ξεφεύγει εντελώς από τα πατροπαράδοτα καλιαρντά, μια ομορφιά!

Ο αναμενόμενος οχετός δεν άργησε να ξεσπάσει στα ελληνικά social media, όταν πήρε χαμπάρι η ελληνική (θεσμική και μη) ακροδεξιά ένα teaser που είχε κυκλοφορήσει πριν από την πρεμιέρα. Το περίμεναν και ο Κεκάτος και όλοι οι συντελεστές της σειράς, αλλά σε ποιον βαθμό ήταν προετοιμασμένος ειδικά ο Κωνσταντίνος;

«Εγώ καραγούσταρα. Την αντίδραση την περίμενα φουλ. Ίσως χρειάζεται για να ανοίξει η συζήτηση. Όταν κάποιος πει ότι αυτό δεν επιτρέπεται, θα πει μετά ο άλλος “γιατί δεν επιτρέπεται;”. Γιατί σε ενοχλεί, σε προκαλεί, σε θίγει; Και, κυρίως, τι σχέση έχεις εσύ με αυτό που σε ενοχλεί και δεν το θέλεις; Δεν το θες στη ζωή σου; Δεν θες να το έχεις εσύ; Γιατί όμως κρίνεις και τους άλλους που θέλουν να το έχουν; Ή το “γιατί προβάλλετε τέτοια πρότυπα;”, πόσο φοβικό! Λες και η σεξουαλικότητα και η έκφρασή της μπορεί να γίνει μόδα και ένα παιδί να ακολουθήσει έναν προσανατολισμό χωρίς να τον νιώθει πραγματικά. Σαν να θεωρούμε ακόμα ότι η σεξουαλικότητα είναι επιλογή, κάτι που έρχεται και φεύγει, είναι ντροπή. Η πρωτιά δεν ήταν ο queer χαρακτήρας. Το queer είναι ευρεία έννοια που δεν αναφέρεται απαραίτητα στη σεξουαλικότητα. Μπορεί και μια γιαγιά να είναι queer. Η Θεοπούλα στο “Παρά Πέντε” είναι queer χαρακτήρας με έναν τρόπο. Η πρωτιά είναι ότι βλέπουμε έναν γκέι χαρακτήρα να είναι σεξουαλικός. Αυτό που ενόχλησε περισσότερο δεν είναι ότι ο Τζο είναι το γκέι αγόρι-φίλος της πρωταγωνίστριας, αστείος, sassy, το αλατοπίπερο, αλλά ότι βλέπουμε και τη δική του προσωπική ζωή, ότι κάνει σεξ, ερωτεύεται, φλερτάρει, έχει δικά του όνειρα, ότι είναι μια πολυεπίπεδη προσωπικότητα παρότι είναι 17 χρονών, δεν είναι απλώς ο αστείος τύπος που διασκεδάζει τους άλλους επειδή είναι γκέι. Αυτό νομίζω πως δεν το αντέχει η κοινωνία μας, που είναι φοβική με την έκφραση της σεξουαλικότητας των θηλυκοτήτων. Οι θηλυκότητες δεν θέλουμε να είναι σεξουαλικές, θέλουμε να τις μειώνουμε, δεν θέλουμε να μιλάνε για το σεξ. Οι γυναίκες πρέπει να είναι συμμαζεμένες και τα γκέι αγόρια δεν μπορούν να λένε ότι γουστάρουν το σεξ».

Κορίννα Ντουλλάαρτ – Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος
Όση ώρα φωτογραφίζονται και όση ώρα μού μιλούν, ξεδιπλώνεται η χημεία τους, που υφίσταται και στην πραγματικότητα, παρότι προέρχονται από διαφορετικά περιβάλλοντα – δεν είναι καν στην ίδια ηλικία. Φωτ.: Freddie F./LIFO

Όση ώρα φωτογραφίζονται και όση ώρα μού μιλούν, ξεδιπλώνεται η χημεία τους, που υφίσταται και στην πραγματικότητα, παρότι προέρχονται από διαφορετικά περιβάλλοντα – δεν είναι καν στην ίδια ηλικία. Μου λένε πως η Κορίννα έχει λίγο Τζο, τον τσαμπουκά και τη σπίντα του, και ο Κωνσταντίνος λίγη Μαρία, τη νωχελικότητα και την ονειροπόλησή της.

Τους ζητώ να θυμηθούν από μια αξέχαστη ανάμνηση από το ταξίδι του «Milky Way». «Η σκηνή με τον Τάσο στο τελευταίο επεισόδιο ήταν πολύ απαιτητική. Είχε τόσο κρύο, το χιόνι έφτανε οριακά μέχρι τα γόνατά μας, δεν μπορούσαμε να ζεσταθούμε με κανέναν τρόπο. Έτρεχα μες στο χιόνι, είχε μπει στα παπούτσια μου, ήταν σαν να είχα τριπάρει σε άλλο επίπεδο. Στην αρχή πανικοβλήθηκα, δεν μπορούσα να καταλάβω τι συνέβαινε: σαν να βρισκόμουν εκεί και κάπου αλλού ταυτόχρονα και να παρακολουθώ αυτό που γίνεται. Όμως τελικά αυτή η φάση μού έδωσε έξτρα επίπεδα στον ρόλο. Ακραίο σκηνικό», περιγράφει η Κορίννα. «Εγώ θυμάμαι όλο το session στο σπίτι του πατέρα. Ήταν οι τελευταίες μέρες των γυρισμάτων, το location φανταστικό, με τα άλογα, τα ζώα, όλη αυτή την ηρεμία, και κάπως ηρεμήσαμε κι εμείς όλοι, ήρθαμε πιο κοντά, διασκεδάσαμε πιο πολύ. Μου έχει λείψει η συναναστροφή με τα άλογα», καταλήγει ο Κωνσταντίνος.

What’s next για τους δύο αστέρες του γαλαξία του Βασίλη Κεκάτου, που ελπίζουμε πως μόνο διάττοντες δεν θα είναι; Ο Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος παίζει στη μεγάλου μήκους ταινία του Κωστή Χαραμουντάνη με τίτλο Κιούκα, που μόλις ολοκλήρωσε τα γυρίσματα, δίπλα στην Έλσα Λεκάκου. Επίσης, συμμετέχει στη Δωδέκατη Νύχτα του Σαίξπηρ που ανεβαίνει στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης από τον Γιάννη Κακλέα. Η Κορίννα παίζει στην παιδική παράσταση Η συμμορία του μεσονυκτίου στο θέατρο Άνεσις και σκοπεύει σύντομα να κάνει κάποια μακρινά ταξίδια για να ανακαλύψει τον κόσμο. Shine bright, rising stars!

Η φωτογράφιση έγινε στο showroom της Site-Specific στη Μεταμόρφωση.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

===================

------------------------

 

Σχόλια