O Μητσοτάκης στα εγκαίνια των 14 αεροδρομίων διαχείρισης Fraport Greece....

Το "παρών" στην εκδήλωση για τα εγκαίνια των 14 αεροδρομίων διαχείρισης Fraport Greece, που πραγματοποιείται στο Αεροδρόμιο "Μακεδονία" της Θεσσαλονίκης με τη συμμετοχή περιορισμένου αριθμού προσκεκλημένων λόγω covid, έδωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

================

Blogger:  Τώρα εγώ δεν είμαι χαρούμενος με τις φιέστες αυτές, αφού δείχνουν την αποικιοποίηση (απορρόφηση;) της χώρας. Αλλά βλέπω ότι πολλοί το απολαμβάνουν, ....αν δεν δούλεψαν προς την κατεύθυνση αυτή...

Eρώτηση: Είναι ιδιωτικοποίηση η παραχώρηση των αεροδρομίων ή κρατικοποίηση; (Μεγαλομέτοχοι της Fraport είναι φορείς του γερμανικού δημοσίου, ήτοι η Περιφέρεια του Έσσε με ποσοστό 31.5%, η κρατική Lufthansa με ποσοστό 8,45% και η Φρανκφούρτη μέσω του δημόσιου φορέα μεταφορών...)

....κάποιοι δεν προστατεύουν τον πρωθυπουργό...

  1. Η Fraport… κόβει μονέδα, αλλα στο «Μακεδονία» δεν βρίσκεις καρέκλα να κατσεις! 

  2. Το μέγα σκάνδαλο των δήθεν επενδύσεων της Fraport

  3. Fraport: η αποικιοκρατική σύμβαση (Up)

  4. «Χαρίσαμε» τα περιφερειακά μας αεροδρόμια και δώσαμε και δάνειο!!!

  5. H φλέβα χρυσού της Fraport που το 2018 πιάνει τους οικονομικούς στόχους του 2036!!!

  6. Το... Γερμανικό Δημόσιο αγόρασε το αεροδρόμιο Κέρκυρας!

  7. “Η Fraport εισέπραξε κέρδη στην Ελλάδα ίσα με το 1/8 των συνολικών κερδών της σε όλο τον κόσμο

  8. Λεηλασίας συνέχεια: Tους δίνουμε και τα υπόλοιπα αεροδρόμια

    σχετικά με το είδος των επιχειρήσεων που στήνονται στην Ελλάδα... "Η Ελλάδα είναι τόπος οικονομικού εγκλήματος" πήγαινε στο 40ο λεπτό...

    00===============

    Υπόκλιση στη Fraport από τον Κυριάκο Μητσοτάκη 

    Στον «φυσικό» ιδεολογικό του χώρο βρέθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σήμερα, εγκαινιάζοντας τα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport. Μιλάμε, για τον «φυσικό» ιδεολογικό χώρο του ξεπουλήματος που παράγει κέρδος για τα επιχειρηματικά συμφέροντα. 

    Καταχαρούμενος, ο Κυρ. Μητσοτάκης, μιλώντας στη φιέστα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», αναφέρθηκε σε ξεχωριστή μέρα για τη Θεσσαλονίκη, ανακατεύοντας λεκτικά σχήματα για να αποθεώσει το ξεπούλημα και τα κέρδη που έρχονται για την εταιρεία, μαζί με την έναρξη της τουριστικής περιόδου: «Η οδηγία από τον πύργο ελέγχου της κυβέρνησης είναι μία: Να ταξιδεύουμε όλο και πιο ψηλά τη χώρα, χωρίς, όμως, να πετάμε στα σύννεφα».

    Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη  εταιρεία έχει αναλάβει τα αεροδρόμια σε Θεσσαλονίκη, Άκτιο, Κέρκυρα, Καβάλα, Κεφαλονιά, Κω, Ζάκυνθο, Μύκονο, Μυτιλήνη, Ρόδο, Σαντορίνη, Σκιάθο, Σάμο, Χανιά. Μάλιστα, πρόκειται για χαρακτηριστική περίπτωση «συνέχειας του κράτους». Η ιστορία ξεκίνησε επί κυβέρνησης ΝΔ – ΠΑΣΟΚ και ολοκληρώθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ. Οι κουβεντούλες, λοιπόν, που αντάλλαξε με τον ΣΥΡΙΖΑ ο πρωθυπουργός είναι άνευ σημασίας, αφού στην κεντρική κατεύθυνση παραμένουν και οι δύο σταθεροί.  Γνωστό και το παραμύθι για το δήθεν μειωμένο κόστος των μετακινήσεων. Έτσι κι αλλιώς έρχονται κι άλλες μπίζνες, αφού, όπως σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης το δρόμο των συμπράξεων με τον ιδιωτικό τομέα θα πάρουν και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, όπως και περιφερειακά λιμάνια.

    Για να θυμηθείτε τι σημαίνει Fraport και η υπόκλιση του Μητσοτάκη (και όχι μόνο) σε αυτή διαβάστε τα παρακάτω: 

    1. Kαραμπινάτα Σκάνδαλα – Κατάργηση Κρατικών Αεροπορικών Αρχών προς όφελος Fraport και Αegean
    2. Αποζημίωση 175 εκατ. λόγω απώλειας τζίρου απαιτεί η Fraport!
    3. Fraport: Χαράτσι μέχρι και 5,5 ευρώ ανά επιβάτη για …έργα στα αεροδρόμια
    4. Fraport -14 Περιφερειακά αεροδρόμια: Λειτουργικά κέρδη 117,4 εκατ. με το «καλημέρα»

Σχόλια