Σχόλιο ΜΕΚΕΑ: Για την αθλιότητα της πανεπιστημιακής «Αριστεράς» σε σχέση με τους «πρόσφυγες»

Δεν μπορούσαν οι πανεπιστημιακοί «μαϊντανοί» της παγκοσμιοποιητικής «Αριστεράς» να μην βγουν για να υπερασπιστούν δήθεν τα δικαιώματα των προσφύγων στην ανακοίνωση που δημοσίευσε η γνωστή φυλλάδα του ΣΥΡΙΖΑ (ο οποίος ολοκλήρωσε την οικονομική καταστροφή και εμβάθυνε την εξάρτηση της χώρας στην επάρατη τετραετία του).
Δηλαδή, να υπερασπιστούν τα «δικαιώματα» των παράνομων μεταναστών που δημιούργησε η καπιταλιστική παγκοσμιοποίηση για την οποία βέβαια δεν έχει καμιά ευθύνη ο Ελληνικός λαός που είναι, μέσω της σύνδεσης της χώρας με την ΕΕ για την οποία δεν λένε βέβαια κουβέντα στην ανακοίνωσή τους, ένα από τα μεγαλύτερα θύματά της.
  • Οι άθλιοι αυτοί τρόφιμοι κρατικών κονδυλίων και κονδυλίων της ΕΕ έφτασαν να χαρακτηρίζουν ουσιαστικά τα κινήματα για την εθνική κυριαρχία στη Βρετανία (Brexit), τη Γαλλία (Κίτρινα Γιλέκα) στην Ιταλία κλπ  σαν μια «μια αχαλίνωτη ξενοφοβική και ρατσιστική υστερία, υποκινούμενη από ευρύ φάσμα δεξιών, ακροδεξιών, φασιστικών δυνάμεων». Οι δυνάμεις δηλαδή για την εθνική κυριαρχία που έχουν φουντώσει σε όλο τον κόσμο και γκρεμίσει στα τάρταρα της ασημαντότητας μια άθλια «αριστερά» που συμπλέει με τη ΝΔΤ της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης χαρακτηρίζονται συλλήβδην ως ακροδεξιές  και φασιστικές, έστω και αν πλαισιώνονται από τα εργατικά στρώματα σε Βρετανία, ΗΠΑ κλπ που φαίνεται για την «Αριστερά» αυτή έπαυσαν ν’ αποτελούν το επαναστατικό υποκείμενο που προφανώς αντικαταστάθηκε από τους «βολεψάκηδες μεσοαστούς» σαν τους ίδιους που αποτελούν σήμερα την «Αριστερά», η οποία φυσικά καταρρέει παντού.
Γι αυτό και δεν διστάζουν να δηλώσουν ότι «oι πρόσφυγες και οι μετανάστες είναι τα θύματα του παγκόσμιου οικονομικού πολέμου που διεξάγουν οι μονοπωλιακοί κολοσσοί των ιμπεριαλιστικών κρατών εναντίον των παραγωγικών δυνάμεων των ασθενέστερων χωρών του πλανήτη, προκαλώντας αλλά και ανακυκλώνοντας την υπανάπτυξη και τη φτώχεια τους». Προφανώς στις χώρες αυτές δεν περιλαμβάνουν και την Ελλάδα, πρωταρχικό παράδειγμα εξαρτημένης ανάπτυξης,  και φυσικά «κάνουν γαργάρα» τις θεμελιωμένες κατηγορίες ότι πολλοί  από αυτά τα «θύματα του ιμπεριαλισμού» συμμετείχαν ενεργά στους πολέμους της Υ/Ε στο Ιράκ, το Αφγανιστάν, τη Λιβύη και τη Συρία στο πλευρό των «ιμπεριαλιστικών» δυνάμεων και όταν έχασαν το παιχνίδι έγιναν «κακόμοιροι πρόσφυγες» που θέλουν όμως να πάνε μόνο στις χώρες των αφεντικών τους (Γερμανία κλπ), έστω και αν τα αφεντικά τους δεν θέλουν να τους δουν πια και τους φορτώνουν αντίθετα στο ελληνικό προτεκτοράτο τους…
  • Αποτελεί, επομένως, αποκορύφωμα μιας άκρως απατηλής δήθεν επαναστατικότητας να δηλώνουν οι ίδιοι Πανεπιστημιακοί ότι «απέναντι σε ένα σύστημα που συνθλίβει ολόκληρους λαούς, που κονιορτοποιεί τις ζωές τους και παράγει καθημερινά «περιττούς» ανθρώπους αγωνιζόμαστε για τη μαχητική αλληλεγγύη των λαών ενάντια στους κοινούς εχθρούς τους, για μια κοινωνία συντροφικότητας και ανθρωπιάς!». 
Όμως η κοινωνία συντροφικότητας και ανθρωπιάς δεν θα κτιστεί βέβαια ποτέ με ανθρώπους που είτε υπηρετήσαν τα δυτικά αφεντικά τους στον αγώνα τους να εξοντώσουν τα τελευταία αντι-ιμπεριαλιστικά κράτη στη Μέση Ανατολή, ούτε βέβαια με βολεμένους δήθεν πρόσφυγες που μπορούν και διαθέτουν χιλιάδες δολάρια σε μεσάζοντες για να πάνε στη γη της επαγγελίας τους, στα δυτικα καπιταλιστικά κέντρα. Η κοινωνία συντροφικότητας και ανθρωπιάς θα κτιστεί μόνο όταν οι δήθεν πρόσφυγες παλέψουν στη χώρα τους, μαζί με τις δυνάμεις που πάλεψαν και παλεύουν όλα αυτά τα χρόνια για εθνική και οικονομική ανεξαρτησία σαν τη βάση για μια κοινωνία αυτοκαθορισμού.
ΜΕΚΕΑ – ΜΕΤΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ – 11/3/2020  (ΠΗΓΗ)
=============================================
  •  Διεθνές Δίκαιο και προστασία των συνόρων – Οι εκ του πονηρού μύθοι

    ==================

    Γραμμένο το 2002. Αναδημοσιευμένο στο ΡΕΣΑΛΤΟ, τεύχος-3
    Οι κοσμοπολίτες «αριστεροί» συγχέουν το διεθνισμό (όχι χωρίς ιδεολογική και πολιτική ιδιοτέλεια) με την κατηγορηματική άρνηση του εθνικού ζητήματος.
    Οι πολιτικά αφελείς παρασύρονται από το κουδούνισμα των λέξεων και με μια θεοκρατική προσήλωση υποκλίνονται στη λέξη «διεθνισμός» αφορίζοντας το... «σκιάχτρο» του «εθνικού».


    Η τυπική αυτή αντιπαράθεση διεθνικού-εθνικού δεν βγάζει πουθενά. Και αν είναι να αποφασίσουμε πάνω σε μια τυπική αντιπαράθεση φράσεων όλοι οι αριστεροί είναι με το διεθνισμό. Για έναν επαναστάτη κομμουνιστή (που ασφαλώς γνωρίζει ότι ο σοσιαλισμός έχει διεθνή διάσταση και όχι εθνική) η τυπική αντιπαράθεση των ζητημάτων είναι μέγα πολιτικό λάθος. Οι επαναστάτες διεθνιστές και όχι οι κοσμοπολίτες διεθνιστές γνωρίζουν ότι ο διεθνισμός προϋποθέτει τη σχέση ανάμεσα σε διά-φορα έθνη και όχι την άρνηση της εθνικής ταυτότητας.

    Η αντιπαράταξη του εθνικού με το διεθνικό είναι ένα απλουστευτικό, αντιδιαλεκτικό και ανιστόρητο σχήμα. Η πάλη των τάξεων μέσα στον καπιταλισμό προϋποθέτει την ύπαρξη της εθνικής ταυτότητας. Γι αυτό οι κλασικοί του μαρξισμού (από τον Μαρξ έως τον Λένιν και Τρότσκι) είχαν προσδιορίσει ότι η πάλη των τάξεων ξεκινάει σε εθνικό επίπεδο και ότι ο στρατηγικός ορίζοντάς της ήταν η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας σε εθνικό επίπεδο. Φυσικά δεν έμειναν εκεί. Όριζαν ότι η εθνική διάσταση της πάλης για την εξουσία συνδέεται με την περιφερειακή και παγκόσμια διάσταση του προβλήματος. Για τους κλασικούς του μαρξισμού ανάμεσα στο εθνικό και διεθνικό υπάρχει μια διαλεκτική σχέση και όχι αντιπαράταξη..

    Οι σημερινοί όμως «αριστεροί διεθνιστές» (ξεφτιλίζουν και την έννοια του διεθνισμού) γνωρίζουν από διαλεκτική όσο ένα τυφλός από χρώματα. Δεν θέλουν όμως να διδαχτούν και από την ιστορία. Και η ιστορία διδάσκει: οι «εθνικοί» πόλεμοι, οι διαιρέσεις και τα αιματοκυλίσματα των λαών δεν συνιστούν το αναπόφευκτο και θλιβερό επακόλουθο της αναγνώρισης του εθνικού ζητήματος, αλλά ακριβώς το αντίθετο, είναι ο καρπός της άρνησης και της ένοχης και της χυδαίας υποτίμησης του ίδιου του εθνικού ζητήματος.

    Το εθνικό με το διεθνικό είναι δύο συστατικά του επαναστατικού κινήματος που δεν αντιπαρατίθενται, όπως ακριβώς δεν αντιπαρατίθεται η μεταρρύθμιση στην επανάσταση. Για τους επαναστάτες κομμουνιστές ο πρακτικός αγώνας για κοινωνικές μεταρρυθμίσεις, για τη βελτίωση της θέσης του εργαζόμενου λαού και μέσα στα πλαίσια ακόμα του σημερινού καθεστώτος, για δημοκρατικούς θεσμούς, αποτελεί το μοναδικό δρόμο «χειραγώγησης» της ταξικής πάλης και επίτευξης του τελικού σκοπού, που είναι η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας από το προλεταριάτο και η κατάργηση της καπιταλιστικής εξουσίας.

    Το ίδιο, ο αγώνας σε εθνικό επίπεδο (που συμπεριλαμβάνει και την υπεράσπιση της εθνικής υπόστασης, των εθνικών ελευθεριών και της ιστορίας ενός λαού) είναι το μέσο για την επίτευξη του διεθνισμού.

    Εθνικό και διεθνικό συνδέονται με έναν άρρηκτο δεσμό.

    Το ζήτημα λοιπόν δεν είναι η αντιπαράταξη του εθνικού με το διεθνικό, αλλά αν το εθνικό θα έχει προλεταριακό χαρακτήρα ή μικροαστικό. Αν δηλαδή η εθνική διάσταση της πάλης θα συνδέεται με τη σοσιαλιστική επανάσταση και τη διεθνή διάσταση ή θα περιορίζεται στα εθνικά πλαίσια και στις εθνικές ουτοπίες. Η τυπική αντιπαράθεση μας οδηγεί σε ένα από τα παρακάτω δύο πολιτικά σφάλματα:

    Πρώτο: Να εγκαταλείψουμε τον τελικό, ταξικό, ιστορικό στόχο και το εθνικό από μέσο να το μετατρέψουμε σε υπέρτατο σκοπό, το ίδιο όπως οι ρεφορμιστές αναγάγουν τις μεταρρυθμίσεις σε υπέρτατο σκοπό.

    Δεύτερο: Να εγκαταλείψουμε κάθε αγώνα στα εθνικά ζητήματα και στο όνομα ενός αφηρημένου «διεθνισμού» να τα στιγματίζουμε ως «εθνικισμό» κλπ. Αυτό δηλαδή που κάνουν οι κοσμοπολίτες «αριστεροί» και οι διεθνιστικές σέχτες.

    Αυτό όμως θέλει και η Νέα Τάξη, ακριβώς γιατί αυτός ο «διεθνισμός» χρησιμοποιείται σαν άλλοθι για παθητικότητα, παραίτηση, ακόμα και προσαρμογή στις επιταγές της «Νέας Εποχής».

    Αυτός ο «διεθνισμός» είναι ο διεθνισμός του χρηματιστηριακού κεφαλαίου, δηλαδή ο κοσμοπολιτισμός που συνίσταται στην εκμηδένιση και πολτοποίηση της ιστορίας και του πολιτισμού, στην επιβολή μιας «ενιαίας ταυτότητας» και μιας «ενιαίας σκέψης».

    Οι «χρήσιμοι ηλίθιοι» της «Νέας Εποχής» αυτό ακριβώς κάνουν. Ταυτίζουν τον κοσμοπολιτισμό με το διεθνισμό.

    Ο κοσμοπολιτισμός, όμως, ως ιδεολογία του διεθνούς χρηματιστηριακού κεφαλαίου, δεν αποτελεί μόνο την άρνηση και το μεγαλύτερο εχθρό της εθνικής οντότητας, αλλά και του διεθνισμού, ο οποίος απορρέει από την ανάγκη συμφιλίωσης και αλληλεγγύης των λαών, στη βάση της βουλητικής αυτενέργειας και του σεβασμού της εθνικής ταυτότητας. Ποτέ ο διεθνισμός δεν αρνήθηκε τα εθνικά ζητήματα και την εθνική ταυτότητα.

    Αντίθετα, είναι ο ιμπεριαλιστικός κοσμοπολιτισμός (μιλιταριστικός εθνικισμός στο παρελθόν, πλανητικός μιλιταρισμός σήμερα) που περιφρονεί τα εθνικά ζητήματα και προκαλεί τους «εθνικούς πολέμους».

    Σήμερα η κοσμοπολίτικη «Αριστερά», στο όνομα του αντιεθνικισμού όχι μόνο δεν διακρίνει τον πλανητικό μιλιταριστικό εθνικισμό, αλλά του παρέχει και ισχυρό ιδεολογικό άλλοθι. Γι αυτό είναι καταδικασμένη με αφανισμό…

    Σημείωση: Και άλλα σχετικά κείμενα διαβάστε τα εδώ:
    http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=31414#31414


     
    Διαβάστε και εδώ:
    http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=11362

     

Σχόλια