Julian Assange

 

"Δεν υπάρχει κοινωνία πια. Αυτό που υπάρχει είναι μια διακρατική ελίτ ασφάλειας απασχολημένη να χωρίζει τον κόσμο μεταξύ τους (και των ομοίων) με τα δολάρια φόρων τους. Οι εμπόλεμοι σε αυτή τη χώρα και άλλες χώρες έχουν σχηματίσει συμμαχία για να κλειδώσουν χρήματα έξω από ΗΠΑ, ΕΕ, κάθε χώρα του ΝΑΤΟ και στις δικές τους (οικονομικές) ελίτ ξεπλένοντάς τα στο αίμα των ανθρώπων που χύθηκαν στους πολέμους σε Αφγανιστάν, Ιράκ, Σομαλία, Υεμένη, Πακιστάν Γουίλ. “
    Ο νεότερος μπορεί να είναι φοβισμένος, και ίσως ξεχασιάρης μεταξύ των μεγαλύτερων, γιατί οι ποινές που είπε ο Julian Assange στην αντιπολεμική διαδήλωση στο Λονδίνο το 2011 είναι ποινές που θα μπορούσε να πει χθες. Περιγράφουν ένα μοτίβο: το μοτίβο των Δυτικών πολέμων αξίας και τα τρία επαναλαμβανόμενα χαρακτηριστικά τους: Οι αξίες με τις οποίες νομιμοποιούνται δεν υπάρχουν - τουλάχιστον όχι σε εκείνους που προσποιούνται ότι τους αντιπροσωπεύουν με όπλο που κρατούνται. Και: Αυτοί -ανεξαιρέτως, πολέμοι επίθεσης & κέρδους- «αναμενόμενοι», ενορχηστρώνονται & εκτελούνται από το ΝΑΤΟ διατίθενται ως «Αμυντική Συμμαχία» και σέρνουν την περαιτέρω συγκέντρωση περιουσιακών στοιχείων στα χέρια του Less, εξυπηρετώντας έτσι -ανεξαιρέτως, αλλά όχι αποκλειστικά- τον πολλαπλασιασμό κέρδους των επαγγελματιών κερδοσκόπων του πολέμου.
    Πάντα τα ίδια - σε χρονικούς βρόχους, αυρατικά κύματα, ιστορικά επεισόδια. Το ίδιο μοτίβο, ξανά και ξανά: τα ίδια σχήματα επιχειρηματολογίας & αφηγηματικές απολυταρχίες. Ίδιοι ισχυρισμοί, διαστρεβλωμένα γεγονότα, αυτοπεποίθηση. Συν την ίδια ληστεία της κοινωνίας και των ανθρώπων που τα φορούν. Η ίδια κοινωνική φτώχεια, το ίδιο ψυχικό κενό και η ίδια ηθική εξαθλίωση. Και πάντα το ίδιο μοτίβο εμπλουτισμού ελίτ, "ασφάλεια", "εχθρός" & δολοφονίας. Ξανά και ξανά και ξανά.
    Εμείς, που είμαστε αρκετά μεγάλοι για να θυμόμαστε (με τον Ασάνζ) το τελευταίο κύμα πολέμων δυτικών αξιών, μπορούμε να πούμε μόνο ένα πράγμα στους νέους χωρίς μνήμη σήμερα: ότι θα θυμηθούν μια μέρα. Όταν, μετά (σε 15 χρόνια) θα ξεσπάσει το επόμενο κύμα δυτικών πολέμων, συναντά ένα αγόρι χωρίς μνήμη.
    Ο Ασάνζ είχε δίκιο τότε και έχει δίκιο και σήμερα. Πρέπει να κλείσουμε τα δικά μας δίκτυα και συμμαχίες για να διεκδικήσουμε τις αξίες μας ενάντια στον ιδιοτελή κυνισμό των εμπόλεμων. Σε αυτή τη χώρα και σε άλλες χώρες.
    Σαν σήμερα πριν από 2 χρόνια ο Julian Assange αφέθηκε επιτέλους ελεύθερος μετά από 14 χρόνια πολιτικής δίωξης & φυλάκισης.

=================

Ο Τζορτζ Σόρος είναι ο μεγαλύτερος ιδιώτης δωρητής του κύκλου των ενδιάμεσων εκλογών των ΗΠΑ το 2026, συνεισφέροντας 102 εκατομμύρια δολάρια στους Δημοκρατικούς, ενώ ο Έλον Μασκ θα δωρίσει στους Ρεπουμπλικάνους στις ενδιάμεσες εκλογές.
@AussieCossack
🗣Στη δυτική δημοκρατία μπορείς να αλλάξεις το Κόμμα, αλλά δεν μπορείς να αλλάξεις τις πολιτικές. Καταλήγεις να ψηφίζεις για τα συμφέροντα των ολιγαρχών.
 

  ==================  ·
„Es gibt keine Gesellschaft mehr. Was es gibt, ist eine transnationale Sicherheitselite, die damit beschäftigt ist, die Welt mit Ihren Steuergeldern unter sich (und ihresgleichen) aufzuteilen. Die Kriegstreiber in diesem Land und anderen Ländern haben ein Bündnis geschlossen, um Geld aus den USA, der EU, aus jedem NATO-Staat heraus- und zu den eigenen (Finanz-)Eliten zurückzuschleusen, indem sie es im Blut der Menschen waschen, das in den Kriegen in Afghanistan, dem Irak, Somalia, dem Jemen, Pakistan vergossen wird.“
Jüngere werden vielleicht erschrecken, und vielleicht auch Vergessliche unter den Älteren, weil die Sätze, die Julian Assange 2011 auf der Antikriegsdemonstration in London gesagt hat, Sätze sind, die er gestern gesagt haben könnte. Sie beschreiben nämlich ein Muster: das Muster westlicher Wertekriege und ihrer drei wiederkehrenden Wesensmerkmale: Die Werte, mit denen sie legitimiert werden, gibt es nämlich nicht - jedenfalls nicht bei denen, die vorgeben, sie mit vorgehaltener Waffe zu vertreten. Und: Sie - ausnahmslos Angriffs- & Profitkriege - werden von der als „Verteidigungsbündnis“ vermarkteten NATO „antizipiert“, orchestriert & exekutiert und ziehen die weitere Vermögenskonzentration in den Händen Weniger nach sich, womit sie - ausnahmslos, aber nicht ausschließlich - der Profitmehrung professioneller Kriegsprofiteure dienen.
Immer dasselbe - in zeitlichen Schleifen, auratischen Wellen, historischen Episoden. Dasselbe eine Muster, wieder und wieder: dieselben knarzenden Argumentationsschemata & Narrationsabsolutismen. Dieselben Behauptungen, Tatsachenverdrehungen, Selbstvergewisserungen. Dazu der immer selbe Raub an der Gesellschaft und den Menschen, die sie tragen. Dieselbe soziale Verarmung, dieselbe geistige Leere und dieselbe ethische Verelendung. Und immer dasselbe Elitenbereicherungs-, „Sicherheits“-, „Feindes“- & Tötungsmuster. Wieder und wieder und wieder.
Wir, die wir alt genug sind, uns (mit Assange) an die letzte Welle westlicher Wertekriege zu erinnern, können den erinnerungslosen Jüngeren heute nur eines sagen, nämlich: dass sie sich einmal erinnern werden. Wenn sie, nachdem (in 15 Jahren) die nächste Welle westlicher Wertekriege losgebrochen sein wird, ihrerseits auf erinnerungslose Junge treffen.
Assange hatte schon damals und hat noch heute recht. Wir müssen eigene Netzwerke und Bündnisse schließen, um unsere Werte gegen den eigennützigen Zynismus der Kriegstreiber zu behaupten. In diesem Land und anderen Ländern.
Heute vor 2 Jahren war Julian Assange nach 14jähriger politischer Verfolgung & Haft endlich wieder frei. 

Σχόλια