Καλώς τον ¨διανοούμενο" υπηρεσίας....

Γ. Καραμπελιάς

Η Μαρία Καρυστιανού και η αποσύνθεση των Αγανακτισμένων 

'Οπως έχει καταστεί προφανές το φοβερό και τρομερό κόμμα το οποίο ευαγγελιζόταν η κυρία Καρυστιανού και περίμεναν με αγωνία τα κατεστημένα κόμματα, οδηγείται σε ταχύτατη συρρίκνωση. Γεγονός το οποίο καταδεικνύεται τόσο από τις δημοσκοπήσεις, όσο και κυρίως από την παντελή έλλειψη δημόσιου λόγου, ενώ πολλαπλασιάζονται και οι αποχωρήσεις στελεχών. Για άλλη μία φορά, μετά το 2010-2012, οι Έλληνες «αγανακτισμένοι» αποδείχτηκαν ανίκανοι να συγκροτήσουν ένα αξιόλογο πολιτικό κίνημα και για άλλη μια φορά οδηγούνται στην αποσάθρωση. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

==================

Blogger:

.... από το γνωστό μετερίζι (Liberal) - μαζί με τους πραιτωριανούς που ανελιπώς δίνουν καθημερινά τη μάχη προστασίας του ηγεμόνα -συντάσσεται ο κ. Καραμπελιάς. Με χαιρεκακία, που δεν κρύβεται, προλέγει το τέλος του εγχειρήματος της κ. Καρυστιανού. (Εδώ κι' άλλος αθρογράφος προλέγει επίσης το τέλος...φαίνεται ότι στο Liberal  κατέχουν την μαγική σφαίρα...)

Επιχαίρει τόσο που φαίνεται, ενώ ως ...διανοούμενος που είναι (έτσι μοστράρει εαυτόν χρόνια τώρα...) θ' άπρεπε να είναι λιγώτερο εριστικός και καταγγελτικός μ' ένα κόμμα που κάνει τα πρώτα του βήματα. Βιάζεται τόσο, που λίγο πολύ μας λέει ότι η πολιτική δεν αφορά όλους, άρα και την Καρυστιανού, αλλά μόνο λίγους  εκλεκτούς ...πορφυρογένητους που έχουν το χρίσμα (από ποιόν;)

Μάλλον δεν χρειάζεται να πούμε άλλα για τον κ. Καραμπελιά. Ο ρόλος του αποκαλύφθηκε σ' εκείνη τη εκδήλωση στον Ιανό που μάλλον νομίζει ότι εμείς έχουμε ξεχάσει...(Τότε που κλήθηκε βιαστικά να  συμπεράνει  και ανακοινώσει - ενώ κανείς δεν  του το είχε ζητήσει -  ότι ουδέποτε υπήρξε πυρόσφαιρα στα Τέμπη και ότι λίγο πολύ όλα ήταν μυθεύματα.. )

Σχόλια