Το 2016 καθιερώθηκε διεθνώς η λέξη “post-truth”
(μετα-αλήθεια), η οποία, σύμφωνα με το λεξικό “Oxford Dictionary”, είναι
ένα ουσιαστικό που εμφανίζεται: «Σε συνθήκες υπό τις οποίες τα
αντικειμενικά γεγονότα έχουν μικρότερη επιρροή στη διαμόρφωση της κοινής
γνώμης από τις επικλήσεις προς το θυμικό και προς τις προσωπικές
απόψεις». Η επιτάχυνση της αύξησης των ψευδών ειδήσεων από τα ΜΜΕ
δημιουργούν και συνεχώς ενισχύουν την παραπληροφόρηση. Έτσι, το νέο
φαινόμενο της πολιτικής της Μετα-αλήθειας έχει μεταβληθεί σε βασικό
στοιχείο και εργαλείο των ΜΜΕ. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Σχόλια