Πως και γιατί οι Έλληνες ΔΕΝ μπορούν πια να ταξιδέψουν στα νησιά του Αιγαίου! Δημοσθένης Μπακόπουλος

====================

https://www.militaire.gr/pos-kai-giati-oi-ellines-den-mporoyn-pia-na-taxidepsoyn-sta-nisia-toy-aigaioy-dimosthenis-mpakopoylos/

 Δεν είναι σχήμα λόγου, δεν είναι υπερβολή…Ο μέσος Έλληνας εργαζόμενος ΔΕΝ μπορεί πια να ταξιδέψει σε πολλά για να μην πούμε στα περισσότερα νησιά του Αιγαίου! Το κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων καθιστούν απαγορευτική ακόμη και τη σκέψη για ένα τέτοιο ταξίδι! Οι Έλληνες ΔΕΝ μπορούν να κάνουν διακοπές και ας επιμένουν τα τηλεοπτικά δίκτυα να δείχνουν ότι γίνεται «συνωστισμός στο λιμάνι». Πέντε εκατομμύρια ζουν πλέον στην Αττική , κάποιοι μπορεί να φεύγουν αλλά η συντριπτική πλειοψηφία βλέπει τα πλοία να σαλπάρουν. Γιατί είναι τόσο ακριβά τα εισιτήρια; Φταίνε τα ακριβά καύσιμα; Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή.

Ο Δημοσθένης Μπακόπουλος δικηγόρος και εμπνευστής του Παρατηρητήριου Διαφάνειας Λιμενικού Συστήματος εξηγεί από το Α έως το Ω την «αλυσίδα» των ευθυνών, της διαπλοκής και της αδιαφορίας για τον πολίτη. Μπορεί να γίνει κάτι για να αλλάξει αυτή η κατάσταση; Πως θα αλλάξει όταν υπουργοί Ναυτιλίας παραιτούνται και προσλαμβάνονται από εφοπλιστές; Πως να αλλάξει όταν τράπεζες που δανειοδοτούν κόμματα ελέγχουν την ακτοπλοία; Ο Δημοσθένης Μπακόπουλος μιλά για όλα αυτά, εξηγεί την κοροϊδία και θυμάται ότι τον άδικο θάνατο του Αντώνη Καρυώτη μέσα στο λιμάνι το Πειραιά, πριν από σχεδόν ένα χρόνο.

 -----------------------

  • «Αυτό που συμβαίνει με τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι πραγματικά ντροπή» καταγγέλλει ο Ανδρουλάκης- Οι μισοί Έλληνες δεν θα κάνουν φέτος διακοπές

    ==============

     blogger: 
    * Τα ποσά ας τα δούμε σε σχέση με τα εισοδήματα. Τότε μόνο είναι κατανοητή η καταβαράθρωση του εισοδήματός μας.

    ...και ξαφνικά η χώρα έγινε τεράστια.
    Ενώ παλιότερα μπορούσαμε να κόβουμε χιλιόμετρα χωρίς ιδιαίτερο κόστος τώρα κάνεις δεύτερες σκέψεις πριν ξεκινήσεις ...για να καταλήξεις τελικά στ' αυγά σου.
    Χάνουμε σιγά σιγά τους φίλους μας, αφού δεν μπορείς να τους δεις να πεις μια κουβέντα, να ανταλλάξεις απόψεις...

    Δεν μπορούμε να πάμε σε γάμους, σε γιορτές και τα προσκλητήρια πια δεν έχουν καμιά αξία. Δεν μπορούμε να αποχαιρετήσουμε για την τελευταία κατοικία αγαπημένα πρόσωπα αφού δεν έχουμε χρήματα. Σιγά - σιγά αποχαιρετάμε συνήθειες που μας ενώνουν με άλλους, εν τέλει με τους συμπολίτες μας. 
    Χωρίς κοινά, παύουμε να είμαστε κοινότητα και έχουμε μετατραπεί σε μονάδες με μόνη ενασχόλιση το κυνηγι του επιούσιου. 
    Μας κλείνουν, μας περιορίζουν, μας στενεύουν, καταστρέφουν κοινωνικούς δεσμούς και φτιάχνουν ένα καινούριο άνθρωπο... μονήρη, κλεισμένο στο σπίτι του...μόνο του με την τηλεόραση!
    Χάνουμε αυτό που χρωματίζει τις ζωές μας...
    Kλέβουν τις ζωές μας!
    Ας βρεθεί κάποιος να το ονομάσει αυτό ...πρόοδο.
        Ώπα νάτο! Αυτό είναι. Εκτός από τα φράγκα που μαζεύουν οι μάγκες από τα ατελείωτα διόδια - δεν μιλάμε για τα πανάκριβα καύσιμα - επιτυγχάνουν και το εξής:
    ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ στην πραγματικότητα την επικοινωνία, την συνάθροιση αφού γίνεται πανάκριβη, άρα μη πραγματοποιήσιμη. Έτσι μας αποτελειώνουν έναν- ένα χωριστά, σιωπηλά και σε διαφορετικό χρόνο.
    Ας μην μιλήσουμε για την επιβάρυνση των προϊόντων των παραγωγών. Τυχαία νομίζετε ότι υπάρχουν λεμόνα Αργεντινής.
    Ξέρεις πόσα θα πληρώσει ένας παραγωγός από την ...μακρινή Αργολίδα για να τα φέρει στην Αθήνα! Καύσιμα, διόδια, δεν μιλάμε για μεροκάματα...
    Ακόμα και να μην θέλει να πιστέψει κανείς τις θεωρίες συνομωσίας τέτοιο συνεκτικό σχέδιο καταστροφής δεν είναι τυχαίο...  
    Οι ιθαγενείς θα πάθουμε ότι τα καημένα ζωάκια σ'ένα δάσος που ανοίγεται μια κλειστή οδός. Εκεί που κυκλοφορούσαν ελεύθερα, βρέθηκαν να ζουν σε μια φυλακή με τοίχους τους δρόμους...
    Ακριβώς έτσι. Οι δρόμοι είναι για άλλους, πάντως όχι για τους ιθαγενείς!
    Οι δρόμοι θα αποτελούν τα όρια της "ανοιχτής" φυλακής μας! 

    Υ.Γ.1

    • Η ελλάδα δεν είναι μικρή χώρα. (Αν το πιστεύετε έχετε πέσει θύματα του μύθου της "Ψωροκόσταινας")
    Η Πελλοπόνησος - ένα τμήμα της Ελλάδας - έχει έκταση 21.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα (από τα 132.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα του συνόλου της χώρας)
    Η Ολλανδία έχει έκταση 41.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα - διπλάσια της Πελλοπονήσου και πληθυσμό 17 εκατομμύρια.  Η Ολλανδία είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος εξαγωγέας τροφίμων και γεωργικών προϊόντων στον κόσμο, μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες... 
    --------------------
    μεταγεννέστεη εγγραφή: 5-2-2024
     
    «Ο λόγος για τον οποίο διαπραγματευόμαστε την Αγροτική Πολιτική είναι γιατί  χώρες όπως η Ολλανδία με το 1/3 της εκτάσεως της Ελλάδας,  καταφέρνει και παράγει προϊόντα Αγροδιατροφής,  αξίας 92 Δισεκατομμυρίων Ευρώ όταν η Ελλάδα  παράγει προϊόντα αξίας σχεδόν Δέκα φορές λιγότερη με ότι αυτό συνεπάγεται στην εργασία, στην ανάπτυξη, στο Δημογραφικό πρόβλημα της χώρας, στην κατοίκηση ή την εγκατάλειψη της υπαίθρου και στην Εθνική πρόοδο γενικότερα.
    Έχουμε φτάσει να εισάγουμε, το 80 % το Βοδινού Κρέατος, το 70 % του Χοιρινού Κρέατος, το 20 % των Πουλερικών, Λεμόνια Τουρκίας και Αργεντινής, Ντομάτες Πολωνίας και Σκοπίων,  Τυροκομικά προϊόντα Γερμανίας, Ολλανδίας και πολλά άλλα που συνεχώς δημιουργούν ένα μεγάλο εμπορικό έλλειμμα.»
    Δημοσθένης Τριανταφυλλίδης
    Γεωπόνος ΑΠΘ, ΜΒΑ, M.Sc
    6-1-2024
     

     ================

    Κόστος μετακίνησης στην Ελλάδα και στην Ολλανδία

     Περίπου 4 φορές πιο ακριβή η μεταφορά με αυτοκίνητο στην Ελλάδα σε σχέση με την Ολλανδία με βάση τον κατώτατο μισθό

    ���� Μετά και τη νέα αύξηση του κόστους των διοδίων από 1.1.2024 το ταξίδι (μετ’ επιστροφής) Αθήνα – Θεσσαλονίκη με αυτοκίνητο, θα κοστίσει, σε κάποιον που αμείβεται με τον κατώτατο, περίπου το 40% του μισθού του.

    ���� Για μια αντίστοιχη διαδρομή στην Ολλανδία (όπου δεν υπάρχουν διόδια & η τιμή της βενζίνης είναι στα ίδια επίπεδα με την Ελλάδα), κάποιος που αμείβεται με τον κατώτατο (καθαρά 1.894 ευρώ) θα του κοστίσει το 10% αυτού του μισθού.

Σχόλια