Τέμπη ένας χρόνος μετά, το δεύτερο έγκλημα! Παναγιώτης Γερογλής

 

==========================

 

Η Αφροδίτη ΑΩ

Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ «Τέμπη»
===================
Η Εμπορική αμαξοστοιχία '63503', είναι της εβραϊκής!-Ισραηλινής! "ZIM" =Εταιρεία Διασυνδεδεμένων Ναυτιλιακών Μεταφορικών Υπηρεσιών & Γραμμών "Ltd." =Ε.Π.Ε. =Εταιρεία περιορισμένης ευθύνης!!!, και Βιομηχανία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ψηφιακής διαμεταφοράς.
Ήταν "αόρατη", δεν ήταν δηλωμένο το δρομολόγιό της!!!.
Και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ για τα κοντέϊνερ!!!.
Είχε περί τα 34 βαγόνια/κοντέϊνερ, ενώ στο σημείο της σύγκρουσης, από την αρχή στα πλάνα, υπήρχαν ΜΟΝΟ 17 ατόφια βαγόνια, που την επόμενη ημέρα έγιναν μάλιστα 9.
Τώρα, ανά 20 ή ανά 30 βαγόνια, πρέπει να υπάρχει μια ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ μηχανή, ως υποβοήθεια εξαιτίας του βάρους και της ταχύτητας.
Οι Μηχανοδηγοί ήταν 2, και όταν έγινε η σύγκρουση ήταν μαζί, άρα είτε αποτρέπεται η ύπαρξη δεύτερης μηχανής, είτε η δεύτερη μηχανή -εάν όντως υπήρχε- είχε ήδη "κλειδωθεί" είτε να λειτουργεί είτε να ΜΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ (αποτελώντας απλό βαγόνι).
Έτρεχε με περίπου 80χλμ. διότι δεν είχε προλάβει να αναπτύξει περισσότερη ταχύτητα, ενώ βάσει πληροφοριών, είδε την Επιβατική αμαξοστοιχία από μακριά και άρχισε να φρενάρει... !!!.
Κατά την σύγκρουση, ήταν στην διαδικασία του σταματήματος! και η ταχύτητά της έφτανε περίπου τα 60χλμ., ειδάλλως, εάν έτρεχε με 120χλμ. όπως λένε, το τελευταίο βαγόνι της Επιβατικής, θα είχε προσγειωθεί στον Θερμαϊκό απ'την εκτίναξη!
.
.
Στην Επιβατική αμαξοστοιχία, το πρώτο βαγόνι το οποίο χωρίζεται σε -1α'- και -1β'- λόγω μηχανής και επιβατών, έκανε κούρμπα, με το μισό να έχει κολλήσει στον τοίχο και με το άλλο μισό στο οποίο είναι μαζί ΚΑΙ η μηχανή να έχει περάσει κάτω απ'το 2ο βαγόνι.
Επίσης, κάτω απ'το 2ο βαγόνι έχει περάσει και το κομμάτι του "μπάρ" που ανήκει στο 3ο βαγόνι και στο οποίο υπήρχαν και 2 φιάλες Προπανίου !!!, κάτι που είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ.
Η Ενδο-Επικοινωνία μεταξύ των Μηχανοδηγών των αμαξοστοιχιών, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.
.
.
Η πρώτη έκρηξη είχε αυτό το Μπλε-Ασπροασημί χρώμα, εξαιτίας την σύγκρουσης του σιδήρου των αμαξοστοιχιών.
Αυτό το πορτοκαλο-φωτεινοκίτρινο χρώμα της 2ης έκρηξης, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ούτε από προπάνιο ούτε από καμένα λάδια ή από ντεπόζιτο μηχανής ή από βενζίνη, διότι όλη η διαδρομή είναι ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΟΥΜΕΝΗ!, αλλά ΟΥΤΕ κι από μετασχηματιστή είναι!.
Από Φώσφορο, Εκρηκτική ύλη "c-4", προπάνιο, ναί!, μπορεί να ΕΙΝΑΙ!.
Η Εμπορική χτυπάει με χαμηλή ταχύτητα την με μεγάλη ταχύτητα Επιβατική, ρουφάει όλη την ενέργεια η Επιβατική γινόμενη ακορντεόν, και της Εμπορικής τα βαγόνια/κοντέϊνερ...... Α Τ Ά ααααα Ρ Α Χ Α !!!.
Σε τέτοιου είδους εκρήξεις/φωτιές, αναπτύσσονται τρελές θερμοκρασίες, οπότε μιλάμε για ΕΞΑΫΛΩΣΕΙΣ σε χρόνο dt!, και σίγουρα στην θερμοκρασία των 1200-1300 βαθμών... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ "DNA" να βρεις, που και σχετικά λιγότερη να ήταν η θερμοκρασία, πάλι δεν θα μπορούσαν να βρουν κάποια δείγματα μπάς και εντοπίσουν DNA, διότι στα κρεματόρια/αποτεφρωτήρες, την ΣΤΑΧΤΗ πλέον, την παίρνεις από καύση στους 750 βαθμούς.
Οι δε αρμοί όμως από τα βαγόνια, δεν έχουν λιώσει!, κι αυτοί λιώνουν στους περίπου 1100 βαθμούς.
.
.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Κρίσεως ή Ρητορικές:
----------------------------------
-Γιατί έφυγαν ΤΟΣΟ γρήγορα τα 17 βαγόνια της Εμπορικής;;;
-Γιατί δεν έφυγαν όλα τα βαγόνια απ'την αρχή;;;
-Ταξίδευαν όντως 34 βαγόνια και μέσα σε διάστημα 2 περίπου
ωρών!!! από την σύγκρουση, είχαν ΗΔΗ φύγει περίπου 17
βαγόνια !!! και είχαν μείνει πίσω άλλα 17;;;...
Ή στο σημείο της σύγκρουσης είχαν φτάσει μόνο τα 17 -και άρα
δεν υπήρχε δεύτερη μηχανή-, με τα υπόλοιπα 17 ΝΑ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ
Η ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ -και άρα μιλάμε για λαθρεμπόριο ή πυρομαχικά
για την Ουκρανία ή για κάποιο άλλο Μυστικό περιεχόμενο ;;;;;;...
-Που είναι το βαγόνι της EΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΗΣ μηχανής ;;;;;;.... διότι σε
κανένα πλάνο δεν το εντοπίσαμε εξ αρχής!. Μήπως εκτινάχτηκε
κι έφτασε απ'την πρώτη θέση στην 9η ή στην 17η πίσω;;;... και
υποτίθεται ότι κι αυτό κάηκε... ή μήπως ΔΕΝ ΚΑΗΚΕ;;;....
-Γιατί δεν αναφέρεται αν υπήρξε ή όχι δεύτερη μηχανή;;;
-Πού ήταν οι 2 νεκροί Μηχανοδηγοί της και γιατί δεν ακούσαμε
και δεν είδαμε να υπάρχει κάποια αναφορά στην
"Ασθενοφορική" τους μετακίνηση και γενικά για την Εμπορική;;;
-Τελικά πόσα άτομα, επέβαιναν σε αυτήν;;;
-ΤΙ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ;;;
-Γιατί η έκρηξη-φλόγα-μανιτάρι, που ΔΕΝ προκλήθηκε από
προπάνιο ή από καμένα λάδια ή από ντεπόζιτο μηχανής ή από
βενζίνη ή από μετασχηματιστή, σήκωσε ≈1000-1300 βαθμούς;;;
-Γιατί ο Υπεύθυνος των εισιτηρίων, που τελικά ΔΕΝ βρισκόταν σε
επικοινωνία με τον Μηχανοδηγό, μιλούσε με το Τοπικό τρένο
(1564) που ακολουθούσε από πίσω βάσει προγράμματος, αλλά
είχε παραμείνει σε αναμονή διότι είχαν κοπεί τα καλώδια;;;;
.
-Ποιός είναι ο πραγματικός αριθμός όλων των "αγνοουμένων";;;,
διότι μέσα στο τρένο υπάρχουν πάντα και 5-10 αλλοδαποί,
κυρίως Πακιστανοί, πλανόδιοι μικροπωλητές,
ΜΗ-ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ!, κι απ'την άλλη, σε ένα τρένο που έχει
πάνω από 30λ. καθυστέρηση και έχουν κλείσει τα εκδοτήρια
πολύ πριν φτάσει το τρένο, μπαίνουν πάρα πολλοί χωρίς να
έχουν κόψει εισιτήριο, άλλοι έχουν κόψει εισιτήριο για πιο
σύντομη διαδρομή από αυτήν που πραγματικά σκοπεύουν να
διανύσουν, δεν καταμετρούνται όσοι κατεβαίνουν, και στην
βραδινή διαδρομή δεν γίνεται και έλεγχος.
Επομένως, οι ΑΡΙΘΜΟΙ είναι ΨΕΥΤΙΚΟΙ !!!.
.
-Εφόσον η Εμπορική είδε την Επιβατική από μακριά και άρχισε
να φρενάρει... !!! όντας στην διαδικασία του σταματήματος!,
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΔΗΞΑΝ ΕΞΩ ;;;....
.
.
-Γιατί πήγε κλιμάκιο του στρατού εκεί, ΠΡΙΝ απ'όλους;;;
"Στρατηγείο ΟΛΥΜΠΟΣ" : =================
Έσκασαν σε χρόνο dt, 4 μεγάλες τέντες του Μηχανικού τμήματος της Στρατιάς της Λάρισας!, κι ένας Συνταγματάρχης!.
Ανάθεμα κι αν είδαμε έστω και μια στιγμή, να υπάρχει έστω κι ένας στρατιώτης δίπλα ή κοντά στα βαγόνια!.
Eντωμεταξύ, το Μηχανικό τμήμα της Στρατιάς, έχει υπεράριθμους Γερανούς που μπορούν να μετακινήσουν τα ΠΑΝΤΑ ΌΛΑ σηκώνοντας ακόμα και πλωτές γέφυρες!
Τα βαγόνια ΔΕΝ τα σήκωναν, και αυτό το σιγά-σιγά, με προσεγμένες και βραδέας καύσης απαλές λεπτεπίλεπτες μή-μου-άπτου κινήσεις επί 2 ημέρες +(και), μπάς και βρούν τον "Ακέφαλο Καβαλάρη" με κεφάλι, εμένα προσωπικά με ξεπερνάει!
ΤΙ ΕΙΧΕ "ΞΕΦΥΓΕΙ" ΡΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΩ ΑΠ'ΤΑ ΒΑΓΟΝΙΑ, ΠΟΥ ΦΟΒΟΣΑΣΤΑΝ ΜΗΝ ΣΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΑΤΕ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΜΠΑΛΕΤΟ;;;;
Eπομένως, ο ΣΤΡΑΤΟΣ, πήγε εκεί πέρα μέσα, εξαιτίας της, και ΜΟΝΟ για την, Εμπορική αμαξοστοιχία !!!.
.
.
-Γιατί αυτό το πανηγυράκι που στήθηκε απ'το πουθενά με την
αιμοδοσία, επί πληρωμής κιόλας σε κάποια σημεία, για
ανύπαρκτους αιμο-εισπράκτορες τραυματίες, αφού η
συντριπτική πλειοψηφία των τραυματισμένων, ΔΕΝ ΕΙΧΕ
ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ Αίμα ;;;;;;
Ουρές εδώ, ουρές εκεί,
ουρές σε όλη την επικράτεια την Ελληνική,
που δεν φτάνει όσο άδικο αίμα δώσαμε στα Τέμπη,
αλλά να κάνουμε και αιμοδοσία Εθελοντική
με λίγη απ'όλα DNA προσφορά Γενετική!
Κι όποιος κατάλαβε.... κατάλαβε!
.
Και πόσα ακόμα στην "κρυμμένη" εικόνα που εμείς νομίζουμε ότι βλέπουμε.........
.
.
.
Έχω καταλήξει σε 2 πιθανά μαθηματικά συμπεράσματα βάσει των δεδομένων για το τί ήταν όλο αυτό, αλλά σίγουρα δεν συμπεριλαμβάνουν μεταφυσικά/παραφυσικά σκηνικά ή/και θυσίες αίματος, όπως άρχισα να ακούω και να διαβάζω δεξιά κι αριστερά σιγά-σιγά!
1) Είτε ήταν όντως ένας απρόβλεπτος παράγοντας στο "αόρατο" δρομολόγιο της εβραιοΙσραηλίτικης Εμπορικής "ΖΙΜ", όπου σε χρόνο dt απομάκρυναν απ'τα αρχικά 34 βαγόνια τα "μυστικού περιεχομένου" 17 και παρέμειναν εκεί άλλα 17 και μετά έγιναν 9.
2) Είτε πρόκειται για ένα "ήπιο" τρομοκρατικό χτύπημα δρώντας ως προειδοποίηση ή ως μέσο αρπαγής του περιεχομένου των βαγονιών, ή, απλά το σταμάτημα της Κίνας απ'την χρήση του Ελληνικού Σιδηρόδρομου με τον οποίο και μεταφέρουν εμπορεύματα-όπλα-κ.τλ., από το λιμάνι του Πειραιά στην Ευρώπη.
.
Παίζουν κι άλλα πιθανά σενάρια, αλλά κανένα δεν συγκεντρώνει σε μια λογική εξήγηση όλα τα υπάρχοντα δεδομένα όσο τα παραπάνω 2, διότι εκτός από την αμεσότατη κι ανεξήγητη εμφάνιση του Στρατού, μεταξύ άλλων, μας ετοιμάζουν και για πόλεμο με την Ρωσία!.
Άλλη έγνοια δεν είχαν εν μέσω Γ'Παγκοσμίου πολέμου -διότι ήδη τον διανύουμε κι απλά όχι ακόμα στην οπλική του μορφή-, να μην χάσουν τις ημερομηνίες "ανθρωποθυσιών" όπως άκουσα να προμηνύει και ο Καζαμίας με σύγκρουση τρένων στην Ευρώπη(;!), που τόσους έχουν φάει ήδη με τα μπόλια! με την μεγαλύτερη συνεχιζόμενη μαζική γενοκτονία στην ιστορία της ανθρωπότητας.
.
Υ.Γ.: Και μην πει πάλι κάποιος κάτι για τον Σταθμάρχη!
Είναι ικανοί να του φορτώσουν ακόμα και τις πιο ανύπαρκτες κατηγορίες βγάζοντάς τον μέχρι και:
"Ο Μανιακός Δολοφόνος με το Σιδηροτροχιακό Κλειδί".... !!!
===================

Η Fanny Theofilou

Γεώργιος Αϋφαντής (πρέσβης ε.τ.) στην εκπομπή «Αντιθέσεις» στις 10.03.2023
«Από τη στιγμή που αναμείχθηκε στον Πειραιά η κινεζική εταιρεία Cosco και ιδίως όσο πλησίαζε η στιγμή που θα αναλάμβανε πλήρως το λιμάνι, όπως και έγινε τελικά το 2015, η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ του ΟΣΕ και της σιδηροδρομικής μεταφοράς ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΧΟΣ και επιδίωξη συγκεκριμένων ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΞΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ με μεγάλη επιρροή στην Ελλάδα σε μια προσπάθεια να ανασχεθεί η εμπορική διείσδυση της Κίνας, δηλ. σε μια προσπάθεια να μην μπορεί να προωθήσει σιδηροδρομικά από το λιμάνι τα κινεζικά προϊόντα στην ευρωπαϊκή αγορά και δη στη Γερμανία.
Αυτό το πέτυχαν αναμιγνυόμενοι σε ό,τι έχει να κάνει με τον ΟΣΕ: ενισχύοντας τις συμμορίες που κλέβανε τα υλικά, ενισχύοντας την διαφθορά μέσα στον ΟΣΕ, εξαγοράζοντας αξιωματούχους και στο τέλος επιβάλλοντας την εκποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς για 45 εκ., δηλ. για όσα δίνει ένας εφοπλιστής για ένα τάνκερ μέσης ηλικίας και μέσης κατάστασης…
Οι Ιταλοί μπήκαν εκεί έχοντας ξεκαθαρίσει ότι δεν προτίθενται - δεν είχαν και τα οικονομικά μέσα - να αναπτύξουν τις σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ελλάδα. Μπήκαν εκεί για να μην τον αγοράσουν Κινέζοι. Και οι άνθρωποι που τους το έδωσαν φέρουν βαρύτατη ευθύνη γιατί ΕΚΠΟΙΗΣΑΝ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ για να είναι αρεστοί στις ΗΠΑ και στη Γερμανία, για να είναι, όπως λένε, στη ΣΩΣΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ».
 ================
Mersina Papadopoulou
« Οι Ευρωπαίοι εισαγγελείς εντεταλμένοι στην Αθήνα άσκησαν ποινική δίωξη σε βάρος 23 προσώπων, 18 εκ των οποίων είναι δημόσιοι υπάλληλοι – για σειρά κακουργηματικών πράξεων όπως απάτη, απιστία, ψευδή βεβαίωση, με σκοπό τον παράνομο προσπορισμό οφέλους, ηθική αυτουργία στην απάτη και τις ψευδείς βεβαιώσεις.
Συγκεκριμένα ασκήθηκε ποινική δίωξη σε βάρος:
14 δημοσίων υπαλλήλων της ΕΡΓΟΣΕ, για απάτη σχετική με τις επιχορηγήσεις. Δύο εξ αυτών κατηγορούνται, επίσης, για ψευδή βεβαίωση με σκοπό τον προσπορισμό αθέμιτου οφέλους σε άλλον
4 δημοσίων υπαλλήλων της Ελληνικής Διαχειριστικής Αρχής του Επιχειρησιακού Προγράμματος Υποδομών Μεταφορών, Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ανάπτυξης (ΕΥΔ/ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ), για απιστία κονδυλίων
5 νομίμων εκπροσώπων και υπαλλήλων της Αναδόχου Κοινοπραξίας, για ηθική αυτουργία σε απάτη σχετική με τις επιχορηγήσεις και ηθική αυτουργία σε ψευδή βεβαίωση με σκοπό τον προσπορισμό αθέμιτου οφέλους σε άλλον.
Η σύμβαση 717 για την αποκατάσταση του Συστήματος Σηματοδότησης-Τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού τμήματος Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας, υπεγράφη το 2014, με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2016.
Το 2019 υπογράφηκε Συμπληρωματική Σύμβαση σχετικά με το ίδιο έργο, που προέβλεπε την κατασκευή ενός εντελώς νέου συστήματος Σηματοδότησης με νέες μονάδες τηλεμετρίας, ώστε να είναι δυνατή η επικοινωνία και η μετάδοση δεδομένων μεταξύ των σιδηροδρομικών σταθμών, καθώς και από τους σιδηροδρομικούς σταθμούς στα κέντρα ελέγχου.
Και οι δύο Συμβάσεις συγχρηματοδοτήθηκαν από το Ταμείο Συνοχής της Ε.Ε., στο πλαίσιο του προγράμματος «Εκσυγχρονισμός Σηματοδότησης-Τηλεδιοίκησης και εγκατάσταση του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ελέγχου Αμαξοστοιχιών (ETCS)», με την συνεισφορά της Ε.Ε. να ανέρχεται σε ποσοστό 85%.
Σύμφωνα με την ποινική έρευνα, χορηγήθηκαν συνολικά επτά παράνομες παρατάσεις της αρχικής Σύμβασης, σύμφωνα με τις αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΓΟΣΕ.
Για τον λόγο αυτό, μετά την πάροδο περισσότερων από εννέα ετών από την υπογραφή της Σύμβασης 717, το έργο δεν είχε ακόμη ολοκληρωθεί.
Έρευνα και για τους ελεγκτές της εθνικής αρχής διαφάνειας
Οι Ευρωπαίοι εισαγγελείς, με βάση τα στοιχεία της έρευνας εικάζουν ότι οι υπάλληλοι της Διαχειριστικής Αρχής, που ήταν υπεύθυνη για την διαχείριση των κονδυλίων, ενήργησαν κατά παράβαση των αρχών της χρηστής διαχείρισης αυτών των περιουσιακών στοιχείων.
Μάλιστα,όπως εκτιμούν, αν και τα στοιχεία που υπέβαλαν οι υπάλληλοι της ΕΡΓΟΣΕ ήταν προδήλως μη ορθά και ελλιπή, οι δημόσιοι υπάλληλοι της Διαχειριστικής Αρχής ενέκριναν την χορήγηση των αντίστοιχων ενισχύσεων, προκαλώντας ζημία στα οικονομικά συμφέροντα της Ε.Ε. και του Ελληνικού Δημοσίου ύψους άνω των 15,6 εκατ. ευρώ.
Για το λόγο αυτό η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία διαβίβασε στον αρμόδιο Ελληνα εισαγγελέα αντίγραφο της δικογραφίας προκειμένου να ερευνηθεί εάν έχει τελεστεί παράβαση καθήκοντος από τους Επιθεωρητές-Ελεγκτές της Ελληνικής Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (ΕΑΔ) της Ελλάδας, στους οποίους ανατέθηκε από τις εθνικές Εισαγγελικές Αρχές η διενέργεια ελέγχου σχετικά με την εκτέλεση της Σύμβασης 717.
Από το περασμένο καλοκαίρι, η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία με βάση το νόμο και το Σύνταγμα είχε διαβιβάσει στη Βουλή τη δικογραφία αναφορικά με τα πολιτικά πρόσωπα.»
Ελπίζω οι Ευρωπαίοι Εισαγγελείς να μην αρκεστούν σε ένα τεράστιο πρόστιμο που θα πληρώσει ο Έλληνας φορολογούμενος, αλλά να προχωρήσουν σε φυλάκιση και δήμευση περιουσίας όλων των εμπλεκόμενων.
Και των πολιτικών προσώπων.
Από την Ελληνική Δικαιοσύνη δεν περιμένω τίποτα.
Ούτε την Επιτροπή της Βουλής.
 ==============
Blogger: ...δεν χρειάζεται να συμφωνεί κανείς με όλα όσα γράφονται, αλλά η ιστορία έχει πολλές ...τρύπες και ουρές!!!

Σχόλια