Έγκλημα Βιοκοινωνικής Εκτροπής στην Ελλάδα

 MITSO-KASSEL-ακισμός

Επί 4,5 εκατομμύρια χρόνια στο ανθρώπινο είδος κατίσχυε το μητριαρχικό αυθόρμητο σύστημα οργάνωσης και αναπαραγωγής της κοινωνίας.
Το πατριαρχικό σύστημα  εμφανίστηκε ως συνέπεια της εγκαθίδρυσης της ατομικής ιδιοκτησίας μόλις 15 χιλιάδες χρόνια πριν!
Είναι μία κραυγαλέα αλήθεια πως ολόκληρο το σώμα της γυναίκας καθώς και η ψυχοσύνθεσή της, έχουν εξελιχθεί από την εμφάνιση του είδους και εντεύθεν κατά τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ικανά να φέρουν, να συντηρούν και να αναπτύσσουν την ζωή ως προέκταση της ίδιας της δικής της υπόστασης και μάλιστα με ντιενεϊκό τρόπο, μεταξύ άλλων ιδιοτήτων φυσικά που η γυναίκα απέκτησε.

  • Η τεκνοποίηση λοιπόν είναι ασυζητητί γυναικεία βιολογικής τάξεως υπόθεση και το προϊόν της παραμένει για πολλά χρόνια αναπόσπαστο μέρος της γυναικείας ύπαρξης (μητρότητα).  

Άλλωστε ότι νόμους και αν ψηφίσουν τα διεστραμμένα κοινοβούλια του παγκόσμιου συστήματος, πάντα από τις γυναίκες θα εξαρτώνται σε ότι αφορά την δημιουργία απογόνων, την διαιώνιση του είδους, την τεκνοποίηση.
Πατέρας μπορούσε και μπορεί πάντοτε και σε οποιαδήποτε ηλικία να είναι οποιοσδήποτε άνδρας. Αυτός άλλωστε ένα κύτταρο συνεισφέρει όλο κι όλο στην δημιουργία. Ένα σεξ είναι για τον άνδρα το παιδί, από βιολογικής απόψεως, εκτός φυσικά από την προσφορά υπηρεσιών προμήθειας πρωτεϊνών και ασφάλειας, ανάγκες ωστόσο τις οποίες σήμερα εξασφαλίζει από μόνη της η γυναίκα.

  • Και αντί η μητρότητα να προστατευθεί με αυστηρότερα κριτήρια ώστε να μην επιτρέπει ο νόμος στο οποιοδήποτε γόνιμο ζευγάρι, για ευνόητους λόγους, να ασκεί μητρότητα, η κυβέρνηση του κατήφορου προχωρεί στην αφαίρεση και άλλων προστατευτικών δυκλείδων με το να νομοθετεί υπέρ της εκχώρησης δυνατότητας άσκησης μητρότητας σε ζευγάρια ομοφυλοφίλων ίδιου φύλου.

Φυσικά, διαβεβαιώνουν ότι δεν θα εκχωρήσουν δυνατότητα τεκνοθεσίας αλλά μόνον δικαίωμα γάμου. Μα αυτή είναι η στάνταρτ τεχνική που διέπει τα κοινοβουλευτικά ενεργήματα: φέτα-φέτα κόβεται το σαλάμι!
Επίσης, αντί οι άρχουσες τάξεις των κοινωνιών να αποκαταστήσουν την εγκληματική αδικία εις βάρος των γυναικών και να τις εξασφαλίσουν αναλογικό μισθό μόνο και μόνο για την τεκνοποιητική προσφορά τους, αυτές οι άθλιες τάξεις περί άλλων τυρβάζουν, εκμεταλλευόμενες την βιολογική αναγκαιότητα που διέπει το γυναικείο φύλο για τεκνοποίηση, μάλιστα, εντός στενών χρονικών ορίων, κάτι που δεν ισχύει ούτε κατ' ελάχιστον στο ανδρικό.

  • Το πρόστυχο και βλακώδες αστικό φεμινιστικό κίνημα αντί να θέτει και να διεκδικεί τέτοια κορυφαία αιτήματα, αναλώνεται σε αστείες θέσεις και πρακτικές π.χ. οι γυναίκες να ντύνονται όπως οι άντρες, να κάνουν σεξ μιμούμενες τους άνδρες, να βρίζουν όπως οι άνδρες, να κάνουν δουλειές ανδρικές, οι γριές να ντύνονται σαν παιδούλες κοκ και ύστερα, όταν πλέον έχουν ανδροποιηθεί ή γελοιοποιηθεί εντελώς, να παραπονούνται γιατί δεν είναι ερωτικά ποθητές από τους άνδρες.

Βέβαια, για όλα αυτά δεν ευθύνονται μόνον οι ψευτοφεμινίστριες ή τα κέντρα ελέγχου συνειδήσεων, αλλά και η τεράστια μαλθακοποίηση και καφροποίηση των ανδρών, για τις οποίες σε μεγάλο βαθμό ευθύνεται η οικογένεια και το κοινωνικό πλαίσιο.
Η παγκοσμίωση μεταξύ των άλλων εγκλημάτων κατά του ανθρώπινου είδους αποβλέπει στην κατάργηση: φύλων, φυσικής γονεϊκότητας, εθνικών συνόρων, εθνικών κυβερνήσεων, εθνών και εθνικοτήτων, αληθινής ιστορίας, παραγωγικής οικονομίας, κοντολογίς, κατάργηση της κοινωνικής εξέλιξης και κατασκευή μιας κοινωνίας νευρομυοσκελετικών οντοτήτων προς κάθε χρήση.
Μάλιστα είναι τόσο ανόητοι οι ισχυρισμοί αυτού του συστήματος που προσπαθούν να πείσουν τα νέα παιδιά ότι δεν έχουν σημασία τα χρωμοσώματα που διαθέτουν (X-X ή X-Y) αλλά το φύλο τους είναι αυτό που επιλέγουν! Και πάνω σε αυτό το γελοίο ψεύδος προσπαθούν να ψηφίσουν τον εν λόγω νόμο οι ΜητσοΚασσελάκιδες, ... τσι Κρήτης τα παλικάρια.

  • Πόθεν στο διάολο τεκμαίρεται -επειδή τα τριάντα τελευταία χρόνια έχει κυριαρχήσει η αντιιστορική και αντιανθρώπινη διαστροφική παρέκκλιση της παγκοσμίωσης- ότι κάποια ανδρικής ανατομίας όντα νομιμοποιούνται να απαλλοτριώσουν την φυσική μητρότητα με τα λεφτά τους; 

Να έχουν στην ιδιοκτησία τους παιδιά τα οποία η σοφή φύση αρνείται να τους προσφέρει; Τα παιδιά δεν είναι απλώς ένα βιολογικό προϊόν αλλά είναι ταυτοχρόνως και ένα ψυχοκοινωνικό. Και αν μπορείς να αντιμετωπίσεις βιολογικά τραύματα, δεν υπάρχει τρόπος για να αντιμετωπίσεις τα αφανή ψυχοκοινωνικά τα οποία με την σειρά τους προκαλούν άγνωστες επιδράσεις στην κοινωνία.

  • Η σχέση μητρότητας δεν είναι απλώς μία γέννα σε κάποια κλινική, αλλά είναι το πιο περίπλοκο σύστημα βιολογικής, ψυχικής, κοινωνικής και νοητικής ανθρώπινης σχέσης, είναι η πιο κρίσιμη σχέση στην ζωή των εμβίων και όλες οι γυναίκες υφίστανται δραστικές αλλαγές από την περίοδο της μητρότητας και εντεύθεν, προκειμένου να προσαρμοστεί στις ανάγκες του τέκνου, ενώ για τους άνδρες, το πολύ πολύ να επιβαρυνθεί το πορτοφόλι του. Διαπράττεται ένα αδιανόητης έκτασης έγκλημα κατά της ανθρωπότητας η παράδοση της μητρότητας στις λεηλατικές ορέξεις της καπιταλιστικής αγοράς. Διότι η σχέση μητρότητας είναι η εγγύηση που παρέχει η φύση για την διαιώνιση του είδους, αλλά δεν υπάρχει καμία εγγύηση για αυτό, όταν τα παιδιά μετατρέπονται σε προϊόντα αγοραπωλησίας και η κάθε είδους υπόστασή τους επαφίεται στον αγοραστή και ιδιοκτήτη των παιδιών (ενδεχομένως, trafficking για κάθε σκοπό).

Τα παιδιά εκτός από παιδιά της μάνας είναι και παιδιά όλης της κοινωνίας και επίσης όλου του κόσμου, είναι το μέλλον του ανθρώπινου ειδους. Για αυτό υπάρχει τόσο μεγάλη ανησυχία για το ζήτημα αυτό. Αν λοιπόν κάποιοι πλούσιοι αγαπάνε τόσο πολύ τα παιδιά, υπάρχει πληθώρα τρόπων για να προσφέρουν αυτή τους την αγάπη και όχι να τα αγοράζουν από πεποιημένες μητέρες μόνο και μόνο επειδή αυτές αδυνατούν να τα αναθρέψουν ή είναι αδίστακτες, καθάρματα, έμποροι βρεφικής σαρκός!
Αλήθεια αυτές οι παρένθετες μήτρες έχουν ΑΦΜ; Έχουν έδρα; Πληρώνουν εφορία για την συναλλαγή; Κολλάνε ένσημα;

 Αφού φτάσαμε ως εδώ, γιατί να μην επιτρέψουμε εργοστάσια παραγωγής παιδιών τα οποία οι εργοστασιάρχες θα πωλούν πρώτα στην αποθήκη χοντρικής και στην συνέχεια οι έμποροι λιανικής στα ράφια των σούπερ μάρκετ; Δεν υπάρχει καμία διαφορά από αυτό που νομοθετείται σήμερα στο πανάθλιο ελληνικό κοινοβούλιο από μαριονέτες.
Ιδού μία ακόμη αθλιότητα της κατάντιας του συστήματος παγκοσμίωσης το οποίο εμπορευματοποιεί κυριολεκτικώς ακόμη και την μάνα του και στο οποίο το ελληνικό κοινοβούλιο πρωτοστατεί. Απαγορεύει το εμπόριο επιμέρους ανθρώπινων οργάνων, αλλά επιτρέπει το εμπόριο ολόκληρων ανθρώπων-βρεφών σε χέρια αγοραστών απογυμνομένων από την φυσική εγγύηση της μητρότητας και μάλιστα αγοραστών αγνώστων διαθέσεων ως προς τα παιδιά, κάτι το οποίο η φυσική μητρότητα αποκλείει εξ αντικειμένου.
Ο φασισμός είναι παιδική χαρά συγκρινόμενος με την παγκοσμίωση που έχει επιβληθεί αδιαμαρτύρητα και είναι εντελώς ακατανόητο γεγονός πώς κατόρθωσε μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να αποβλακώσει ολοσχερώς τα μέλη όλων των ανθρώπινων κοινωνιών μέσης ανάπτυξης και άνω!!!
Δικαιωματισμός/ανθρώπινα δικαιώματα υφίσταται όντως στις κοινωνικές διαφορές (π.χ. φτωχός/πλούσιος, για την οποία ουδείς ενδιαφέρεται, ούτε οι ενδιαφερόμενοι) και στις βιολογικές διαφορές (π.χ. μαύρος/λευκός, η οποία θεραπεύεται με παρέμβαση στον νόμο και ΟΧΙ με παρέμβαση στην ίδια την διαφορά των ανθρώπων), αλλά όταν πρόκειται για την  βιολογική διαφορά φυσικής μητρότητας/αγοραπωλησιακής τεκνοθεσίας, εδώ θέλουν να παρέμβουν πάνω στην ίδια την διαφορά και όχι απλώς πάνω στον νόμο. Καταλαβαίνετε υποθέτω την διαφορά των δύο παρεμβάσεων. Η μητρότητα δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα ηλίθιοι/πρόστυχοι νομοθέτες. Εδώ πρόκειται σαφώς για διαστροφή, ανωμαλία και απανθρωποποίηση του ανθρώπινου όντος. Είναι σαν να λες επειδή οι γυναίκες έχουν βυζιά, μήτρα, σάλπιγγες, απαλό δέρμα, λεπτή φωνή κλπ ας παρέμβουμε ώστε να αποκτήσουν τα ίδια και οι άνδρες. Επειδή οι γυναίκες κυοφορούν παιδιά, ας παρέμβουμε και να κάνουμε και τους άνδρες να κυοφορούν. Επειδή λοιπόν οι γυναίκες είναι οι φυσικοί φορείς μητρότητας, ας παρέμβουμε να κάνουμε το ίδιο και στους άνδρες! Επίσης και το αντίστροφο, επειδή οι άντρες έχουν πέος, ας μεταμοσχεύσουν όσες γυναίκες έχουν χρήματα και το επιθυμούν ένα πέος στην θέση του αιδοίου τους. Φυσικά τέτοιου είδους διαστροφές είναι αδύνατον να πραγματοποιηθούν και έτσι όσοι έχουν αρκετά χρήματα είτε αγοράζουν έτοιμα παιδιά είτε δίνουν παραγγελία με ειδικές προδιαγραφές να κατασκευάσουν παιδιά για την πάρτη τους και για άγνωστη χρήση φυσικά, διότι αν πράγματι είναι άδολη η αγάπη τους για τα παιδιά, υπήρχε πάντοτε, και σήμερα ακόμη περισσότερο, υπάρχει πληθώρα τρόπων για να την υποστασιοποιήσουν.
Και γιατί ρε συντηρήκλες ομοφυλόφιλοι να ισχύει ο νόμος μόνον για ζευγάρια; Δικαιώματα έχουν και οι τριάδες, τετράδες, πεντάδες κλπ ομοφυλόφιλων που θέλουν να κάνουν οικογένεια και παιδιά όλοι μαζί. Ο δικαιωματισμός που υπερασπίζεστε εξαντλείται στο δύο; Για ποιο λόγο; Γιατί η οικογένεια με πατέρα Νο 1 και πατέρα Νο 2 είναι ομαλότητα, ενώ η οικογένεια με πατέρα Νο 1, πατέρα Νο 2, πατέρα Νο 3 είναι ανωμαλία;

  • Οφείλετε λοιπόν εσείς και οι όμοιοί σας κοινοβουλευτικοί που υπερασπίζονται το νομοσχέδιο να μας δώσουν μία απάντηση, άλλως θα είστε οι ίδιοι ομοφοβικοί και ας είστε ομοφυλόφιλοι.

Είναι φανερό πως αυτή η διαστροφή δεν εξυπηρετεί κανέναν παράγοντα, δεν βελτιώνει κατά ουδεμία έννοια το είδος ή την κοινωνία και μάλλον δημιουργεί θεμελιωδώς ετερόφρενα άτομα στην κοινωνία, επιτείνει τις διαφοροποιήσεις τις οποίες υποτίθεται προσπαθούν να εξομαλύνουν και μάλιστα εσκεμμένα, με σκοπό την σπορά ακόμη μεγαλύτερου βαθμού συναισθηματικής ασυνενοησίας και λογικής ασυμβατότητας στην κοινωνία, μεταξύ άλλων που αδυνατώ δημόσια να εκφράσω στην ελληνική μικροψευτοαστική και ανορθόφρονη σκατίλα...
Το τί θα κάνουν στην ζωή τους δύο ενήλικα άτομα οποιουδήποτε φύλου ή σεξουαλικών προτιμήσεων, αν θα συζήσουν, αν θα παντρευτούν, αν, αν ..., αφορά αποκλειστικώς και μόνον αυτά τα άτομα και κανέναν άλλον.

  • Όμως η τεκνοποίηση, η ανατροφή τέκνων, η διαπαιδαγώγηση τέκνων κλπ, δεν είναι καθόλου ατομική υπόθεση αλλά απολύτως συλλογική και επουδενί λόγο δεν θα πρέπει να επαφίεται στην βούληση ενός, δύο, τριών,...τυχαίων ανθρώπων η διαχείρισή τους, μάλιστα, απογυμνομένων της φυσικής εγγυήσεως του μητρικού φίλτρου που παρέχει απλόχερα η φύση από μόνη της.

Για κρίσιμα λοιπόν κοινωνικά ζητήματα οι δημοκρατίες, αν και αστικές,  έχουν μηχανισμό αντιμετώπισης: προβαίνουν σε δημοψηφίσματα (όχι τύπου Τσίπρα, φυσικά) και μάλιστα πολλαπλά και σε διαφορετικές χρονικές/ πολιτικές συγκυρίες. Θα έλεγε λοιπόν κάποιος κουτοπονηρός, αν η κοινωνία μετά από όλα αποφανθεί ότι είναι για αυτήν όλα εντάξει όταν τα παιδιά της τα ανατρέφουν και τα διαπαιδαγωγούν ζεύγοι ατόμων ίδιου φύλλου π.χ. να μεγαλώνουν με πατέρα Νο 1 και πατέρα Νο 2 και χωρίς την φυσική προστασία που παρέχει η μητρότητα, τότε ουδέν πρόβλημα υφίσταται.
Αυτά ισχυρίζονται κάποιοι κρυπτομοφυλόφιλοι. Όμως διάβολε εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με αμιγώς κοινωνικό ζήτημα αλλά με ένα ζήτημα βιολογικό με τεράστιες κοινωνικές συνέπειες. Από πότε λοιπόν τα αποτελέσματα δημοψηφισμάτων μπορούν να αποφανθούν και να αναιρέσουν βιολογικές νομοτέλειες (δεν εννοώ βιολογικές ατέλειες, κουτοπόνηροι);!

  • Το γεγονός ότι δύο μαριονέτες διεστραμμένοι πολιτικοί σαν τον Μητσοτάκη και Κασσελάκη αποφασίζουν από μόνοι τους για τέτοια κολοσσιαία ζητήματα καθαρώς βιοκοινωνικής τάξεως, είναι μία κραυγαλέα βιοκοινωνική εκτροπή και ως τέτοια ο λαός οφείλει να αντιμετωπίσει αυτήν την ενέργειά τους: παρέμβαση εισαγγελέα με κατηγορία μαζικό έγκλημα διαρκείας κατά της ανθρωπότητας τύπου Μένγκελε.

Και επί τέλους, ας μας πουν πόσα ζευγάρια ετερόφυλων ανδρών επιθυμούν να παντρευτούν και να κάνουν παιδιά; Φτάνει πια η μαλάκια περί ομόφυλων ζευγαριών. Το ζήτημα αφορά αποκλειστικώς δύο ομοφυλόφιλους ίδιου φύλου, αλλά ακόμη και εκεί, στην ορολογία, προσπαθούν να εξαπατήσουν τον λαό, μάλιστα καθίστανται και αντιφατικοί αφού έτσι διαπράττεται παραβίαση του δικαιώματος των ομοφυλοφίλων να αποκαλούνται ομοφυλόφιλοι και τους αποκαλούν παραπιστικώς ομόφυλα ζευγάρια, ενώ πρόκειται για ζεύγος ομοφυλοφίλων ίδιου φύλου.
Η κοινωνία σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να γνωρίζει πως με αυτή την αντίληψη και πρακτική ανοχής του αρρωστημένου και ψευδούς δικαιωματισμού  (που πάει να παρουσιάσει το βιολογικό ως κοινωνικό, που νομοθετεί για κατάργηση βιολογικής διαφοράς παρεμβαίνοντας στην διαφορά και όχι στην κοινωνική συμπεριφορά!) ξεπερνάει την γερμανική ναζιστική πρακτική περί ευγονικής και καλά να πάθει μία τέτοια κοινωνία που δεν αρπάζει τα σφυριά και τα δρεπάνια για να καθαρίσει τα ψευτοδημοψηφίσματα και τα αλητοκοινοβούλια. Άλλωστε το ίδιο δεν διέπραξαν και με τους εμβολιασμούς κατά κόβιτ. Με κοινοβουλευτικές αλητείες παρουσίασαν το βιολογικό ως κοινωνικό και σακάτεψαν ή εξαφάνισαν χιλιάδες ανθρώπινων ζωών παραπέμποντας σε αργυρώνητα παπαγαλάκια και όχι στους καθ' ύλην αρμόδιους ιατρικούς-επιστημονικούς φορείς την γνώμη των οποίων ποινικοποίησαν τα καθάρματα και περαιτέρω λόγος δεν μας πέφτει.
Πάντως, είναι καταπληκτικό με πόση ευκολία η κοινωνία αποδέχεται και νομοθετεί την εξάλειψη της διαφορετικότητας αναφορικώς με κάθε είδους μαλάκια που λαμβάνει εντολή να εκτελέσει η πολιτική διαχείριση της χώρας, αλλά αναφορικώς με την θεμελιακή διαφορετικότητα πλούσιος/φτωχός -η οποία ξεπερνάει σε διάρκεια, έκταση και ένταση κάθε άλλη διαφορετικότητα- διόλου δεν φαίνεται να απασχολεί τον δικαιωματισμό τους η επιδίωξη της εξάλειψή της!!!
Όλα αυτά, προφανώς, ουδεμία σχέση έχουν με την ψυχονοητική νόσο -για την ακρίβεια, εξελικτική ατέλεια του homo sapiens- που ακούει στο όνομα θρησκεία και από την οποία νοσοατέλεια υποφέρει η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων, ευτυχώς όχι όλοι οι άνθρωποι, κάποιοι ολίγοι πιο προηγμένοι εκπρόσωποι του είδους
Ομοίως, τα άνωθι ουδεμία σχέση έχουν με τα επιτάγματα οποιασδήποτε βιοηθικής θεώρησης όπου ο καθένας υποστηρίζει την δική του δογματική παπαριά.
Επαναλαμβάνω, πρόκειται για σημαντικότατο ζήτημα βιοκοινωνικής εκτροπής, ένα διαρκές έγκλημα κατά της εξέλιξης του ανθρώπινου είδους, καθοδηγούμενο όχι από ομοφυλόφιλους ή εγκάθετους πολιτικούς ηγέτες και κοινοβούλια, αλλά από τα διαβούλια της παγκοσμίωσης η οποία είναι το παγκόσμιο πλασματικό κεφάλαιο (όχι το καπιταλιστικοπαραγωγικό) που έχει θέσει ως σκοπό την εκτροπή της φυσικής, βιολογικής, κοινωνικής και νοητικής εξέλιξης προκειμένου να κατασκευάσει κάτι σαν τον μεσαιωνικό, προ διαφωτισμού άνθρωπο, με συνείδηση όχι λογική αλλά αλγοριθμορυθμιζόμενη, ούτως ώστε να εκπληρωθεί η παρανοϊκή τους διαταραχή της αποτελμάτωσης της ιστορικής εξέλιξης, τουτέστιν της εκτροπής της ταξικής πάλης έξω από το ιστορικό της πλαίσιο και έτσι να απαλλαγούν από τον βρόχο -το πεπρωμένο- της έλευσης της νομοτελειακής αταξικής κοινωνίας.
Ο θεμελιώδης νόμος του καπιταλισμού, ο νόμος της πτωτικής τάσης του ποσοστού του κέρδους, σε συνδυασμό με την λαφυραγωγική δράση της παγκοσμίωσης, οδήγησαν τα πλανητικά κέντρα συμφερόντων και αποφάσεων στην πλανητική καταστροφή, δηλαδή στην καταστροφή του φυσικού κόσμου (φυσικό περιβάλλον), στην καταστροφή του έμβιου κόσμου (παρέμβαση στο DNA), στην καταστροφή του κοινωνικού κόσμου (εργασία, οικογένεια, μητρότητα) και στην καταστροφή του ψυχονοητικού χώρου (ψυχασθένειες, νοοεκφυλιστικές νόσοι).
Τον λόγο για μαζική δράση τύπου Οκτωβριανής Επανάστασης υπό σημερινές όμως συνθήκες, έχουν οι εργατικές τάξεις όλων των χωρών, τα διευθυντικά στελέχη όλων των εταιριών οι οποίοι γνωρίζουν καλύτερα από όλους και από μέσα τί ακριβώς συμβαίνει και οι ορθόφρονες σύμμαχοί τους. Ο πλανήτης πρέπει να ζήσει και όπως γνωρίζουμε από την ιστορία, οι άνθρωποι πάντοτε εντέλει επιλέγουν να δράσουν προς την κατεύθυνση κατίσχυσης της ζωής από την κατεύθυνση κατίσχυσης του θανάτου.
Ας αρχίσουμε την δράση μας από την αποκάλυψη-εκκαθάριση της παραπληροφόρησης (disinformation) από την ζωή μας -την οποία απλόχερα επιβάλουν τα συστήματα εγχώριας και πλανητικής εξουσίας- και την αντικατάστασή της με υλιστικοδιαλεκτική μόρφωση, δηλαδή με γνώση και πληροφορία που έχει τις ρίζες της στην υλική, αντικειμενική, ιστορική και έλλογη κατανόηση της πραγματικότητας με απόλυτο σεβασμό στην παγκόσμια νομοτέλεια προϋποθέσεων και συνεπειών.
Ποτέ δεν θα πρέπει να διαφεύγει από την σκέψη των ανθρώπων που επιδιώκουν την Ελευθερία, πως "μέτρο της ελευθερίας" είναι η επίγνωση της πραγματικότητας και πως "βαθμός ελευθερίας" είναι ο βαθμός πραγματοποίησης αυτής της επίγνωσης.

VIA  Υλιστική Διαλεκτική

Σχόλια