Η Νεκροφάνεια Σόιμπλε

 Του Κώστα Κόλμερ

  φυσικός θάνατος του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, πρόεδρου της Γερμανικής βουλής (Μπούντεσταγκ) θα μας έκανε ευσυγκίνητους εάν δεν άφηνε την σφραγίδα του στην  χρηματοπιστωτική κρίση της Ελλάδος 2005 -2016. Με την προεδρία του στο παράτυπο ΓΙΟΥΡΟΓΚΡΟΥΠ (ΣΣ: δεν προβλέπεται από τις καταστατικές συμφωνίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης) τιμώρησε τον Ελληνικό λαό με ποινές λιτότητος που σήμερα ευθύνονται από της πτώσης εκπαιδευτικού αεροπλάνο του επισμηναγού Επαμεινώνδα Κωστέα μέχρις της αθλιότητας του ΕΣΥ στα νοσοκομεία του οποίου πεθαίνουν κάθε εβδομάδα καμιά πενηνταριά συμπολίτες - όχι αναγκαίως μεγάλης ηλικίας αλλά από ελλείψεις νοσηλευτικού προσωπικού. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Ο Σόιμπλε, οπαδός της Γερμανικής μισαλλοδοξίας προς τους οικονομικώς αλλοθρήσκους της «ενεργού ζητήσεως» του Τζων Μέυναρντ Κέυνς, ματαίωσε την πρόταση του πρώην διοικητού του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου κ. Ντομινίκ Στρος Καν , που πρότεινε τη δανειακή διευκόλυνση της Ελλάδος, η οποία είχε σχηματίσει (μετά τα Ολυμπιακά…Παίγνια) έλλειμμα στο (ανι)ισοζύγιο εξωτερικών συναλλαγών 5 δισ., ευρώ. Αντέδρασε επίσης στη διάδοχο του, μαντάμ Λαγκάρντ προέδρου της ΕΚΤ, που εζήτει την πιστωτική χαλάρωση, μετά την έξαρση της οικονομικής κρίσεως στην Ελλάδα η οποία άφησε 800.000 ανέργους το 2015.

Εάν είχε δοθεί ένα δάνειο στην Ελλάδα το 2006 και της επιτρέπετο να σχηματίσει έλλειμμα στον κρατικό προϋπολογισμό της τάξεως του 4% του ΑΕΠ το 2016, δεν θα είχαμε σήμερα φαινόμενα ανεπαρκούς αντιαεροπορικού εξοπλισμού των φρεγατών τύπου ΥΔΡΑ που αποστέλλονται στην Ερυθρά Θάλασσα άοπλοι ν’ αντιμετωπίσουν  τα μη-επανδρωμένα αερόπλοια των ερυθρών Χούθι.

Εάν δεν διελύετο η Ελληνική παραγωγή στο διάστημα της κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ από τον σ. Τσακαλώτο, με το τρίτο μνημόνιο, δεν θα είχαμε ανάγκη των 300.000 Πακιστανών σήμερα για να μαζέψουν τις ελιές του κ. Καιρίδη και για να κτίσουν τους ουρανοξύστες του κ. Γεωργιάδη στο Ελληνικό. Και το λάδι θα είχε 5 κι όχι 15 ευρώ το λίτρο και ίσως απεφεύγετο η καταστροφή του θαυμασίου αεροδρομίου του Ελληνικού που χρειάζεται μία Τουριστική χώρα σαν αυτή που ευαγγελίζεται η κα Κεφαλογιάννη με 35 εκατ., τουρίστες.

Αλλά ο κ. Σόιμπλε, γνωστός κι από την υποδόρια χρηματοδότηση του κόμματος της Χριστιανοδημοκρατικής Ενώσεως στη Γερμανία, που τον άφησε παράλυτο στην αναπηρική πολυθρόνα και τον στέρησε της καγκελαρίας μετά τον Χέλμουτ Κώλ, ήθελε τα Ελληνικά αεροδρόμια να παραδοθούν στην ΧΟΧΤΗΦ και στη ΦΡΑΠΟΡΤ, με ιδιωτικοποίηση …«μπιρ – παρά» του συσταθέντος Ταμείου Εκποιήσεως Των Ασημικών Ελλάδος.

Σ’ ένα μόνο ζήτημα είχε δίκιο ο Σόιμπλε: ότι η Ελλάς δεν έπρεπε να υιοθετήσει το ευρώ και να φορέσει τον δημοσιονομικό ζουρλομανδύα της Ευρωζώνης που προετοίμασε η παρέα Σημίτη-Παπαντωνίου-Παπαδήμου, ως οψίμως υπεστήριξε κι ο εκδημείσας  Ζακ Ντελόρ,  πρόεδρος της Κομισιόν επί 10ετίαν. Αλλά η Άγγελα Μέρκελ,  υποσκέλισε τον Σόιμπλε στην καγκελαρία κι απέκλεισε έστω και την προσωρινή έξοδο της Ελλάδος από το τρελοκομείο του οθνείου (ξένου) νομίσματος.

Έτσι εσώθη μεν η Ευρωζώνη, κατεστράφει δε το Ελληνικό Τραπεζικό σύστημα. Το 1864 διεσώθη με έξοδο της Ελλάδος  από την Λατινική Νομισματική Ένωση, από την κυβέρνηση Κουμουνδούρου. Η επάνοδος τότε στην δραχμή επέτρεψε τα έργα υποδομής του Χαρ. Τρικούπη και τον εξοπλισμό της Ελλάδος υπό του Ελευθερίου Βενιζέλου το 1911 για το υπερδιπλασιασμό της εκτάσεως και του πληθυσμού της χώρας μας.

Όταν πολύ αργότερα, το 2020 , όταν ενέσκηψε η Πανδημία του Κινεζοϊου, ο Σόιμπλε κατάπιε κυριολεκτικώς την γλώσσα του, με την επιβληθείσα πιστωτική χαλάρωση υπό του «σούπερ» Μάριο, με την ΕΚΤ να εκδίδει ρευστότητα δύο τρισ., ευρώ έναντι ψιχίων του Ελληνικού χρέους, τα οποία στερήθηκαν οι Έλληνες συνταξιούχοι και ασθενείς του ΕΣΥ απ’ τον Σόιμπλε.

Αλλού είναι η ανησυχία μας από τον αποδημία του Σόιμπλε: ότι έχει αφήσει διαδόχους στο ΓΙΟΥΡΟΓΚΡΟΥΠ που δεν ολολύζουν για την απώλεια του πρώην προέδρου αλλά για το τεράστιο χρέος της ΕΚΤ το οποίον αδυνατεί να μαζέψει από τις Ευρωπαϊκές Τράπεζες. Η νεκροφάνεια του Σόιμπλε μπορεί να οδηγήσει την Ευρωπαϊκή οικονομία σε παρατεταμένη ύφεση και στασιμότητα εν αντιθέσει προς την Αμερικανική οικονομία που έκαμε ομαλή προσγείωση.

=============

Σχόλια