Elon Musk> Ο woke virus έχει διεισδύσει πλήρως στην ψυχαγωγία και ωθεί τον πολιτισμό προς την αυτοκτονία. Πρέπει να υπάρξει μια αντιαφήγηση

 Δείτε τι γράφει σχετικά ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος.

«Ο woke virus έχει διεισδύσει πλήρως στην ψυχαγωγία και ωθεί τον πολιτισμό προς την αυτοκτονία. Πρέπει να υπάρξει μια αντιαφήγηση» ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

O Elon Musk μιλώντας στον Bill Maher.

Ο Musk φιλοξενήθηκε στην εκπομπή Real Time With Bill Maher του HBO και στη συνέντευξη αναφέρθηκε στον ιό των αφυπνισμένων μυαλών και στην woke κουλτούρα.

Εξηγώντας τι εννοεί, ο Musk ανέφερε πως αυτός ο “ιός” απειλεί τον πολιτισμό.

Θεωρώ πως αναπτύσσεται εδώ και πολύ καιρό. Θεωρώ πως η πλύση εγκεφάλου που λαμβάνει χώρα στα σχολεία και στα πανεπιστήμια είναι πολύ παραπάνω από αυτό που καταλαβαίνουν οι γονείς. Η εμπειρία που είχαμε εμείς από το σχολείο και το κολέγιο δεν είναι η εμπειρία που έχουν τα παιδιά σήμερα. Και αυτό συμβαίνει εδώ και 10-20 χρόνια. Οι γονείς δε γνωρίζουν τι διδάσκονται τα παιδιά ή κυρίως τι δε διδάσκονται. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα από ένα φίλο μου. Η κόρη του πάει λύκειο και τη ρώτησε για τον πρώτο Πρόεδρο των ΗΠΑ. Όταν ανέφερε τον Washington, τη ρώτησε τι ξέρει για αυτόν. Απάντησε πως ήταν κάτοχος δούλων. Και δεν ήξερε τίποτα πέρα από αυτό. Προφανώς είναι καταδικαστέα η σκλαβιά αλλά θα έπρεπε να γνωρίζει περισσότερα για τον George Washington.

Ο Musk ανέφερε πως ο woke virus αυτός καταπιέζει την ελευθερία του λόγου και έχουμε φτάσει σε σημείο που “δεν μπορείς να αμφισβητήσεις πράγματα”.

Θεωρώ τον εαυτό μου φιλελεύθερο. Προσπαθώ να δημιουργήσω πράγματα για να σώσω το περιβάλλον. Δεν το λες αυτό ακροδεξιά. Η ελευθερία του λόγου ήταν παλαιότερα μία αξία που προερχόταν από την αριστερή ή την φιλελεύθερη ιδεολογία. Αλλά βλέπουμε από την παραδοσιακή αριστερά την επιθυμία να λογοκρίνουν. Αυτό μου φαίνεται τρελό. Πρέπει να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί απέναντι σε οτιδήποτε υπονομεύει την Πρώτη Τροπολογία του Συντάγματος. Υπάρχει εκεί επειδή εμπνεύστηκε από χώρες στις οποίες δεν μπορείς να μιλήσεις ελεύθερα και αν πεις ορισμένα πράγματα θα καταλήξεις στη φυλακή. Δεν το θέλουμε αυτό εδώ.


Ο Αθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος θα γράψει σχετικά>

WOKE> Ο Νέος Ολοκληρωτισμός κατά Ελληνισμού

Στα πανεπιστήμια απαιτούν την κατάργηση της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, του Πλάτωνα και του Σαίξπηρ, καθώς προωθούν τον ρατσισμό, την λευκή υπεροχή και την πατριαρχία.

Η ακυρωτική κουλτούρα, διεκδικεί την εξαφάνιση ολόκληρου του ιστορικού παρελθόντος.

Το βιβλίο «Woke, η καθολική αποδόμηση έθνος – φύλο – φυλή», που επιμελήθηκε ο Γιώργος Καραμπελιάς και εκδόθηκε από τις «Εναλλακτικές Εκδόσεις», είναι για την ώρα η πληρέστερη και εγκυρότερη περιγραφή ενός φαινομένου «ακυρωτικής κουλτούρας», το οποίο επιδέχεται διϊστάμενες ερμηνείες, αλλά δεν παύει να αποτελεί τον προθάλαμο ενός πραγματικού πνευματικού ολοκαυτώματος.

Aθανάσιος Χ. Παπανδρόπουλος

Το φαινόμενο της «αφύπνισης» (woke) από όποια σκοπιά και αν το δει κανείς, δεν παύει να είναι χιτλερικού τύπου πνευματικό σαπωνοποιείο και ας μας λένε κάποιοι όποια παραμύθια θέλουν.

Η επιχειρούμενη πνευματική ισοπέδωση είναι αυτό που είναι, πέρα από τις μεταφυσικές δήθεν θεωρήσεις ενός Adorno και των ομοϊδεατών του.

Ιδού μεταξύ άλλων τι γράφουν στην εισαγωγή του βιβλίου woke οι Γ.Καραμπελιάς και Γ.Ρακάς, παρουσιάζοντας γεγονότα που λένε πολλά:

«Προσφάτως, τον Ιανουάριο του 2022, η συγγραφέας της σειράς των βιβλίων του Χάρι Πότερ, Τζ. Κ. Ρόουλινγκ, αποκλείστηκε από την προβολή του έργου «Χάρι Πότερ: 20th Anniversary – Return to Hogwarts», με πρωτοβουλία της Warner Media, γιατί είχε προβεί σε δηλώσεις που υποστήριζαν την ύπαρξη γυναικείου φύλου και θεωρήθηκαν τρανσφοβικές!

Η συγγραφέας της εμβληματικότερης, στην εποχή μας, νεανικής μυθοπλασίας αποκλείστηκε για λόγους «πολιτικής ορθότητας» από το ίδιο της το έργο!

Η βιομηχανία του Χόλλυγουντ θα επιβάλει τα κριτήρια της νέα πολιτικής ορθότητας των woke (αφυπνισμένων) στην απονομή των Όσκαρ γενικότερα: στο εξής, ένας ρόλος ομοφυλόφιλου δεν θα μπορεί να δίνεται παρά μόνο σε έναν ομοφυλόφιλο ηθοποιό, ένας διεμφυλικός χαρακτήρας σε έναν διεμφυλικό κ.ο.κ.

Μάλιστα, όταν πρόκειται να παρουσιαστεί μια μαύρη προσωπικότητα, ο ηθοποιός θα πρέπει είναι τόσο μαύρος όσο και εκείνος τον οποίο υποδύεται· η Ζόε Σαλντάνα; που υποδύθηκε τη Νίνα Σιμόν, επικρίθηκε ως «ανεπαρκώς μαύρη» για τον ρόλο.

Καθόλου τυχαία άλλωστε, στην απόλυτη Woke ταινία, «Τα πάντα όλα», δόθηκαν επτά βραβεία Όσκαρ το 2023. Και την χαρακτηρίζουμε έτσι διότι ξετυλίγει το σύνολο της ιδεολογικής παλέτας του κινήματος. Τη φυλετιστική επανάσταση και την απόρριψη της «λευκότητας», τη γυναικεία υπεροχή έναντι των ανδρών, οι οποίοι υποτάσσονται, τη γυναικεία ομοφυλοφιλία, και τη γυναικεία αλληλεγγύη που ξεπερνά τις ταξικές διαφορές, τον αντιεθνικισμό και τον μετανθρωπισμό.

Η πρωταγωνίστρια είναι η έξυπνη και ικανή Κινέζα μετανάστρια, ιδιοκτήτρια πλυντηρίου ρούχων, παντρεμένη με έναν χαζούλη συμπατριώτη της, ενώ η κόρη της είναι λεσβία. Η πρωταγωνίστρια (την οποία υποδύεται η Μισέλ Γιο) αποκτά υπερφυσικές/μετανθρωπικές δυνάμεις και καταχεριάζει ορδές ανδρών, αστυνομικών και μπράβων, στη συντριπτική τους πλειοψηφία λευκών, κάποιος μάλιστα από τους «κακούς», αντί για ρόπαλο, κραδαίνει ένα κοντάρι τυλιγμένο με την αμερικανική σημαία.

Ακόμα και η λευκή γυναίκα εφοριακός (η Τζέιμι Λη Κέρτις), με την οποία συγκρούεται η Γιο, υποχωρεί στο τέλος μπροστά στη γυναικεία αλληλεγγύη. Και στην τελική σκηνή, όπου οι γυναίκες αγκαλιάζονται στον θρίαμβο τους, ανασυστήνοντας μια νέα μορφή οικογένειας, τρέχει να προστεθεί και ο χαζούλης «μπάρμπα Θωμάς» Κινέζος (ο Τζόναθαν Κι Κουάν), στον οποίο παραχωρούν μεγάθυμα μια θέση, καθώς αναγνωρίζει το υποδεέστερο status του, ενώ ο αντιδραστικός Κινέζος παππούς μεταστρέφεται και αυτός ως Κινέζος.

Αυτό το κινηματογραφικό έργο, που καλλιτεχνικά βρίσκεται πολύ κάτω του μετρίου, «θριάμβευσε» μόνο και μόνο επειδή εικονογραφεί τη νέα πολιτική και ιδεολογική ορθότη¬τα του Χόλλυγουντ. Από τον Γκάρι Κούπερ και το «Τραίνο θα σφυρίξει τρεις φορές», του Φρανκ Τσίννεμαν, πριν εβδομήντα ένα χρόνια, που είχε αποσπάσει τέσσερα Όσκαρ το 1952, στη Μισέλ Γιο και «Τα πάντα όλα» με τα επτά Όσκαρ.

Στις ΗΠΑ γκρεμίζουν τα αγάλματα του Τζορτζ Ουάσιγκτον, μετονομάζουν τα σχολεία που φέρουν το όνομα του Αβραάμ Λίνκολν. Στα πανεπιστήμια, και στις δυο πλευρές του Ατλαντικού, απαιτούν την αφαίρεση από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, των έργων του Πλάτωνα, του Σαίξπηρ και άλλων εμβληματικών προσωπικοτήτων, καθώς «τα έργα τους προωθούν τον ρατσισμό, τη δουλοκτησία, τη λευκή υπεροχή και την πατριαρχία».

Στα όσα αποκαλυπτικά γράφουν οι Γ.Καραμπελιάς και Γ.Ρακκάς, θα πρέπει να προσθέσουμε ότι οι «αφυπνισμένοι» (τρομάρα τους) φοιτητές της ιατρικής ζήτησαν από τις πανεπιστημιακές αρχές να καταργηθεί και ο όρκος του Ιπποκράτη, καθ’ όσον ο θεμελιωτής της ορθολογικής ιατρικής θεωρείται επικίνδυνος γιατί απάλλαξε την ιατρική επιστήμη από προκαταλήψεις, και δεισιδαιμονίες της εποχής του που οι σημερινοί «γίγαντες της σκέψης» θεωρούν ύποπτες.

Επίσης, κατά την εκτίμησή τους, απορριπτέα είναι και η λέξη «Hellas», ως μήτρα του δυτικού πολιτισμού. Θεωρείται ότι είναι υπεύθυνη για τον συστημικό ρατσισμό της Δύσης στο σύνολό της. Κάποιοι από αυτούς τους νέους «γίγαντες του σκέπτεσθαι», είναι ανάγκη να έλθει στο προσκήνιο διαμορφωτικός ρόλος που διαδραμάτισε η «Hellas» στο ευρωπαϊκό αποικιακό σχέδιο.

Μια και «η φυλή αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της ιδέας του έθνους. Η λευκότητα και η φυλετική υπεροχή έδωσαν μορφή στην ιδέα/ιδανικό της «αρχαίας Ελλάδας», άφησαν ανεξίτηλα τα σημάδια τους στους όρους της νεοελληνικής νεωτερικότητας, και εξακολουθούν να διαμορφώνουν και να τροφοδοτούν εμφανώς τους κυρίαρχους λόγους στην ελληνική δημόσια σφαίρα.».

Αν καταλαβαίνω καλά, η αρχαία Hellas κατηγορείται πρώτον γιατί κάποιοι Έλληνες σκέπτονταν και ακόμα χειρότερα ήσαν και λευκοί!!

Σε τελευταία ανάλυση, η Ελλάδα της σκέψης και του πολιτισμού, κατηγορείται από την ιδεολογία της ακύρωσης για την πολιτιστική της κληρονομιά. Και δεν απέχει πολύ η ώρα που θα ζητηθεί και η κατεδάφιση του Παρθενώνα, γιατί αυτός αποτελεί κορυφαίο σύμβολο στον ευρωπαϊκό και παγκόσμιο πολιτισμό!!

Αυτή είναι μια θλιβερή πραγματικότητα, σε μια κρίσιμη περίοδο, όπου το woke κίνημα, στη Δύση, στοχεύει στη συρρίκνωση των ευρωπαϊκής καταγωγής πληθυσμών και ταυτόχρονα στην «εξαφάνιση» των φύλων μέσα από την άρνηση μιας βιολογικής σεξουαλικής ταυτότητας – ανοίγοντας ουσιαστικά τον δρόμο προς τον μετάνθρωπο. Στην Ελλάδα, ήδη, σε ορισμένους κύκλους, η αναφορά σε φοιτητές και φοιτήτριες έχει αντικατασταθεί από τον ουδέτερο όρο «τα φοιτητά».

Το βασικό τέχνασμα, μέσω του οποίου επιχειρείται η φίμωση κάθε διαφορετικής φωνής, είναι η «ακροδεξιοποίηση» της πολιτικής διαφωνίας: Όποιος αμφισβητεί την πολιτική ορθότητα «νομιμοποιεί τον ακροδεξιό λόγο» και καταδικάζεται σε εξοστρακισμό.

Άλλωστε στην πρωτοπορία του κινήματος woke, παγκοσμίως, βρίσκονται οι «αντίφα», που έγιναν ευρέως γνωστοί στη διάρκεια των διαδηλώσεων για τον Τζωρτζ Φλόυντ, το καλοκαίρι του 2020, ενώ, στην Ελλάδα, έχουν καταστεί διάσημοι με το σύνθημά τους «Να πεθάνει η Ελλάδα, να ζήσουμε εμείς».

Και εις άλλα με υγεία….

Σχόλια