Βγάζοντας πράγματα από την κάσα για να αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο "SKasselakis"...

"...διατί να το κρύψωμεν άλλωστε!" Ο Πολιτικός δεν είναι παρά ένα προϊόν, που με κατάλληλο περιτύλιγμα και κατάλληλη προώθηση θα ..καταναλωθεί από το χάπατο θεατή -καταναλωτή...  απόδειξη της αποικοιοποίσης της χώρας...

...το φαινόμενο "SKasselakis" είναι ο παροξυσμός ενός φαινομένου που συμβαίνει χρόνια (Μη μου πείτε ότι έχετε ξεχάσει ΓαΠ, Αλε6, κ.ά..σωτήρες). Χειραγώγηση του τηλεθεατή χωρίς ... αναισθητικό, ξεδιάντροπα. Για να μπορέσετε να αντέξετε στον ανηλεή βομβαρδισμό ...ακούστε τον κ. Συνταγματολόγο Δημήτρη Τσάτσο

Και μετά βγάλτε τα συμπεράσματά σας σχετικά με το πόση  ..."Δημοκρατία"  απολαμβάνουμε... 

----------------------------------

------------------------

-----------------------------

 ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΏΝΗΣΗ

"...αν εξηγήσουμε τι θα πει πραγματικά, πρακτικά για τον άνθρωπο για μας η Δημοκρατία, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε δυο πράγματα: που επίσης αποσιωπώνται ..

δυο είναι οι στιγμές που παράγεται η Δημοκρατική Βούληση. Ποιές είναι αυτές οι δυο..
Την ώρα που πάω να ψηφίσω και κει πρέπει να είμαι ελεύθερος και ψήφος μου να έχει την ίδια αξία των άλλων ανθρώπων και να μπορώ χωρίς καμία πίεση να ασκήσω το δικαίωμά μου την επιλογή μου, αλλά εξ' ίσου σημαντικό είναι να μπορώ στα χρόνια που πέρασα να έχω διαμορφώσει ελεύθερα αυτή μου την επιλογή.Τι να κάνω την ελευθερία της άσκησης του Δημοκρατικού μου δικαιώματος όταν δεν με άφησαν - θα δούμε ποιοι δεν με άφησαν - να διαμορφώσω ελεύθερα τη βούλησή μου. Όταν δηλαδή η βούλησή μου ετεροκαθορίσθηκε.
Άρα η λοιπόν η Δημοκρατία χρειάζεται και τα δυο.
Το δεύτερο υπάρχει! Η νοθεία είναι παρελθόν θα έλεγα... στις Εθνικές Εκλογές...
Το άλλο όμως τί είναι είναι; Κι΄εδώ ερχόμαστε πάλι στην εξέλιξη μετά το '50.
Η εισβολή της ιδιωτικής οικονομίας και της αναπτυσσόμενης επικοινωνιακής τεχνολογίας μές στην Πολιτική.
Με αυτήν την εισβολή τι δημιουργείται...
Δεν δημιουργείται περιορισμός της Δημοκρατίας κατά την έκφραση της βούλησης, αλλά γενιώνται οι δυνάμεις που κυριαρχώντας στις διαδικασίες ..στα κόμματα, στους πολιτικούς, ίσως και στα Πανεπιστήμια καμιά φορά ..διαμορφώνουν τη βούληση που θέλουν εκείνοι.. δηλαδή σου παρέχουν εκείνα που θα σε κάνουν να θελήσεις αυτό που θέλουν...να θελήσεις αυτό που θέλουν.
Άρα εμείς αυτή τη στιγμή οι απλοί πολίτες αυτό που γνωρίζω για να μπορώ με βάση αυτό που γνωρίζω να πω τι θέλω...ΔΕΝ μου παρέχεται ..μεταξύ εμού και της πραγματικότητας παρεμβάλλεται η τεχνική παρέμβαση
Ο Τύπος και η Τηλεόραση πρώτον δεν χωρίζουν την έννοια της πληροφόρησης και την έννοια της κριτικής ..ήδη αν έχω εκατό πληροφορίες και διαλέγω τις τέσσερις για να τις πω..μ' αυτό ήδη έχω μειώσει για σένα Πολίτη την ορατότητα του γίγνεσθαι.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό...είναι ότι τα μέσα ΜΜΕ έχουν γίνει δικαστήρια, τελειώνουν οι Δίκες πριν αρχίσουν στα δικαστήρια...εξοντώνουν προσωπικότητες ... αποφαίνεται για το φυσικό, το ομαλό και το προφανές ...
Προφανές είναι αυτό που είπε η τηλεόραση ..μά σου λέει ο άλλος, τι μου λες τώρα.. "αυτό το άκουσα ..το είπε η τηλεόραση!" ή μα τι μου λες τώρα τόγραψα ..δύναμις του τυπωμένου χαρτιού μεγάλη υπόθεση και ακόμα πιο μεγάλη υπόθεση η δύναμις του μικρού κινηματογράφου που μπαίνει στο σπίτι μας

Άρα λοιπόν ...στην Ελλάδα εντονότατα, αλλά όχι μόνο στην Ελλάδα έχω μια παρέμβαση μεταξύ εμού και των γεγονότων εκείνων των δυνάμεων που προσδίδουν στα γεγονότα την εικόνα που αυτή θέλουν για να με κάνουν να θελήσω... "
 ========================

------------------------


Μαρούπα Ειρήνη
ΕΡΤ ειδήσεις των 6 (30-8-2023):
1. Πρώτο θέμα η νίκη της εθνικής μπάσκετ επι της νέας Ζηλανδία και η πρόκριση. 5 λεπτά.
2. Δεύτερο θέμα ο Μητσοτάκης στην δεθ και η θετική πορεία της οικονομίας…. Άλλα 5 λεπτά.
3. Τρίτο θέμα ο κασσελακης, το θετικό άρθρο για τον μητσοτακη, ο μαύρος των δημοσκοπήσεων να πλέκει εγκώμιο, βουλευτές υπέρ και βουλευτές κατά. 20 λεπτά!!!
Κανονική πλύση εγκεφάλου. Γκεμπελικη προπαγάνδα Ντε και καλά να τον αγαπήσουμε !
(Σημειωτέον για το θέμα του δανείου από αμερικανική τράπεζα που τον έκανε εφοπλιστή και πολύ δουλευταρά:
Η προσωπική εγγύηση για τον δάνειο δεν αναφέρεται στον εαυτό του.
Σαν να λέμε πάω εγώ στην τράπεζα ζητάω καμία 100ή εκατομμύρια ευρώ (ή δολλαρια στην περίπτωση του), δάνειο.
Μου λέει ο τραπεζίτης ποια είστε κυρία μου, θα αστειεύεστε μάλλον δεν σου δίνουμε ευρώ, και ποιος σου άνοιξε και μπήκες.
Τότε εγώ χαμογελώ και χτυπά το τηλέφωνο. Το σηκωνει.
Στην άλλη γραμμή ο λατσης ή ο Βαρδινογιάννης, για μένα, ο ροθτσιλντ ή ο Ροκφέλερ γι αυτόν. Λέει στον διευθυντή.
Γιαννη ήρθε εκεί η κα Μαρούπα. Ζητάει 100 εκ δάνειο. Κοίτα να την εξυπηρετήσεις. Είναι δικό μας κορίτσι. Εγγυώμαι εγώ προσωπικά για το δάνειο (η τράπεζα ανήκει στον εγγυώμενο προσωπικά)).
Τόσο καλόπαιδο ο Αρίστος ο άριστος, επίσης woke, λοατκι και δεν συμμαζεύεται.
4. Τέταρτο και καταϊδρωμένο θέμα στην ΕΡΤ, στις 6.32, η φωτιά στον εβρο. 5 λεπτά. Σαν να μην υπάρχει.
Καμία εικόνα με φωτιά δεν μεταδόθηκε. ΚΑΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΦΩΤΙΕΣ ΣΕ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΠΥΚΝΟΥΣ ΚΑΠΝΟΥΣ. Καμία.
Οι δημοσιογράφοι που ανταποκρινονταν επιτόπου εικονίζονταν με βάθος το δάσος σαν να μην είχε καεί. Επίσης άλλη εικόνα μέσα στο δάσος δυο τρεις μικροεστίες απλώς κάπνιζαν. Μια αναφορά σε χωριο που κινδύνευσε.
Σαν να μην καίει 12 μέρες παρθένο δάσος η φωτιά.
Σαν να ήταν μια ασήμαντη, ανύπαρκτη, καθόλου καταστροφική φωτιά..…
Εικονική πραγματικότητα ζούμε. Μας την ταΐζουν και οι περισσότεροι την καταπίνουν αμάσητη.
Μιλούσα με φίλη μου το πρωί δεν είχε πάρει καν είδηση ότι ο Έβρος έχει κατακαεί ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ 12 μέρες τώρα.
Δεν είναι στραβός ο γυαλός στραβά αρμενίζουμε.
Είναι επείγον να ανασυγκροτήσουμε το έθνος κράτος μας.

Σχόλια