Η Dove παρουσιάζει μια Ultra-Woke διαφήμιση για να αλλάξει τα πρότυπα ομορφιάς στα βιντεοπαιχνίδια.
Ακολουθεί μάλλον αντιδημοφιλής, μη-πολιτικά ορθή ανάρτηση!
Όσοι αναρωτιούνται γιατί τόσες πολλές μεγάλες εταιρείες καβαλάνε τα τελευταία χρόνια το τρένο της woke διαφήμισης, παρά το γεγονός ότι τείνουν να χάνουν πελάτες και χρήματα ως συνέπεια, είναι σημαντικό να κατανοήσουν ότι ο κόσμος των επιχειρήσεων αλλάζει ριζικά. Πολλοί κάνουν το λάθος να πιστεύουν ότι οι εταιρείες υποκύπτουν ("λυγίζουν το γόνατο") στον woke ακτιβισμό. Στην πραγματικότητα ισχύει ακριβώς το αντίθετο:
Είναι ο κόσμος των επιχειρήσεων και οι κυβερνητικοί θεσμοί που τροφοδοτούν ενεργά τον woke ακτιβισμό.
Εάν αυτοί οι θεσμοί δεν χρηματοδοτούσαν και δεν προωθούσαν την αριστερή ιδεολογία του πολιτισμικού μαρξισμού, η τελευταία θα πέθαινε γρήγορα, όπως θα έπρεπε. Αντίθετα, όχι μόνο την κρατούν ζωντανή αλλά προσπαθούν και να την επιβάλλουν στη συλλογική συνείδηση του πληθυσμού.
Οι εταιρικές ελίτ και οι λίμπεραλ κυβερνήσεις ΕΙΝΑΙ Η ΠΗΓΗ του woke ιού και όχι τα θύματα του.
Θα δείτε εταιρείες όπως η Bud Light να δέχονται ένα τεράστιο πλήγμα στα κέρδη τους, αφού συμμετάσχουν σε μια διαφημιστική συνεργασία με έναν άνδρα που πιστεύει ότι είναι γυναίκα και στη συνέχεια θα δείτε μια ανταγωνιστική εταιρεία όπως η Miller Light να κάνει ένα παρόμοιο λάθος. Και όχι μόνο δε θα συνετιστούν, αλλά θα συνεχίσουν να επενδύουν τα διπλά και τα τριπλά στις ίδιες αποτυχημένες στρατηγικές τους και δεν πρόκειται να σταματήσουν μεχρι να χρεοκοπήσουν.
Αυτό συμβαίνει γιατί δε λειτουργούν πλέον ως επιχειρήσεις, είναι πλέον κέντρα ακτιβισμού και κοινωνικής μηχανικής.
Γι' αυτό, όσο κι αν φαίνεται παράξενο, μια εταιρεία όπως η Dove (θυγατρική της Unilever που παράγει προϊόντα ομορφιάς) χώνει τη μύτη της στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών για να αλλάξει τα πρότυπα ομορφιάς για τους φανταστικούς χαρακτήρες (ήρωες). Σε μία από τις πιο woke διαφημίσεις της χρονιάς μέχρι στιγμής, η Dove φαίνεται να υποστηρίζει ότι οι κλινικά παχύσαρκες γυναίκες πρέπει βρίσκουν περισσότερη αντιπροσώπευση ως ήρωες στα πολυμέσα (βίντεο στο 1ο σχόλιο).
Το διαφημιστικό φυσικά δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα, για διάφορους λόγους.
Πρώτον, είναι μια ακόμη προσπάθεια να προωθηθεί το αφήγημα ότι τα πρότυπα ομορφιάς είναι ένα κοινωνικό κατασκεύασμα. Το οποίο είναι ΨΕΥΔΕΣ.
Πολυάριθμες μελέτες δείχνουν ότι τουλάχιστον μέρος της αντίληψής μας για την ομορφιά είναι εγγενές. Το ποσοστό στο οποίο ισχύει μπορεί να είναι συζητήσιμο, η πραγματικότητα όμως παραμένει ότι η ομορφιά δεν είναι στο μάτι του θεατή· είναι σκληρά συνδεδεμένη, τουλάχιστον εν μέρει, στον εγκέφαλό μας.
Δεύτερον, η παχυσαρκία ΔΕ θεωρείται πρότυπο ομορφιάς (ή ηρωισμού) για διάφορους λόγους: Οι άνθρωποι έλκονται από τη φύση τους προς τη συμμετρία. Ένα αθλητικό σώμα ή ένα σώμα με πιο τυπική αναλογία μεγέθους προς βάρος θεωρείται συχνά πιο υγιές και επομένως πιο ελκυστικό. Η παχυσαρκία είναι επίσης ένα πιθανό σημάδι έλλειψης ψυχικής ή συναισθηματικής πειθαρχίας και θεωρείται ως προειδοποίηση ότι το άτομο είναι τεμπέλης ή ασταθής. Το υπερβολικό βάρος αυξάνει την πιθανότητα μελλοντικών κινδύνων για την υγεία και μικρότερης διάρκεια ζωής κατά μέσο όρο.
Αυτά δεν είναι πράγματα που ταιριάζουν στο ηρωικό παράδειγμα, και σίγουρα δεν είναι χαρακτηριστικά που πρέπει να επιδιώκουμε.
Η λύση δεν είναι να πείτε στους ανθρώπους ότι το υπερβολικό βάρος είναι απολύτως φυσιολογικό (ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι η παχυσαρκία είναι σπάνιο φαινόμενο έξω από τα όρια του καλοζωισμένου, αναπτυγμένου κόσμου).
Μάλλον, η λύση είναι να ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να βελτιώσουν τον εαυτό τους. Δεν είναι «τέλειοι όπως είναι». Υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης και η άρνηση βελτίωσης φέρνει μειονεκτήματα στη ζωή, είτε τους αρέσει είτε όχι.
Νταντεύοντας κάποιον ψυχολογικά και καθησυχάζοντάς τον πως όλα είναι τέλεια, όχι απλά ψευδόμαστε απέναντι του, αλλά τον καταδικάζουμε να παραμείνει στην αδράνεια, να μην ενεργοποιηθεί για να βελτιωθεί ή ακόμα και να σωθεί.
Τρίτον, η διαφήμιση αγνοεί βασικά δημογραφικά δεδομένα και μελέτες για τα είδη παιχνιδιών που αφορούν γυναίκες παίκτες. Ενώ οι λίμπεραλ λατρεύουν να υποστηρίζουν ότι περίπου το 40% όλων των παικτών σήμερα είναι γυναίκες, αυτό που δεν αναφέρουν είναι ότι αυτό αφορά πολλαπλές πλατφόρμες και είδη παιχνιδιών.
Οι γυναίκες προτιμούν κυρίως να παίζουν παιχνίδια παζλ, παιχνίδια προσομοίωσης και RPG και τείνουν να αποφεύγουν τα παιχνίδια με ανταγωνισμό. Τα λιγότερο αγαπημένα τους είναι τα παιχνίδια δράσης, στρατηγικής, μάχης και τα αθλήματα. (Το βίντεο στο 2ο σχόλιο μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά στις προτιμήσεις).
Η διαγραφή των κανονικών προτύπων ομορφιάς σε παιχνίδια προσανατολισμένα στη δράση θα βοηθούσε ελάχιστα (ή καθόλου) τις γυναίκες. Στην πραγματικότητα ο στόχος αυτού του ακτιβισμού δεν είναι οι γυναίκες, αλλά οι άνδρες.
Μήπως αυτές οι εταιρείες και οι φεμινιστικές κατευθυντήριες γραμμές τους έχουν σχεδιαστεί για να καταστρέψουν αυτό που θέλουν οι άντρες ή να ρυθμίσουν τους άνδρες να ντρέπονται για αυτό που θέλουν;
Μήπως το αφήγημα δεν έχει καμία σχέση με το να δίνει στις γυναίκες "περισσότερη… εκπροσώπηση"; (πόσο ύπουλα υποκριτική και επαναλαμβανόμενη έχει καταντήσει η woke ορολογία!)
Αυτό το είδος άσχημης και ύπουλης δυναμικής ταιριάζει απόλυτα με τη συνεχή τάση των woke αριστερών/λίμπεραλ να εισβάλλουν και να υπονομεύουν τους παραδοσιακά ανδρικούς χώρους, ενώ τους λένε ότι αν θέλουν να κρατούν στεγανά στα παραδοσιακά τους «άνδρα» είναι σεξιστές.
Ακόμα κι αν δεν παίζετε ή δεν ενδιαφέρεστε για τα βιντεοπαιχνίδια, η διαφήμιση της Dove είναι ένα ακόμη παράδειγμα γιατί οι άνθρωποι που αντιτίθενται στο κίνημα "κοινωνικής δικαιοσύνης" πρέπει να είναι περισσότερο ψιλιασμένοι για την επιχειρούμενη ανατροπή της παραδοσιακής λαϊκής κουλτούρας.
Μπορεί να μην σας επηρεάσει, αλλά σίγουρα θα επηρεάσει ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων στην επόμενη γενιά, καθώς όλο και περισσότερη woke προπαγάνδα εμφυτεύεται σε κάθε πτυχή της ψυχαγωγίας και των μέσων ενημέρωσης με στόχο την πλύση εγκεφάλου της δυτικής νεολαίας.
Πηγή: Zerohedge
Και μια προεκλογική υπενθύμιση για όσους με τίμησαν διαβάζοντας μέχρι τέλους:
Προσερχόμενοι στην κάλπη μεθαύριο, να θυμάστε πως αυτή τη στιγμή ο μεγαλύτερος εκφραστής της woke λαίλαπας στη χώρα μας
είναι το σίχαμα της ΝΔ.
Πιο λίμπεραλ και πιο ΑΡΙΣΤΕΡΗ από όλα τα συστημικά κόμματα, ο ορισμός των φιλεΛέφτ.
Μαυρίστε τους!
Σχόλια