ΑΓΕΤ Ηρακλής

 

Έχω ακόμη καύλες και θα τους γαμήσω... έχω ανοικτούς λογαριασμούς... Ντόρα, Παππά, Ψύλλο, επώνυμα δημοσιογραφικά μουνόπανα

Nikos Rouspis

Εχω ανοικτούς λογαριασμούς και πρέπει να τους κλείσω πριν ψοφήσω, κι' αρχίσουν άπαντες τις νεκρολογίες του κώλου.

Πρώτον, μ' αυτην την ξεκωλιάρα την Ντόρα, που ως ΥΠΕΞ αυτής της μπουρδελοχώρας, παρενέβη στο Συμβούλιο της Ευρώπης, να με διώξουν από ανταποκριτή Τύπου του στην Ελλάδα (μετά από μιά δεκαετία) γιατί βγήκα στην τηλεόραση της Ζούγκλας και θύμισα την μίζα των 12,5 δις που είχαν... εισπράξει από την Ζούγκερ Κάντοναλ Μπάνκ της Ελβετίας, αυτή, η μάνα της και ο Μανούσος ο Γρυλλάκης, από την πώληση της ΑΓΕΤ Ηρακλής στον μαφιόζο Παντσαβόλτα.

Δεύτερον, μ' αυτήν την χαμούρα τον Νίκο τον Παπά, που επειδή αποκάλυψα ότι αυτός που έβαζε τα καρόττα ον κάμερα στον κώλο του, σ' ένα βίντεο της Ζούγκλας, δεν ήταν άλλος από τον Γαβρίλη τον Σακελλαριδη, έδωσε εντολή στον αρχίδη τον Μιχάλη τον Ψύλλο, να μου στερήσει τη θέση του ανταποκριτή του ΑΠΕ στο Στρασβούργο, απ' όπου έπαιρνα 800 ευρώ το μήνα και πλήρωνα το νοίκι μου, εδώ στο Στρασβούργο.

Τρίτον, μ' όλα αυτά τα επώνυμα δημοσιογραφικά μουνόπανα, που ενώ δεν έβγαλαν άχνα για ότι συνέβαινε, θέλανε να με πάνε και στο Πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ . για να μου αφαιρέσουν την δημοσιογραφική μου ταυτότητα.

Μόνος ήμουν πάντα, που λέει και το άσμα, αλλά δόξα τω Θεω΄, έχω ακόμη καύλες και θα τους γαμήσω.

Ετσι, για να ξέρετε με ποιόν μιλάτε κωλόβλαχοι...

ΠΗΓΗ

Σχόλια