Της Κύρας Αδάμ
To MILITAIRE αποκαλύπτει ότι το DRONE
(UAV-unmanned aerial vehicle- μη επανδρωμένο αεροπορικό όχημα), που με
τουρκικά εμβατήρια έριξε κόκκινη μπογιά στην ελληνική σημαία στο
Καστελόριζο, εκτελούσε επιθετική στρατιωτική ενέργεια κατά της Ελλάδας
και τούτο διότι απογειώθηκε από το τουρκικό στρατιωτικό αεροδρόμιο
DALAMAN. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Σύμφωνα με στοιχεία των ΗΠΑ, που προέρχονται από αναφορά του 6ου Στόλου, το DRΟΝΕ απογειώθηκε από το στρατιωτικό αεροδρόμιο DALAMAN βορείως της Ρόδου, στο οποίο εδρεύουν στρατιωτικά αεροσκάφη F -16 καθώς επίσης και στρατιωτικό και πολιτικό ραντάρ. Από το DALAMAN πέταξε ανατολικά 68νμ κατά μήκος των τουρκικών ακτών σε ύψος 1500πόδια για να μην γίνει αντιληπτό δια γυμνού οφθαλμού και φτάνοντας στη Μεγίστη κατέβηκε με ραδιο-υψόμετρο στα 100 πόδια ( 30 μέτρα).
Οι τουρκικές Ένοπλές Δυνάμεις δεν διαθέτουν επαγγελματικά DRONE αλλά μόνον αεροσκάφη ( UAV) τα οποία εντοπίζονται από το ελληνικό σύστημα αεράμυνας. Τα DRONE σαν αυτό στη Μεγίστη δεν εντοπίζονται από την ελληνική αεράμυνα, παρά μόνον από το ραντάρ του Στρατού Ξηράς, που χρησιμοποιείται από συγκεκριμένο οπλικό σύστημα και αφού το εντοπίσει, μπορεί να το καταρρίψει με βολή GUN Toss ή ακόμα και με οπτική βολή ( DIRECT). Από την τουρκική ενέργεια του DRONΕ προκύπτουν τα ακόλουθα.
Α) Η χρήση του DRONE από το στρατιωτικό αεροδρόμιο DALAMAN (MILAS TMA) αποτελεί τουρκική στρατιωτική επιθετική ενέργεια κατά της Ελλάδας και τούτο διότι ένα εμπορικό DRONE χρησιμοποιήθηκε από στρατιωτικό αεροδρόμιο εναντίον ελληνικής σημαίας παραβιάζοντας την ελληνική κυριαρχία και σύμπασα τη διεθνή νομιμότητα.
Β) Η κυβέρνηση όφειλε να καταρρίψει το DRONE αλλά και όποιο άλλο DRONE που πετούσε με τις ίδιες συνθήκες ανεξάρτητα της αποστολής του διότι παραβίαζε τις θεσμικές αποφάσεις ΙCΑΟ ΝΑΤΟ ΕΕ και Euro control, οι οποίες, με σύμφωνη θέση της Άγκυρας, επιβάλουν αυστηρούς κανόνες πτήσης για τα DRONE -UAV. Και τούτο διότι ο χειριστής της κονσόλας του DRONE δεν έχει ζωντανή εικόνα της αεροπορικής κίνησης στον εναέριο χώρο με αποτέλεσμα να υπάρχει η πιθανότητα να συγκρουστεί με κάποιο αεροσκάφος, καθόσον το DRONE δεν έχει δυνατότητα να βλέπει και να αποφεύγει άλλα ιπτάμενα μέσα στην περιοχή. ( capabilities see and avoid) ούτε δυνατότητα να βλέπει στο έδαφος ( look down).
Η απογείωση του και ο χειρισμός του από το αεροδρόμιο DALAMAN δεν ήταν τυχαία, αλλά επιχειρησιακά σχεδιασμένη και μεθοδευμένη , δεδομένου ότι μια τέτοια πτήση DRONE σε βάρος της Ελλάδας θα μπορούσε να εκτελεστεί ΜΟΝΟΝ μετά από συνεργασία του στρατιωτικού ραντάρ στο DALAMAN ή ακόμα και του πολιτικού ραντάρ της Τουρκικής ΥΠΑ που ελέγχει την τερματική περιοχή πτήσεων του αεροδρομίου DALAMAN (MILAS TMA). Έτσι η διεθνής νομιμότητα για λόγους ασφάλειας πτήσεων και πρόληψης τρομοκρατικής ενέργειας επιβάλει την έκδοση διεθνούς αγγελίας( ΝΟΤΑΜ) για κάθε πτήση DRONE καθώς και την κατάθεση σχεδίου πτήσης. Και επειδή το DRONE στη Μεγίστη δεν εφάρμοσε τις διεθνείς αυτές υποχρεωτικές απαιτήσεις έπρεπε να καταρριφθεί και μάλιστα χωρίς να προκαλέσει θύματα δεδομένου ότι δεν ήταν επανδρωμένο.
Γ) τα τουρκικά εμπορικά DRONE σαν αυτό του Καστελόριζου μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις τουρκικές ΕΔ σε πόλεμο ή και για τρομοκρατικές ενέργειες. Και τούτο διότι μπορούν να μεταφέρουν 100 κιλα ισχυρά εκρηκτικά εναντίον στόχων υψηλής σημασίας, ( HIGH VALUE ASSETS), γέφυρες, ξενοδοχεία, ηλεκτροπαραγωγικές μονάδες συγκεντρώσεις ατόμων και να προκαλέσουν μεγάλη βλάβη και να επιφέρουν πανικό.
Η τουρκική ενέργεια με το DRONE το οποίο δεν απογειώθηκε από το Κας αλλά από το DALAMAN μπορεί να αποτελέσει σοβαρό κίνδυνο για την Ελλάδα στο μέλλον.
Σχόλια