...βαρέθηκα να με χαρακτηρίζουν "αντι-ευρωπαϊστή"


Eίμαι λάτρης της Ευρώπης, ταξιδεύω σε ευρωπαϊκές χώρες από μικρό παιδί, έχω ζήσει πολλά χρόνια στην Ελβετία την οποία θεωρώ δεύτερη πατρίδα μου, έχω τιμηθεί με διδακτορικό από κορυφαίο ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο, τα γαλλικά είναι δεύτερη μητρική μου γλώσσα, έχω γυρίσει την ευρωπαϊκή ήπειρο χωριό-χωριό από την Πορτογαλία μέχρι την Μόσχα και από την Αγγλία μέχρι την Κύπρο, έγραψα την βιογραφία του Παναγιώτη Κανελλόπουλου, συγγραφέα της Ιστορίας του Ευρωπαϊκού Πνεύματος, μελετώ αδιάκοπα την...ευρωπαϊκή ιστορία, είμαι μέλος σε δύο ευρωπαϊκές επιστημονικές ενώσεις, διοργανώνω κάθε χρόνο 4-5 εκπαιδευτικές επισκέψεις μαθητών μου σε ευρωπαϊκές χώρες, και όλα αυτά από αγάπη για τον ευρωπαϊκό κόσμο, χωρίς να σιτίζομαι ή να επιχορηγούμαι από ευρωπαϊκούς οργανισμούς και ιδρύματα.
Επομένως ΔΕΝ ανέχομαι να μου αποδίδουν αντι-ευρωπαϊσμό. Αντιθέτως, ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ λατρεύω την Ευρώπη και τον πολιτισμό της, απεχθάνομαι το γραφειοκρατικό έκτρωμα της μη εκλεγμένης Κομισσιόν των Βρυξελλών, το δημοσιονομικό έκτρωμα της ευρωζώνης, τον γερμανικό νεο-ιμπεριαλισμό και τις διεφθαρμένες ηγεσίες που βύθισαν την Ευρώπη στην παρακμή και στην διάλυση.
Όποιος πραγματικά αγαπά την Ευρώπη, απεχθάνεται όσους την καταστρέφουν. Όσοι υποστηρίζουν την σημερινή της εκτροπή και διαστροφή και τους μηχανισμούς και τις ιδεοληψίες που οδηγούν στην μετάλλαξή της, σίγουρα πάντως δεν την αγαπούν.
Αυτά γιατί βαρέθηκα να με χαρακτηρίζουν "αντι-ευρωπαϊστή" όσοι αρνούνται να δουν ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός.

Σχόλια