Ο Τσίπρας δικαιώνει τον Σαμαρά και για το ξεπούλημα της Μακεδονίας!!!

«Θυμάμαι ότι πήγα στο Βερολίνο. Συνάντησα την Καγκελάριο Μέρκελ. Συζητήσαμε για την οικονομική κρίση, το χρέος, το έλλειμμα, τα Μνημόνια κτλ. Αποφασίσαμε να μιλήσουμε για την εξωτερική πολιτική και εγώ είπα θέλω να λύσω το πρόβλημα ακόμα και με τον Γκρούεφσκι. Θα τον προκαλέσω με το να κάτσουμε στο ίδιο τραπέζι. Αν δεν θέλει να κάτσει, θα τον κατηγορήσω. Τότε εκείνη μου είπε "δεν σε πιστεύω" και εγώ ρώτησα γιατί. Εκείνη μου είπε “γιατί κανείς από τους προκατόχους σου δεν ήθελε να ανοίξει αυτό το θέμα, ειδικά ο προκάτοχός σου, ο Σαμαράς”.
Εγώ είπα τότε η άποψή μου είναι διαφορετική. Πιστεύω ότι η Ελλάδα όχι μόνο θα ωφεληθεί αν καταφέρουμε να επιλύσουμε τις διαφορές με τους βόρειους γείτονές μας. Η Ελλάδα έχει αρκετές διαφορές με τους γείτονες στα ανατολικά - δεν θέλουμε περισσότερα προβλήματα με τους βόρειους γείτονές μας, ειδικά αν πρόκειται για χώρες που εγώ πιστεύω ότι δεν απειλούν την Ελλάδα.
Δεν πιστεύω ότι η Άνγκελα με πίστεψε αλλά απέδειξα ότι εννοούσα όσα έλεγα όταν οι εξελίξεις στα Σκόπια έδειξαν ότι υπήρχε μια ευκαιρία».
ΠΗΓΗ

Σχόλια