AΠΟ ΤΟ "PRESS-GR"
Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας
κρεμοῦν οἱ γύφτοι [Παπαδημούληδες] τά νταούλια»
Η λαϊκή θυμοσοφία με την παράφραση για τον ευρωβουλευτή Παπαδημούλη, συνοψίζει αυτό που συμβαίνει σήμερα στον τόπο μας.
«Θε μου τι βλέπομεν στις μέρες μας», όπως αναφωνεί ο Πατριδοφύλακας στρατηγός Μακρυγιάννης.
«Άνθρωπος εν τιμή ων ου συνήκε, παρασυνεβλήθη τοις κτήνεσι τοις ανοήτοις και ωμοιώθη αυτοίς»... κύριε Παπαδημούλη μου, μεταξύ πολλών και μελετητής του... Χριστιανισμού... εσχάτως.
Η εφημερίδα "Αυγή", στη χθεσινή της έκδοση μας ενημερώνει: Δ. Παπαδημούλης: Πρόσφυγες οι γονείς του Ιησού Χριστού
"Σε ένα σχόλιο των ημερών, που αφιερώνει, όπως αναφέρει, «στους πάσης φύσεως ρατσιστές» και είναι και επίκαιρο, προσθέτει, ο Δημήτρης Παπαδημούλης σημειώνει: «Ο Ιησούς Χριστός γεννήθηκε σε φάτνη, από γονείς πρόσφυγες, που έφυγαν για να κρυφτούν από τους Ρωμαίους κατακτητές και περιστοιχισμένος, από 'Αραβες και Εβραίους. Χρόνια πολλά, με υγεία, δύναμη και ανθρωπιά, σε όλες και όλους!».
«Θε μου τι βλέπομεν στις μέρες μας», όπως αναφωνεί ο Πατριδοφύλακας στρατηγός Μακρυγιάννης.
«Άνθρωπος εν τιμή ων ου συνήκε, παρασυνεβλήθη τοις κτήνεσι τοις ανοήτοις και ωμοιώθη αυτοίς»... κύριε Παπαδημούλη μου, μεταξύ πολλών και μελετητής του... Χριστιανισμού... εσχάτως.
Η εφημερίδα "Αυγή", στη χθεσινή της έκδοση μας ενημερώνει: Δ. Παπαδημούλης: Πρόσφυγες οι γονείς του Ιησού Χριστού
"Σε ένα σχόλιο των ημερών, που αφιερώνει, όπως αναφέρει, «στους πάσης φύσεως ρατσιστές» και είναι και επίκαιρο, προσθέτει, ο Δημήτρης Παπαδημούλης σημειώνει: «Ο Ιησούς Χριστός γεννήθηκε σε φάτνη, από γονείς πρόσφυγες, που έφυγαν για να κρυφτούν από τους Ρωμαίους κατακτητές και περιστοιχισμένος, από 'Αραβες και Εβραίους. Χρόνια πολλά, με υγεία, δύναμη και ανθρωπιά, σε όλες και όλους!».
Ο κύριος Παπαδημούλης, υπάκουος πονηρός κι όχι έξυπνος ή διαβασμένος, μπορεί να ταΐζει μασημένο σανό τους οπαδούς του, αλλά η αντιγραφή κατά λέξη -ή μήπως υπακοή στον ηγέτη;- όσων εκφωνεί ο Χόρχε Μάριο Μπεργκόλιο
σε επιταγή Σόρος. Ο ρόλος του φερέφωνου όχι μόνον δεν τον τιμά, αλλά
γίνεται "ρόμπα ξεκούμπωτη" όπως λέει ο θυμόσοφος λαός μας, αν και είναι
προστατευμένος από το σύνολο της δημοσιογραφικής πορνείας, το σύνολο του
πολιτικού συστήματος και δυστυχώς της επίσημης εκκλησίας που μαζί
προχωρούν εναντίον του λαού μας.
Ποιος είναι ο Χόρχε Μάριο Μπεργκόλιο, σήμερα πάπας Φραγκίσκος; Οι Μανάδες των δολοφονημένων στην Αργεντινή, μας το θυμίζουν!
Ποιος είναι ο Χόρχε Μάριο Μπεργκόλιο, σήμερα πάπας Φραγκίσκος; Οι Μανάδες των δολοφονημένων στην Αργεντινή, μας το θυμίζουν!
Ο Ιησούς δεν ήταν ούτε πρόσφυγας, ούτε μετανάστης
Πριν 2.000 χρόνια, όπως και σήμερα, 150 χιλιόμετρα χώριζαν τη Ναζαρέτ από τη Βηθλεέμ. Κατά τη στιγμή της γέννησης βρισκόταν στο μικρό μαργαριτάρι της Παλαιστίνης μόνο επειδή η οικογένειά του είχε πάει εκεί για να πάρει μέρος σε μια απογραφή που επέβαλε ο αυτοκράτορας Οκτάβιος Αύγουστος.
Οι "ανθρωπισμοί" και παραλληλισμοί με το σημερινό "φαινόμενο της μετανάστευσης", τα πλοία των δουλεμπόρων των ΜΚΟ, τον Σόρος, τον ΟΗΕ, με τα σκάφη φορτωμένα ωμό κρέας δούλων στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο, δεν τιμούν την ιστορία και θα ήταν ανοησίες, βλακείες ψυχασθενών, αν αυτό το αφήγημα δεν ήταν πολύ καλά οργανωμένο και κατευθυνόμενο από τους κύριους εκφραστές του Σόρος, του 4ου Ράιχ.
Λοιπόν κύριε Παπαδημούλη, οι Ρωμαίοι επέβαλλαν μια απογραφή των υπηκόων τους στην αυτοκρατορία. Έτσι ο Ιωσήφ και η Μαρία αναχώρησαν από τη Ναζαρέτ (όπου ζούσε η Μαρία και όπου πιθανότατα ζούσε και ο Ιωσήφ) προς τη Βηθλεέμ, όχι ως πρόσφυγες ή μετανάστες σε ξένη γη, αλλά όπως όλοι εκείνης της εποχής, για να πραγματοποιήσουν τις πρακτικές που επέβαλλε η απογραφή.
Πριν 2.000 χρόνια, όπως και σήμερα, 150 χιλιόμετρα χώριζαν τη Ναζαρέτ από τη Βηθλεέμ. Κατά τη στιγμή της γέννησης βρισκόταν στο μικρό μαργαριτάρι της Παλαιστίνης μόνο επειδή η οικογένειά του είχε πάει εκεί για να πάρει μέρος σε μια απογραφή που επέβαλε ο αυτοκράτορας Οκτάβιος Αύγουστος.
Οι "ανθρωπισμοί" και παραλληλισμοί με το σημερινό "φαινόμενο της μετανάστευσης", τα πλοία των δουλεμπόρων των ΜΚΟ, τον Σόρος, τον ΟΗΕ, με τα σκάφη φορτωμένα ωμό κρέας δούλων στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο, δεν τιμούν την ιστορία και θα ήταν ανοησίες, βλακείες ψυχασθενών, αν αυτό το αφήγημα δεν ήταν πολύ καλά οργανωμένο και κατευθυνόμενο από τους κύριους εκφραστές του Σόρος, του 4ου Ράιχ.
Λοιπόν κύριε Παπαδημούλη, οι Ρωμαίοι επέβαλλαν μια απογραφή των υπηκόων τους στην αυτοκρατορία. Έτσι ο Ιωσήφ και η Μαρία αναχώρησαν από τη Ναζαρέτ (όπου ζούσε η Μαρία και όπου πιθανότατα ζούσε και ο Ιωσήφ) προς τη Βηθλεέμ, όχι ως πρόσφυγες ή μετανάστες σε ξένη γη, αλλά όπως όλοι εκείνης της εποχής, για να πραγματοποιήσουν τις πρακτικές που επέβαλλε η απογραφή.
Έτσι κύριε Παπαδημούλη, αφού ο Ιωσήφ, ο οποίος ήταν ο επικεφαλής της οικογένειας -ίσως κι εσύ να γνωρίζεις και σήμερα τι σημαίνει σε οποιοδήποτε δημοτολόγιο το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης- και επομένως ο «νόμιμος εκπρόσωπος» -ανήκε
στη φυλή του Ιούδα, για να είμαστε απόλυτα ακριβείς από ιστορική άποψη
κι όχι θρησκολογιών, ανήκε στην οικογένεια του βασιλιά Δαβίδ- έπρεπε να πάει στη Βηθλεέμ, που ήταν η πόλη του, η προέλευση της οικογένειάς του.
Αυτό σημαίνει σημαίνει κύριε Παπαδημούλη ότι όταν πήγαν στη Βηθλεέμ, δεν μετανάστευσαν ως πρόσφυγες σε ξένη γη. Ουσιαστικά και είναι δεδομένο με βάση τα ιστορικά στοιχεία της εποχής κι όχι φαντασιώσεις κι αφηγήματα, ο Ιωσήφ επέστρεψε στην πατρίδα του, όπου ήταν γνωστός και ως άνδρας βασιλικής καταγωγής.
Παρόλο που η οικογενειακή καταγωγή του είχε βασιλική προέλευση, αλλά είχε καταπέσει, παρακμάσει οικονομικά κατά τη διάρκεια των αιώνων, είχε καταπέσει, ο Ιωσήφ ήταν τεχνίτης (μπορούμε να υποθέσουμε ότι ανήκε τότε στη μεσαία τάξη), αλλά τυπικά ήταν ένας πρίγκιπας στη δική του γη και πατρίδα.
Αυτό σημαίνει σημαίνει κύριε Παπαδημούλη ότι όταν πήγαν στη Βηθλεέμ, δεν μετανάστευσαν ως πρόσφυγες σε ξένη γη. Ουσιαστικά και είναι δεδομένο με βάση τα ιστορικά στοιχεία της εποχής κι όχι φαντασιώσεις κι αφηγήματα, ο Ιωσήφ επέστρεψε στην πατρίδα του, όπου ήταν γνωστός και ως άνδρας βασιλικής καταγωγής.
Παρόλο που η οικογενειακή καταγωγή του είχε βασιλική προέλευση, αλλά είχε καταπέσει, παρακμάσει οικονομικά κατά τη διάρκεια των αιώνων, είχε καταπέσει, ο Ιωσήφ ήταν τεχνίτης (μπορούμε να υποθέσουμε ότι ανήκε τότε στη μεσαία τάξη), αλλά τυπικά ήταν ένας πρίγκιπας στη δική του γη και πατρίδα.
Ξέρετε, ελπίζουμε, κύριε Παπαδημούλη
πως συμβαίνουν αυτά στις κοινωνίες μιας κι εσείς είστε "αριστερός" και
"μαρξιστής". Συμβαίνουν και σε αντίθετη κατεύθυνση: μπορεί κάποιος να
είναι ανεπάγγελτος, να μην γνωρίζει τι σημαίνει να κάνει μια οικογένεια
Χριστούγεννα με πλατάρια (αλήθεια, γνωρίζετε κύριε Παπαδημούλη τι είναι τα πλατάρια και σε τι διαφέρουν από το χαβιάρι;), ή λίγες βραστές πατάτες για τα παιδιά του, χωρίς ηλεκτρικό και νερό (ξέρετε
κύριε Παπαδημούλη πως η "τάξη" επιβάλλει τις σχετικές διακοπές
ηλεκτροδότησης κι υδροδότησης, ή ακόμη να χάνεις το πατρικό σπίτι για το
οποίο πλήρωσαν ανυπολόγιστους φόρους παππούδες και πατεράδες), αλλά
επειδή ως ανεπάγγελτος κι επαγγελματικό κομματικό στέλεχος να διαθέτη
μια ανυπολόγιστη περιουσία και να ζει στα σαλόνια της αριστοκρατίας.
Λοιπόν, συνεχίζουμε τη δωρεάν παροχή γνώσεων κύριε Παπαδημούλη...
Πιθανότατα, στη Βηθλεέμ, ο Ιωσήφ είχε ακόμα κάποια περιουσία, ένα μικρό κομμάτι γης, επειδή αργότερα ο Ηγήσιππος (ελπίζουμε
να αναζητήσεις Παπαδημούλη κάποια στοιχεία γι' αυτόν τον εκκλησιαστικό
συγγραφέα, μιας και θέλεις να εμφανίζεσαι ως ειδικός κι έχεις εντρυφήσει
και στη θρησκευτική ιστορία), κατά την εποχή του Τίτου
Φλάβιου Δομιτιανού, μαρτυρεί ότι οι συγγενείς του Ιησού είναι ακόμα
ζωντανοί και γνωστοί και έχουν αγρούς που εργάζονται προσωπικά και ότι,
σύμφωνα με τους ιστορικούς βρισκόταν -“ager Bethlemiticus”- επακριβώς στη "γη της Βηθλεέμ.
Το ταξίδι στη Βηθλεέμ, σε καραβάνι μαζί με άλλους που έπρεπε να
να καταγραφούν στην επιβεβλημένη απογραφή, διήρκεσε μία το πολύ δύο
ημέρες κι ήταν πολύ κουραστικό ταξίδι γιατί η Μαρία βρισκόταν στον 9ο
μήνα εγκυμοσύνης και φθάνοντας στη Βηθλεέμ είχαν ήδη ξεκινήσει τα
συμπτώματα του αναπόφευκτου τοκετού.
Ο ευαγγελιστής Λουκάς μας λέει: "καὶ ἔτεκε τὸν υἱὸν αὐτῆς τὸν πρωτότοκον, καὶ ἐσπαργάνωσεν αὐτὸν καὶ
ἀνέκλινεν αὐτὸν ἐν τῇ φάτνῃ, διότι οὐκ ἦν αὐτοῖς τόπος ἐν τῷ καταλύματι." Λουκάς 2,7
Μετάφραση: Και εγέννησε τον πρώτον και μόνον υιόν της και
τον εσπαργάνωσε και τον έβαλεν εις φάτνην, διότι δεν υπήρχε δι' αυτούς
τόπος στο πανδοχείον να παραμείνουν (επειδή τούτο είχε καταληφθή
ενωρίτερα από τους Ιουδαίους, που κατήγοντο από την Βηθλεέμ και είχαν
έλθει εκεί να απογραφούν. Και έτσι από αυτήν ακόμη την νηπιακήν του
ηλικίαν ο Κυριος δεν είχέ που να κλίνη την κεφαλήν).
Μετά τον τοκετό και το επείγον ζήτημα των άσχημων συνθηκών, ο Ιωσήφ βρήκε άμεσα τακτοποίηση και "η οικογένεια του Ιησού τακτοποιήθηκε σταθερά με το μωρό στη Βηθλεέμ", που ήταν "η πόλη του Ιωσήφ και του Ιησού" και κοιτάτε κύριοι θρησκολογούντες κι ανιστόρητοι, μεγάλος πλέον ο Ιησούς χαρακτηριζόταν από τον κόσμο "υιός του Δαυίδ, απόγονος του Βασιλιά Δαυίδ" (όπως λένε οι προφήτες) κι ακριβώς γι' αυτό τον λόγο είχαμε την "βίαια αντίδραση" του Ηρώδη για την εξόντωσή του.
Οι Μάγοι που έφθασαν για να συναντήσουν τον Ιησού μερικούς μήνες μετά τη γέννησή του -συνεπώς στο σπίτι του στη Βηθλεέμ κι όχι σε μια σπηλιά, μια "φάτνη". Τα δώρα τους ήταν λιβάνι και μύρα... και ο χρυσός χρησίμευσε για να πάνε στην Αίγυπτο μέχρι να πεθάνει ο Ηρώδης.
Η φυγή στην Αίγυπτο σχετίζεται με το σημερινό σχέδιο του Σόρος για τη μετανάστευση, όσο ο διάβολος με το λιβάνι. Ήταν φυγή από την οργή του Ηρώδη που θεωρούσε πως ένας επαναστάτης θα τον αποκαθήλωνε. Στην Αίγυπτο δεν λειτουργούσαν κέντρα υποδοχής προσφύγων. Εκεί έζησε εργαζόμενος ο Ιωσήφ για να συντηρεί την οικογένειά του και τον επόμενο χρόνο επέστρεψε στη Ναζαρέτ, το χωριό της Μαρίας.
Τώρα πως ο πάπας των βασανιστών της Αργεντινής και όλοι οι στρατευμένοι πλάι του ευρωπαίοι πολιτικοί και όλα τα ΜΜΕ ανακάλυψαν φέτος το αφήγημα "Χριστός - πρόσφυγας", μπορεί να απαντηθεί από την παραίτηση στην οποία υποχρέωσε το υπερεθνικό κεφάλαιο τον πάπα Βενέδικτο ΙΣΤ΄, όταν είχε δηλώσει: "Πριν από το δικαίωμα στη μετανάστευση υπάρχει το δικαίωμα να μην μεταναστεύεις".
Μετά τον τοκετό και το επείγον ζήτημα των άσχημων συνθηκών, ο Ιωσήφ βρήκε άμεσα τακτοποίηση και "η οικογένεια του Ιησού τακτοποιήθηκε σταθερά με το μωρό στη Βηθλεέμ", που ήταν "η πόλη του Ιωσήφ και του Ιησού" και κοιτάτε κύριοι θρησκολογούντες κι ανιστόρητοι, μεγάλος πλέον ο Ιησούς χαρακτηριζόταν από τον κόσμο "υιός του Δαυίδ, απόγονος του Βασιλιά Δαυίδ" (όπως λένε οι προφήτες) κι ακριβώς γι' αυτό τον λόγο είχαμε την "βίαια αντίδραση" του Ηρώδη για την εξόντωσή του.
Οι Μάγοι που έφθασαν για να συναντήσουν τον Ιησού μερικούς μήνες μετά τη γέννησή του -συνεπώς στο σπίτι του στη Βηθλεέμ κι όχι σε μια σπηλιά, μια "φάτνη". Τα δώρα τους ήταν λιβάνι και μύρα... και ο χρυσός χρησίμευσε για να πάνε στην Αίγυπτο μέχρι να πεθάνει ο Ηρώδης.
Η φυγή στην Αίγυπτο σχετίζεται με το σημερινό σχέδιο του Σόρος για τη μετανάστευση, όσο ο διάβολος με το λιβάνι. Ήταν φυγή από την οργή του Ηρώδη που θεωρούσε πως ένας επαναστάτης θα τον αποκαθήλωνε. Στην Αίγυπτο δεν λειτουργούσαν κέντρα υποδοχής προσφύγων. Εκεί έζησε εργαζόμενος ο Ιωσήφ για να συντηρεί την οικογένειά του και τον επόμενο χρόνο επέστρεψε στη Ναζαρέτ, το χωριό της Μαρίας.
Τώρα πως ο πάπας των βασανιστών της Αργεντινής και όλοι οι στρατευμένοι πλάι του ευρωπαίοι πολιτικοί και όλα τα ΜΜΕ ανακάλυψαν φέτος το αφήγημα "Χριστός - πρόσφυγας", μπορεί να απαντηθεί από την παραίτηση στην οποία υποχρέωσε το υπερεθνικό κεφάλαιο τον πάπα Βενέδικτο ΙΣΤ΄, όταν είχε δηλώσει: "Πριν από το δικαίωμα στη μετανάστευση υπάρχει το δικαίωμα να μην μεταναστεύεις".
Ζούμε πλέον τις φάτνες του Μπεργκόλιο και τα φερέφωνα του Σόρος
σ' ολόκληρη την Ευρώπη που μας βομβαρδίζουν συντονισμένα και σε
διατεταγμένη υπηρεσία: Πρόσφυγες οι γονείς του Ιησού Χριστού!
Ο πάπας της χούντας στην Αργεντινή εισάγει τη "θεολογία της παγκοσμιοποίησης και της μετανάστευσης", γεμίζει εκκλησίες και πλατείες, μαζί με την ιταλική αριστερά και δεξιά με φάτνες που αντί για τον θεάνθρωπο απεικονίζουν μετανάστες στη θάλασσα.
Υπερασπίζονται, όπως οι εκπρόσωποι τους στην Ελλάδα, τη "μετανάστευση", δηλαδή τη σκλάβων από την Αφρική κι αλλού για τις ανάγκες του υπερεθνικού κεφαλαίου.
Θα αναρωτιόταν ο πιο αφελής... τι έκαναν αυτοί οι υπερασπιστές της μεταφοράς σκλάβων, τι έκανε και τι κάνει ο Παπαδημούλης όταν οι τράπεζες παίρνουν τα σπίτια των πολιτών; Τι έκαναν και τι κάνουν όταν οι εργαζόμενοι απολύονται; Τι έκαναν και τι κάνουν όταν δανείζονται για να σώζουν τις τράπεζες των "δανειστών";
Δεν έκαναν και δεν θα κάνουν ΤΙΠΟΤΑ! Άλλωστε οι λαοί, τα έθνη είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού.
Ο πάπας της χούντας στην Αργεντινή εισάγει τη "θεολογία της παγκοσμιοποίησης και της μετανάστευσης", γεμίζει εκκλησίες και πλατείες, μαζί με την ιταλική αριστερά και δεξιά με φάτνες που αντί για τον θεάνθρωπο απεικονίζουν μετανάστες στη θάλασσα.
Υπερασπίζονται, όπως οι εκπρόσωποι τους στην Ελλάδα, τη "μετανάστευση", δηλαδή τη σκλάβων από την Αφρική κι αλλού για τις ανάγκες του υπερεθνικού κεφαλαίου.
Θα αναρωτιόταν ο πιο αφελής... τι έκαναν αυτοί οι υπερασπιστές της μεταφοράς σκλάβων, τι έκανε και τι κάνει ο Παπαδημούλης όταν οι τράπεζες παίρνουν τα σπίτια των πολιτών; Τι έκαναν και τι κάνουν όταν οι εργαζόμενοι απολύονται; Τι έκαναν και τι κάνουν όταν δανείζονται για να σώζουν τις τράπεζες των "δανειστών";
Δεν έκαναν και δεν θα κάνουν ΤΙΠΟΤΑ! Άλλωστε οι λαοί, τα έθνη είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού.
Οι φετινές φάτνες των παπικών του Σόρος...
Σήμερα που γιορτάζουν σ' ολόκληρο τον κόσμο τη γέννηση του θεανθρώπου οι εκκλησίες (παπικοί κι "ορθόδοξοι"), κυβερνήσεις, επαγγελματίες χρυσοπληρωμένοι πολιτικοί ψέλνουν το Ευαγγέλιο του Σόρος!
Κι όταν ο θεολόγος και φιλόσοφος Γιόζεφ Άλοϊς Ράτσινγκερ, ο 265ος πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ΄ άσκησε κριτική στην παγκοσμιοποίηση κι υπερασπίστηκε το δικαίωμα στη μη μετανάστευση, τολμώντας να φωνάξει το 2013: "Είναι καλύτερα να επιλύουμε τα προβλήματα στις χώρες προέλευσης των μεταναστών, ώστε κανέναν να μην ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΑΙ σε μετανάστευση, ή είναι καλύτερα να υποδεχόμαστε μετανάστες ευνοώντας έμεσα αυτούς που τους υποχρεώνουν στη μετανάστευση;"... τότε συνέβη το απίστευτο για την καθολική εκκλησία. Ο πάπας "παραιτήθηκε" και τον αντικατάστησε το φερέφωνο του Σόρος και σήμερα υποβολέας των δηλώσεων του Παπαδημούλη.
Επισημαίνει ο μαρξιστής Ιταλός φιλόσοφος Diego Fusaro:
Κι όταν ο θεολόγος και φιλόσοφος Γιόζεφ Άλοϊς Ράτσινγκερ, ο 265ος πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ΄ άσκησε κριτική στην παγκοσμιοποίηση κι υπερασπίστηκε το δικαίωμα στη μη μετανάστευση, τολμώντας να φωνάξει το 2013: "Είναι καλύτερα να επιλύουμε τα προβλήματα στις χώρες προέλευσης των μεταναστών, ώστε κανέναν να μην ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΑΙ σε μετανάστευση, ή είναι καλύτερα να υποδεχόμαστε μετανάστες ευνοώντας έμεσα αυτούς που τους υποχρεώνουν στη μετανάστευση;"... τότε συνέβη το απίστευτο για την καθολική εκκλησία. Ο πάπας "παραιτήθηκε" και τον αντικατάστησε το φερέφωνο του Σόρος και σήμερα υποβολέας των δηλώσεων του Παπαδημούλη.
Επισημαίνει ο μαρξιστής Ιταλός φιλόσοφος Diego Fusaro:
"Τώρα είναι ξεκάθαρο γιατί εξολόθρευσαν τον Ratzinger [πάπα Βενέδικτο]:
ήταν εναντίον της παγκοσμιοποίησης και της μετανάστευσης. Χρειαζόταν
ένας πάπας υπέρ του ξεριζώματος ανθρώπων από τη γη τους και της
μετανάστευσης, ως ταξικό όπλο εναντίον των εργαζομένων".
Η παγκοσμιοποίηση δεν θέλει να κάνει πολίτη αυτόν που δεν είναι
ακόμη. Θέλει να απαλλάξει από την ιδιότητα του πολίτη αυτόν που είναι
πολίτης.
Παπαδημούλη πάψε να είσαι φερέφωνο του πάπα της χούντας του
Βιντέλα... και του Σόρος! Πάψε να αναμεταδίδεις ανοησίες που παράγουν
στο ευαγές ίδρυμα του Λάγκλευ για λογαριασμό της "κοινωνίας των
πολιτών", των "ανοιχτών συνόρων", εμφανιζόμενος ως δήθεν μελετητής και
του χριστιανισμού.
Αρκετά! Μπορεί σήμερα να έχεις συμμάχους την υποταγμένη ιεραρχία της εκκλησίας, τους "διανοούμενους" που σιτίζονται κι αυτοί στα κονδύλια των επιχορηγήσεων, των μενουμευρωπαίων της "αριστεράς" και της δεξιάς, ακόμη και τα ξεπουλημένα συνδικάτα, αλλά όταν η λαϊκή οργή φουντώσει... δεν σώζεται κανένας από όλους αυτούς.
Η αμφισβήτηση, η άρνηση της διαφορετικότητας της ταυτότητας είναι η πιο αδίστακτη μορφή του ρατσισμού κι ολοκληρωτισμού!
Εσύ με τα στρατεύματα του Σόρος μπορείς να την αποκαλείς ισότητα...
Είναι η αρχή του τέλους!
Έχουμε πόλεμο κι είσαι ο ταξικός εχθρός του λαού!
Ή εσύ με το σινάφι σου, το υπερεθνικό κεφάλαιο, ή ο Άνθρωπος, ο λαός, οι λαοί!
Αρκετά! Μπορεί σήμερα να έχεις συμμάχους την υποταγμένη ιεραρχία της εκκλησίας, τους "διανοούμενους" που σιτίζονται κι αυτοί στα κονδύλια των επιχορηγήσεων, των μενουμευρωπαίων της "αριστεράς" και της δεξιάς, ακόμη και τα ξεπουλημένα συνδικάτα, αλλά όταν η λαϊκή οργή φουντώσει... δεν σώζεται κανένας από όλους αυτούς.
Η αμφισβήτηση, η άρνηση της διαφορετικότητας της ταυτότητας είναι η πιο αδίστακτη μορφή του ρατσισμού κι ολοκληρωτισμού!
Εσύ με τα στρατεύματα του Σόρος μπορείς να την αποκαλείς ισότητα...
Είναι η αρχή του τέλους!
Έχουμε πόλεμο κι είσαι ο ταξικός εχθρός του λαού!
Ή εσύ με το σινάφι σου, το υπερεθνικό κεφάλαιο, ή ο Άνθρωπος, ο λαός, οι λαοί!
«Να δούμε ακόμα πού θα φτάσουμε!
Δεν αφήσαμε βρωμιά, δεν αφήσαμε σιχαμένη πράξη, που να μην την κάνουμε, δεν αφήσαμε πονηρό διαλογισμό που να μην τον πούμε ή να μην τον γράψουμε με την μεγαλύτερη αδιαντροπιά.
Ξεχαλινωθήκαμε πια ολότελα.
Ποτέ ο άνθρωπος δεν είχε φτάσει ούτε στην μισή αναισθησία και σιχαμένη παραμόρφωση, απ’ όσο έφτασε σήμερα…»
Δεν αφήσαμε βρωμιά, δεν αφήσαμε σιχαμένη πράξη, που να μην την κάνουμε, δεν αφήσαμε πονηρό διαλογισμό που να μην τον πούμε ή να μην τον γράψουμε με την μεγαλύτερη αδιαντροπιά.
Ξεχαλινωθήκαμε πια ολότελα.
Ποτέ ο άνθρωπος δεν είχε φτάσει ούτε στην μισή αναισθησία και σιχαμένη παραμόρφωση, απ’ όσο έφτασε σήμερα…»
Φώτης Κόντογλου, Μυστικά Άνθη, Αστήρ, σελ. 21.
Απορία
Εντελώς τυχαία και συμπτωματικά ο πάπας, η ευρωπαϊκή αριστερά και
δεξιά, πολιτικοί σε όλες τις χώρες της ευρωζώνης και ΜΜΕ... διέδωσαν την
ίδια δήλωση -ακριβώς κατά λέξη και σύνταξη- που αντέγραψε στην Ελλάδα ο
Παπαδημούλης;
Σχόλια