Benetton Maletton... η "αριστερή" φαμίλια που εγκαταλείπει η τύχη

ΣΧΕΤΙΚΑ:
*  Γεωργια Γκαρδαλινου
Ας το πάρουμε από την αρχή. Γιατί μια στρατηγική εταιρεία για τους Ιταλούς, με ετήσιο τζίρο άνω των 6 δισεκατομμυρίων ευρώ και εξασφαλισμένα σίγουρα έσοδα -τα οποία και ιλιγγιωδώς αυξάνονται κατά τη διάρκεια των ετών όπως ήταν αναμενόμενο- να πρέπει να παραχωρηθεί σε ιδιώτες επιχειρηματίες;
Ας κάνουμε ένα βήμα πίσω: πάμε στο...


Είναι η χρονιά της συνάντησης στο βασιλικό γιωτ Britannia: στις 2 Ιουνίου-μόλις λίγες μέρες μετά την δολοφονία του δικαστή Φαλκόνε- η αφρόκρεμα ​​της διεθνούς χρηματοπιστωτικής σπέκουλας φθάνει στις αποβάθρες στην Civitavecchia με το αγγλικό πλοίο, παρούσης της βασίλισσας Ελιζαμπεθ ΙΙ ως οικοδέσποινας, που συνοδεύεται από τους αντιπροσώπους της ΒZW, τους μπροκερς της Barclay's, της Baring & Co,και της S.G. Warurg. Και όλοι αυτοί είχαν έρθει για να συναντηθούν με μερικούς από τους πιο σημαντικούς αντιπροσώπους του επιχειρηματικού και τραπεζικού κόσμου: εκπρόπωποι της ENI [Ente Nazionale Idrocarburi= Εθνικός Οργανισμός Υδρογονανθράκων], της AGIP [Azienda Generale Italiana Petroli= Ιταλική Γενική Εταιρεία Πετρελαιοειδών, θυγατρική της ΕΝΙ ] τον Μάριο Ντράγκι του Υπουργείου Οικονομικών, Τον Ρικκάρντο Γκάλλο της IRI [Istituto per la Ricostruzione Industriale= Ινστιτούτο για την Βιομηχανική Ανοικοδόμηση ] τον Τζιοβάννι Μπατζόλι της Τράπεζας Ambroveneto, τον Αντόνιο Πεντόνε της Τράπεζας Crediop, ανώτερους υπαλλήλους της Banca Commerciale, της εταιρείας Generali και άλλους της Società Autostrade.
Όλοι αυτοί συναντήθηκαν στο βασιλικό γιωτ για να τον επανασχεδιασμό του καπιταλισμού στην Ιταλία σε βάρος των ιταλών πολιτών, για να αρπάξουν τις καλύτερες εταιρείες με σκοπό να φτιάξουν μονοπώλια και να στρατολογήσουν πιστους τους υπηρέτες από τους κυβερνήτες της χώρας που θα τους προωθήσουν και θα τους εξασφαλίσουν εξέχουσα θέση: ο μεγαλύτερος δικαιούχος θα είναι ο Mario Draghi , αλλά μεταξύ των πιο υποτακτικών οι Prodi, Andreatta, Ciampi , Amato, D'alema. Οι 3 πρώτοι είχαν ήδη ενσωματαθεί πλήρως στις οργανώσεις της Αγγλο-Αμερικάνικές κερδοσκοπικές καπιταλιστικές οργανώσεις που είχαν αποφασίσει να επιτεθούν και να κατακτήσουν την Ιταλία, με την υποστήριξη αδίστακτων επενδυτικών τραπεζών όπως η Goldman Sachs, η οποία θα ευνοήσει τις απίστευτα γρήγορη εκτίναξη της καριέρας των πρώην υπάλληλων της: ο Πρόντι και ο Ντράγκι αρχικά και ο Μάριο Μόντι μετά.
.Είναι η ιδια χρονιά όπου το ιταλικό νομισματικό σύστημα αλλάζει μέσα σε μόλις 7 ημέρες, το οποίο αφαιρείται από τον κυβερνητικό έλεγχο και τίθεται στα χέρια κερδοσκοπικών χρηματοδοτήσεων. Για να γίνει αυτό, θα ιδιωτικοποιηθούν οι τράπεζες και οι δημόσιοι οργανισμοί συμπεριλαμβανομένων των μετόχων της Τράπεζας της Ιταλίας, είναι το έτος κατά το οποίο απαγορεύτηκε στο Υπουργείο Οικονομικών να επεμβεί και να ορίσει μαζί με την Τράπεζα της Ιταλίας το επίσημο προεξοφλητικό επιτόκιο (κόστος χρήματος στην έκδοση του), δικαίωμα που επομένως εκχωρείται σε ιδιώτες. Είναι το έτος της υπογραφής της Συνθήκης του Μάαστριχτ και της προσχώρησης στα ευρωπαϊκά προαπαιτούμενα. Στην πράξη, αυτό είναι το έτος κατά το οποίο μια χούφτα ανθρώπων πρόδηλα στην υπηρεσία του διεθνούς χρηματοπιστωτικού καρτέλ έχει καταλύσει κάθε είδος και έκφανση της εθνικής κυριαρχίας μας.
Ήταν αναγκή να μετατοπιστεί στις κρατικές εταιρείες, η κερδοσκοπική επίθεση του Soros που είχε υποτιμήσει τη λίρα σχεδόν 30% και επέτρεψε την αγορά των ασημκών του κράτους σε τιμές ξεπουλήματος και έτσι έφθασαν οι γύπες. 
Οι περισσότερες από τις στρατηγικές κρατικές εταιρείες πέρασαν σε ξένα χέρια ή εν τέλει ιδιωτικοποιήθηκαν. Αλλά το πιο εντυπωσιακό ήταν ότι το IRI (ινστιτούτο βιομηχανικής ανασυγκρότησης) που στην κοιλιά του στα τέλη της δεκαετίας του '80 είχε περίπου 1000 εταιρείες, το καμάρι της χώρας, διαμελίσθηκε και πουλήθηκε με τη συνενοχή του Προέδρου του Romano Prodi (1982-1989 και κατά τη διάρκεια της περιόδου μεταξύ 1993 και 1994), ο οποίος Prodi επιβραβεύτηκε από το καρτέλ που με τη σειρά του ευνόησε την άνοδο του στον Πρωθυπουργικό θώκο της Ιταλίας και στη συνέχεια στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Για να τον αντικαταστήσει ως πρωθυπουργός στην Ιταλία και να συνεχίσει το έργο του διαμελισμού των κρατικών επιχειρήσεων θα επιληφθεί ο Μάσιμο Ντ 'Αλέμα , που το 1999, θα διευκολύνει την παραχώρηση, μεταξύ άλλων,της Autostrade per l'Italia και των Autogrill (σταθμοί ανεφοδιασμού με καταστήματα εστίασης, μοτέλ, συνεργεία κλπ) στην οικογένεια Benetton, η οποία έτσι ανέλαβε το απόλυτο μονοπώλιο στον τομέα των διοδίων και την τροφοδοσία των αυτοκινητοδρόμων.Μια ενέργεια που είχε ως αποτέλεσμα το ιταλικό κράτος να χάσει δισεκατομμύρια από κύκλους εργασιών πολύ υψηλών και εξασφαλισμέων εσόδων κάθε χρόνο.
Τα έγγραφα της εποχής μας λένε ότι εκείνα τα χρόνια ήταν ο Πρόεδρος της IRI ο Gian Maria Gros-Pietro. Προφανώς εκείνα τα χρόνια, εκτός από την μάνα του αμφιβάλλω αν τον ήξερε κανείς στην Ιταλία. Όμως , αντίθετα ήταν γνώριμος του οικονομικού κερδοσκοπικού Καρτέλ: τον ήξεραν καλά, και το 2001, αφού μάλιστα επίσημα τον κάλεσε στη συνάντηση της Bilderberg στη Σουηδία, μαντεύετε την παρέα του; Φυσικά μαζί με τον Mario Draghi και με κάποιον Mario Monti, που αμφότεροι θα ανταμειφθούν πλουσιοπάροχα από το ίδιο το Καρτέλ το οποίο στο εγγύς μέλλον θα τοποθετήσει τον Ντράγκι στην Τράπεζα της Ιταλίας και, στη συνέχεια, την ΕΚΤ, ενώ ο Mario Monti από την Goldman Sachs θα περάσει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή (κομισιόν) και στη συνέχεια θα τοποθετηθεί επικεφαλής της μη εκλεγμένης κυβέρνησης τεχνοκρατών στην Ιταλία (Παπαδήμος ένα πράγμα και συγχρόνως).
Και τι απέγινε με τον Gian Maria Gros Pietro; Ομορφιές. Ο Gian Maria Gros-Pietro, ο οποίος το μοιραίο 1992 ήταν Πρόεδρος της Επιτροπής βιομηχανικών Στρατηγικών των ιδιωτικοποίησεων του Υπουργείου Βιομηχανίας, το 1994 έγινε μέλος της Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων που ιδρύθηκε -μάντεψε από ποιον; - μα από τον Mario Draghi!. Τώρα καταλαβαίνετε πώς λειτουργεί το οικονομικό κερδοσκοπικό αυτό Καρτέλ για να θέσει πλοκάμια παντού και να διασφαλίσει ότι υπάρχει πάντα ένα από τα μέλη του σε βασικούς ρόλους. Αλλά δεν τελειώνει εδώ. Όπως είδαμε το 1997, ο Gross Pietro είναι πρόεδρος της Iri, ενώ οργανώνεται η πώληση της Autostrade per l'Italia σε τιμές ξεπουλήματος, η οποία πώληση θα ολοκληρωθεί το 1999 με τη μεταφορά του δικτύου των αυτοκινητοδρόμων στον όμιλο Atlantia spa, εταιρεία υπότον έλεγχο της Edizione srl, που είναι οικογενειακή εταιρεία του χαρτοφυλακίου Benetton. Ο Gros-Pietro υπογράφει την παραχώρηση. Τώρα φανταστείτε το αδιανόητο.Τι συμβαίνει το 2002; Ο Gian Maria Gros-Pietro, που χειρίστηκε η ιδιωτικοποίηση της Eni θα προεδρεύσει για σχεδόν 10 χρόνια μάντεψε τι; .../Ακριβώς, την Atlantia SpA,την εταιρεία στην οποία μόνο τρία χρόνια νωρίτερα, ως δημόσιος υπάλληλος, είχε ξεπουλήσει την διαχείριση των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων
Le jeux sont fait. Που λέει κι ο κάθε γκρουπιέρης
Σε αυτό το σημείο ας προσπαθήσουμε να διαβάσουμε τους όρους της σύμβασης παραχώρησης του δικτύου αυτοκινητοδρόμων. Λυπάμαι, αγαπητοί φίλοι. Δεν μπορείτε. Αυτά καλύπτονταν από κρατικό απόρρητο, ούτε κι αν επρόκειτο για μια πολύ εμπιστευτική στρατιωτική επιχείρηση τέτοια μυστικοπάθεια. Αλλά πώς γινόταν αυτά τα χρόνια η συνήθης συντήρηση από τους διαχειριστές της Autostrade per l'Italia; Η μακάβρια απάντηση περιγράφεται στα τραγικά γεγονότα της Γένοβας και όχι μόνο. Διαβάζοντας τα στοιχεία της ετήσιας εκθεσης (2017) που δημοσιέυθηκε στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Υποδομών, προκύπτει μια εκτίναξη του κύκλου εργασιών (σχεδόν 7 δισεκατομμύρια) από τα διόδια που καταβλήθηκαν. Μόνο οι επενδύσεις μειώθηκαν (μειωμένες κατά 20%) και οι δαπάνες συντήρησης αντισταθμίστηκαν μειούμενες αντίθετα από την λογική που θα έπρεπε να προβλέψει αύξηση του κόστους συντήρησης σε συνδυασμό με την αύξηση της κυκλοφορίας. Αλλά η ασφάλεια των οδηγών έχει επισκιαστεί από τη μεγιστοποίηση των ήδη μη φυσιολογικών υπέρμετρων κερδών. 
Και τι εγινε με τυχόν έκτακτες παρεμβάσεις των αρμόδιων Υπουργείων;
Δεν υπήρχαν χρήματα που να διατίθενται για έκτακτες παρεμβάσεις, ακόμη και αν το ζητήσουν εμπειρογνώμονες λόγω των δημοσιονομικών περιορισμών που πρέπει να τηρούνται και να επιβάλλονται από έναν ισορροπημένο προϋπολογισμό. Τι περιορισμούς; Αυτούς τους γνωστούς, τους Ευρωπαϊκούς. Και από ποιον επιβλήθηκαν αυτοί οι περιορισμοί; Μα από τη Συνθήκη του Μάαστριχτ του 1992, από τη Συνθήκη της Λισαβόνας του 2007 και από την ισορροπία του προϋπολογισμού στο σύνταγμα του 2011, το γνωστό μας Σύμφωνο Σταθερότητας. Και ποιος τους ήθελε; Μαντέψτε; Στη σειρά Romano Prodi, Massimo D'alema, Mario Monti, με την εξωτερική υποστήριξη του Mario Draghi. Κι έτσι κάθε γρανάζι μπήκε στη θέση του. Καλά θα μου πείτε, δεν ήταν αυτοί που συμμετείχαν μαζί στις κερδοσκοπικές οικονομικές οργανώσεις καρτέλ που ήθελαν και επεξεργάζονταν την κατάρρευση της χώρας; Ακριβώς, ΑΥΤΟΙ. Ο κύκλος κλείνει.

Μέρος του κειμένου προέρχεται
από το βιβλίο / έρευνα La Matrix Europea του Francesco Amodeo
la crociera del britannia tra affari e sospetti (https://www.corriere.it/romano/09-06-16/01.spm)



Σε ένα διάσημο ακρως φιλελέ νομοθέτημα του κυρίου Ρέντζι, το επονομαζόμενο Decreto Sblocca Italia του 2015, εντάχθηκε νύχτα και η τροπολογία που αφορούσε στην ανανέωση της Σύμβασης στους Μπενεττόν, με εξευτελιστικούς όρους για το ιταλικό Δημόσιο.
Τα όσα γράφει ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Bicocca di Milano είναι άκρως κατατοπιστικά (INCHIESTA/ Le anomalie e i regali delle concessioni autostradali)
Ο υπεύθυνος για την ασφάλεια των αυτοκινητοδρόμων δεν είναι μηχανικός αλλά πολιτικός επιστήμονας (είναι βεβαίως και ευρωκράτης και φυσικά μέλος της κλίκας).
ΠΗΓΗ
===============

ΑΠΟ ΤΟ "PRESS-GR"
Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας
Η κατάρρευση της γέφυρας Morandi στη Γένοβα ήταν κι αποκάλυψη για το πως συντονίζονται σε παγκόσμιο επίπεδο τα ΜΜΕ κι ειδικότερα τα "ελληνικά" με την δημοσιογραφική πορνεία, που έγινε πλέον ανίατη ασθένεια.
ΟΛΑ τα ελληνικά ΜΜΕ, τόσο τα πλήρως ελεγχόμενα από την κυβέρνηση, όσο κι αυτά της δήθεν "αντιπολίτευσης" στρατεύτηκαν στη διάδοση ψευδών ειδήσεων (fake news) αναφορικά με το έγκλημα που συντελέστηκε στη Γένοβα.
ΟΛΑ τα ελληνικά ΜΜΕ επισήμαναν: "Οργή κατά της ιταλικής κυβέρνησης στις κηδείες... επευφήμησαν τον πρόεδρο της ιταλικής δημοκρατίας Ματαρέλλα", συνοδεύοντας το ρεπορτάζ με πετσοκομμένα στην κυριολεξία κι επιλεγμένα προσεκτικά αποσπάσματα βίντεο.
Τι και γιατί αποσιώπησαν... σωστότερα λογόκριναν, διαστρέβλωσαν, ψευδολόγησαν:


1) Για πρώτη φορά στην ιστορία της Ιταλικής Δημοκρατίας η κηδεία θυμάτων -κι η Ιταλία έζησε με την τρομοκρατία, τη μαφία πολλές δολοφονίες, σεισμούς, νεοφασιστικές σφαγές- μετατράπηκε από χιλιάδες λαού σε μια λαϊκή επικρότηση ιταλικής κυβέρνησης. Η δύο αντιπρόεδροι της νέας ιταλικής κυβέρνησης, ο Di Maio και ο Salvini αποθεώθηκαν στην κυριολεξία από το...
λαό, όπως βλέπουμε στο ανωτέρω βίντεο. Μια νεκρώσιμη τελετή έσπασε τους κανόνες ιερότητας, όταν οι συγγενείς των θυμάτων τους σταματούσαν να τους μιλήσουν κι ο λαός χειροκροτούσε.
Γιατί αυτό διαστρεβλώθηκε από τα ελληνικά ΜΜΕ;
2) Για πρώτη φορά στην ιστορία της Ιταλικής Δημοκρατίας είχαμε αποδοκιμασίες σε κηδεία βουλευτών της αριστεράς και της δεξιάς. Η είσοδος στον ίδιο χώρο τελετής του Maurizio Martina, Γενικού Γραμματέα του "Δημοκρατικού Κόμματος" της αριστεράς -πρώην κομμουνιστικό κόμμα Ιταλίας και η προηγούμενη κυβέρνηση της χώρας- και βουλευτών του κόμματος, όπως κι εκείνων της δεξιάς (Μπερλουσκόνι) συνοδεύτηκε από αποδοκιμασίες, σφυρίγματα, χυδαίο βρίσιμο κι αδιαφορία.
Γιατί αυτό διαστρεβλώθηκε από τα ελληνικά ΜΜΕ;
3) Για πρώτη φορά στην ιστορία της Ιταλικής Δημοκρατίας ο πρόεδρος της χώρας, ο Ματαρέλα που επιχείρησε το Συνταγματικό πραξικόπημα (Βλ. Ιταλία: Bιάστηκε σαν πόρνη ακόμη κι αυτή η αστική δημοκρατία...) αρνούμενος να δώσει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης στην κοινοβουλευτική και εκλογική απόλυτη πλειοψηφία, δεν έκανε ΚΑΜΙΑ δήλωση ή σχολιασμό για τους 40 νεκρούς.
Γιατί αυτό διαστρεβλώθηκε από τα ελληνικά ΜΜΕ;
4) Γιατί τα ελληνικά ΜΜΕ αποσιώπησαν, έκρυψαν πως το έγκλημα συντελέστηκε από την ιδιωτικοποίηση των "Εθνικών Αυτοκινητόδρομων" και το δώρο προς την γνωστή εταιρία μόδας Benetton, μιας και δεν πλήρωσε τίποτα αλλά πήρε δάνειο από τις ιταλικές τράπεζες;
Όπως επίσης αποκρύβουν πως ξεκίνησε επίσημα η πολιτική συζήτηση για εθνικοποιήσεις των στρατηγικών τομέων της Ιταλίας.
Γιατί αυτό διαστρεβλώθηκε από τα ελληνικά ΜΜΕ;
 

Εκείνος που κυριολεκτικά αποθεώθηκε ήταν ο Matteo Salvini, αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κι υπουργός των Εσωτερικών, γνωστός στην ελληνική κοινή γνώμη -πάντα με την ευγενή χορηγία των ΜΜΕ και όλων των πολιτικών κομμάτων- ως "ρατσιστής, ακροδεξιός, ομόφοβος, ξενόφοβος"... που στο βίντεο βλέπουμε πως αντιμετωπίζεται από μία έγχρωμη κυρία που είχε συγγενείς της θύματα στη γέφυρα που κατέρρευσε.
Ο λαός στη Γένοβα επευφήμησε και τίμησε την Ιταλική κυβέρνηση χωρίς ιστορικό προηγούμενο. Οι δηλώσεις αριστερών βουλευτών πως "οι επευφημίες ήταν λόγω φασιστικοποίησης του λαού", είναι ηλιθιότητες πνιγμένων που πιάνονται από τα μαλλιά τους.
Ο λαός συνειδητοποίησε, αντιλήφθηκε πως οι ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ των "Εθνικών Αυτοκινητόδρομων" (Autostrade) από την αριστερή κυβέρνηση του Γραμματέα του Κομμουνιστικού Κόμματος Ιταλίας D’Alema, με υπουργό Οικονομίας τον επίσης αριστερό Draghi -ναι αυτόν της σημερινής ιδιωτικής εταιρίας που βάπτισαν χωρίς να είναι τράπεζα "Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα" και ανέθεσαν την ιδιωτικοποίηση ενός τυπωμένο χαρτιού που βάπτισαν "νόμισμα ευρώ"- είναι υποθέσεις προμηθειών, αμοιβών, διαπλοκής και διαφθοράς. Κι η "αριστερή" ιταλική πολυεθνική εταιρία μόδας δεν είναι παρά μία ακόμη έκφραση του κεφαλαίου και της εκμετάλλευσης.
Τι ειρωνεία... η Benetton που ντύνει τον κάθε κοσμοπολίτη συνεπή αριστερό, η υπέρμαχη υπέρ των μεταναστών, των ομοφυλόφιλων, η απόλυτη εναντίωση στις διακρίσεις...

 ...είναι πρώτη στη δουλεία μικρών παιδιών που ντύνουν με κόκκινα μπλουζάκια τους "αριστερούς αντιρατσιστές" της Ιταλίας.

Η Benetton που έχει σκλάβους στον Τρίτο Κόσμο, είναι υπέρμαχη για τα "ανοιχτά σύνορα" στη μετανάστευση! Να μην αποκλείουμε να έχει και μια "φιλάνθρωπη" ΜΚΟ για τους παράνομους μετανάστες και πρόσφυγες.
Benetton, «pay up!»

Πως να ξεχάσεις -χωρίς τη συνεισφορά της δημοσιογραφικής πορνείας- τους 381 νεκρούς τον Απρίλη του 2013 στη Ντάκα του Μπανγκλαντές, όταν κατέρρευσε κτίριο 8 ορόφων που ακόμη και 10χρονα παιδάκια "εργαζόταν" για ένα κομμάτι ψωμί, ώστε ο Ευρωπαίος "αριστερός" να φοράει Benetton;

Επιστρέφοντας στο έγκλημα της κατάρρευσης στη Γένοβα ο δημοσιογράφος Roberto Quaglia θέτει τρία (3) γεγονότα που απαιτούν απαντήσεις κι οι Ιταλοί δικαστές -ευτυχώς καμία σχέση με το πως λειτουργεί η εγχώρια "δικαιοσύνη" θα συναντήσουν:
1) Στη διάρκεια της κατάρρευσης φαίνονται λάμψεις φωτός από κάτω προς το επάνω μέρος της γέφυρας. Τι σημαίνουν;
2) Το βράδυ της προηγούμενης ημέρας -13 Αυγούστου- και με νεροποντή σε επίπεδο καταιγίδας, αργά τη νύχτα υπάρχουν συνεργεία και εκτελούν εργασίες στη γέφυρα. Τι εργασίες έγιναν και γιατί με τέτοιες καιρικές συνθήκες αυτές οι μεσονύχτιες εργασίες;
3) Οι webcam της γέφυρας που εξέπεμπαν δημόσια και σε κοινή θέα σε κάθε χρήστη του διαδικτύου, σήμερα δεν έχουν -εξαφανίστηκαν- οι ταινίες;
(το σχετικό ρεπορτάζ: www.youtube.com/watch?v=-AcqKpo0oiY&t=6s)

Γιατί η διάδοση ψευδών ειδήσεων από τα ΜΜΕ για το τι συμβαίνει στην Ιταλία;
Σε μια χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τη μοναδική, δεν έχουμε κυβέρνηση ή συγκυβέρνηση των δύο κυρίαρχων πολιτικών ευρωπαϊκών πολιτικών σχηματισμών: κεντροαριστερά, κεντροδεξιά.
Υπάρχει μια κυβέρνηση που στα έδρανα της αντιπολίτευσης βρίσκονται σε κοινό αντιπολιτευτικό μέτωπο η αριστερά μαζί με τη δεξιά.
Πρόσφατη δημοσκόπηση και μάλιστα από τον πιο έγκυρο οργανισμό σφυγμομέτρησης της κοινής γνώμης, αν ο ιταλικός λαός ψήφιζε σήμερα (4 Μάρτη 2018 ήταν οι εθνικές εκλογές: αποτελέσματα στη δεξιά στήλη), η αριστερά μαζί με τη δεξιά -ΟΛΑ μαζί τα κόμματα- θα ελάμβαναν μαζί το ποσοστό του 14,8%.
Τα δύο κόμματα της σημερινής κυβέρνησης που έλαβαν 50,1% και προστίθενται ορισμένοι βουλευτές κομμάτων Περιφερειών, θα ελάμβαναν σήμερα 78,9%!
Σχετικά με την επίθεση εναντίον του ιταλικού λαού και της νέας ιταλικής κυβέρνησης, από την "αριστερά" και τη "δεξιά":
"Vade retro satana"... Σατανάς ο Salvini για τον καθολικισμό...

1. Η αλληλεγγύη της αγέλης των λύκων στην Ελλάδα... 
2. "Ακροδεξιά" ή "Κομμουνιστική" η νέα ιταλική κυβέρνηση;

Σχόλια