Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΑΡΒΑΛΙΑ
Mε ρωτούσε τις προάλλες ένας φίλος πώς είναι δυνατόν η Fraport να μην έχει δώσει ακόμη ούτε ένα ευρώ για τα περιφερειακά αεροδρόμια και να διεκδικεί ήδη αποζημιώσεις 70 και πλέον εκατομμυρίων ευρώ από το ελληνικό δημόσιο. Και ποιος κατά την γνώμη μου έχει την πολιτική ευθύνη για αυτό το φιάσκο:
Οι σημερινοί ή οι προηγούμενοι;
Η απάντηση μου ήταν κατηγορηματική:
Ασφαλώς και οι δύο!
Οι Σαμαρο-βενιζέλοι που δέχονταν αδιαμαρτύρητα, ως υποτελείς, ότι τους ζητούσαν οι άπληστοι Γερμανοί και τούτοι εδώ οι….ανυπόταχτοι της συμφοράς που παρίσταναν τους μάγκες και τελικά τα κατάπιαν όλα αμάσητα.
Θυμάμαι έναν από τους «μάγκες» υπουργούς της…«πρωτης φορά Αριστερά», λίγες εβδομάδες αφότου είχε αναλάβει ο Τσίπρας να μου λέει στο γραφείο του:
Κερδοσκοπική καπηλεία είναι πάνω στην ασφαλή πρόβλεψη ότι τα επόμενα χρόνια θα πολλαπλασιαστούν οι αεροπορικές αφίξεις επισκεπτών, αφού η χώρα έχει ήδη μετατραπεί σε τουριστική αποικία τρίτης διαλογής. Και δεν θα μπορούσε ποτέ να αποτελεί επένδυση μία ουσιαστικά απευθείας ανάθεση σε γερμανικά συμφέροντα που τέθηκε ως «μνημονιακό προαπαιτούμενο»:
Μερικές δεκάδες κλιματιστικά όμως αλλάζουν σε μια νύχτα. Και επιπλέον η βελτίωση των συνθηκών καθαριότητας, δεν εξαρτάται από τα αν θα επιλέγεται γερμανικό απορρυπαντικό. Από την πρόσληψη επαρκούς προσωπικού εξαρτάται… Δυστυχώς φοβούμαι ότι αυτοί δεν είναι επενδυτές που προσβλέπουν σε μία “win-win” επιχειρηματική δραστηριότητα για την χώρα φιλοξενίας.
Το πλιάτσικο της περιουσίας του δημοσίου - τα αεροδρόμια -εκ μέρους των Γερμανών είναι δείγμα της "λογικής" τους. Είναι απλά πλιατσικολόγοι που σε αγαστή συνέργεια με το εξαγορασμένο από τους ίδιους ντόπιο πολιτικό προσωπικό ασχημονούν και ούτε τα προσχήματα έχουν λόγο να κρατούν. Με τις ..υγείες μας! Κρατείστε στο αρχείο σας.
Mε ρωτούσε τις προάλλες ένας φίλος πώς είναι δυνατόν η Fraport να μην έχει δώσει ακόμη ούτε ένα ευρώ για τα περιφερειακά αεροδρόμια και να διεκδικεί ήδη αποζημιώσεις 70 και πλέον εκατομμυρίων ευρώ από το ελληνικό δημόσιο. Και ποιος κατά την γνώμη μου έχει την πολιτική ευθύνη για αυτό το φιάσκο:
Οι σημερινοί ή οι προηγούμενοι;
Η απάντηση μου ήταν κατηγορηματική:
Ασφαλώς και οι δύο!
Οι Σαμαρο-βενιζέλοι που δέχονταν αδιαμαρτύρητα, ως υποτελείς, ότι τους ζητούσαν οι άπληστοι Γερμανοί και τούτοι εδώ οι….ανυπόταχτοι της συμφοράς που παρίσταναν τους μάγκες και τελικά τα κατάπιαν όλα αμάσητα.
Θυμάμαι έναν από τους «μάγκες» υπουργούς της…«πρωτης φορά Αριστερά», λίγες εβδομάδες αφότου είχε αναλάβει ο Τσίπρας να μου λέει στο γραφείο του:
- «Θα καλοπεράσουν με μας! Δεν έχουν καταλάβει τι τους έρχεται. Θα πληρώσουν ακριβά για να πάρουν τα αεροδρόμια, αλλιώς θα μείνουν με την όρεξη…»
Κερδοσκοπική καπηλεία είναι πάνω στην ασφαλή πρόβλεψη ότι τα επόμενα χρόνια θα πολλαπλασιαστούν οι αεροπορικές αφίξεις επισκεπτών, αφού η χώρα έχει ήδη μετατραπεί σε τουριστική αποικία τρίτης διαλογής. Και δεν θα μπορούσε ποτέ να αποτελεί επένδυση μία ουσιαστικά απευθείας ανάθεση σε γερμανικά συμφέροντα που τέθηκε ως «μνημονιακό προαπαιτούμενο»:
- Η δίνεις τα αεροδρόμια, ή σε αφήνουμε ταμειακά ξεκρέμαστο…
- Ισχυρίζονται σήμερα οι Γερμανοί ότι παρέλαβαν τα αεροδρόμια σε χειρότερη κατάσταση από ότι όταν τα…πρωτοεπιθεώρησαν, λές και έμπαινε κάθε μέρα κάποιος να τα σμπαραλιάζει. Η τριτοκοσμική εικόνα δεν είναι μόνο στη Θεσσαλονίκη. Τα ίδια και χειρότερα μου μεταφέρουν ότι συμβαίνουν στην Ρόδο και σε άλλα περιφερειακά αεροδρόμια.
Μερικές δεκάδες κλιματιστικά όμως αλλάζουν σε μια νύχτα. Και επιπλέον η βελτίωση των συνθηκών καθαριότητας, δεν εξαρτάται από τα αν θα επιλέγεται γερμανικό απορρυπαντικό. Από την πρόσληψη επαρκούς προσωπικού εξαρτάται… Δυστυχώς φοβούμαι ότι αυτοί δεν είναι επενδυτές που προσβλέπουν σε μία “win-win” επιχειρηματική δραστηριότητα για την χώρα φιλοξενίας.
- Αδιστακτοι κερδοσκόποι είναι.
- Και τη μισή δεκάρα που θα βάλουν θα σπεύσουν να την πάρουν πίσω ζητώντας αποζημιώσεις για τις σπασμένες καρέκλες, τα φθαρμένα γραφεία και τις ξεχαρβαλωμένες κλειδαριές στις τουαλέτες. Θα πρέπει σύντομα να το καταλάβει αυτό και η Νέα Δημοκρατία ο αρχηγός της οποίας στοιχίζεται πίσω από οποιονδήποτε ξένο βλέπει με γραβάτα να υποδύεται τον «επενδυτή». Αν συνεχίσουμε έτσι, σύντομα ο όρος «ξένες επενδύσεις» θα γίνει εξίσου απωθητικός με την «ανάπτυξη» που έταζε σε κάθε του αποστροφή ο Σαμαράς…
Το πλιάτσικο της περιουσίας του δημοσίου - τα αεροδρόμια -εκ μέρους των Γερμανών είναι δείγμα της "λογικής" τους. Είναι απλά πλιατσικολόγοι που σε αγαστή συνέργεια με το εξαγορασμένο από τους ίδιους ντόπιο πολιτικό προσωπικό ασχημονούν και ούτε τα προσχήματα έχουν λόγο να κρατούν. Με τις ..υγείες μας! Κρατείστε στο αρχείο σας.
Αλλο εσείς, άλλο εμείς...
Fraport: η αποικιοκρατική σύμβαση (Up)
και μετά πάρτε ....ν' άχετε:
«Χαρίσαμε» τα περιφερειακά μας αεροδρόμια και δώσαμε και δάνειο!!!
Πόσους τουρίστες χωράει η Ελλάδα;
Ό,τι ως αντιπολίτευση ο Τσίπρας είχε καταγγείλει ως «έγκλημα», «ξεπούλημα» και «μερκελισμό», τώρα, τα μετατρέπει σε εφαρμοσμένη πολιτική - Θυσιάζουν στον μνημονιακό βωμό Αεροδρόμια
ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ «EURECA» & «ΗΓΕΜΩΝ» και Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
14.500 περισσότερες απολύσεις από προσλήψεις στο pick της τουριστικής περιόδου που καταγράφει ρεκόρ αφίξεων φέτος!
Να γιατί θα καταρρεύουν τα ασφαλιστικά ταμεία
Σχόλια