Κανένα ουδετερόθρησκο κράτος δεν προωθεί την αχειραγώγητη σκέψη των
ανθρώπων, την πραγματικά προσωπική τους επιλογή για τις υπαρξιακές και
μεταφυσικές τους δοξασίες, ενόσω έχει μαντίλες και τσαντόρ να
κυματίζουν. Δηλαδή πως το βλέπετε, ξεκρεμάτε τις εικονίτσες από τις
τάξεις, καταργείτε την προσευχή και αφήνετε ενεργά τα σύμβολα και τα ήθη
μιας ξεκάθαρα αναχρονιστικής, ανελεύθερης και οπισθοδρομικής
κουλτούρας. Αν αυτό λέγεται σεβασμός στην διαφορετικότητα, τότε ο κ.
Φίλης οφείλει να σεβαστεί και τη διαφορετικότητα των χριστιανών και
βεβαίως και των δωδεκαθεϊστών.
Ας αντιμετωπίσει λοιπόν, ανεξάρτητα από τις παγκοσμιοποιητικές επιταγές και τις ευρωπαϊκές κεφαλαιοκρατικές επιδιώξεις, και τους ¨Ελληνες σαν ιδιαιτερότητα και θρησκευτική μειονότητα όπως και πράγματι είναι μέσα στο ευρωπαϊκό υπερκράτος .
Ας έχει υπόψιν του ο κ. Φίλης, στην άσκηση και παρένθεση του καισαρισμού του μέσα στις λειτουργίες μιας μειοψηφικής όσο και εντολοδοτούμενης από εταίρους και συνεταίρους κυβέρνησης, ότι η βίαιη θρησκευτική καταστολή έφερε όπου εφαρμόστηκε τα αντίθετα αποτελέσματα και ας ρίξει και μια ματιά στην έκβαση αυτής της υπόθεσης στα τέως κομμουνιστικά κράτη.
Μια πολύ πιθανή αντίδραση των ανθρώπων, όταν αισθάνονται ότι στο μαντρί που είναι μαντρωμένοι θίγεται η οντότητα τους ( δηλαδή τα θέσφατα , ο εγωισμός, η ιστορικότητά τους, τα συμφέροντα που είναι συνυφασμένα με όλον αυτόν τον ιδεοληπτικό αλλά και ριζωμένο βιωματικά κύκλο ), μεταπηδούν σε άλλο μαντρί. Αυτή είναι και ιστορικά η προσδιορισμένη πολιτική τους ελευθερία, αυτά είναι και φυσικά άνευ υπερβάσεων ανακλαστικά τους, τα όριά τους όπως εξακολουθητικά, ιστορικά οι ίδιοι τα αποδεικνύουν.
Η θρησκεία δεν είναι για όλους ένα πρόσχημα συμφερόντων, όσο κι αν πράγματι είναι για πολλούς που την οργανώνουν, ούτε ο ευαγγελισμός των προοδευτικών αντιλήψεων έφερε την Ανάσταση στην αυτοκαταπιεζόμενη ανθρωπότητα. Η πολιτική διαχείριση αυτών των αιωνόβιων προβλημάτων από τον κ. Φίλη είναι τουλάχιστον ντεμοντέ με τις κρατούσες συνθήκες.
Αλλά, μας λείπουν επεισόδια, αυτό είναι γεγονός, και όπως κάποιοι της εκκλησίας φέρνουν ανεπαρκέστατα επιχειρήματα από το παρελθόν, για να υπερασπιστούν μια υποτιθέμενη σύμπλευση της με τον λαό στον παρόντα χρόνο, έτσι στον δικό τους πολιτικά ελεφάντινο πύργο, κάποιοι θεωρητικοί της Αριστεράς τύπου Φίλη πιστεύουν ότι οι κοσμοθεωρίες τους, κολλημένες στα ακαδημαϊκά αμφιθέατρα της μεταπολίτευσης, αγγίζουν τον σφυγμό των ανθρώπων.
Όμως, η πλατεία είναι άδεια από νόημα κ. Φίλη , την αδειάσατε, το ίδιο και οι τσέπες και ακολουθούν και τα μυαλά.
Πηγή
blogger: δες κι' αυτό:
...Τελευταία καταφυγή ο Ανέστος ο Δελιάς , και το τραγούδι του «Το Κουτσαβάκι» όπου αυτός ο αξέχαστος ρεμπέτης της δεκαετίας του ’30 ο φίλος του Μάρκου Βαμβακάρη λέει:
------------------
Ας αντιμετωπίσει λοιπόν, ανεξάρτητα από τις παγκοσμιοποιητικές επιταγές και τις ευρωπαϊκές κεφαλαιοκρατικές επιδιώξεις, και τους ¨Ελληνες σαν ιδιαιτερότητα και θρησκευτική μειονότητα όπως και πράγματι είναι μέσα στο ευρωπαϊκό υπερκράτος .
Ας έχει υπόψιν του ο κ. Φίλης, στην άσκηση και παρένθεση του καισαρισμού του μέσα στις λειτουργίες μιας μειοψηφικής όσο και εντολοδοτούμενης από εταίρους και συνεταίρους κυβέρνησης, ότι η βίαιη θρησκευτική καταστολή έφερε όπου εφαρμόστηκε τα αντίθετα αποτελέσματα και ας ρίξει και μια ματιά στην έκβαση αυτής της υπόθεσης στα τέως κομμουνιστικά κράτη.
Μια πολύ πιθανή αντίδραση των ανθρώπων, όταν αισθάνονται ότι στο μαντρί που είναι μαντρωμένοι θίγεται η οντότητα τους ( δηλαδή τα θέσφατα , ο εγωισμός, η ιστορικότητά τους, τα συμφέροντα που είναι συνυφασμένα με όλον αυτόν τον ιδεοληπτικό αλλά και ριζωμένο βιωματικά κύκλο ), μεταπηδούν σε άλλο μαντρί. Αυτή είναι και ιστορικά η προσδιορισμένη πολιτική τους ελευθερία, αυτά είναι και φυσικά άνευ υπερβάσεων ανακλαστικά τους, τα όριά τους όπως εξακολουθητικά, ιστορικά οι ίδιοι τα αποδεικνύουν.
Η θρησκεία δεν είναι για όλους ένα πρόσχημα συμφερόντων, όσο κι αν πράγματι είναι για πολλούς που την οργανώνουν, ούτε ο ευαγγελισμός των προοδευτικών αντιλήψεων έφερε την Ανάσταση στην αυτοκαταπιεζόμενη ανθρωπότητα. Η πολιτική διαχείριση αυτών των αιωνόβιων προβλημάτων από τον κ. Φίλη είναι τουλάχιστον ντεμοντέ με τις κρατούσες συνθήκες.
Αλλά, μας λείπουν επεισόδια, αυτό είναι γεγονός, και όπως κάποιοι της εκκλησίας φέρνουν ανεπαρκέστατα επιχειρήματα από το παρελθόν, για να υπερασπιστούν μια υποτιθέμενη σύμπλευση της με τον λαό στον παρόντα χρόνο, έτσι στον δικό τους πολιτικά ελεφάντινο πύργο, κάποιοι θεωρητικοί της Αριστεράς τύπου Φίλη πιστεύουν ότι οι κοσμοθεωρίες τους, κολλημένες στα ακαδημαϊκά αμφιθέατρα της μεταπολίτευσης, αγγίζουν τον σφυγμό των ανθρώπων.
Όμως, η πλατεία είναι άδεια από νόημα κ. Φίλη , την αδειάσατε, το ίδιο και οι τσέπες και ακολουθούν και τα μυαλά.
Πηγή
blogger: δες κι' αυτό:
...Τελευταία καταφυγή ο Ανέστος ο Δελιάς , και το τραγούδι του «Το Κουτσαβάκι» όπου αυτός ο αξέχαστος ρεμπέτης της δεκαετίας του ’30 ο φίλος του Μάρκου Βαμβακάρη λέει:
Βρε μάγκα το μαχαίρι σου
για να το κουσουμάρεις
Πρέπει να έχεις την ψυχή
φιγουρατζή, καρδιά για να το βγάλεις
Αλλού να πας φιγουρατζή
να κάνεις τη φιγούρα…
για να το κουσουμάρεις
Πρέπει να έχεις την ψυχή
φιγουρατζή, καρδιά για να το βγάλεις
Αλλού να πας φιγουρατζή
να κάνεις τη φιγούρα…
Στο ‘πα να κάτσεις φρόνιμα
γιατί θα σε τσακίσω
θα ‘ρθω με το κουμπούρι μου
φιγουρατζή και θα σε ξεφτιλίσω…
γιατί θα σε τσακίσω
θα ‘ρθω με το κουμπούρι μου
φιγουρατζή και θα σε ξεφτιλίσω…
Ο Άρης απαντάει στον νεοταξίτη υπουργό του Τσίπρα... Ήρθε η ώρα να σηκώσει κεφάλι κι ο κλήρος, απέναντι σην υποταγμένη & μνημονιακή ηγεσία της εκκλησίας;
Θα γδάρουμε τους
παπάδες;
Μα γιατί;
Εμείς βλέπουμε, ότι χιλιάδες παπάδες βρίσκονται τώρα
στην πρωτοπορία του κινήματος μας και η συμβολή του κλήρου, που στάθηκε
στο πλευρό μας, υπήρξε ανεκτίμητη.
Μήπως συμβαίνει το αντίθετο;
Γιατί αυτοί που εμφανίζονται σαν προστάτες
της εκκλησίας, γκρεμίσανε μαζί με τους Γερμανούς και γδέρνουνε παπάδες.
Ο κομμουνισμός, λένε, θα καταργήσει την θρησκεία.
Μα η θρησκεία είναι...
Πώς θα καταργηθεί λοιπόν;
Η κατάργηση της
θρησκευτικής συνείδησης είναι πράμα αδύνατο, έστω κι αν ακόμα οι
κομμουνιστές θέλανε να την καταργήσουν.
Η θρησκευτική συνείδηση δεν
καταργείται με απλές διαταγές.
Αν συνέβαινε ένα τέτοιο πράμα, αυτό θα
έμοιαζε με την διαταγή πού έβγαλε κάποτε ένας αστυνόμος στην Ανάφη, με
την οποία απαγόρευε την πάλη των τάξεων!
Το τι θα γίνει στο πολύ
μακρινό μέλλον, το πώς θα σκέπτονται οι άνθρωποι τότε, είναι άλλο
πρόβλημα.
Και κανένας πολιτικός δε μπορεί να βγάλει νόμο για το τι θα
πρέπει να γίνει ύστερα από 200 η 500 χρόνια.
Ούτε λοιπόν κι εμείς θα
βγάλουμε τέτοιο νόμο.
Μας ενδιαφέρει το πώς θα προκόψει ο λαός μας
σήμερα κι όχι το τι φιλοσοφικές πεποιθήσεις θα έχει ύστερα από 500
χρόνια.
Συνεπώς καταλαβαίνετε τώρα, ότι αυτοί που διαδίδουν αυτές
τις συκοφαντίες επιδιώκουν άλλους σκοπούς, προσπαθώντας με το μέσο αυτό
της συκοφαντίας να εξαπατήσουν το λαό και να διαιωνίσουν την κυριαρχία
τους πάνω του. Αν μάλιστα εξετάσουμε βαθύτερα το πράμα αυτό, θα δούμε
ότι αυτοί είναι άθρησκοι, γιατί σε αυτούς δεν υπάρχει ούτε ίχνος
θρησκευτικής συνείδησης κι ο μόνος που λατρεύουν είναι ο Θεός Μαμμωνάς, ο
Θεός του χρήματος…
Από τον λόγο στη Λαμία, του Πρωτοκαπετάνιου Άρη Βελουχιώτη
Σχόλια