«Σκάνδαλο η παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη FRAPORT» καταγγέλουν 29 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
Κραδασμούς στον ΣΥΡΙΖΑ, προκαλεί η απόφαση εν μέσου θέρους και καλοκαιρινής ραστώνης, μέσα στον 15 Αύγουστο, η απόφαση να παραχωρηθούν οριστικά στους Γερμανούς της Fraport, τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια. Η πρώτη ιδιωτικοποίηση της αριστεράς πλέον φέρει και τη βούλα, καθώς έστω και με αυτό το ιδιότυπο «κρυφτό», η κυβερνητική απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Το τίμημα που θα καταβάλει η Fraport ανέρχεται σε
1,23 δισ. ευρώ, και αφορά στα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.
Η HuffPost Greece, ανοίγει το θέμα της πρώτης ιδιωτικοποίησης της αριστεράς, καθώς κυβερνητικοί βουλευτές κάνουν λόγο για τουλάχιστον προβληματική απόφαση που θα ζημιώσει το ελληνικό δημόσιο, καθώς όπως καταγγέλλουν, ο ιδιώτης στη σαρανταετία θα εισπράξει πάνω από 22 δισ. ευρώ και θα αποδώσει στο κράτος μόλις 3,85 δισ.
Να θυμίσουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση είχε καταγγείλει το Νοέμβριο του 2014 το σχετικό διεθνή διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, στον οποίο αναδείχθηκε νικήτρια η κοινοπραξία Fraport-Slentel Ltd (θυγατρική του ομίλου «Κοπελούζος»).
Πηγή: huffingtonpost.gr
------------
Γιατι τόση πρεμούρα του Σοιμπλε να γίνει προαπαιτούμενο η ιδιωτικοποιήση των Αεροδρομίων εν μέσω capital control και με απειλή μάλιστα να στείλει όλους του Ελληνες στα συσσίτια με «ανθρωπιστική βοήθεια» 5δις;
Γιατί όχι ένα νησί βρε παιδί μου, για να μπούμε στην νεοφιλελεύθερη παράνοια του, θα μας σώσει 1,2δις από την... Κρίση;;;;
Έτσι, όπως σημειώνουν πηγές της αγοράς, με μέσο EBITDA 100 εκατ. ευρώ, η θεωρητική αποτίμηση των 14 αεροδρομίων θα φτάνει το 1 έως 1,2 δισ. ευρώ. όταν η ελάχιστη αποτίμηση των συμβούλων PWC και Citibank ήταν υποπολλαπλάσια και έφτανε μόλις τα 350 εκατ. ευρώ.
Ναι η PWC είχε αποτιμήσει τα Αεροδρόμια όσο μια θαλαμηγός του Κοπελούζου για δροσιζει τα ποδια του.
Δηλαδή η Κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου ορισε την PWC να κάνει αποτίμηση στα Αεροδρομια που θα αγόραζε η Fraport στην οποία ήταν η ίδια η PWC μέτοχος!
Και έτσι ήταν όλοι ευχαριστημένοι. Οι Γερμανοί να δηλώνουν ότι έδωσαν «παραπάνω» και οι Σαμαραβενιζέλοι να γράφουν άρθρα με τίτλους όπως το ΒΗΜΑ «Τίμημα-μαμούθ για τα αεροδρόμια με γεωπολιτική διάσταση»
Για να δουμε ποια είναι η PWC
Η εταιρία είναι πίσω όλα τα σκάνδαλα της διαπλοκής από την εποχή Σημίτη.
Δεν έχει αφήσει τίποτα, από Siemens, ΟΤΕ, μέχρι το PSI και φυσικά το ΤΑΙΠΕΔ και από τον Λαλιώτη μέχρι τον Παπαδήμο και την κ.Σαββαϊδου και τωρα τα Αεροδρόμια
Όλως τυχαίως την εποχή Σημίτη θεωρούσαν απαραίτητη προϋπόθεση την ανάληψη συμβουλευτικού ρόλου της PWC δίπλα σε Λαλιώτη και Φούρα. Της εταιρείας δηλαδή που «έβγαλε λάδι» τις περιβόητες συμβάσεις της Siemens.
Που τελικά αντί προστίμου 2δις στην Siemens, ο Βενιζέλος έκλεισε το θέμα με μερικά εκατομμύρια, που ακόμη περιμένουμε.
Η PWC, σαν τον λύκο που φυλάει τα προβατα είχε κάνει τον ελεγχο για τυχόν ζημίες του ΟΤΕ από την Siemens που όπως αναφέρει και το απόσπασμα της Εξεταστικής της Βουλής του 2010
«εγώ (η Siemens) δωροδοκούσα με 10% επί όλων των συμβάσεων που έκανα, ιδιαίτερα στον ΟΤΕ και αυτό το 10% το φόρτωνα ως υπερτίμημα στο κόστος επικοινωνιών, για να δωροδοκώ με 8% το υπηρεσιακό επίπεδο και με 2% το πολιτικό επίπεδο και πολιτικά κόμματα, ώστε να μπορώ να προωθώ τις πωλήσεις μου». Άρα, εμείς εκτιμούμε ότι η ζημιά του Ελληνικού Δημοσίου και του Ο.Τ.Ε. ήταν τουλάχιστον 10%, χωρίς να συνυπολογίζουμε, όταν δωροδοκούμενο όλο το υπηρεσιακό και πολιτικό επίπεδο δεν διαπραγματευόταν με τον ΟΤΕ, άρα πρόσθετη ζημία και μάλιστα δεν ενεργοποιούσε τις ειδικές ρήτρες που θα οδηγούσαν σε μειωμένα κόστη. Άρα, πρόσθετη ζημία και από αυτό. Πώς εσείς κάνετε έλεγχο και τι είδους έλεγχο κάνετε, που καταλήγετε στο συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε ζημία ούτε για το Ελληνικό Δημόσιο ούτε για τον ΟΤΕ;
(Οι Γερμανοτσολιάδες της μεταπολίτευσης. Πως η παρεΐτσα ρήμαξε την Ελλάδα.)
Και τι πόρισμα είχε βγάλει η PWC;
Καθαρή η Siemens.
Που ξαναβρίσκουμε την PWC;
Που αλλού στην κλοπή του PSI καθώς ήταν αυτή που με εντολή του Γκίκα Χαρδούβελη ήδη από τις αρχές Ιουλίου συνέταξε τον νόμο για την «διασωση» των Τραπεζιτων. Η κίνηση τότε είχε φανεί παράξενη και σε δημοσιεύματα της εποχής διαβάζουμε ότι είχαν υπάρξει αντιδράσεις για τον πλήρη παραμερισμό των οικονομικών και νομικών υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών. (thepressproject.gr/luxleaks/)
Που ξαναβρίσκουμε την PWC;
Η Γενική Γραμματέας Εσόδων, δηλαδή ο υπ. αριθμ. 1 αρμόδιος στη χώρα για την είσπραξη φόρων, ήταν ανώτατο στέλεχος στην PwC στα 4 χρόνια που αυτή έστηνε σχήματα φοροαποφυγής για τις μεγαλύτερες ελληνικές πολυεθνικές. Για τη θέση της Γ.Γ. την πρότεινε ο υπουργός Οικονομικών, ο πρώην εργοδότης του οποίου επίσης εμπλέκεται στα LuxLeaks. Και αυτό δεν είναι παρά η άκρη του μίτου της διαπλοκής μεταξύ PwC και δημοσίου (http://www.thepressproject.gr/luxleaks/details.php?aid=68887)
Μην ξεχνάμε πως πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου που είχε στήσει πλυντήριο φοροδιαφυγής Ελλήνων στο Λουξεμβούργο. όλο το διάστημα της μεγάλης φοροδιαφυγής που έμεινε στην ιστορία ως Lux Leaks, ήταν ο νυν πρόεδρος της Κομισιόν Ζαν-Κλωντ Γιουνκέρ. Ναι «ο φίλος της Ελλαδας».
Γιατι τόση σπουδή από τον Σοιμπλε;
Εκτός από το να ξεφτιλίσει την Ελλάδα, το σχέδιο κοκκινη προβια σε συνεργασία με τον μαύρο μέτωπο, έχει πλεον αποκαλυφθει, είναι κι ο ίδιος προεδρος της KfW η οποία μέσω του Dr. Ulrich Schröder εκπροσωπεί την KfW και συμβουλεύει την Fraport. Εκανε πολύ αγώνα με τους Σαμαροβενιζέλους γι αυτή την συμφωνια που έχει παγώσει ο Τσίπρα την επόμενη της εκλογής του.
Η επόμενη εναλλακτική του Σοιμπλε ήταν να τα παρει τσάμπα μεσω του Ταμείου που είχε ιδρύσει στο Λουξεμβούργο, επίσης με την Κυβέρνηση Σαμαράβενιζέλου σε περίπτωση που τελείωνε η χώρα.
Θυμάστε τα πρωτοσέλιδα της Frankfurter Allgemeine Zeitung?
Οπως αυτό που απακαλούσε τον Τσίπρα «ταξιτζή» την Απρίλιο; Ο εκδότης της FAZ Holger Steltzner, Publisher, Frankfurter Allgemeine Zeitung είναι κι αυτός μέλος της Fraport.
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/2015/08/oxi_20.html
-------------------
Το τίμημα που θα καταβάλει η Fraport ανέρχεται σε
1,23 δισ. ευρώ, και αφορά στα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.
Η HuffPost Greece, ανοίγει το θέμα της πρώτης ιδιωτικοποίησης της αριστεράς, καθώς κυβερνητικοί βουλευτές κάνουν λόγο για τουλάχιστον προβληματική απόφαση που θα ζημιώσει το ελληνικό δημόσιο, καθώς όπως καταγγέλλουν, ο ιδιώτης στη σαρανταετία θα εισπράξει πάνω από 22 δισ. ευρώ και θα αποδώσει στο κράτος μόλις 3,85 δισ.
Να θυμίσουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση είχε καταγγείλει το Νοέμβριο του 2014 το σχετικό διεθνή διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, στον οποίο αναδείχθηκε νικήτρια η κοινοπραξία Fraport-Slentel Ltd (θυγατρική του ομίλου «Κοπελούζος»).
Πηγή: huffingtonpost.gr
------------
Οι Εισαγγελεις πότε επιστρέφουν απο διακοπές; Ολη Ελληνοευρωπαϊκη διαπλοκη πίσω από την Fraport – Μαυρο μετωπο, PwC, Schauble, FAZ, Νταβατζήδες, LuxLeaks, etc(Οι Εισαγγελεις πότε επιστρέφουν απο διακοπές;)
Γιατι τόση πρεμούρα του Σοιμπλε να γίνει προαπαιτούμενο η ιδιωτικοποιήση των Αεροδρομίων εν μέσω capital control και με απειλή μάλιστα να στείλει όλους του Ελληνες στα συσσίτια με «ανθρωπιστική βοήθεια» 5δις;
Γιατί όχι ένα νησί βρε παιδί μου, για να μπούμε στην νεοφιλελεύθερη παράνοια του, θα μας σώσει 1,2δις από την... Κρίση;;;;
Έτσι, όπως σημειώνουν πηγές της αγοράς, με μέσο EBITDA 100 εκατ. ευρώ, η θεωρητική αποτίμηση των 14 αεροδρομίων θα φτάνει το 1 έως 1,2 δισ. ευρώ. όταν η ελάχιστη αποτίμηση των συμβούλων PWC και Citibank ήταν υποπολλαπλάσια και έφτανε μόλις τα 350 εκατ. ευρώ.
Ναι η PWC είχε αποτιμήσει τα Αεροδρόμια όσο μια θαλαμηγός του Κοπελούζου για δροσιζει τα ποδια του.
Δηλαδή η Κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου ορισε την PWC να κάνει αποτίμηση στα Αεροδρομια που θα αγόραζε η Fraport στην οποία ήταν η ίδια η PWC μέτοχος!
Και έτσι ήταν όλοι ευχαριστημένοι. Οι Γερμανοί να δηλώνουν ότι έδωσαν «παραπάνω» και οι Σαμαραβενιζέλοι να γράφουν άρθρα με τίτλους όπως το ΒΗΜΑ «Τίμημα-μαμούθ για τα αεροδρόμια με γεωπολιτική διάσταση»
Για να δουμε ποια είναι η PWC
Η εταιρία είναι πίσω όλα τα σκάνδαλα της διαπλοκής από την εποχή Σημίτη.
Δεν έχει αφήσει τίποτα, από Siemens, ΟΤΕ, μέχρι το PSI και φυσικά το ΤΑΙΠΕΔ και από τον Λαλιώτη μέχρι τον Παπαδήμο και την κ.Σαββαϊδου και τωρα τα Αεροδρόμια
Όλως τυχαίως την εποχή Σημίτη θεωρούσαν απαραίτητη προϋπόθεση την ανάληψη συμβουλευτικού ρόλου της PWC δίπλα σε Λαλιώτη και Φούρα. Της εταιρείας δηλαδή που «έβγαλε λάδι» τις περιβόητες συμβάσεις της Siemens.
Που τελικά αντί προστίμου 2δις στην Siemens, ο Βενιζέλος έκλεισε το θέμα με μερικά εκατομμύρια, που ακόμη περιμένουμε.
Η PWC, σαν τον λύκο που φυλάει τα προβατα είχε κάνει τον ελεγχο για τυχόν ζημίες του ΟΤΕ από την Siemens που όπως αναφέρει και το απόσπασμα της Εξεταστικής της Βουλής του 2010
«εγώ (η Siemens) δωροδοκούσα με 10% επί όλων των συμβάσεων που έκανα, ιδιαίτερα στον ΟΤΕ και αυτό το 10% το φόρτωνα ως υπερτίμημα στο κόστος επικοινωνιών, για να δωροδοκώ με 8% το υπηρεσιακό επίπεδο και με 2% το πολιτικό επίπεδο και πολιτικά κόμματα, ώστε να μπορώ να προωθώ τις πωλήσεις μου». Άρα, εμείς εκτιμούμε ότι η ζημιά του Ελληνικού Δημοσίου και του Ο.Τ.Ε. ήταν τουλάχιστον 10%, χωρίς να συνυπολογίζουμε, όταν δωροδοκούμενο όλο το υπηρεσιακό και πολιτικό επίπεδο δεν διαπραγματευόταν με τον ΟΤΕ, άρα πρόσθετη ζημία και μάλιστα δεν ενεργοποιούσε τις ειδικές ρήτρες που θα οδηγούσαν σε μειωμένα κόστη. Άρα, πρόσθετη ζημία και από αυτό. Πώς εσείς κάνετε έλεγχο και τι είδους έλεγχο κάνετε, που καταλήγετε στο συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε ζημία ούτε για το Ελληνικό Δημόσιο ούτε για τον ΟΤΕ;
(Οι Γερμανοτσολιάδες της μεταπολίτευσης. Πως η παρεΐτσα ρήμαξε την Ελλάδα.)
Και τι πόρισμα είχε βγάλει η PWC;
Καθαρή η Siemens.
Που ξαναβρίσκουμε την PWC;
Που αλλού στην κλοπή του PSI καθώς ήταν αυτή που με εντολή του Γκίκα Χαρδούβελη ήδη από τις αρχές Ιουλίου συνέταξε τον νόμο για την «διασωση» των Τραπεζιτων. Η κίνηση τότε είχε φανεί παράξενη και σε δημοσιεύματα της εποχής διαβάζουμε ότι είχαν υπάρξει αντιδράσεις για τον πλήρη παραμερισμό των οικονομικών και νομικών υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών. (thepressproject.gr/luxleaks/)
Που ξαναβρίσκουμε την PWC;
Η Γενική Γραμματέας Εσόδων, δηλαδή ο υπ. αριθμ. 1 αρμόδιος στη χώρα για την είσπραξη φόρων, ήταν ανώτατο στέλεχος στην PwC στα 4 χρόνια που αυτή έστηνε σχήματα φοροαποφυγής για τις μεγαλύτερες ελληνικές πολυεθνικές. Για τη θέση της Γ.Γ. την πρότεινε ο υπουργός Οικονομικών, ο πρώην εργοδότης του οποίου επίσης εμπλέκεται στα LuxLeaks. Και αυτό δεν είναι παρά η άκρη του μίτου της διαπλοκής μεταξύ PwC και δημοσίου (http://www.thepressproject.gr/luxleaks/details.php?aid=68887)
Μην ξεχνάμε πως πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου που είχε στήσει πλυντήριο φοροδιαφυγής Ελλήνων στο Λουξεμβούργο. όλο το διάστημα της μεγάλης φοροδιαφυγής που έμεινε στην ιστορία ως Lux Leaks, ήταν ο νυν πρόεδρος της Κομισιόν Ζαν-Κλωντ Γιουνκέρ. Ναι «ο φίλος της Ελλαδας».
Γιατι τόση σπουδή από τον Σοιμπλε;
Εκτός από το να ξεφτιλίσει την Ελλάδα, το σχέδιο κοκκινη προβια σε συνεργασία με τον μαύρο μέτωπο, έχει πλεον αποκαλυφθει, είναι κι ο ίδιος προεδρος της KfW η οποία μέσω του Dr. Ulrich Schröder εκπροσωπεί την KfW και συμβουλεύει την Fraport. Εκανε πολύ αγώνα με τους Σαμαροβενιζέλους γι αυτή την συμφωνια που έχει παγώσει ο Τσίπρα την επόμενη της εκλογής του.
Η επόμενη εναλλακτική του Σοιμπλε ήταν να τα παρει τσάμπα μεσω του Ταμείου που είχε ιδρύσει στο Λουξεμβούργο, επίσης με την Κυβέρνηση Σαμαράβενιζέλου σε περίπτωση που τελείωνε η χώρα.
Θυμάστε τα πρωτοσέλιδα της Frankfurter Allgemeine Zeitung?
Οπως αυτό που απακαλούσε τον Τσίπρα «ταξιτζή» την Απρίλιο; Ο εκδότης της FAZ Holger Steltzner, Publisher, Frankfurter Allgemeine Zeitung είναι κι αυτός μέλος της Fraport.
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/2015/08/oxi_20.html
-------------------
Σχόλια