...ποιοι αλήτες με έκλεψαν ...

Aντιγράφω από σχόλιο σε blog σχετικά με προμήθειες - διαφθορά και άλλα τέτοια.

"Σκασίλα μας για την καρέκλα του αρχηγού του κάθε κόμματος. Οι ανίκανοι κρατικοδίαιτοι ενδιαφέρονται. Εμένα με ενδιαφέρει ποιοι αλήτες με έκλεψαν και μέ ανάγκασαν να πληρώνω τις μίζες τους γιατί το κράτος είμαι εγώ. Αν δεν πλήρωνα τις μίζες τους τώρα ο μισθός μου θα ήταν μεγαλύτερος και η χώρα μου δε θα κινδύνευε με χρεωκοπία.
Παραγραφή? γιατί να υποάρχει αυτό το καραγκιοζιλίκι? Για να ξεπλένεται το έγκλημα?Να καταργηθεί!"

...και μόνο που γράφονται τέτοιες απόψεις είναι ένα καλό σημάδι και θέλoυν ενίσχυση. Ενδιαφέρουσες οι συσχετίσεις: διαφθοράς και μισθών, διαφθοράς και δημόσιου χρέους. Μάλλον δεν θα μπορούμε να μένουμε για πολύ αδιάφοροι απέναντι σε τέτοια φαινόμενα, αφού έχουν ορατή επίπτωση στα εισοδήματά μας (τα οποία θα γίνονται όλο και λιγώτερα, και άρα η χασούρα μας κάπου πρέπει να αποδοθεί).

Σχόλια