ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ. Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΤΟΥ "ΑΙΟΛΙΣ" ΤΟΥ ΑΗ ΣΤΡΑΤΗ



Blogger: Μια συγκλονιστική συνέντευξη ενός μαχητή. Αξίζει να την ακούσετε! Μια ανατομία του πολιτικού συστήματος...
.....
Ο καπετάν Λευτέρης Καραϊσκάκης του θαλάσσιου "λεωφορείου" που ακούει στο όνομα "ΑΙΟΛΙΣ" και εξυπηρετεί τις καθημερινές ανάγκες επικοινωνίας του Άη Στράτη με την γειτονική Λήμνο, είναι ένας άνθρωπος που έχει φάει τη θάλασσα με το κουτάλι. Ένας άνθρωπος που δεν διστάζει να κακίσει τον εαυτό του επειδή πίστεψε αναξιόπιστους πολιτικούς που τον ταλαιπώρησαν με φρούδες υποσχέσεις και τον ανάγκασαν να δανειστεί γιατί δεν ήθελαν να του δώσουν αυτά που του ώφειλε η Πολιτεία. "Κουράστηκα να ακούω τον Παυλίδη να μου λέει, μη σε νοιάζει, συνέχισε, πίσω σου είμαι εγώ", θυμάται ο καπετάν Λευτέρης και συνεχίζει : "Δεν θέλω να είσαι συνέχεια πίσω μου, πόνεσα!", του είπα μία φορά, "μπροστά μου σε θέλω!". Πηγή

Σχόλια