ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ_ΤΣΙΠΡΑ_ ΣΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ 17/11/2018

===
Μέχρι να κάνω έναν εκτενή  σχολιασμό....
1. "Συνοδικό Δύστημα Διοίκησης" Ο Αρχιεπίσκοπος είναι πρώτος μεταξύ ίσων και δεσμεύεται να εκφράζει τη σύνοδο και  όχι τον εαυτό του. Πάτερ εισάγετε "καινά δαιμόνια!" Εδώ έχουμε ολόκληρο πρωθυπουργό που ψηφίστηκε για κάποιο πρόγραμμα και κάνει τα ακριβώς αντίθετα... και δεν τρέχει κάστανο....Έναν πρωθυπουργό που μετατρέπει το ΟΧΙ σε ΝΑΙ και συνεχίζει σαν να μην έχει συμβεί τίποτα! (Kαι αν ακόμα έχετε αμφιβολίες:
2. Θα μισθοδοτούνται οι ιερείς άλλων δογμάτων από το κράτος, αλλά όχι οι ιερείς του Ορθόδοξου Δόγματος. Μήπως είναι μια ακόμα μια υπόμνηση προς τους ιθαγενείς ότι είναι πολίτες δευτέρας κατηγορίας και δεν μπορούν να τύχουν της ίδιας μεταχείρισης με ..ανώτερους. (Ήδη πολλοί Έλληνες πολίτες βιώνουν τον ρατσισμό της διοίκησης - δεν το ονομάζουμε ελληνικό κράτος για προφανείς λόγους - αφού αφήνονται αβοήθητοι να ψάχνουν στα σκουπίδια,  ενώ αντίθετα λαθραίοι έποικοι να απολαμβάνουν στήριξης και βοήθειας (καλώς βεβαίως).
3. Όταν για απλά καθημερινά θέματα η διαβούλευση επιβάλλεται τί είναι εκείνο το στοιχείο που επέβαλλε ένα τόσο σοβαρό θέμα να είναι αντικείμενο κρυφών διαπραγματεύσεων επί τριετία.
4. Στη δεινή θέση που βρίσκεται η χώρα είναι θέμα πρώτης γραμμής οι σχέσεις εκκλησίας & κράτους ή η τωρινή προσέγγιση - λύση είναι τμήμα ενός συνολικού σχεδίου κοινωνικής μηχανικής που σκοπό έχει να σπάσει όλους τους συνδετικούς ιστούς ενός πολιτικού σώματος που έχει κάποια κοινά στοιχεία και ένα τέτοιο είναι το θρήσκευμα;
5. Η σχέση Εκκλησίας και κράτους είναι συστατικό του Συντάγματος.  Γιατί τέτοια πρεμμούρα και προχειρότητα για τέτοια κεφαλαιώδει θέματα, όταν η χώρα είναι σε  καθεστώς προτεκτοράτου; (Εδώ αρκεί η απάντηση του έγκριτου Συνταγματολόγου, κ. Κασιμάτη: "Μια χώρα υπό κατοχή δεν μπορεί να τροποποιήσει το Σύνταγμα"

Μέχρι νεωτέρας ανακαλώ κάποιες σχετικές με το θέμα παλιότερες εγγραφές:
.....
  • Προφανώς επειδή το κράτος- έθνος αποτελεί έναν ισχυρό παράγοντα εναντίωσης αυτή τη στιγμή στην αλλοτριωτική εισβολή των πρκατόρων του χρηματοπιστωτικού συστήματος, το κράτος -έθνος πρέπει να  υποστεί μια αποδυνάμωση δραστική να καταντήσει δηλαδή νυχτοφύλακας για τη συλλογή φόρων προς όφελος του χρηματοπιστωτικού συστήματος και τίποτα άλλο και για να γίνει αυτό πρέπει να υποστεί μια ιδεολογική αποδόμηση. Είναι γνωστό τι σκοπό εξυπηρετούνε, τάχουν πει και οι ίδιοι...

  • ...σ' αυτήν την κατεύθυνση λοιπόν έχει γίνει μια επιστράτευση παλαιών "διεθνιστών" - εντός εισαγωγικών γιατί εμένα  ... που μεταλάχτηκαν σε καπιταλιστικού χαρακτήρα διεθνιστές..."το κράτος- έθνος πνέει τα λίσθοια και θα το βάλουμε στην άκρη σαν άχρηστο εργαλείο κ.τ.λ.π."  Συνέχεια εδω

    --------------

    • Να ένα μικρό δείγμα της Νέας Εποχής: Αφού σου παίρνουν τη χώρα μαζί με τις ζωές των πολιτών, σου "δίνουν" δικαιώματα ως μειονότητα. Δηλαδή  αν είσαι κτηνοβάτης με προτίμηση στις κότες τότε η εξουσία θα τρέξει να σε αγκαλιάσει και θα νομοθετήσει για να  σε "αποκαταστήσει" εσένα και την ...κότα. Όποια κι' αν είναι η απόκλιση η νέα εξουσία δεν την αγνοεί και δείχνει μια περίεργη ανοχή που θέλει να εμφανίσει ως ελευθερία. 

    Βλέπετε ότι δίνοντας έμφαση με τις ατομικότητες και γενικά στα ατομικά δικαιώματα, παίρνει την μπογιά της "φιλελεύθερης ανεκτικής και άρα "δημοκρατικής εξουσίας που σέβεται το άτομο". Συνάμα όμως ασχολούμενοι με τα ατομικά δικαιώματα έχουμε καταργήσει την έννοια της πλειοψηφίας! Ξεχνάμε - αγνοούμε την βούληση της πλειοψηφίας!(Ώπα! μπαίνουμε σε επικίνδυνα νερά: Πλειοψηφίας που; Σε ποιο χώρο; Σε ποια χρονική στιγμή; Ενοχλητικά ερωτήματα στη Νέα Εποχή που θέλει να καμώνεται ότι υπήρχε πάντα- ως φυσικός νόμος και παντού ως θεϊκή οντότητα! ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

 --------------
 Υ.Γ. Η παρέμβαση του Σεραφήμ, απέδειξε εν τοις πράγμασι τον μεγάλο πλούτο της Ελληνικής παράδοσης, τμήμα της οποίας είναι η Εκκλησία. Το Δημοκρατικό Συνοδικό Σύστημα Διοίκησης   απέδειξε πόσο προοδευτικό εργαλείο είναι και πόσο πραγματικά προοδευτικό απέναντι στις πολιτικές τυραννίες με αυτόκλητους Καίσαρες που λυμαίνονται τη χώρα. (Για ρωτήστε: Ποιό όργανο αποφάσισε και με ποιό τρόπο, ποιοί οι παριστάμενοι, τί είπαν για να οδηγηθεί  η χώρα στο ΔΝΤ;) 

Μόνο γι' αυτήν υπόμνηση της Δημοκρατίας η Εκκλησία της Ελλάδας χρήζει υποστήριξης όλων των Ελλήνων, τουλάχιστον εκείνων που αντιλαμβάνονται την κρισιμόμητα των στιγμών και δεν πρακτορεύουν ξένα συμφέροντα. 
-------------
 ---------------------------

Αντωνίου της Ηλείας: Υπήρξαν και τέτοιοι δεσποτάδες


Του Γ. Γ.

Το έχουμε γράψει αρκετές φορές στο μπλοκ μας. Στην περίοδο της κατοχής της χώρας μας από τις δυνάμεις του άξονα η στάση της αρχιεπισκοπής Αθήνας υπήρξε δωσιλογική καθώς και των περισσοτέρων δεσποτάδων της εποχής. ενώ ακόμα και οι μοναχοί στο Άγιο Όρος φωτογραφίστηκαν με ναζί και έστειλαν συγχαρητήριο τηλεγράφημα στον Χίτλερ.

Δυο ήταν οι μοναδικοί μητροπολίτες που αποτέλεσαν εξαίρεση και στάθηκα στο πλευρό του αγωνιζόμενου λαού, μέσα απ' τις γραμμές του ΕΑΜ.  Ο δεσπότης Ιωακείμ, στην Κοζάνη και ο μητροπολίτης Αντωνίου της Ηλείας. (Και οι δυο είχαν καθαιρεθεί από την ιεραρχία του παπαδαριού για την αντιστασιακή τους δράση, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία).

Με αφορμή ότι σαν σήμερα 13 Νοέμβρη του 1963 πέθανε ο επικεφαλής του ΕΑΜ ολόκληρης της Πελοποννήσου, μητροπολίτης Ηλείας Αντώνιος, θέλησα τιμώντας την μνήμη αυτού του αγωνιστή ρασοφόρου να κάνω ένα μικρό αφιέρωμα, γι' αυτόν τον αγωνιστή παπά που από κάποιους πήρε τον τίτλο του "Παπαφλέσσα της κατοχής".
Κι αυτό για τα φλογερά του κηρύγματα υπέρ του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα που έκανε από τους άμβωνες των εκκλησιών του, καθώς για για την ακούραστη δουλειά του, προπαγανδίζοντας τις ΕΑΜικές ιδέες.
Περιόδευσε σε δεκάδες χωριά της Πελοποννήσου και με το πύρινο λόγο του ξεσήκωνε τον υπόδουλο πληθυσμό, παρακινώντας τον να ενταχθεί στις γραμμές του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ. 

Αναζητώντας σχετικές πληροφορίες στο διαδίκτυο, για τις δραστηριότητες του ΕΑΜίτη δεσπότη Αντώνιου, τράκαρα την ιστοσελίδα της "ιεράς Μητροπόλεως Ηλείας".
Οι εμετικές αναφορές που συνάντησα εκεί, για τον αγωνιστή ρασοφόρο, πέρα από τα αισχρά ψέματα που αναφέρουν, καθιστούν δύσκολο τον σχολιασμό χωρίς "εκτροπές" με επίκληση "ασέμνων εκφράσεων" προς τα "θεία".
Διαβάσουμε εκεί μεταξύ άλλων: "Εις την κατοχική περίοδον (1941 – 1944), ευρεθείς εν μέσω συγχύσεως αισθημάτων, συνθημάτων, παροτρύνσεων των Συμμαχικών Κυβερνήσεων και επιδιώξεων, εξ αγαθής πατριωτικής προαιρέσεως συνέδεσε εαυτόν με την Αντίστασιν, αποδεσμευθείς δε, ευθύς αμέσως από πάσαν μετακατοχικήν πολιτικήν συμπάθειαν, εθεωρήθη αγνός πατριώτης και εδικαιώθη πλήρως εν τη συνειδήσει της Εκκλησίας και του Έθνους, δια τούτο και τον Μάρτιο του 1958 απεκαταστάθη εν τω αξιώματί του, ως πρώην Μητροπολίτης Ηλείας".

Περνάμε, λοιπόν, ασχολίαστο το παραπάνω, -αναφέραμε τους λόγους- και ολοκληρώνουμε την ανάρτησή μας παραθέτοντας ένα δημοσίευμα από την ιστοσελίδα του "Ποντικιού":

Ενα σημαντικό έγγραφο από τη δράση του ΕΑΜίτη μητροπολίτη Ηλείας Αντωνίου
Ένα σπάνιο ιστορικό ντοκουμέντο, το ψήφισμα της Νομαρχιακής Συνδιάσκεψης Μεσσηνίας στις 30 Απριλίου 1944, το οποίο ανακηρύσσει τον μητροπολίτη Ηλείας Αντώνιο επικεφαλής του ΕΑΜ στον Μοριά, φέρνει στο φως «Το Ποντίκι».
Ο μητροπολίτης Ηλείας Αντώνιος γεννήθηκε το 1890 στη Σύρο. Είναι μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της Εκκλησίας της Ελλάδος. Πολέμησε στη Μικρασιατική Εκστρατεία και τιμήθηκε με το Χρυσούν Αριστείον Ανδρείας και τον Χρυσούν Σταυρόν του Φοίνικος. Μεταγενέστερα εντάχθηκε στο ΕΑΜ και μέσα από τις τάξεις του αγωνίστηκε κατά των Γερμανών. 
Οι δυνάμεις κατοχής είχαν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τη σύλληψή του. Ο Αντώνιος κηρύχθηκε έκπτωτος από την Ιερά Σύνοδο. Το 2000 αποκαταστάθηκε με πρόταση του μακαριστού αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου.
Το αρχείο του μητροπολίτη Ηλείας Αντώνιου βρίσκεται σήμερα στο ΚΚΕ. Το κείμενο του ψηφίσματος:

«Ψήφισμα


Η Νομαρχιακή Συνδιάσκεψη Μεσσηνίας που πραγματοποιείται σήμερα στις 30-4-44 με τη συμμετοχή αντιπροσώπων απ’ όλες τις Τομεακές Επιτροπές του Ε.Α.Μ. της Επαρχίας Καλαμάτας, διαπιστώνει από την ανάλυση της πολιτικοστρατιωτικής κατάστασης πως τα σημαντικώτερα γεγονότα των δύο τελευταίων μηνών σε εσωτερική και Μωραΐτικη κλίμακα είναι.
1) Η ίδρυση της Π.Ε.Ε.Α. 2) Η συγκρότηση Εθνικού Συμβουλίου και 3) H ανάληψη της αρχηγίας του Ε.Α.Μ. στο Μωριά από τον Σεβασμιώτατον Μητρο-πολίτην Ηλείας κ. Αντώνιον, πιστεύει δε απόλυτα πως τα γεγονότα αυτά θα συντελέσουν αναντίρρητα στην καλύτερη εξέλιξη των αγώνων που κάνει τα τρία χρόνια του Ε.Α.Μ. για την απελευθέρωση και τη λα-οκρατία και στη σηντομώτερη ολοκλήρωση των πόθων και των επιδιώξεων του Έθνους και του Λαού με βάση την Εθνική Ενότητα.


Με την ζωηρότερη επομένως συγκίνηση η συνδιάσκεψη χαιρετίζει όλα τα μέλη της Π.Ε.Ε.Α., όλους τους Εθνικούς Συμβούλους και τον Αρχηγό του Ε.Α.Μ. Πελοποννήσου και δηλώνει ότι κάτω από την καθοδήγηση και τις εντολές των πιο πάνω καθοδηγητικών οργάνων όλα τα μέλη της οργάνωσης του Ε.Α.Μ. στην Επαρχία Καλαμάτας θα εξαντλήσουν σε όλους τους τομείς όλη τη θέρμη και τον πατριωτισμό για την αγωνιζόμενη Ελλάδα και θα θυσιάσουν αν απαιτηθή - πιστά στον όρκο τους - ακόμα και τη ζωή τους για να οδηγηθούν οι αγώνες στην οριστική και τελική επιτυχία τους και θα πολεμήσουν ιδιαίτερα στο ανελέητο και αδιάκοπο κτύπημα κατακτητή και Εθνοπροδοτών.
Το ψήφισμα εγκρίνεται ομόφωνα απ’ όλα τα παριστάμενα μέλη της συνδιάσκεψης και αποφασίζεται να σταλή στην Έδρα της Π.Ε.Ε.Α., του Εθνικού Συμβουλίου και του Αρχηγού του Ε.Α.Μ. Πελοποννήσου με την φροντίδα της Γραμματείας της Ν.Ε.Μ.

Απόφαση της Νομαρχιακής συνδιάσκεψης Μεσσηνίας.

Αντίγραφον από τα πρακτικά». 

Σχόλια