Γιατί όχι «Άμεση στάση πληρωμών- Χρεοστάσιο», με τους όρους του 1932 ;

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΥΤΣΟΜΗΤΟΠΟΥΛΟΣ { … } ΤΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ ΚΡΑΤΗ ΘΑ ΑΠΕΧΟΥΝ ΕΙΣ ΠΑΣΑΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΝ, ΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ , ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ, Ή ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ, Ή  ΑΛΛΟΥ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥ,  ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗΝ ΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ, ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΥΦ΄ ΕΤΕΡΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ , ΤΩΝ ΕΓΓΕΝΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΤΥΠΟΥ { … }
( Απόσπασμα από την «Τελική Πράξη του Ελσίνκι « ( 1975, ΔΑΣΕ – Διάσκεψη Ασφάλειας & Συνεργασίας στην Ευρώπη , η οποία μετά 1990 μετεξελίχθητε σε «Ο.Α.Σ.Ε» ενσωματώνοντας τις διακηρύξεις με τις βασικές αρχές του «Ελσίνκι»).

Η ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΟΜΗΡΙΑΣ ( ΜΑΣ ) :

Με την Οργουελικού τύπου «μεταγλώσσα» η νέα πολιτική απάτη που μας παρουσίασε ο “lite – Γερμανός” , Υπουργός «επί» των οικονομικών της Γαλλίας Πιερ Μοσκοβισί,  η συνέχιση Κηδεμονίας της Ελλάδας σαν «Αποικία Χρέους» ονομάζεται «ελάφρυνση χρέους» («Κόκκινη γραμμή» το «κούρεμα» του χρέους, λέει ο Μοσκοβισί ( 1 ) Με αυτό τον όρο ο Επίτροπος του σε επιθανάτιο ρόγχο «Γαλλο – Γερμανικού Άξονα» στην Ε.Ε., ενόψει του Eurogroup της 24ης Μαϊου, δηλώνει πως  αποκλείεται το «Κούρεμα» του δημόσιου χρέους , με τους ευνοϊκούς όρους που ίσχυσαν μεταπολεμικά για την Γερμανία, όπως αργότερα και για τις υπερχρεωμένες χώρες του λεγόμενου «τρίτου & αναπτυσσόμενου κόσμου», και θέλει να μας «σώσει» μόνο με την – προσωρινή – μείωση – της καταβολής των «τόκων» και όχι των «χρεολυσίων» που «πρέπει» να εξοφλεί η Ελλάδα τα επόμενα είκοσι χρόνια .

Και αμέσως μετά ακολούθησε η «φιλελληνική & ανθρωπιστική» πρόταση του Δ.Ν.Τ. που δηλώνει , επίσης όπως ο Π. Μοσοκοβισί , πως :
«ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ» ΟΧΙ «ΚΟΥΡΕΜΑ» ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. Αλλά θέτει με παραπλανητικό – ομιχλώδη τρόπο την «διαφωνία» του προς την Ε.Ε. με την παρακάτω τοποθέτηση :
«Είναι εφικτό να αποκατασταθεί η βιωσιμότητα του χρέους (σ.σ. της Ελλάδας) χωρίς «κούρεμα» (σ.σ. διαγραφή μέρους του χρέους από τους πιστωτές), αλλά αυτό θα συνεπαγόταν την παραχώρηση ιδιαίτερα ευνοϊκών όρων σε ό,τι αφορά τα δάνεια, κυρίως μιας μακράς περιόδου χάριτος και ωρίμανσης και πολύ χαμηλών επιτοκίων», ανέφερε ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ , Τζέρι Ράις , κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των εκπροσώπων του Τύπου ( 2 )
Για να καταλήξουμε στην Ανακοίνωση του «Φρουραρχείου» της Ε.Ε. ( του Υπουργείο Οικονομικών της Γερμανίας , υπό τον Βόλφγκανκ Σόϊμπλε , ο οποίος για πολλούς νέο –«φιλο- Μερκελιστές» συμβολίζει τον «Μαρκήσιο Ντε Σαντ»
«Τα περί πρότασης του ΔΝΤ για περίοδο χάριτος των ελληνικών δανείων ως το 2040, «δεν αλλάζουν κάτι στα δεδομένα που θα συζητηθούν στο Eurogroup» της 24ης Μαΐου, διευκρίνισε σήμερα ο εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών , Γιουργκ Βαϊσγκέρμπερ…» ( 3 )
Παράλληλα ο Γάλλος Ε.Ε – Επίτροπος και υπουργός οικονομικών της χώρας του , Herr Μοσχοβισί , θέτει «δεύτερη κόκκινη γραμμή», η οποία είναι , εκτός από τον αποκλεισμό του κουρέματος της ονομαστικής αξίας των δανείων «μας» , πάλι σύμφωνα με την Οργουελική μεταγλώσσα , η «πλήρης τήρηση» των εκβιαστικά επιβεβλημένων λεγόμενων «μεταρρυθμίσεων», ή «προαπαιτούμενων» για τον δανεισμό «μας» στα «memorandum of understanding».
«Μεταρρυθμίσεις» – οι οποίες παραβιάζουν το ισχύον «διεθνές δίκαιο» και τις «διεθνείς συμβάσεις» για την ελάχιστη εγγύηση των βασικών ανθρώπινων δικαιωμάτων και την προστασία από «ανισοβαρείς και αθέμιτες συμβάσεις». Βλέπε σχετικά το εισαγωγικό μας απόσπασμα από την «Τελική Πράξη / Διακήρυξη του Ελσίνκι» ( 1975) και την Έκθεση του Ανεξάρτητου Εμπειρογνώμονα του ΟΗΕ για τα ανθρώπινα δικαιώματα, Χουάν Πάμπλο Μποχοσλάβσκι , στην 31η συνεδρίαση του Συμβουλίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των Ηνωμένων Εθνών στα μέσα Μαρτίου 2016. ( 4 )
Γιατί όμως η κυβέρνηση Αλέξη Τσίπρα δέχεται μια λύση για δήθεν ελάφρυνση το δημόσιου χρέους της χώρας , αντίθετη από τις ρυθμίσεις και την προσωρινή λύση που είχε καταφέρει ο Ελευθέριος Βενιζέλος σε συνθήκες παγκόσμιας οικονομικής κρίσης , όμοιας με την σημερινή;
Τότε είχε κηρυχθεί από την Ελλάδα ( παρά τις έντονες διαμαρτυρίες των «προστάτιδων δυνάμεων», κυρίως της Αγγλίας ) «μονομερώς» στάση πληρωμών ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΕΟΛΥΣΙΑ που αποτελούν την μεγαλύτερη οικονομική επιβάρυνση για μια «δανειολήπτρια χώρα», με ετήσια εξόφληση μόνο ενός μικρού ποσοστού των αναλογούντων τόκων ( 3,5 – 4, 5 % ) σαν ένδειξη αναγνώρισης ύπαρξης των οφειλών η ρύθμιση των οποίων είχε μετατεθεί «για αργότερα» Ένα χρεοστάσιο που συνέχισε να εφαρμόζει μέχρι την κήρυξη του πολέμου και το καθεστώς Ι. Μεταξά.
Εάν απαιτηθεί σαν ένδειξη αναγνώρισης της μη «αυτόματης διαγραφής η κουρέματος» η καταβολή μόνο ενός μικρού ποσοστού ( όπως στην περίοδο του 1932 – 1940 ) των «αναλογούντων τόκων», αυτό θα μπορούσε κατά την κρίση μας να θεωρηθεί σαν εφικτή «εναλλακτική πρόταση» , εκ μέρους της Ελλάδας , όμως με τις ΕΞΗΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ , οι οποίες θα πρέπει να ανακοινωθούν επίσης προς τους «συμμάχους πιστωτές μας» :
Στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα της αυτό – προσδιοριζόμενης «περιόδου χάριτος» και της ουσιαστικής παύσης εξυπηρέτησης του εξωτερικού χρέους «μας» , συγκροτείται με πρόσκληση της Ελλάδας μια κοινά αποδεκτή με τους πιστωτές «Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων», η οποία θα εξετάσει και θα ασκήσει «λογιστικό έλεγχο» για το πραγματικό ύψος του δημόσιου εξωτερικού χρέους της Ελλάδας , η οποία θα πρέπει να εξετάσει εκτός των άλλων και το Πόρισμα – Έκθεση της υπό την κα Ζ. Κωνσταντοπούλου «Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου» του Ελληνικού Κοινοβουλίου , και να εκδώσει , μέσα σε τακτό χρονικό διάστημα πριν την λήξη της «περιόδου χάριτος» , το δικό της πόρισμα , βάσει του οποίου θα συγκληθεί εκ νέου «Νέα Συνδιάσκεψη» των εκπροσώπων της Ελλάδας και των πιστωτών της, στην οποία θα πρέπει να προσδιοριστεί το οριστικό ποσό των οφειλών της χώρας μας , αφού πρώτα οριστεί ένα αποτελεσματικό «κούρεμα» του με βάσει τις ευνοϊκές πρόνοιες και ρυθμίσεις των δυτικών «συμμάχων μας» στη Συνθήκη για την Ρύθμιση του Εξωτερικού Χρέους της Γερμανίας. Δηλαδή μεγάλο χρονοδιάγραμμα ( 50 – 60 ετών ) αποπληρωμής του εναπομένοντος χρέους με «ρήτρα ανάπτυξης» ( 1,5 – 2,5% του ετήσιου «τζίρου των εξαγωγών μας» ).
Το δε αποτέλεσμα μιας ενδεχόμενης Συμφωνίας θα πρέπει να τεθεί σε ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ του ελληνικού λαού.
Επίσης η Ελλάδα ν΄ ανακοινώσει – προαναγγείλει πως στα πλαίσια των διαπραγματεύσεων αυτών που θα ακολουθήσουν την Άμεση Στάση Πληρωμών και την έκδοση Πορίσματος από κοινά αποδεκτή «Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων» θα θέσει υπό εξέταση και θα διεκδικήσει :
· Την περίπτωση ενδεχόμενων «Αποζημιώσεων» για τα μέχρι τώρα λάθη προβλέψεων και «επιβαλλόμενων προγραμμάτων διάσωσης» της που είχαν γενικά αναγνωρισμένες οικονομικές και κοινωνικές καταστροφικές συνέπειες.
fer· Άμεσο «συμψηφισμό» εκείνων των οφειλών της από τον Ε.Μ.Σ που αναλογούν στην Γερμανία , με – μέρος – του «Εξαναγκαστικού Κατοχικού Δανείου» ( «Πιστώσεις» που είναι μεγαλύτερες των μετά το 2010 υποχρεώσεων μας προς την Γερμανία για αυτό και μιλάμε για «μερικό» συμψηφισμό ) ΚΑΙ του ΠΑΘΗΤΙΚΟΥ της Γερμανίας στο Ελληνογερμανικό Εμπορικό «Κλήρινγκ» ( 1936 – 1944 ) το οποίο ανέρχεται , σύμφωνα με το – ΘΑΜΜΕΝΟ – μέχρι σήμερα – Πόρισμα της Επιτροπής, η οποία συγκροτήθηκε με την υπ΄αριθμ, «69884 / 17.4.1945» Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, σε 929 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΜΑΡΚΑ ΤΟΥ ΡΑΪΧ,  μεγάλης αγοραστικής αξίας σήμερα  (βλέπε ντοκουμέντο με απόσπασμα στοιχείων του πορίσματος στην παράπλευρη φωτογραφία ) και δεν έχει διεκδικήσει η Ελλάδα – ούτε το «επίσημο κίνημα» , με αποτέλεσμα να μπορεί να εμφανίζεται σήμερα ο – κάθε – Αναθεωρητής ερευνητής Χ. Ρίχτερ με την «ευμενή ανοχή & υποστήριξη» του γερμανικού κράτους και να ισχυρίζεται ανερυθρίαστα πως «δεν σας χρωστάμε – μας χρωστάτε» για την περίοδο του πολέμου και της κατοχής σας !
· Επίσης η Ελλάδα , ανεξάρτητα από το διακανονισμό και τις διαπραγματεύσεις για το εξωτερικό της χρέος , πρέπει – δημόσια να διακηρύξει πως θα προσφύγει άμεσα στο Δ.Δ. της Χάγης κατά της Γερμανίας, εάν δεν προσέλθει μέσα σε τακτό χρονικό διάστημα σε διαπραγματεύσεις μαζί της για την υπογραφή ξεχωριστής «Συνθήκης Ειρήνης» , όπως ΡΗΤΑ ορίζει Νόμος του ελληνικού κράτους ( « 2023/ 1952» ) για την «άρση της εμπολέμου καταστάσεως» με τη Γερμανία και ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ της «Ρηματικής Διακοίνωσης» της κυβέρνησης Α. Παπανδρέου τον Νοέμβρη 1995 .
Εάν δεν προσφέρει η Γερμανία την αναγκαία – συναίνεση της – για την δικαιοδοσία του Δ.Δ. τ. Χάγης , τότε διακόπτεται σε «πρώτη φάση» κάθε συμμετοχή γερμανικών εταιρειών σε «διαγωνισμούς του ελληνικού δημοσίου», όπως σε πολλές περιπτώσεις έχουν εφαρμόσει , ακόμα και για «ιδιωτικές γερμανικές επενδύσεις» , για αντίστοιχες περιπτώσεις Αποζημίωσης πολιτών των Η..Π.Α από Γερμανία ) , με το αίτημα – Ν΄ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ ΠΩΣ Η «Συνθήκη των 4 + 2» για την ενοποίηση της Γερμανίας ( 1990 ) , ΕΙΝΑΙ , όχι μόνο “de facto” , αλλά και “de –Jura” , η προαπαιτούμενη , σύμφωνα με το ισχύον διεθνές δίκαιο του πολέμου , «Συνθήκη Ειρήνης» μεταξύ των πρώην εμπολέμων κρατών στον Β’ Π.Π , γεγονός που επιβάλλει στην Γερμανία να ρυθμίσει τις οφειλές της για έναν διεθνώς αναγνωρισμένο επιθετικό – κατακτητικό πόλεμο , όπως διαπιστώθηκε και στις Αποφάσεις του Διεθνούς Στρατοδικείου της Νυρεμβέργης.
Οι «Πολεμικές Επανορθώσεις» μετά τον «2ο Π.Π» ΔΕΝ είναι τα «λύτρα υποταγής» που έπρεπε να καταβάλουν οι «ηττημένοι στους νικητές» , όπως ίσχυε στην περίοδο του «κλασσικού ιμπεριαλισμού» και εφαρμόστηκαν σαν «θεσμός» μέχρι λίγο μετά τον Α΄ Π.Π με την «Συνθήκη των Βερσαλλιών» , ΑΛΛΑ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΛΑΩΝ & ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΟ-ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ – ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΑ Κάνουν «λάθος» , κυρίως Γερμανικές & «Ευρωπαϊκές» , σοσιαλδημοκρατικές και ορισμένες «τροτσκιστικές» πολιτικές δυνάμεις να ταυτίζουν σκόπιμα για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας τις Επανορθώσεις του κυρίως «ενδο – ιμπεριαλιστικού» Α΄Π.Π. με αυτές του κυρίως «αντιφασιστικού – αντιιμπεριαλιστικού» Β΄Π.Π. , αφήνοντας ακόμα να εννοηθεί ( κλασσική μεταπολεμική γερμανική – ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΗ – προπαγάνδα ) πως κάτι τέτοιο οδηγεί ακόμα και στην «αύξηση του ναζισμού» όπως στην «Βαϊμάρη»!
Σχετικά με τις Γερμανικές Επανορθώσεις , την υποτέλεια του οιονεί υπό Κηδεμονία «Κράτους της Δεξιάς» ΚΑΙ τον οπορτουνισμό από την «Αριστερά της Λήθης» και για το πώς μας συμπεριφέρθηκαν μεταπολεμικά «Άγγλοι – Γάλλοι – Ρώσοι – Αμερικάνοι» , βλέπε δύο από τα άρθρα μου γραμμένα προνοητικά – δύο χρόνια – πριν την ενοποίηση της Γερμανίας , το 1988 ( 6 + 7 )
Εάν τα ποσά που θα εξοικονομηθούν από την προτεινόμενη μονομερή – άμεση «στάση – παύση πληρωμών» ( σταδιακά κατά προσέγγιση από 6 – 22 δις ευρώ το χρόνο , συνολικά – αρκετά – πάνω από «120 δις» για τα επόμενα χρόνια ) , τα οποία θα προέλθουν από «δημοσιοοικονομικά πλεονάσματα» ύψους του «3,5 %» ( αποκαλυπτικό είναι το «διάγραμμα» του “Bloomberg” ( 5 ) για την πορεία εξόντωσης του ελληνικού λαού μέσω «πλεονασμάτων» ) , ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ σε μια “δημοκρατικά προγραμματισμένη” με πλήρη διαφάνεια οικονομική ανάπτυξη και για την εγγύηση της ελάχιστης κοινωνικής μέριμνας ΚΑΙ ΔΕΝ αναζητήσουμε νέα κακόφημα «Σχέδια Μάρσαλ» («Πακέτο Γιούνγκερ» με τα κονδύλια των λεγόμενων «διαρθρωτικών ταμείων» της Ε.Ε , χωρίς την «ιδία συμμετοχή μας») , που θα επιτείνουν την εξάρτηση , την στρεβλή ανάπτυξη της χώρας και θα καταλήξουν , όπως η προηγούμενη «ανάπτυξη» του 1950 – 1960 , στην «μαζική μετανάστευση» των Ελλήνων , ΤΟΤΕ … “ίσως” – υπάρξει μια αναστροφή του θλιβερού – καταπιεστικού κλίματος για τον ελληνικό λαό ( θα δείξει ).
1. http://www.altsantiri.gr/…/kokkini-grammi-kourema-tou-chre…/
2. http://www.epikaira.gr/…/dnt-i-ee-ofeilei-a-paraxorisei-sti…
3. http://www.ethnos.gr/…/germaniko_ypoik_para_ta_peri_protas…/
4. http://www.efsyn.gr/arthro/irthan-ta-mnimonia-hathikan-ta-anthropina-dikaiomata
5. http://www.antinews.gr/action.read/oikonomia/apokaluptiko-diagramma-gia-to-protogenes-pleonasma-kai-tous-uperaisiodoksous-stoxous-/3.106909
6. http://pandemos.panteion.gr/index.php?lang=el&op=record&type=&q=&page=0&pid=iid:14500 , περιοδικό «Σχολιαστής» , τεύχος 69 , πατώντας εμφάνιση σε μορφή “P.D.F” και κύλιση ( γυρνώντας ) στην συνέχεια στις σελίδες 5 – 10 ,
7. http://pandemos.panteion.gr/index.php?lang=el&op=record&type=&q=&page=0&pid=iid:14454 , τεύχος 70 , κύλιση στις σελ 50 – 51 + 57
*** Ο Αλέξανδρος Κουτσομητόπουλος είναι πτυχιούχος των πολιτικών επιστημών του Παν/μου Μονάχου , σήμερα «ελεύθερος δημοσιογράφος» . Κατά διαστήματα έχει συνεργαστεί με πολλά έντυπα και ραδιοτηλεοπτικά μ.μ.ε. Οι μελέτες και οι συστηματικές δημοσιεύσεις και δημόσιες εμφανίσεις του μέχρι σήμερα , ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ όμως η επιμονή του την κρίσιμη περίοδο του 1987 – 1996 , για τις οικονομικές και ψυχολογικές συνέπειες της γερμανικής κατοχής , συνέβαλαν καθοριστικά στην ανάδειξη μετά το 1990 του ζητήματος «Διεκδίκησης των Γερμανικών Πολεμικών Επανορθώσεων – Αποζημιώσεων» σε γενικό «Πανεθνικό Αίτημα» , όπως και στην πληρέστερη κατανόηση των μεταπολεμικών Αναθεωρητικών «συμφιλιωτικών» στρατηγικών λήθης της Δυτικής και στην συνέχεια της ενιαίας Ο.Δ. της Γερμανίας
** Το άρθρο πρωτοδημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Επίκαιρα” στις 27/05/2016.
Πηγή
blogger: Πήγαινε εδώ και δες τις λέει ο Κασιμάτης σχετικά με την "απαγορευμένη συζήτηση" περί της νομιμότητας των συμβασεων που συνιστούν το μνημόνιο. 
Εκεί είναι και το ζουμί της υπόθεσης. Κάποιοι εντός, σ' αυτούς και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλησε από την πρώτη στιγμή να υπερασπίσει το κράτος και το δημόσιο και ότι σημαίνει δημόσιο συμφέρον. Ενώ είχε εργαλεία άμυνας δεν τα χρησιμοποίησε και τα έθαψε αφού η "ανυπαρξία τους" βόλευε αφάνταστα στην προσχεδιασμένη αποδοχή της ΤΙΝΑ, της μια και μοναδικής λύσης, του μονόδρομου. Δεν πρόκειται για λάθη για για επιλογές, προδοτικές αφού κατατείνουν στη διάλυση της κρατικής οντότητας. Βλέπε σχεδτικά:



Σχόλια